משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אין מהלך יותר קטלני מזה, אם הוא מתוזמן כראוי הוא גורם ליריב לסחרחורת, מה שכן לא הכי קל לבצע אותו עם שלט... האמת יש גם את המהלך של סקורפיון ששולח כידון ומושך את היריב, וזה מאוד יעיל, get over here
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
נכנסתי למשחק.. חשבתי סתם משחק לא משהו.. בסוף תראו איזה הגדרות אף פעם לא ראיתי X16 בAA וגם אף פעם לא ראיתי לבחור SHADER בקיצור למישהו יש קצת מידע על המשחק איך הוא?
-
- 5 תגובות
- 869 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ואת חבילת הרחבה ואז אני נכנס למשחק ומופיע לי doom 3 cd key in invalid the cd key in located on your cd jewel case ויש לי שם ליכתוב סי די קי מה לעשות ניסיתי לכתוב סי די קי של המשחק וזה לא הולך ? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
טוב אחרי בערך שנתיים שלא שיחקתי משחקי מחשב (צה"ל אתם יודעים) אני מנסה לחזור לדרך הוספתי כרטיס מסך למחשב לפני שבוע 2600XT, צנוע אבל מספק (אני חייל כאמור) עכשיו... המלצות מקום יש לי בשפע במחשב ( 1.5T) אז זרקו חופשי. מומלץ בתוספת תיאור קטן או 2
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב החדש במשחקים כגון Launch Gothic III, Microsoft Flight Simulator X זה עובד לאט ומקרטע מעבד קונרו Intel Core 2 Duo E6600 Conroe 2.4GHz 4M sharing L2 Cache LGA 775 Processor לוח אם ASUS P5B DELUXE דיסק קשייח WD 320GB 7200RPM/16MB SATA2 320KS ספק כוח ENERMAX PSU LIBERTY 500W PFC מארז GIGABYTE ALUMINIUM 3D AURORA 570 SILVER BLACK LED כרטיס מסך XFX 8800GTX זיכרון CORSAIR DDR2 1024MB 300MHZ CL4
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני מפעילה את המשחק , יש הקדמה וכל זה אבל כשאני מגיעה לתחלס להתחיל לשחק בשלב הראשון זה מה שאני רואה, למה זה? התקנתי את הפאטצ stk-WW-10001 וזה לא עזר ואז רציתי להתקין את הפאטצ stk-us-0-3 שזה היותר מתקדם והוא אמר שאי אפשר להתקין כי כבר מותקן הפאטצ הקודם,ואני לא בטוחה שהפאטצ הזה הוא מה שייסדר את הבעיה המוזרה. זה המחשב שיש לי: e6600 מעבד 8800 640mb כרטיס מסך 4 GB זכרון [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 869 צפיות
-
-
תמונות נראות סבבה, סיקורים אומרים זוועה. הטענה היא שלא מחדשים כלום, אבל SACRED 2 לא מחדש גם כלום והוא הרבה יותר פופלרי..
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום לכולם, כמו שכולם יודעים סופ"ש זה הBlack Firday. כרגע יש מבצע בBug של המשחק השני ב80%. Mop עולה שם 200 שקל. ז"א אם אשיג שותף זה יעלה לכל אחד 120 ש"ח. אם יש מישהו שמועניין, נא ליצור קשר TemaniH@gmail.com שימו שההצעה הזאת רלוונטית רק עד ה2.12.12. כמובן שאם יש משהו זול יותר, אשמח לשמוע.
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום לכלולם הורדתי את הדמו של הסימולטור LOCK ON ,כידוע משחקי סימולטורים מכילים המון מקשי שליטה וצריכים להיות בקיאים בהם לפני שמתחילים לשחק... עכשיו הבעיה היא שהאנגלית שלי ירודה(אני עובד על לשפר אותה) ואני צריך לפרש את מקשי השליטה בLOCK ON ולכן איני יכול להשתמש באפשרויות במשחק מכיון שאני מעוניין לפרש את זה עם תוכנה שנמצאת ברשותי שיכולה לפרש אבל לא שזה נמצא בתוך המשחק אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בבקשה מכם. בתוגה מראש. ונ.ב אל תפנו אותי לאתר החברה. ============================== עריכה: מצאתי בסוף באתר החברה ננעל.
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=1201072&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=0101200&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 הם אותו הדבר רק מה אחד גירסה אירופאית ואחד גירסה אמריקאית... אז בעצם מה ההבדל?? מה לקנות??
-
- 5 תגובות
- 869 צפיות
-
-
עכשיו עשיתי משחק ראשון שלי ויצאתי אפס במשחק יש דרכים להשתפר .. ?
