משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מחפש משחק מרוצים שיעניין אותי. בינתיים לא ניתקלתי באחד, לכן אני פונה אליכם. אני רוצה משחק מרוצים שיתמוך בגיימפאד ( לא grid או dirt, יש להם בעיות בתמיכה) ושלא יהיה משעמם כמו nfs. נ.ב אם יהיה אפשר משחק שיהיה אפשר ששני אנשים ישחקו בו באותו הזמן. תודה.
-
- 7 תגובות
- 887 צפיות
-
-
יש פה גיימרים חיפאיים שהם בצבא או אחרי צבא? מויגיימס אני זוכר את מארק (commandoguard) הוא חיפאי, ויש את חברי המערכת לשעבר: דורון ניר, יובל שפירא, נועם מור... אני גיימר חיפאי ותיק שמשחק במחשב מגיל 5, כשהיה לי 286XT. שיחקתי בכל הקווסטים ומשחקי הפעולה הקלאסיים שהיו בתקופה הזו. בשנת 1995 קנו לי פנטיום 1 100Mhz וגם בו שיחקתי משחקים קלאסיים כמו טומב ריידר , ריימן 1, HL, starcraft ועוד וגם המשכתי לעקוב אחרי משחקי מחשב. בשנת 1999 שדרגתי לפנטיוום 3 450MHz והמשכתי לעקוב אחרי משחקים ולשחק. אפילו הייתי אחד מנערי מקס פיין, שהיו אמורים לשווק את המשחק. משנת 2002 עד היום יש ברשותי פנטיום 4 2.4MHz עם 256MB RAM. כרטיס מסך: geforce fx5200 אני מכיר את הפורומים של ויגיימס ופעיל בהם מאז שה…
-
- 9 תגובות
- 887 צפיות
-
-
החלטתי לנצל את הוונטרילו הריק שלי למען מטרה טובה משחקים של משתמשים מהפורום במשחק HL2:DM ! אז מי שרוצה לשחק איתנו אז שיבוא לוונט הזה זה שרת וונטרילו! להוריד וונטרילו אפשר פה: http://www.filmzon.se/sidor/download.php?id=13 זה לא שרת משחק! ventrilo.zapto.org 3784 גרסא 2.1 תכנסו עם הטאג [HWz]שם משתמש באתר גם בוונט וגם במשחק שנוכל לזהות אותכם.. =] מנהל : [HWz]TAsraf כינוי במשחק : [HWz]TAsraf בנוסף מומלץ לשים את הכינוי שלכם במשחק פה =] בהמשך יעודכנו שרתים שאנחנו משחקים בהם מידי פעם כל אחד יכול לרשום סרבר שהוא ממליץ עליו עם פינג נמוך :xyxthumbs: :yelclap: תודה על שיתוף הפעולה בהצלחה לנו.
-
- 10 תגובות
- 887 צפיות
-
-
קיבל מבן דוד שלי את הסי די קי של ה10 ימים ואני אכן מתכוון לקנות את המשחק יכול להיות הקטע שצריך להוריד אותו קודם הבנתי שבעבר בליזרד נתנו להוריד אותו וכעת אני לא מוצא שום דרך להוריד אותו ואני צריך את הגירסה הארופאית :[ נתקלתי במספר גרסאות להורדה אבל כולם היו של US דרך אגב יש לי את הגירסה האמריקאית על דיסק די וי די אבל בן דוד שלי אמר שזה לא מתאים וצריך את הארופאית וזה ממש מבאס אולי אפשר איכשהו להפוך את האמריקאית לארופאית?? מישהו יכול לעזור בבקשה??
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אני שונא סימולאטורים שצריך לקרוא ספר הדרכה של 200 עמודים רק כדי להרים את המטוס מעל פני הקרקע. מחפש בנרות סימולאטור טיסה טוב בסגנון מלחמת העולם הראשונה \ השנייה \וייטנאם \ קוריאה -כלומר בעידן שלפני טילי אוויר -אוויר ואויר-קרקע ,הראדארים ונעילות הטילים המעצבנות . במילים אחרות סימולאטור שנעשה בו שימוש בכלי נשק בכינון ישיר (מקלעים ,תותחים ,רקטות ) או בכאלו שמוטלים ממטוס (פצצות ,טורפדות). בשום פנים ואופן לא נשקים מונחים . רצוי כזה שמשלב משימות יירוט +פגיעה במטרות קרקע +גרפיקה טובה. המלצות?
-
- 4 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום, לפני זמן קצר שיפרתי את המחשב שלי, השינוי הגדול היה radeon 9800pro במקום mx 440, התקנתי את need for speed underground ואני ממש נהנה ממנו עכשיו, בעיקר שיש לי סופסוף את אפקט הmotion blur. הקטע היחיד שמוזר לי שם זה שאת אורות הneon ששמים בתחתית האוטו אני לא רואה, ני מתקין חדשים ופשוט לא רואים אותם... למישהו יש רעיון?
