עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tombcatz,

    אני עוד מעט הולך להתחיל לשחק במשחק,ולפי מה שהבנתי השליטה היא די מחורבנת... בכל מקרה-מה המקשים במקלדת לכל הפעולות?אודה למי שיעזור.

    • 9 תגובות
    • 873 צפיות
  2. מעבד פנטיום 4, 2.0 ג'יגה 512 זיכרון וכרטיס מסך ati 9500 pro והסימס ניתקע לי(הולך באיטיות) אני לא יודע איך לתקן את זה מה לעשות ????????

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  3. Started by ravid,

    אז ככה: איך אני מתחיל את תוכנת המודים מאיפה מפעילים אותה אין לי שום תוכנת מודים של שתי הדיסקים!!!! אני מחפש מלא מדריכים ולא מצאתי אני אשמח אם מישהו יעזור!

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות
  4. שלי בדריפט רגיל(לא בקניון) 222,000 אבל לא לצחוק אני לא חרש

    • 11 תגובות
    • 873 צפיות
  5. Started by Doron Rosenzweig,

    אהלן! רציתי לדעת אם מישהו מכיר אתר מסודר שמסדר את כל המשחקים שיצאו ל Playstation 2 ול PsOne ומאפשר לראות איזה מהמשחקים יצא גם ל PC כנ"ל גם אתרים שממיינים משחקים לשאר הקונסולות (שוב - בהבדלה בין אלו שיצאו גם ל PC ואילו שלא).

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  6. אני באמצע המשחק ואני רואה שאני משלים הכל .. חוץ מלהציל את האנשים ... אך מצילים אותם ?... ב דיוק אני תקוע כולה יש שני אנשים להרוג במסך הראשון וטבח ועוד מישהו אם אני זוכר טוב להציל ...הבעיה היא שאני לא יודדע למה מתכוונים ניסיתי לקשור אותם כלום לא עוזר כלום ואני עדיין מוצא את עצמי משוטט במסך ???

    • 4 תגובות
    • 873 צפיות
  7. Started by Domovoi,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=846978&page=0&HighLight= ??? :

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  8. Started by triple_maxim188,

    אחרי שאני מכניס את הסריל זה מבקש ממני להכניס את הדיסק הנכון ניסיתי הרבה קראקים שמסתמכים על P2P יש משהו אחר

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  9. Started by SixKiller,

    מישהו יודע משהו בטוח?... כי לפי מה שאני קראתי בכל מיני מקומות...... שמנג'ר יצא ב16 לנובמבר לפני שבוע בערך.. ב16... אז איך זה שהוא לא ניתן להורדה בשום מקום ברשת.. ואותו דבר עם - PES4... לפי מה שרשום הוא יצא ב19... 4 ימים... מישהו יודע משהו שיעזור?...

    • 8 תגובות
    • 873 צפיות
  10. Started by alons126,

    שלום לכולם! התקנתי את Darksiders 2 של skidrow כדי לראות איך הוא.. המשחק פועל מעולה רק שאין לי קול בסצנות מעבר או בחלק מתפריטי המשחק, רק בקטעים שאני משחק את המשחק יש רק את הקולות של האפקטים במשחק..לא דיבור ולא מוזיקה הרצתי את המשחק על מחשב מיושן שיש אצלי בבית ולא הייתה לו שום בעיה עם הקולות אני כבר לא יודע מה עוד אפשר לעשות.. התקנתי את המשחק מחדש התקנתי את הדרייברים לכרטיס קול מחדש עדכנתי את הדרייברים הורדתי התקנה אחרת אפילו כי חשבתי ששלי פגומה ועדיין אותה הבעיה הורדתי עדכון של skidrow כדי לראות אם זה מסדר את הבעיה אבל שום דבר מה אפשר לעשות? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 873 צפיות
  11. סרטון שלי לייק וסאב תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  12. Started by johnwoo,

    איך אני מוריד את השורה שמראה לי כמה FPS יש לי בזמן משחק. הפעלתי אותה ועכשיו אני לא זוכר איך לבטל אותה. בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות
  13. Started by Sifo Jen,

    היי! כנראה שבשבוע הבא אני קונה את הX360 בארצות הברית... השאלה היא האים קיים כבר צ'יפ למכשיר או יש שמועות על משהוא מתקרב\ הערכת זמן למתי יהיה? כי אם אין עדיין זה אומר שאני צריך להתעזר בסטוקים של משחקים מארצות הברית בזמן הקניה כי להשיג בארץ יהיה בלתי אפשרי כמעט... תודה רבה!!!!

