עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by dror_gh,

    חבר שלי קיבל XBOX 360. כמו שאתם יודעים המשחקים לזה עולין המון כסף. יש לכם מושג אם יש צ'יפ כרגע ל XBOX 360? אם כן מה טיבו ומהו מחירו ? ואם לא אז מתי בערך יהיה לו צ'יפ ? תודה רבה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  2. Started by רועי שלום,

    היי, יש לי מחשב ומפרטו: core 2 duo 3 ghz two gb ram windows 7 ואני רוצה להכניס לו radeon x1300pro במפרט כתוב שהדרישת כרטיס מסך מומלצת היא geforce 8800gt. חבר אומר לי שהradeon שהזכרתי שווה בכוחו ל 8600. לכן, רציתי לשאול אם תחת המפרט הנ"ל יעלה אצלי NFS HOT PURSUIT החדש בגרפיקה גבוהה ואפקטים גבוהים, כלומר אף ברזולוציה 1920 על 1024? או במילים אחרות איך ייראה אצלי המחשב עם המפרט הזה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  3. Started by Oranili,

    כמה FPS יש לכם ב SURF JAPAN? לי בין 50 - ו70 עם X1950 PRO וכמה FPS בDE_DUST2 ? עם 18 אנשים ואיזה כרטיס מסך ? לי יש 40 האם זה תקין? תודה ושעולה הפינג ה FPS יורד?

    • 11 תגובות
    • 862 צפיות
  4. Started by TheSaintn,

    שלום, עשיתי PRE ORDER ל- MW3.. שמתי לב שהשעון של ה רליס דייט שלי גבוה ב8 שעות יותר משל כל מי שאני משחק\מדבר איתו... כלמור כל מי שקנה גם כבר התחיל לשחק ב 9 ואני צריך לחכות עד 5 בערך... יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות? או לפחות מה הסיבה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  5. Started by sagimonza,

    מישהו מעוניין ב world of warcraft?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  6. לכל המבולבלים ולמי שלא מבין מה נסגר עם העלילה של Half Life, הנה אתר שקצת יעשה סדר בכל הבלאגן. http://fragfiles.org/~hlstory

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  7. שלום לכולם. טורניר לBF2 יוצא לדרך. יש פה לא מעט חברה שמשחקים בBF2. למה שלא תקימו קבוצת HWZONE ותצטרפו? אז קדימה בואו ותוסיפו את עצמכם. http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1003399

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  8. Started by The-Star,

    מי שלא שמע ולא ידע המשחק שוחרר מהבטא הסגורה ועכשיו הוא פעיל לכולם ובחינם , כמובן שצריך לשלם עם רוצים להתקדם , אבל ניסיתי ומה אני אגיד לכם התאהבתי במשחק מחדש הם עשו פה ממש עבודה טובה ! . לינק להרשמה\הורדה : http://ageofempiresonline.com/

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  9. Started by dani,

    אני מתכוון לקנות PS 2 ורציתי לדעת אם החדש שיצא הקטן יותר הוא עם אותם ביצועים... וגם עוד שאלה - אפשר לחבר הגה למחשב Logitech Formula Force GP (חיבור USB) ל PS 2? כי ראיתי ביקורת על Gran Turismo 3 והיה כתוב שהוא שיחק עם ההגה הזה... http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/AR/EN,CRID=13,CONTENTID=5026

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  10. התקנתי את המשחק HALO 2 ההתקנה עברה חלק נכנסתי למשחק ובחרתי רמה NORMAL ואז הופיע מסך כחול עם שורות זזות חיכיתי וחיכיתי ולא קרה כלום... השלב הראשון של המשחק לא עלה יש לציין שהמחשב לא נתקע . (ניסיתי גם התקנה מחדש של המשחק) מה עושים? הנה תמונה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  11. Started by xlSnaK,

    כשאני נכנס למשחק זה ישר מביא אותי לmultiplayer וצריך משתמש קנוי ואין לי איך אני משחק בsingle player ??! תודה :]]

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  12. Started by dani,

    הורדתי את הGTA הראשון בחינם מהאתר שלהם ואני לא מצליח להעלות את ההתקנה זה כותב לי 16 bit windows subsystem - c:\windows\system32\autoexec.nt. the system file is not suitable for running ms-dos and microsoft windos application ויש לי close ו Ignore ושתיהם פשוט סוגרים את ההודעה. איך מתקינים את המשחק על XP?