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
-
כל אחד יתן לפחות מקום אחד שאפשר לרכוש בצירוף סקרין שוט מהמפה הגדולה כולל השם של המקום וכך יהיה לנו את כל המקומות ונחליט מה רוצים בלי לחפש אותם שנתיים בעיר!!! אני אתחיל: זהו Po;e sports center
-
- 4 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
אני מחפש משחק יריות ריאליסטי כמה שניתן עם נשקים אמיתיים והכל שהוא חינמי ומשוחק ברשת מול ועם שחקנים אחרים עדיפות למשחק עם גרפיקה טובה.. יש חיה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
Juiced Demo No. 2 - משחק המכניות בסגנון NFSU מוציא דמו נוסף. http://server12.download.filefront.com/ieiyuyyovi+/worthplaying/juiced/Juiced_PC_Demo_v2.zip ---- MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo משחק האופנועים אחד הטובים בעולם. http://server12.download.filefront.com/qynkcakafm+/worthplaying/motogp3/motogp_urt_3_demo.exe ---- CODENAME PANZERS - Phase 2 - Mulitplayer Demo מישחק הסטרטגיה בזמן אמת. http://server14.download.filefront.com/npnwuqblqn+/pub2/Codename_Panzers_Phase_Two/Official_Demos/mpdemo_phase2.exe ---- ביינתים זהו.
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה עם starcrft!!! הרחבה ויש לי גם את המשחק הראשון 2 דיסקים מקורים! התקנתי את starcrft הראשון לא הייתה בעיה התקנתי את השני ורשום בהתקנה installation failed starcraft spawn detected you must instal the full version of starcrft before installing vrood war.
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום אנשים, הורדתי את הGTA הראשון מהאתר שלהם רציתי להעלות כזת זכרונות אתם יודעים... בקיצור אני מתקין הכל טוב ויפה אני נכנס למשחק והוא עובד כאילו זה דום 3 על פנטים 166MHZ תקיעות לא נורמליות... איך זה יכול להיות ? יש לי מחשב חדש 66000GT AMD3000 1024DDRAM הכל מעודכן ומתוקן כמו שצריך... מה אפשר לעשות חבר'ה ?
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק ניד פור ספיד קרבון אני בא להתקין וזה עושה לי שגיאה שאין לי גירסא מתאימה של directx למרות שיש לי בדקתי בפקודה dxdiag למרות זה גם בinfo של המשחק אז בשורה של directx רשום pass שזה עבר ושיש לי את זה עכשיו למרות זאת זה עדיין עושה לי את השגיאה הזאת מה הבעיה? איך אני מתקין את משחק? נ.ב צרבתי את המשחק הנ''ל לחבר ואצלו זה עבד מצוין ויש לו אותה גירסת directx כמו שלי יש תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום! הורדתי Tekken 4, והוא שוקל כ-3.28GB הוא בא עם 2 קבצים: TEKKEN4.mdf TEKKEN4.mds עם מה לפתוח אותם? פתחתי אותם עם Daemon Tools ויש לי כמה קבצים שם: SYSTEM Speed Dial SCES_508.78 DATA2.BIN DATA.BIN IOPRP243.IMG באיזה אימולטור להשתמש בכדי שזה יעבוד? בתודה - ניסן!
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איפה אני יכול להשיג את חוברת המשחק של סים סיטי 4 או אולי לכוון אותי לאדם הנכון שמשחק במשחק תודה לכם
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום כולם, הכנתי סרטון קצר על המשחק State Of Decay שבעצם בסרטון אני נותן את חוות דעתי במשחק ומסביר טיפה עליו, יכול להיות שאני יעלה עוד סרטונים כאלה משחק דיי טוב ממליץ בחום לכולם. http://www.youtube.com/watch?v=zlnr3kpNYjM מקווים שנהניתם מהסרטון, כנראה שיהיו עוד כאלה. אם יש טענות או משהו אתם מוזמנים לפנות אלינו ונתקן את זה ונדאג שלא יהיה את זה בסרטון הבא גם. תודה, Mahno Gaming
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
-
-
הראשון הוא NEXUS 2: GODS AWAKEN שהוא ההמשך ל - RTS בחלל הטוב מ - 2005 (המשחק בסגנון HOMEWORLD או SINS OF A SOLAR EMPIRE למי שמכיר). http://www.kickstarter.com/projects/mostwanted/nexus-2-the-gods-awaken השני מקורי הרבה יותר, BLACKSPACE הוא משחק HYBRID RTS שבו בונים בסיס על אסטרואיד, כורים שם מחצבים ומגנים עליו. http://www.kickstarter.com/projects/1035580424/blackspace-plan-dig-defend-survive?ref=live בינתיים הם לא התקדמו רחוק מדי במימון שלהם וחבל יהיה אם לא יגיעו ליעדם כדי לפתח את המשחקים.
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש לא מזמן ובגלל חוסר במשחקים, החלטתי להתקין Gta vice city אבל בתהליך ההתקנה הוא מעלה לי ארור כלשהו... אולי אתם יודעים משהו על הארור או בגלל שזה מחשב חדש אני צריך להתקין תוכנה כלשהי... הנה הארור שזה עושה: תודה לכל העוזרים, שמעון
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
משחקי סדרת Sniper: Ghost Warrior ואחרים זמינים לרכישה עכשיו - בעלות כוללת של פחות מ-60 שקלים חדשים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
- 1 follower
-


