משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חבר שלי קיבל XBOX 360. כמו שאתם יודעים המשחקים לזה עולין המון כסף. יש לכם מושג אם יש צ'יפ כרגע ל XBOX 360? אם כן מה טיבו ומהו מחירו ? ואם לא אז מתי בערך יהיה לו צ'יפ ? תודה רבה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
היי, יש לי מחשב ומפרטו: core 2 duo 3 ghz two gb ram windows 7 ואני רוצה להכניס לו radeon x1300pro במפרט כתוב שהדרישת כרטיס מסך מומלצת היא geforce 8800gt. חבר אומר לי שהradeon שהזכרתי שווה בכוחו ל 8600. לכן, רציתי לשאול אם תחת המפרט הנ"ל יעלה אצלי NFS HOT PURSUIT החדש בגרפיקה גבוהה ואפקטים גבוהים, כלומר אף ברזולוציה 1920 על 1024? או במילים אחרות איך ייראה אצלי המחשב עם המפרט הזה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
כמה FPS יש לכם ב SURF JAPAN? לי בין 50 - ו70 עם X1950 PRO וכמה FPS בDE_DUST2 ? עם 18 אנשים ואיזה כרטיס מסך ? לי יש 40 האם זה תקין? תודה ושעולה הפינג ה FPS יורד?
-
- 11 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום, עשיתי PRE ORDER ל- MW3.. שמתי לב שהשעון של ה רליס דייט שלי גבוה ב8 שעות יותר משל כל מי שאני משחק\מדבר איתו... כלמור כל מי שקנה גם כבר התחיל לשחק ב 9 ואני צריך לחכות עד 5 בערך... יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות? או לפחות מה הסיבה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
-
לכל המבולבלים ולמי שלא מבין מה נסגר עם העלילה של Half Life, הנה אתר שקצת יעשה סדר בכל הבלאגן. http://fragfiles.org/~hlstory
-
שלום לכולם. טורניר לBF2 יוצא לדרך. יש פה לא מעט חברה שמשחקים בBF2. למה שלא תקימו קבוצת HWZONE ותצטרפו? אז קדימה בואו ותוסיפו את עצמכם. http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1003399
-
- 8 תגובות
- 862 צפיות
-
-
מי שלא שמע ולא ידע המשחק שוחרר מהבטא הסגורה ועכשיו הוא פעיל לכולם ובחינם , כמובן שצריך לשלם עם רוצים להתקדם , אבל ניסיתי ומה אני אגיד לכם התאהבתי במשחק מחדש הם עשו פה ממש עבודה טובה ! . לינק להרשמה\הורדה : http://ageofempiresonline.com/
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות PS 2 ורציתי לדעת אם החדש שיצא הקטן יותר הוא עם אותם ביצועים... וגם עוד שאלה - אפשר לחבר הגה למחשב Logitech Formula Force GP (חיבור USB) ל PS 2? כי ראיתי ביקורת על Gran Turismo 3 והיה כתוב שהוא שיחק עם ההגה הזה... http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/AR/EN,CRID=13,CONTENTID=5026
-
- 8 תגובות
- 862 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק HALO 2 ההתקנה עברה חלק נכנסתי למשחק ובחרתי רמה NORMAL ואז הופיע מסך כחול עם שורות זזות חיכיתי וחיכיתי ולא קרה כלום... השלב הראשון של המשחק לא עלה יש לציין שהמחשב לא נתקע . (ניסיתי גם התקנה מחדש של המשחק) מה עושים? הנה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
כשאני נכנס למשחק זה ישר מביא אותי לmultiplayer וצריך משתמש קנוי ואין לי איך אני משחק בsingle player ??! תודה :]]
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
הורדתי את הGTA הראשון בחינם מהאתר שלהם ואני לא מצליח להעלות את ההתקנה זה כותב לי 16 bit windows subsystem - c:\windows\system32\autoexec.nt. the system file is not suitable for running ms-dos and microsoft windos application ויש לי close ו Ignore ושתיהם פשוט סוגרים את ההודעה. איך מתקינים את המשחק על XP?
