משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני משחק בסים סיטי 4, ופשוט לא מצליח להבין את התופעה של ירידת הWEALTH של הבתים שכבר ניבנו.. למי שלא מבין על מה אני מדבר הוספתי תמונה אני משחק עם צ'יטים ובונה הכל כיד המלך, הורדתי מיסים למשהו כמו 4-5 ואני לא מבין מה לעזאזל ההגיון של המשחק הזה, מה גורם לבתים להיראות כל כך מוזנחים?? אשמח אם מישהו יגיד לי.. [attachment deleted by admin]
-
יש משחקים מוצלחים שעמד מאחוריהם צוות עצום של מאות בעלי תפקידים - ויש כאלה שאת כל מה שאתם רואים וחווים בהם תכנן והפיק אדם אחד בודד. היכנסו ותופתעו לכתבה
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
בבקשה למי שיש הזמנה שיתן לי אני מת לשחק כבר וגם כל החברים שלי משחקים בזה תודה מראש לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
כולל x4 aa ברזולוציה 1680 על 1050
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
ובכן יש לי את המשחק, בכל מצבי המשחק הרגילים (משימות יחיד ושאר שטויות) הוא עובד נהדר, אך כשאני רוצה לשחק לבדי מול חבר או מול המחשב ב90% מהמקרים הוא מציג תצוגה שחורה, והתולעים אדומות דהוייות, וחוץ מהן הכל שחור חוץ מהעננים... רציתי לדעת אם למישהו יש רעיון בנוגע לסיבה, עשיתי הכל עדכון דרייברים לכ.מסך, עדכון המשחק, התקנה מחדש... ויש לי כרטיס מסל שאין איתו שום בעיהGF2MX (כרגע, מחר מגיע הti 4400 של leadtek)
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום כפי שאתם רואים אני חדש פה ויש לי בעיה במשחק אני מתקין את המשחק ובינתיים הכל בסדר עד שאני נכנס למשחק עד עכשיו גם הכל בסדר עד שזה מגיע לתפריט המשחק ופשוט לא מגיב אני לא יודע למה זה קורה אם בבקשה תוכלו לעזור לי ולהגיד לי איך לפתור את הבעיה אני אשמח תודה
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
איכשהו נדפק לי הפרופיל ואני לא מצליח לשנות את הCONTROLS במשחק....מחקתי את המשחק והתקנתי מחדש אבל הפרופיל נשמר לי ואיתו הבעיה...ניסיתי שוב למחוק תמשחק ומחקתי כל זכר....גם מהתוכניות וגם מהתיקיות במחשב שלי....אבל עדיין אני שוב מתקין והפרופיל נשמר..למה זה קורה?<
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
שמעתי שיש בעיות עם כרטיסי ATI במשחק Icewind dale 2, והמשחק קורס, יצא לזה patch?
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
-
כאילו אני לא מבין מה חדש בו??... הקטע שלו שהוא לPSP בלבד?...
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
כששידרגתי לאחרונה מוינדוס 98 second edition ל-xp profisional מספר משחקים הפסיקו לעבוד וברגע שאני מנסה להפעיל אותם הם פשוט לא עובדים. המשחקים הם STAR WARS - JEDI KNIGHT 2 , RETURN TO CASTLE WOLFSTEIN, MEDAL OF HONOR -ALIED ASSULT. שמתי לב למשהו משותף ביניהם שהם עולים באותה צורת משחק, כלומר יש מין חלון שמופיע כשלוחצים על אייקון המשחק וטוען כל מיני נתונים. המשחקים האלה עבדו לי ב-98 SECOND EDITION ולפתע כששידרגתי ל-xp הם הפסיקו לעבוד. ניסיתי להתקין אותם מחדש וזה לא עזר. הודעת השגיאה שמופיעה לי היא: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
שלום לכולם. 1) אם אני קונה ממשהו את ה-KEY שלו לאיזה משחק.. אז איך אפשר להיות בטוח שאחרי שהוא יקבל את הכסף, הוא לא ישתמש בו יותר ויווצר לי מצב שנקבל באן וחסימה על ה-KEY הזה? 2) אם כבר התקנתי משחק, ורק עכשיו אני מקבל את ה-KEY שלו.. איך אפשר להזין אותו פנימה (נגיד PES 2012)? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
קצת פרטים עליו אם יש
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