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות
  14. Started by rbu99fm,

    it's written below... !!!! !!!! !!!! !!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!

  15. Started by nore0,

    המשחק יצא גם ל-PC או שהוא יהיה רק לקונסולות הדור הבא ?

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  16. Started by oren99,

    משחק נחמד, אבל אני לא ראיתי אפשרות לעשות קמפיין גדול ממש מההתחלה ועד כבישת העולם/אירופה אפשר כל פעם לשחק סצינה מסויימת שלא לוקחת יותר מדי זמן ובסוף זה די משעמם. עד שבנית את כל מה שבנית וניצחת כמה כפרים של ברברים אין יותר מדי מה לעשות. אני מפספס משהו?

    • 3 תגובות
    • 872 צפיות
  17. Started by M.G.,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחק אסטרטגיה טוב שיצא לאחרונה? משהו בסגנון Warcraft 3, או Age of Empires 3?

  18. טוב אז ככה הבעיה היא די מעצבנת ואני כבר לא יודע מה לנסות. וניסיתי המון דברים. יש לי את המחשב הבא : athlon xp 1.47 256 ram ddr gigybyte 7vtxh gforce 4 ti 4400 leadtek המחשב הזה אצלי כבר עוד מעט שנה ו 9 או 10 חודשים. אבל יש בעיית פריימים ברוב המשחקים והבעיה רק החמירה במשחקים שמבוססים על המנוע של אנריל 2. ut 2003 unreal 2 america's army וכו... גם במשחקים קצת ישנים יש בעיית פריימים. משחקים שכביכול אמורים לרוץ בקצב פריימים יחסית גבוה, ולאפשר משחק חלק ומהנה, פשוט מקרטעים במיוחד בשטחים פתוחים או בקטעי אקשן אינטנסיבי. ניסיתי מספר סוגי דרייברים וכלום לא עזר. אפילו עשיתי OC קטן דרך תוכנה מרוב ייאוש. יש מספר אנשים עם בערך אותה מערכת כמו שלי ולהם המשחקים זורמים והם לא מתלוננים על שום…

    • 4 תגובות
    • 872 צפיות
  19. אני מחפש את הפונט של המשחק, תודה.

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  20. Started by yosi58,

    התקנתי את farcry 2 בחלונות 7 גירסת 64 ביט המשחק מתחיל לעלות ולאחר בחירת שלב ראשון כאשר המשחק עולה הוא נעלם כלא היה !! יש למשהוא פיתרון?

    • 4 תגובות
    • 872 צפיות
  21. זה בשלב אחרי העכבשים במסך שיש בריכות שמעלות את החיים למלא וגם את הקסמים..

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  22. Started by -ox-,

    אני זוכר שהיה פה דיון לפני כמה זמן על העלילה של המשחק FEAR (עשיתי חיפוש ואני לא מוצא) אז אם מישהו יכול לתת לי לינק לדיון או לספר לי בקצרה על העלילה כי ממש הסתבכתי איתה (או שהיא לא מובנת מספיק)

    • 1 תגובה
    • 872 צפיות
  23. Started by Natishapiro,

    שלום לכל חברי הפורום! בימים אלה אני פותח שרת ישראלי למשחק האגדי (והחינמי) Quake 3! לכל מי שמעוניין שישלח אימייל ל: natishapiro@gmail.com אם יש איזושהי בעיה עם השגת המשחקים/התחברות לשרת וכ'ו אני אעזור לכם! בתודה רבה מראש, והמשך יום נעים (:

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  24. Started by misha182,

    בבקשה צריך דחוץ את המספר של tiger woods pga 2003 מדובר על המספר שצריך כדי להתקין את הדיסק (cd key) תודה מיכאל :AR15:

    • 1 תגובה
    • 872 צפיות

דיונים חדשים בפורומים