-
- 8 תגובות
- 869 צפיות
-
-
בהתחשב בכל העדכונים הדרושים, כמה זמן לוקח להתקין WoW? מפרט: intel pentium D 915 2.8GHz 512MB DDR2 80GB SATA2 מהירות חיבור לאינטרנט: 1.5 מגה מחובר עם ראוטר לשני מחשבים בבית
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני לוחץ על ; שזה ליד המספר 1 מצד שמאל אבל איך אני שולח את ההודעה ניסיתי ללחוץ על אנטר שיפט אבל לא שולח עוד משהו אני אמור לראות את ההודעה ששלחתי ? תודה
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
-
אני מנסה להתחבר וזה עושה לי את זה: http://i3.photobucket.com/albums/y83/gamer_446/1-2.gif מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
כמו שרובכם יודעים (מהדיונים שהיו בעבר בנושא), STARCRAFT 2 אמור לצאת בתחילת 2008 (מרץ לפי החיזויים נכון עכשיו) עכשיו, אני די בטוח שזה משחק שיימכר ויאזל מהמלאים מהר מאוד, זה אחד משחקי האסרטגיה המצופים ביותר אי פעם בערך. וזו הסיבה שאני חושב על PREORDER כבר מעכשיו. בדקתי, ויש אפשרות להזמין את המשחק כבר עכשיו, ב PREORDER מ SENDIT.COM (שזה (אתר מ UK, אמין זול ועם משלוח מהיר לארץ, מנסיון שלי בקניית משחקים ממנו בעבר) הדאגה היחידה שלי, היא שאם אני אזמין עכשיו, אז אולי תצא גרסה רגילה של המשחק, וגם גרסת אספנים, ואז אני אקבל את הרגילה (כמובן שאני מעדיף "אספנים" אם יש, בתור מעריץ שרוף של המשחק) מה אתם אומרים? יש סיכוי שבליזארד תוציא גרסאת אספנים? זה לא שהם לא עשו את זה בעבר.…
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
go to 193.200.158.155 תהנו. אני וחבר מנהלים את השרת.
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
בחלק מהמשחקים לפתע המסך נהיה שחור והאופציות היחידות זה ALT+TAB או CTRL+ALT+DEL ואז כשאני נמצא בשולחן העבודה ואני לוחץ למטה לחזור למשחק אז המשחק חוזר, וככה קורה פעמיים בחלקים שונים של המשחק ובפעם השלישית עוד פעם מסך שחור אבל שום דבר לא עוזר ואני נאלץ לעשות אתחול למחשב. בהתחלה חשבתי שזה בעיה במשחק מסויים אבל זה קרה לי בכמה משחקים(FABLE,CALL OF DUTY 2,GTA-SA). באחת הפעמים כשזה קרה והייתי בשולחן העבודה בדקתי את טמפרטורת המעבד והלוח והטמפרטורה הייתה באזור 50-60 מעלות. האם מישהו מכיר את הבעיה? האם זה באמת בעיית התחממות? האם מישהו יודע את הפתרון לבעיה? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום תותחי הפורום אני במשימה השניה- אחרי ניקוי המחסן - שרדתי גם את המשאית - אני מגיע לשדה מוקשים עם עוד חייל: איך אני עובר אותו - ניסיתי לירות על האדמה ולזרוק רימונים אבל אחרי שני צעדים אני ממריא כמו סקאד! אנא עזרתכם הדחופה. המיואש
-
- 5 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שמתי הכל על ההגדרות הכי גבוהות והכל עובד מעולה, אבל כשאני מנסה לשנות רזולוציה ל-FHD הוא מחזיר לי את זה לרזולוציה נמוכה יותר ולא נותן לי.. חיפשתי באינטרנט ועוד אנשים מתלוננים על הבעיה הזו, נתקלתם בה? יש לכם אולי פיתרון?
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
טוב אז שבוע הבא אנחנו נשמח לעשות טורניר שאתם תבחרו לכן תענו על הסקר הזה על מנת ששבוע הבא יום שלישי האופציה בעלת יותר קולות תזכה ויתקיים הטורניר שנבחר.
-
- 7 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אני לא יודע אם באיזו גירסא כדי לשחק? מצד אחד אני ממש אוהב לשחק בשלט של ה XBOX פלוס בטלוויזיה האיכותית שלי 100HZ ומצד שני אם יש הרבה תכנים יותר טובים ב BLACK EDITION שיצאה רק ל PC (בזיון) אז אולי עדיף לשחק בזאת?
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי NBA 2K14 והוא נפתח בתלת מימד ואני לא מצליח להסיר את זה.. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
- 1 follower
-
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם!! איפה אני יכול להשיג מכוניות להורדה ב TEST DRIVE UNLIMITED בגירסת ה PC? יש לי את האאודי S4 וניסן סקייליין. ראיתי שב XBOX יש עוד מכוניות.. מישהו יכול לעזור??
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-