המשחק רץ על האופציות הכי גבוהות ו-16x AF NoAA, המפרט שלי בפרופיל עשיתי למעבד אוברקלוק מ1.86 ל2.6, זה עזר אבל עדיין ירד למתחת ל20 הגבוהים במצבים שיש רק הרבה יחידות על המסך ואין קרבות המשחק עדיין חלק במצבים של קרבות עם הרבה יחידות המשחק יורד לפעמים גם מתחת ל-20 ו בין 4xaa 16xaf או ללא פילטרים בכלל יש הבדל קטן מאוד בביצועים, פריימים בודדים האם זה נורמלי כשמדובר באופציות הכי גבוהות או שמשהו לא בסדר? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אני אסביר את הבעיה, אני גיימר שדי מת לשחק קצת ולנצל את הזמן הפנוי בחופש. יש לי מחשב מלפני שנתיים, שלא מריץ משחקים מעל SM3 (שזה אומר רוב המשחקים החדשים... כגון R6:VEGAS, DIRT, LOST PLANET) אני מחפש את הקונסולה או המחשב שתתן לי את החופש לשחק בהכי הרבה משחקים, בלי קשר לכמה שזה יעלה כרגע. האם קיים מכשיר כזה? (זה אומר 360,WII,PS3, מחשב חזק חדש) וכמה צריך לשלם על משהו כזה? אני אשמח לתשובות מפורטות ולא סתם... זה די חשוב לי. תודה לעוזרים מראש
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום לכוווווולם!!!!!!!! יש לי את המשחק sof 2 אך אני לא מצליח להתקין את המשחק בגלל שאין לי סיריאל נמבר אז לכוווווול מי שיש לו את הסיריאל נמבר בבקשה לעזור לי כי אני רוצה מאוד מאוד להתקין!!!!!!!!!!!!!!! כול מי שעוזר לי הוא כלי ביותר אז בבקשה בבקשה לעזור לי טוב......
-
יש לי מעבד 3.3i3 2120 כרטיס מסך geforce gtx 550 ti זכרון 4גיגהבייט וכשאני שם את המשחק על הגדרות הכי גבוהות +4aa+16af ב1900*1020 אז אני מקבל אף פי אס נורא נמוך בסביבות ה30 40 ... האם זה בסדר? אני רוצה שיפעל לי על 100 אף פי אס ...מה לעשות ? האם דרוש מחשב טוב יותר ואם כן תוכלו להמליץ לי על חלקים שיפעילו את המשחק על הגדרות הנל ב100 אף פי אס?
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
משחק ענק ביותר מומלץ לכולםםםםםםםםםם יש עוד משהו שמשחק במשחק הפצצתי הזה? http://beyondgoodevil.com/uk/intro.php
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
האם היה online qualifer? יהיה אבטחה? יהיה מזגנים? - שלא יהיה קר וזה חשוב מאוד. כמה הפסקות היו? מתי יפרסמו את הפרסים?
-
- 6 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אירוע ה-X019 של חברת הענק בלונדון העניק לנו הכרזות על מספר כותרים חדשים ומעניינים - וכמו כן מבט מעודכן ומורחב על כמה יצירות שנחשפו מוקדם יותר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 885 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אני וחברי מנסים לשחק במשחק nfs mw ברשת lan דרך התוכנה hamachi הצלחנו להתחבר אחד לשני אך כשאנחנו נכנסים למשחק ומישהוא מאיתנו פותח סרבר השני לא מוצא אותנו אם מישהו יודע למה אני אשמח לקבל עזרה
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
יש לי את המשחק הזה ויש לי גם בעית לאגים ענקיתתתתתתת!!!התקשתי לנטויזן והם לא מצליחים לעשות כלום,אין לי פירוול שפועל ברקע ואין לי גם מושג מה לעשות............ זה לא היה לי קודם ליפני......יש מישהו שגם נתקל שם בבעית הלאגים הזו?אני לא מסוגל לשחק..יש עצות?
-
- 9 תגובות
- 885 צפיות
-
-
כן אני חולה משחקי סימולטור של מטוסים ברשת . שותפים למשחקי F/A-18 ו- falcon 4 יתקבלו בברכה...
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
שלום וברכה, קיבלתי סידיקי והצבתי אותו, היה רשום לי שהסידיקי הזה מאושר, אך אני רוצה לבדוק שוב פעם אם הסידיקי הזה אכן מאשר לי כניסה ל-B2K... איך אני בודק זאת?
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום.... התקני תמשחק עם קארק והכל כשניסתי להכניס למשחק לא הצלחתי ואחר כמה פעמיים הוא עולה ונתן לי לשחק והכל טוב אבל פעם אחרת רציתי להכנס עוד פעם וזה שוב לא נתן זה אפילו לא פותח תהליך/יישום במנהל משימות תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-