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  13. איזה nfs הכי חדש אני יכול להריץ במחשב שלי ושיעבוד טוב שלי תקיעות? זה המחשב שלי: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=725088

  14. קניתי את STARCRAFT2 ואני ממש נהנה. אבל בגלל העבודה אני משחק מקסימום שעתיים ביום. האם יש דרך לתת לאחיינים שלי לשחק במשחק בזמן שאני בעבודה? כלומר שלהם יהיה פרופיל נפרד משלי (על החשבון שלי כמובן) במחשב אחר, בצורה שלא תשפיע על הפרופיל שלי? האם זה אפשרי? האם בליזארד מאפשרים דבר כזה מבחינת הרשיון?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  15. אהלן קניתי מחשב חדש ואני מחפש משחק חזק שאני יהנה מהמחשב כמו שצריך.... המפרט הוא: atx thermaltake armor liquid cooling system intel core 2 qx6700 quad 8mb cache 2gb corsair 800 mhrz asus striker extreme enermax liberty 620w primary hd raptor-x 40gb system secondary hd wd 250gb nvidia g-force 8800 gtx אני בנתיים משחק ב-prey ו-ghost recon שהייתי משחק איתם במחשב הישן אני מחפש משהו רוצח...!!!!

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  16. תגידו מישהו יודע למה SANANDREAS ל PS2 קיבל ציון יותר גבוה מאשר למחשב למרות שלמחשב יש שליטנ יותר טובה וגרפיקה יותר טובה?

    • 10 תגובות
    • 861 צפיות
  17. התקנתי את AOM, ובכל פעם שאני סוגר את ה AOM אני מקבל מסך כחול. יש לי XP PRO אם מישהו יכול לעזור לי, תודה

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  18. יש מבצע עכשיו בחנות Humble Bundle: https://www.humblebundle.com/store/f1-2015?hmb_source=humble_home&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=mosaic_section_1_layout_index_1_layout_type_twos_tile_index_1 בהצלחה!

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  19. Started by IG,

    משחקים פשוטים כדוגמאת באבלז, שלא מחייבים קישור אינטרנט ורצוי גם כאלה שלא דורשים התקנה למערכת... ורצוי גם כאלה שלא דורשים הרבה חשיבה... תודה

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  20. Started by Yaron-Cohen,

    עכשיו הדגם שלי זה SCPH-39003 Serial B3331598

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  21. Started by 104952,

    החלטתי שנמאס לי לשחק רק Single player ( אם אתם מבינים למה אני מתכוון ....אהם) ואני רוצה להחתיל לשחק אונליין. האם כדאי לי לקנות את המשחק, זאת אומרת האם זאת השקעה כדאית , יש משחקים יותר טובים מBF2?...ואיפה אני יכול למצוא את המשחק במחיר הכי זול?

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות
  22. נחמד ביותר! ;D (דרך אגב הוא רץ פה על RADEON 9700)

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  23. Started by shefi,

    מישהו יודעה אם יש תוכנה בסגנון ASE או GameSpy שמאפשרת כניסה ישירה לסרברים של Battlefield 2 ?

    • 9 תגובות
    • 861 צפיות
  24. שלום, אני מחפש משחק FSP בסגנון CS... שאפשר לעשות בו FCM/PCW או משהו בסגנון... וגם שיהיה אפשר לקנות לו שרת(CS,COD)... ושלא יהיה כבד מדי.. שירוץ על מחשבים סבירים(כמו סורס+-) שתהיה לו קהילה בארץ... גרפיקה רצו סבירה אך לא חובה... תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות
  25. Started by Godmoney,

    הייתה לנו היום הרצאה של Microsoft באוניברסיטה שבה הציגו לנו כל מיני טכנולוגיות חדשות ושירותים של Microsoft (זכיתי בעכבר Arc) ולמרבה הפתעתי ושמחתי הביאו לנו גם שולחן Microsoft Surface ופשוט עזבו אותו לחסדם של הקהל הלא כ"כ רחב שהיה שם. מאחר שאני שונא המונים לא טרחתי לגעת בשולחן עצמו (מה גם מאחר שיש לי iPhone כבר שנה, אני לא מתלהב מכל התממשקות עם מגע שמציגים בפני) אבל כן צילמתי שני וידיואים שמציגים משהו שלא כ"כ הראו עד עכשיו - משחקים על ה Microsoft Surface. המשחקים בוידיואים הם בעצם Mini-Games שכאלו, אבל דמיינו מה זה לשחק Starcraft 2 על שולחן כזה... http://nextgn.com/2009/01/13/two-microsoft-surface-games-videos/

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים