משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הזמן האחרון פתאום שמתי לב שאני לא רואה חתימות ב Counter-Strike. מישהו יודע למה, ואיך לסדר את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש אנשים שמשחקים בשרת של בליזרד (לא PVP) כדי שאוכל להצטרף אליהם וגם כדי שיעזרו לי טיפה בתחילת המשחק, כבר הרבה זמן אני רוצה להתחיל לשחק אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל ואיך להתחיל מי שיכול ורוצה לעזור לי אנא רשמו פה באיזה שרת אתם משחקים ונראה איך אנחנו מתקדמים משם תודה, שלומי
-
- 7 תגובות
- 889 צפיות
-
-
הסתדרתי עם הבעיה הזאת אבל צצה לי בעיה חדשה שכבר תיקנתי פעם קודמת אבל שחכתי איך .. פעם קודמת לפי מה שאני זוכר העברתי את הקובץ הזה ידנית אבל הפעם זה לא עובד.. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 889 צפיות
-
-
עריכה: שיניתי מעבד ל-I5-2500, לפי ביקורות ברשת הוא המינימום שצריך ל-BF3 כדי לשחק בהגדרות גבוהות על FPS נורמלי... http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=538064.new#new התייעצתי לא מזמן בנוגע לקניית מפרט מחשב חדש לגיימינג, שעיקרו הוא BF3 (בגלל ש-COD נהיה קקה) ומה שיצא בשנה וחצי הקרובות בסגנון. המפרט הסופי: משכורת נכנסה, רציתי להזמין מחר, ואני נתקל בהודעה הזו: http://forums.electronicarts.co.uk/pc-build-upgrade-forum/1473954-cheapest-bf3-system-g840-hd-6850-a.html בקצרה, אחרי חפירה של שעות באותו הנושא, עד כמה שהמעבד הנ"ל טוב יחסית לכפולי ליבה, הרבה מוצאים שב-BF3 הוא לא עושה את העבודה נאמנה ב-100%, והרי המפרט נועד ברובו למשחק הזה! אני אשחק על רזולוציה 1050*1680, וה…
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
חודש בלבד אחרי השקת המשחק השלישי שלו, סטודיו Runic Games מודיע על הפסקת פעולתו הרשמית - ואנחנו מקווים שתימצא הדרך להמשכיות עבור היורש הרוחני של דיאבלו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
- 1 follower
-
-
-
נתקלתי לפני כמה ימים במשחק האדיר הזה והופתעתי לראות שיש מעט מאוד מידע לגביו ברשת. זהו אחד ממשחקי ה RPG הטובים ביותר שראיתי (בייחוד אחרי האכזבה מאובליביון ובטח מגוטיק 3). מישהו פה משחק במשחק הנ"ל? נראה שיוצרי המשחק לא השכילו ליצור מספיק "הייפ" סביבו וחבל - זה משחק ה RPG הטוב ביותר שיצא בשנים האחרונות.
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
לאסוף את כל הפראג מובי\פראג שוא\ פראג קאקי - כל דבר שהישראלים עלו ליוטוב וקשור לקוד ונשים את זה בלינקייה
-
- 6 תגובות
- 889 צפיות
-
-
תמונה חדשה אשר משווה בין תצלום לתוצר שנבנה בעזרת מנוע ה-Fortsbite 3 תשאיר אתכם עם לסת שמוטה, ומבהירה את הכיוון השאפתני מאוד של פרק האיתחול לסדרת המשחקים הוותיקה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הפרק-החדש-של-need-for-speed-מתיימר-לספק-לנו-היפר-רי/
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
-
הבנתי שיש תופעה של כל מני תקיעות בסאונד אצלי יש תקיעות גם בתמונה כשהמשחק פשוט קופא לחצי שניה כל כמה זמן זאת התופעה או שזה רק אצלי?
-
- 7 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום , קיבלתי מטלה מהמנחה באוניברסיטה על מידע שיכול להיות מאד מעניין צריך לבדוק מה גודל שוק משחקי הרשת באינטרנט , כמות משתמשים , גילאי המשתמשים מצאתי חומרים משנת 2006 בגוגל , על השוק בארה"ב , אבל אני בטוח שהרבה השתנה מאז גם זכור לי שמישהו פעם זרק לי שלWOW יש 16 מיליון משתמשים (הזוי משהו) ולא מצאתי שום מאמר או מסמך שתואם לזה ברשת . אני מנסה לאתר מידע קצת יתר רלוונטי , אבל הכל כ"כ מפוזר ת'אמת , אחרי שהייתי מכור לCS ולעוד משחק רשת פחות מוכר (לפני הצבא) לא חזרתי לזה ואני מרגיש ממש חלוד אם תוכלו לעזור לי לרשום את עשרת המשחקים המצליחים ואת כמות המשתמשים שלהם או איזה לינק לאתר שיכול לעזור לי , אני ממש אשמח ...
