עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Earis,

    GG WP Replay: http://www.leaguereplays.com/replays/match/224239/

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  2. Started by ETB,

    אני לא מצליח לעבור את הבותקה עם הצלף והמקלען. אי אפשר לתקוע להם כדור בראש בגלל הסורגים, מה עושים? איך שמים תמונה?, שהיא תעבוד כמו שצריח.

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  3. Started by Battlefield man,

    hello can you pleas tall where is funest to play on source or on condition zero on online? ?

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  4. מי שלא מכיר את GOG, הגיע הזמן להכיר - מדובר בראשי התיבות של Good Old Games, אתר למכירת משחקים קלאסיים (ישנים) להורדה ישירה ללא DRM מכל סוג שהוא (בניגוד לשאר שירותי ההורדות כמו Steam, D2D, Impulse וכו') שקיים כבר שנה שלמה. לרגל חגיגות השנה, הם מציעים לרכוש משחק אחד מהקטלוג של Interplay ולקבל משחק נוסף במתנה. חלק מהמשחקים - Fallout 1, Fallout 2 ו-Fallout Tactics, סדרת Descent וגם MDK נמצא שם. המבצע עד ה-9 בספטמבר: http://www.gog.com/en/page/1year_promo

  5. Started by (G),

    אתר חדש נפתח לקהילת FARCRY בישראל http://www.farcry-israel.co.nr/ לכל מי שעדיין לא יתנסה במשחק הרשת FARCRY שיכנס לאתר שלנו וירשם לפורום. שם הוא יקבל את כל העזרה שהוא יצטרך. אז קדימה, נראה אתכם שם...

    • 9 תגובות
    • 880 צפיות
  6. כותר הפעולה המקוון והשאפתני של יוצרי Halo נחשף בצורה נרחבת עם מגוון סרטוני משחקיות חדשים לכתבה

  7. אני מבקש שתמליצו לי בבקשה על משחק בסגנון GETAWAY עם יריות, מכוניות בסגנון GTA SA אבל יותר עם פעולות ועלילה מותחת עדיף שיהיה משחק חדש שיצא בזמן האחרון

    • 12 תגובות
    • 880 צפיות
  8. Started by ns,

    אוקיי אם יש למישהו שאלה על קאונטר סטרייקת אז אפשר לשאול אותי !!! :AR15:

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  9. Started by orr1,

    אני מחפס כבר חודש את הקראק לGTA מישהו יכול לעזור???

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  10. Started by idan1836,

    מישהו יודע איך משנים את לוחות המכונית?? כשאתה במשחק....

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  11. Started by GbeTech,

    עכשיו שיחקתי בדמו. ממש אהבתי את הרעיון, פשוט אדיר. ואז חשבתי , איך אפשר ליישם את המשחק בזמן במולטי? ב Credits בסוף היה כתוב שהמשחק יתמוך עד 16 שחקנים בשרת (לא בטוח). ברגע שמישהו יעצור את הזמן כל ה 15 האחרים פשוט יעזבו את המקלדת וילכו לשתות משהו? מה אתם חושבים.

  12. שלום אני יודע שאסור לדבר על ווארז וכאלה אבל זה ממש לא..קיבלתי מבנדוד שלי משחק ...Brothers In Arms הדרך לגבעה 30...ואני רוצה לדעת אם יש אפשרות להפעיל את המשחק כשהדיסק לא בפנים... גם בנדוד שלי רוצה לקחת את המשחק חזרה ואני עוד רוצה לשחק בו...אז יש אוליי איזו תוכנה שמאפשרת להפעיל את המשחק בלי הדיסק? תודה מראש..ושוב זהו לא ווארז או משהו .חוקי חוקי יש לו עותק חוקי פשוט התקנתי אצלי והוא רוצה אותו פתאום חזרה...

