עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by overload,

    שלום. יש לי בעיה עם המשחק UFO Aftermath : http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=22902&page=0 אני לא מצליך לעבור שלבים של השתלטות על בסיסים, כבר ניסיתי שני שלבים כאלה ומשהוא שם לא עובד, אני הורג את כל האויבים באזור נכנס לתוך הבסיס עומד בתוך הריבוע הירוק..... וכלום לא קורה , המשימה לא נגמרת. למה ??? מה לא עשיתי ??? תודה 8)

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  2. Started by wrecker,

    [shadow=red,left]Motor M4X Offroad Extreme[/shadow] קטגוריה: מרוץ מכוניות חברה מפתחת: City Interactive שפה: אנגלית שנת יציאה: 2008 על המשחק משחק נהיגה מהנה במיוחד של ג'יפים ורכבי 4X4 אקסטרים! המשחק משלב גם אפשרות של משחק ארקייד מהנה וגם אפשרות של סימולציה עם פיזיקה אמיתית שהופכת את המשחק לאחד ממשחקי 4X4 המעניינים והמהנים ששיחקתי עד היום. במשחק תוכלו לבחור מתוך 10 סוגי רכבים שונים שלכל אחד יכולות שטח שונות ושיפורים שתוכלו להוסיף או לשנות בהתאם לסוג המסלול או הנהיגה שתרצו. תפעול הרכב מחכה את המציאות ברמה גבוה מאפשרות שיגמר לכם הדלק וכובן אפשרות של 4X4 LOW \HIGH ונעילה קידמית ונעילה אחורית, הרכב כמובן גם יכול להתקלקל ולהתעקם מה שיגרום לכם לשלם במוסך סכומים לא קטנים ו…

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  3. לפני מלא זמן היה לי איזה אתר שזה היה כמו מן משחק כזה היה בו מלא שלבים ובכל שלב היית צריך למצוא את המילה או הרמז שמוביל לשלב הבא ההתקדמות בשלבים היתה ע"י הכנסת המילה לשורת הכתובת של האקספלורר נגיד אחד השלבים היה עמוד עם רקע שחור ומלא טקסטים בלבן ורק מילה אחת בשחור מוחבאת בפינה אז הייתה צריך לעשות SELECT ALL ולהכניס את המילה לשורת הכתובה ואז היית עובד לשלב הבא (אם המילה שכתבת נכונה) נגיד ככה: www.blabla.com/mila מאז עבר מלא זמן ואני לא זוכר איך קוראים לאתר הזה או בכלל לסוג של המשחקים האלה אני חושב שהשם של המשחק היה משהו עם MAZE מישהו יכול להעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  4. Started by DXT,

    כי נמאס לי מהמחשב הלוזר הזה (רמה Very Hard) לנצח אותם כל הזמן 6-0. מישהו בא משחק? ;D

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  5. Started by jean-paul,

    קיבלתי את הסימולטור החדש למרות שהוא יצא לשוק רק ב-8 לנובמבר,משחק מדהים פשוט מומלץ לרכוש אותו.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  6. הידעתם שסדרת משחקי ההתגנבות והפעולה הנודעת מבית הידאו קוג'ימה חוגגת יום הולדת 30? בואו לשמוע על הדרך שעברה מאז ועד היום לכתבה

  7. Started by Armageddon1,

    כשאני מתקין את המשחק בסוף ההתקנה מופיעה לי הודעה error 1628 אם מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל ויכול לתת לי הסבר ופתרון אני הודה לו מאוד . תודה.

    • 9 תגובות
    • 879 צפיות
  8. Started by kobibo,

    מתקין את המשחק ושפותחים אותו אני מקבל מסך לבן עם כתוביות וניתן לשמוע SOUND זהו המשחק עובר למצב של Not Responding. המערכת שלי היא Win7 32bit . משונה שדווקא את ה Call of Duty החדש המחשב הריץ בצורה יפה מאוד. כרטיס מסך מעודכן לגירסה האחרונה + DirectX 11 אודה לעזרה

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  9. Started by galzo,

    אנשים,יש לי התלבטות בין שני משחקים,ואני זקוק לעזרתכם והצעתכם חבר שלי מציע לי להתקין שני משחקים: האחד-Ghost recon:Advanced Warfighter והשני-Splinter cell:Double Agent וכאן מגיע השיקול הקשה...אני צריך להחליט רק על אחד מהשניים... [מפאת מחסור במקום בכונן הקשיח] בGRAW יצא לי להתנסות מעט מאוד,אפילו בקושי לחוות את דעתי עליו,אבל שמעתי ביקורות עליו וראיתי קטעים מהמשחק,והוא נראה מעולה...מצד שני-הבנתי שהמשחק דורש מחשב-על כדי לפעול כמו שצריך [ואם כבר אתם עונים על זה,אולי תועילו בטובכם לאמר לי איך המשחק יעבוד על המחשב שלי?אפילו הערכה גסה תעזור]...מה גם שאני לא בטוח אם גירסאת המחשב מגיעה לרמה של גירסאת הXBOX360? בצד השני של הזירה נמצא SC:DA החדש...עליו בקושי שמעתי משהו,ובטח ובטח שלא רא…

    • 10 תגובות
    • 879 צפיות
  10. Started by davidkeren,

    שלום משהו יכול להסביר לי איך משחקים ברשת אני חדש בעניין ורוצה לשחק ברשת בתית וגם ברשת חוץ איך עושים את זה אין לי מושג תודה

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  11. Started by OmegaShadow,

    מישהו פה שיחק כבר ב- Demo של Heroes 5 ? נראה לי שזה הולך להיות משחק טוב... רציתי לשאול , האם יש לכם מושג מה האופציה No eyecandies שיש בהגדרות ואיזה מצב עדיף בשביל Best Apperance ?

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  12. http://eurogamer.net/article.php?article_id=60584 בקרוב יהיה לנו מלך חדש. משתוקק לראות כבר תמונות.

    • 10 תגובות
    • 879 צפיות
  13. Started by just_me,

    משום מה בימים האחרונים אני סובל מלאגים עצבניים ב GW. וזה ככה רק GW כי במבגביל אני משחק BATTLEFIELD2 וזה בסדר שם. מישהו יודע מה קורה?

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  14. Started by razoli,

    כל פעם שאני לוחץ על מקש ימני בעכבר לכוון את הנשק/ כש אני נכנס לרכב במצב חצוני (זווית צפיה של נהיגה) הוא כל הזמן מסתובב מישהוא קרה לו? או יודע למה ואיך לפתור??

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  15. אחרי שהתקנתי את הדמו, נדפקו לי הפינגים ב CS . לא עזר ה UNINSTALL מישהוא ?

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  16. Started by dor31,

    איך אני משתמש באדרנלין באנרייל ואם למישהוא יש אתר עם מדריך מפורט לפקודות של הקונסולה אני יודע לו.

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  17. Started by Sweet_Tooth,

    כל מי ששיחק בדמו של UT2K3 נהנה מתנועות ראליסטיות פשוט אמיתיות של הדמויות והנשקיםת, נפילה על המדרגות למשל או טיל שגורם לכם להתעופף באוויר או ליפול באיזה בור גורם את חביית ההריגה ב UT ליותר ויותר מהנה! פשוט הדבר הזה מדהים המנוע הפיזי של המשחק (KARMA) שמחשב את כל תנועה עד לפרטים הכי קטנים זה פשוט מדליק אחד היתרונות היותר גדולים של המשחק! אני פשוט לא יכול להתעלם מהפלא הזה אז הייתי צריך לפתוח עליו דיון, ואני מציע שתעלו תמונות שמראות את הקארמה בפעולה.

  18. Started by nimni,

    אני ממש לא אוהב לשאול שאלות כאלה אבל מה הבעיה של המשחק הזה ??? התקנתי אותו מהדיסקים (צרובים) וזה אחרי שחבר שלי התקין אצלו ואצלו זה עובד כמובן, בקיצור אצלי הוא לא מצליח להתקין ואומר שיש קטסטרופיק פיילר.... יש לי מחשב חזק 1.8 עם כרטיס מסך חדש של פורס. ניסיתי גם להעתיק את המשחק כולו להרד דיסק ואז להתקין מבפנים אבל אז יש פעם בעיה עם קובץ MS332.DLL שהוא לא נמצא. או שהיה גם בעיה שהוא ביקש להכניס דיסק למרות שהעתקתי את כל המשחק על המחשב. אין קובץ בין שאפשר להפעיל עם תוכנת DAEMON. בקיצור אם מישהו יכול לעזור לי פעם אחת בחיים לשחק סוף סוף במשחק הזה במחשב שלי אני יודה לו מאוד. תודה מראש, נימי

  19. ניסיתי הכל !!! כולל כפתור ימני על הEXE ושינוי ה COMPABILITY ל WIN 95 וכל השאר ...98 ...וכו' ! כלום לא מעביד לי קובץ זה ! יש למישהו רעיון אחר ? חייב את המשחק הזה ! תודה ! זה המשחק : ftp://download.dosgamesarchive.com/ugh.zip

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  20. Started by igarm13,

    שלום לכם אנשי הזון אני צריך עזרה במשחק אני התקנתי אותו הכל בסדר הגעתי עד למשימה ה4 והמשחק בעמצע נתקע לי ועם אני לוחץ אסקייפ אז אני חוזר לוינדווס עם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח 2.8 intel 1024 ddr Leadtek 6600 GT 128

    • 10 תגובות
    • 878 צפיות
  21. Started by kissrocknroll,

    :nixweiss: לא כיף לשחק בסרברים של 94-78פינג

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  22. מודעת שהגיע לרשת מוקדם מהמיועד מגלה כי מבצעי הקיץ בחנות המשחקים המקוונת עשויים להתחיל כבר ביום חמישי הקרוב לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%97-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%99%d7%97%d7%9c%d7%95-%d7%91%d7%a1%d7%95%d7%a3/

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  23. Started by yuval1324,

    במסך פתיחה של המשחק (איפה שבוחרים אם לשחק ברקיון או בגן באונד וכדומה) אחרי שאני לוחץ על רקיון, כותב את השם משתמש וסיסמא ומנסה להיכנס זה כותב לי "rakion.bin הפסיק לפעול" מה אני עושה?

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  24. Started by or98765,

    ראיתי סרטונים ביוטיוב ש4 שחקנים משחקים ביחד בsurvival mode כשאני משחק עם חברים אני לא מצליח לשחק יותר מ2 איך אפשר לשחק 4 שחקנים? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  25. Started by FreePwR,

    שלום לכולם, כחלק מההתקדמות שאנו עושים פתחנו ערוץ מירק לקבוצה (mIRC) בכתובת : PwR-Gaming# ב - quakenet שם נוכל ליצור קשר עם כל מי שמעוניין, נתראה שם יובל.

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות

דיונים חדשים בפורומים