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
איזה nfs הכי חדש אני יכול להריץ במחשב שלי ושיעבוד טוב שלי תקיעות? זה המחשב שלי: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=725088
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
קניתי את STARCRAFT2 ואני ממש נהנה. אבל בגלל העבודה אני משחק מקסימום שעתיים ביום. האם יש דרך לתת לאחיינים שלי לשחק במשחק בזמן שאני בעבודה? כלומר שלהם יהיה פרופיל נפרד משלי (על החשבון שלי כמובן) במחשב אחר, בצורה שלא תשפיע על הפרופיל שלי? האם זה אפשרי? האם בליזארד מאפשרים דבר כזה מבחינת הרשיון?
-
- 4 תגובות
- 862 צפיות
-
-
אהלן קניתי מחשב חדש ואני מחפש משחק חזק שאני יהנה מהמחשב כמו שצריך.... המפרט הוא: atx thermaltake armor liquid cooling system intel core 2 qx6700 quad 8mb cache 2gb corsair 800 mhrz asus striker extreme enermax liberty 620w primary hd raptor-x 40gb system secondary hd wd 250gb nvidia g-force 8800 gtx אני בנתיים משחק ב-prey ו-ghost recon שהייתי משחק איתם במחשב הישן אני מחפש משהו רוצח...!!!!
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
תגידו מישהו יודע למה SANANDREAS ל PS2 קיבל ציון יותר גבוה מאשר למחשב למרות שלמחשב יש שליטנ יותר טובה וגרפיקה יותר טובה?
-
- 10 תגובות
- 861 צפיות
-
-
התקנתי את AOM, ובכל פעם שאני סוגר את ה AOM אני מקבל מסך כחול. יש לי XP PRO אם מישהו יכול לעזור לי, תודה
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
יש מבצע עכשיו בחנות Humble Bundle: https://www.humblebundle.com/store/f1-2015?hmb_source=humble_home&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=mosaic_section_1_layout_index_1_layout_type_twos_tile_index_1 בהצלחה!
-
- 0 תגובות
- 861 צפיות
-
-
משחקים פשוטים כדוגמאת באבלז, שלא מחייבים קישור אינטרנט ורצוי גם כאלה שלא דורשים התקנה למערכת... ורצוי גם כאלה שלא דורשים הרבה חשיבה... תודה
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
עכשיו הדגם שלי זה SCPH-39003 Serial B3331598
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
החלטתי שנמאס לי לשחק רק Single player ( אם אתם מבינים למה אני מתכוון ....אהם) ואני רוצה להחתיל לשחק אונליין. האם כדאי לי לקנות את המשחק, זאת אומרת האם זאת השקעה כדאית , יש משחקים יותר טובים מBF2?...ואיפה אני יכול למצוא את המשחק במחיר הכי זול?
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
נחמד ביותר! ;D (דרך אגב הוא רץ פה על RADEON 9700)
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
מישהו יודעה אם יש תוכנה בסגנון ASE או GameSpy שמאפשרת כניסה ישירה לסרברים של Battlefield 2 ?
-
- 9 תגובות
- 861 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק FSP בסגנון CS... שאפשר לעשות בו FCM/PCW או משהו בסגנון... וגם שיהיה אפשר לקנות לו שרת(CS,COD)... ושלא יהיה כבד מדי.. שירוץ על מחשבים סבירים(כמו סורס+-) שתהיה לו קהילה בארץ... גרפיקה רצו סבירה אך לא חובה... תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
הייתה לנו היום הרצאה של Microsoft באוניברסיטה שבה הציגו לנו כל מיני טכנולוגיות חדשות ושירותים של Microsoft (זכיתי בעכבר Arc) ולמרבה הפתעתי ושמחתי הביאו לנו גם שולחן Microsoft Surface ופשוט עזבו אותו לחסדם של הקהל הלא כ"כ רחב שהיה שם. מאחר שאני שונא המונים לא טרחתי לגעת בשולחן עצמו (מה גם מאחר שיש לי iPhone כבר שנה, אני לא מתלהב מכל התממשקות עם מגע שמציגים בפני) אבל כן צילמתי שני וידיואים שמציגים משהו שלא כ"כ הראו עד עכשיו - משחקים על ה Microsoft Surface. המשחקים בוידיואים הם בעצם Mini-Games שכאלו, אבל דמיינו מה זה לשחק Starcraft 2 על שולחן כזה... http://nextgn.com/2009/01/13/two-microsoft-surface-games-videos/
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-