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  13. Started by Guarding angel,

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  14. Started by oren99,

    לא בדיוק סימולטור אלא יותר פעולה ויריות. כמו xwing שהיה פעם. מה המשחק הכי חדש שיש בז'אנר הזה?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    היי רציתי לדעת מה זה המוד הזה ? מה המטרה מה הולך שם ? הורדתי את המוד ולחצתי על סינגל פלייר וכל מה שאני רואה זה אותי עוצר דברים באוורי וכאלה עם הגראביטי גאן אפשר קצת הסבר על המוד ? נגיד אם היו אומרים לי תן הסבר על קאונטר סטרייק הייתי אומר שיש קבוצת מחבלים וקבוצת שוטרים וצריך לנצח את הסיבוב ע"H הריגה של אחת מהקבוצות או ע"י ניטרול פצצה והצלת שבויים הסבר מסוג כזה אני רוצה על Garry'ws Mod

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    אם אני לא טועה זאתי עוד חבילת הרחבה למשחק FEAR. תסתכלו על ה-Gameplay שווה הצצה: http://www.gametrailers.com/player/22223.html

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  17. Started by overload,

    איך בודקים FPS ב SWAT4 ?

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  18. מצאתי בבית עכשיו את Half Life 1.... (מקורי) אני לא יודע אני לא שיחקתי אותו... יכול להיות שיש לי גם את CS? על הדיסק הזה או בדיסק אחר?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  19. מדובר במשחק RPG חדש שיצא עכשיו באנגלית ( קיים כבר שנתיים בצרפתית) שבו מחסלים מפלצות ומקבלים עבור זה זהב ,בסוף כל חודש הופך כול הזהב שצברתם לכסף אמיתי $. אפשר לקבל את הכסף בשיק או בMONEYBOOKERS מנהלי אתר מבטיחים שעד סוף החודש תהיה גם אפשרות לקבל כסף ב PAYPAL משחק נחמד מאוד להעביר את הזמן,וגם מביא כסף. להרשמה- לחצו כאן מקווה שתהנו,ותרוויחו

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  20. תודה.

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  21. Started by avi2014,

    הגיע לנועה והמחיר שלו עומד על 3800 שקל. עכשיו שווה לקנות יענו אני יוכל לקנות לו משחקים שתומכים במכשיר? עכשיו איך הגרפיקה שלו לעומת מחשבי טובים כיום (x1800xt+amd3800 למשל) והשאלה החשובה כמה עולים משחקים מקוריים שלו??האם בכלל יש כאלה בארץ. ויש למכשיר ג'וק כמו לסוני?

    • 3 תגובות
    • 879 צפיות
  22. חצי שעה ויותר עד שהסטים שלי עולה בגלל שהוא מעדכן את עצמו קודם. לא רוצה שהוא יעדכן, אני רוצה שהוא יפתח ישר בלי לחכות. איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  23. Started by se7en,

    The Crazy Crane - PhysX Simulation Game V-0-1 סרטון (ללא סאונד): שלום לכולם. אני בשלבי פיתוח של משחק חדש. הייתי רוצה לשמוע את דעתכם ואולי גם הצעות לשיפור יתקבלו בברכה. למשחק: http://www.kongregate.com/games/sa7ina/the-crazy-crane-physx-simulation-game-v-0-1-wip

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  24. שיחקתי כמה דקות, היה את הקטע שאני מביא אנשים לחוף ( זה אמור להיות איזה קרב מפורסם במשחקי מחשב כי יש אותו בעוד משחק) הרגשתי שאני סתם גורר אנשים קדימה בלי שום מחשבה, והכל היה בלאגן גדול מסביב, לא ממש התעניינתי מסביב ופשוט לחצתי על אנשים ללכת לחוף אחרי זה היו שני מוצבי אויב, זרקתי רימונים, ראיתי גם שהממשק דיי מעצבן, וזהו עזבתי את המשחק

    • 13 תגובות
    • 879 צפיות
  25. האם צריך dvd בשביל להפעיל משחקי ps2 ו box על המחשב? אני רוצה תשובה בבקשה

    • 6 תגובות
    • 879 צפיות

דיונים חדשים בפורומים