משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, קראתי שבDX10 המשחקים מסתמכים יותר על הכרטיס מסך ופחות על המעבד. זה נכון? ואם כן, יש לי כרטיס מסך 3850 HD ומעבד p.4 3.00 ghz, כדאי לי לעבור לDX10? תודה לעוזרים! אלון
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם ATI Radeon X800 GTO יצליח לסחוב את II medieval total war בגרפיקה הכי טובה? האם בשביל משחק כמו טוטאל וור עדיף להשקיע בכרטיס מסך עם 512 זיכרון? האם כדאי לי לשדרג את הזיכרון (512) לג'יגה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יצליח להריץ את UT2007 כמו שצריך בהגדרות הכי גבוהות? עכשיו ברור שכרטיס של 7000 שקל יעשה את זה אבל השאלה היא איזה יעשה את זה בהכי פחות כסף?
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש ברשותי כרטיס מסך GFORCE 260 GTX בקשר למעבד וזיכרונות אני בטוח ביכולתם רק הספק הוא בכרטיס האם הוא יכול לעמוד בדרישות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי שיש משחק בשם CELLFACTOR שדורש כרטיס פיזיקלי כדיי שיהיה אפשר להריץ אותו בצורה נורמלית. בקיצור הורדתי אותו בכל מקרה ודווקה עובד לי מצויין ללא כרטיס כמובן מזה החרתא הזה? אפילו צילמתי את זה בFRAPS ובזמן הצילום זה עדיין עבד מצויין. הינה הסרטון: http://www.fileflyer.com/view/eoKoCBV שחכתי לכוון את הכרטיס קול בFRAPS אז אין קול,גם ככה זה לא חשוב אז לא נורא... עוד מישהו פה ניסה את המשחק הזה? זה עובד למישהו לאט או שזה סתם חרתא?
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
העם כרטיס קול טוב יכול לתת boost משמעותי fps? עם כן איזה כ.קול מומלץ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק פיפיא, הנסיך הפרסי, המעניש וטומב רידייר הם עולים ויוצאים רק כשאני עושה ריסרט הם עובדים טוב למה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין את ה PATCH של VC זה כותב לי את הודעת השגיאה. האם צריך מישחק מקורי כדאי לשחק באינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
או שצריך סטים? תודה לעונים.
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אני צריך אינפורמציה על מה זה הפטצים האלה בדיוק? יעני זה למי שיש את המשחק המלא והפטצ מתקן כל מיני בעיות או מוסיף דברים? או מה??? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
מה קורה שגיימרים מחליטים ליצור מחווה לכותרים האהובים עליהם? התשובות בפנים, והן עשויות להפתיע אתכם לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
פתאום קלטתי שאני לא ממש יודע :-X מה סדר השחרורים? או המיקום שזה מתחיל, תלוי איפה פותח המשחק? וכמה זמן בד"כ עובר בין יבשת ליבשת... תודה
-
- 11 תגובות
- 811 צפיות
-
-
בבקשה חם וטרי מן המקלדת : http://www.megagames.com/news/html/previews/hitman2-silentassassin.shtml
-
- 1 תגובה
- 978 צפיות
-
-
מהיוצר של Super Meat Boy http://tommyrefenes.tumblr.com/post/45684087997/apathy-and-refunds-are-more-dangerous-than-piracy
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.pocketgamer.co.uk/r/PSP/Sony+PSP/feature.asp?c=1539 בקיצור למי שלא רוצה ליקרוא הם אומרים שהPSP לא מת ולא צריך להכין לו ארון קבורה עדין הם אומרים שסוני עשתה כמה טעויות הם מסבירים על בעיות שניפתרו ובעיות שנישארו הם מודים שהDS מוכר יותר ושנינטנדו עשתה עבודה טובה איתו בליפנות ל2 סוגים של קהל אבל גם אומרים שבכל זות הPSP מכר מיליונים ושהיא אפשר להשוות בין 2 המכשירים ובשורה התחתונה הם חושבים שהשנה הראשונה של הPSP לא היתה מושלמת אבל כן היתה טובה (מה שכתבתי זה לא מילה במילה והם גם דיברו על עוד דברים כמו הפורטים מהPS2 אבל פשוט סיכמתי תדברים החשובים) בשורה התחתונה שלי אני רוצה להגיד שהם צודקים לפי דעתי בכל מה שהם אמרו ובניגוד לאנשים מסוימים...הם לא ניראים כמו פאן של …
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3155815
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
http://www.games.co.il/article6790.html
-
- 1 תגובה
- 783 צפיות
-
-
מי מכם שעדיין לא ראה, עלתה כתבה שמסקרת את ההיסטוריה והפעילות של קלאן PwR בדף הראשי של האתר. תראו תמיכה והרבה תגובות, וכמובן לייק בדף הפייסבוק שלהם! לינק
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2episode2ob/review.html?tag=tabs;reviews אם יש לכם קישור לכתבה עצמה אני בטוח שהרבה פה יישמחו..
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-
-
תכתבו לי אתרים שאפשר לשחק בהם ברשת(שיהיו בבקשה טובים) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
מקור- גיימר נשמע דמיוני... אבל עם חברה כזאת זה בהחלט אפשרי
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אחת מסדרות הפעולה הכי מוזרות ובלתי צפויות שנוצרו מאז ומעולם זוכה לפרק חדש לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
פתחתי את הדיון הזה בנפרד כדי שלא ייראו את זה בטעות בדיון הראשי אנשים שלא סיימו את המשחק בקיצור לא כל כך הבנתי , מי אני , למה נהפכתי לביג דדי , למה ראיין רצה שאהרוג אותו , מי זאת הטכטנבג הזאת ומי זה פאונטין ואיפה אטלס הזה נעלם אז אם אפשר מדוברי האנגלית הסבר מנומק ומפורט תודה חברה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש איזה מבצע חדש בHON על רכישת GOLD. ולא הבנתי מה הולך שם. אשמח לעזרה. http://heroesofnewerth.com/100_hero.php
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