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-
-
יש לי 9600 XT מעבד 2.8 המשחק יפעל אצלי על HIGH ועל 1280?
-
חבר'ה... למי שיש battlefield 2 מקורי... שיצור איתי קשר... נריץ משחקון קטן... או שנעשה קבוצה... נפתח לנו סקוואד משהו טוב.. אז הנה.. : ICQ- 299283576 MSN messenger: avikma@hotmail.com תודה!
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
למי שלא מכיר, מדובר באחד ממשחקי המטוסים היותר נחמדים שיצאו אי פעם. הבעיה איתו היא שהוא לא פועל כמו שצריך על מערכות הפעלה חדשות - טקסט מעוות\חסר בתפריטים וקריסות תכופות. מישהו הצליח להפעיל אותו בצורה טובה על מערכת הפעלה "עכשווית"?
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
מפרט כולל כרטיס גרפי: AMD Althon 4200 Dual-Core HardDisk-250GB 16MB KG RAM-Corsair 2GB nVidia GeForce FX7600GT (המפרט המוצג הוא מפרט אך-ורק של רכיבים פנימיים במחשב) האם אני יכול להריץ את המשחק למרות שכרטיס מסך זה לא מדויק לפי הדרישות?(על גרפיקה מקסימלית ורזולוציית 1024X786 לפחות) תודה לכל העוזרים
-
- 14 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן מחפש איך קוראים למשחק ישן טוב ששחקתי בו מה שאני זוכר ממנו זה: - נראה לי שהשם שלו מתחיל ב"E" אבל לא הכי בטוח - זה משחק עסקים - המגרש הוא לוח "3D" כלומר הוא 2 מימדים אבל במבט איזומטרי - כול הלוח זה משטח אחד אחיד שמחולק לקוביות - המטרה זה להשתלט על כול הלוח או להרוג יריב או להגיע לסכום מסויים של כסף, תלוי במשימה - כול שחקן מתחיל עם בניין אחד במשבצת אחת שבו הוא יכול לבנות דברים שונים שהם בעצם מחלקות שונות של חברה (כול אחד משחק במנכ"ל של החברה), זה יכול להיות מחלקת שיווק שהיא מגדילה לך את המכירות, יכול להיות מחלקת משפטים שנותנת לך נקודות להגנה מפני תביעות שונות, יכול להיות מחלקת ביטחון שנותנת הגנה מפני פריצות, יכול להיות מחלקת מחשב שנותנת לך אפשרות לפרוץ ולהרו…
-
- 9 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני מצטער אם זה לא הפורום המתאים אבל יש לי בעיה במנג'ר מוד אני עם מנצ'סטר יונייטד ואני מחפש בהעברות את מסי בכל דרך אפשרית ואני לא מוצא אותו.. עזרה?
-
- 1 תגובה
- 889 צפיות
-
-
אני כבר משחק בחבילת ההרחבה ל King's Bounty: the Legend כמו ההמלצה הראשונית, גם ההרחבה ממכרת וכיפית. Release Date: November 19, 2009 Exclusively on: PC Genre: RPG Publisher: 1C Company Developer: Katauri Interactive King's Bounty: The Legend, ציון 82 ב metacritic
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
למה לעזאזל משחקי X-com חסומים ב Steam?? :s05: יש איזה דרך לעקוף את זה או להוריד אותם ממקום אחר?
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-
-
של red alert? זה משחק שאפשר לשחק אותו רק ברשת כמו WOW? או משחק רגיל?
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
היי, אם אני קונה cd-key או account ממשתמש אמריקאי, האם יהיו לי בעיות לשחק בשרת האירופאי? תודה
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
קצת התבלבלתי עם הפאצ'ים... יש לי את C&C 3 KANE EDITION באנגלית, מהו הפאץ' האחרון שיצא בשביל זה? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
http://3dgpu.com/archives/2005/04/30/mafia-2-not-cancelled-expected-2006-07/
-
- 5 תגובות
- 889 צפיות
-
-
בעוד יום שיגרתי של קאונטר היה לי בעיית חיבור לשרתים ת אחרי שניסיתי הכול מחקתי את הקאש של המשחק מהספריה וזה הסתדר . אבל התחיל להופיע בצד של המשחק את קצב ה FPS ואת הפינג אות התקשורת אינטרנט ואני לא מצליח להעיף את זה . איך אני מעיף את השטות הזאת? אודה לעוזרים ...
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-


