משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום רב לפני יומיים עברתי באחת החנויות וראיתי את המשחק battlefield 2142 אמרתי יאלה נקנה אבל הסתכלתי מאחורה באריזה היה רשום שצריך תשלום חודשי או תשלום על הרשמה משהו כזה...האם זה נכון ? כי חשבתי אני רק משלם 200 על המשחק וזהו. תודה מראש לעוזרים.
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13125 ושלא תבינו לא נכון המשחק אמור להיות טוב רק לא טוב ל12 שחקנים
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
משחק ממש קטן (5mb) ומצחיק שנתקלתי בו: http://www.ragdollsoft.com/ragdollmasters/ זהו shareware, בכל מקרה לי יש את הגרסא המלאה. המשחק ממש כיף, לא יותר מ-4 כיוונים (לחצנים) והולכים מכות. 1 נגד מחשב \ 2 נגד מחשב \ 1 נגד 1 הוא מגיע בלי gravity אבל במלא אפשר לכוון את זה... בעקרון אתם שולטים רק בראש ובכך גורמים לגוף לתת מכות ולעשות תרגילים מאולתרים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , אני התחלתי לשחק במשחק NBA LIVE 07 הבנתי שיש שם כול מיני כוכבים של FREESTYLE שיש להם יכולות משחק יותר טובות מאחרים כמו למשל XFACTOR או INSIDE SCORER SUPERSTAR וכו' עכשיו ראיתי את זה גם בסרטון של NBA בתוך המשחק , איך אני מפעיל לו את היכולות האלא ? יש לי עוד שאלה : אני זוכר שהיה NBA LIVE 06 היו כפטורים מיוחדים שהיה צריך להוסיף כדי שהשחקנים יעשו תנועות יפות יותר . האם יש כזה דבר גם NBA LIVE 07 ? תודה רבה לעזורים !
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אותו דרך סטים ותהיתי מגיע איתו בחבילה שעולה 19$ גם קאונטרסטרייק רגיל? אני יוכל לשחק בהאף לייף 2 בסינגל פלייר?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
הוא אומר לי שמשחק לא מותקן והוא כן מותקן! והוא מותקן לתיקיה של הברירת מחדל(PROGRAM FILES)... מה לעשות!? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב...... יש לי שאלה אני קניתי תמחשב שלי לפני חודש בדיוק וזה המפרט שלי: מעבדE6600 קור טו דו 2 כרטיס מסך X1950XT 256MB החדש שתומך בווינדוס וויסטה! וגיגה זיכרון.... רגיל של קינג סטון דואל צ'נאל... עכשיו ראיתי כמה משחקים כמו אנריל 2007 שהוא תומך כרטיסי מסך DX10 אז למשל הוא לא יפעל אצלי על הגדרות גבוהות וזה לא יפעל חלק וגם קרייסס???? וגם כמו כול המשחקים שיצאו במהלך החודשים הקרובים של שנת 2007 שזה שנה מלאת משחקים טוביםםם תודה לעוזרים תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 967 צפיות
-
-
האם הקנייה דרך התוכנה STEAM משחקים כמו COUNTER STRIKE בטוחה? כלומר אין רמאויות או משהו ולוקחים בדיוק את ה 9.95 דולר? על ה CS 1.6?
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
המשחקים האלו מדהימים..מישהו מודע לגבי עוד משחקים בסגנון??
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
התוכנה פשוט לא מתחברת לי אם מישהו משתשמש בתוכנה והיא עובדת לו בבקשה תפרסמו פה כדי שנראה מה יכולה להיות הבעיה אצלי כי אני כבר משתגע תודה בנוסף אם מישהו יודע את הכתובת של השרת אליו התוכנה מתחברת זה יעזור לי מאוד
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
http://gamershell.com/screenpop.php?id=161858 http://gamershell.com/screenpop.php?id=161857 http://gamershell.com/screenpop.php?id=161856 מה זה MOD או משהו? :-X
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני פותח את הת'רד הזה כדי שככל אחד יוכל להמליץ על משחק ל Xbox360. מעניין אותי לקבל חוות דעת על enchanted arms מי ששיחק המשחק הראשון Lost planet תמונה מתוך המשחק משחק מרהיב בסגנון יפני, מזכיר מאוד את devil may cry בסגנון ובבוסים הענקיים גרפיקה מדהימה עם סרטי קישור בין משימה למשימה. בתמונה אפשר לראות את זווית הצפיה במשחק (שניתנת לשינוי). החידושים במשחק זה הרובוטים שאפשר להכנס ולהשתמש בהם, יש מספר סוגים עם יכולות שונות. שליטה מתוך רובוט יש עלילה יפה, אבל מה שבאת מושך את העין המשחק זו הגרפיקה , יש אומרים שהיא יותר יפה מב GOW (לא שיחקתי עדיין) מה שמשך אותי למשחק זו היתה הגרפיקה, כבר בהתחלה נכנסים ל"הלם" מכמות ההשקעה בגרפיקה משחקיות וסיפור זה משהו שאי אפשר לתאר…
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
-
יש חדשות על תאריך יציאה\ דרישות מערכת\ תמונות\ טריילרים\ פריצות\ דרישות לשוחד מיני מהיוצרים?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשנכנסתי למחשב והתחברתי לאינטרנט LOGIN-STEAM קפץ וביקש סיסמא. הכנסתי את הסיסמא (הנכונה) ואחרי כ5 דקות יש לי הודעה שיש לי בעיות לנתחבר לשרתים של סטים. יש לי סטים מקורי וכול המשחקים בו קנויים. בדקתי אם יש וירוסים או ספייורים עם NOD32 ו SPYBOT ואין כלום. עד עכשיו סטים עבד מצויין. לעוד מישהו יש בעיה להתחבר?
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני מנסה לעקוב אחרי המדריך הזה: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Efficient_Leveling אבל אני לא מצליח לקבל +5. (אפילו לא אחד) מישהו יכול להסביר לי בפשטות איך הרעיון הזה עובד? (אם זה משנה אני משחק MAGE)
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
הוא מסביר לי איפה לשחרר את הקבצים מהZIP אבל אני לא מצליח לראות את המפות החדשות ברשימה הוא אומר לי לרשום -dev בקיצור הדרך אבל אין לי מושג מה זה אומר יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום אחרי חודשיים שלא שחקתי במשחקים חזרתי לשחק בגוסט ריכון 3 ואובליוויון והם ניהו ממש איטים המפרט שלי: קונרו E6300 1G זיכרון וכרטיס מסך 1900GT למישהו יש מושג למה זה קורה? הפעלתי את המחשב מחד והפסקתי את כל התוכנות שעובדות ולא עזר תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
32 שחקנים 199.203.56.35:16567 מקווים שהוא יהפוך ל 2142 יאפי!
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
מה אני אמור לעשות? אי אי אפשר לעבור שם... http://img329.imageshack.us/img329/1205/15001500148815131501mn2.jpg תודה.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש לי CS 1.6 הפרוץ כל פעם שאני רוצה לשחק זה רושם לי יש גישה רק ל C CLASS או משהו אני לא יודע מה לעשות ??
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המשחק סבבה גרפיקה נחמדה נראה משחק ארקייד כיפי אבל מה זה קשה להשתלט עליו כזה...אני מרגיש כאילו המחשב משחק במקומי כזה...עוד מישהו חושב ככה?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה את המשחק לזכר הימים הטובים וכשהפעלתי אותו הוא נפתח בצורה איטית מאוד עם גרפיקה ירודה מאוד בתפריטים... במשחק עצמו הוא עובד בסדר אבל זה מעצבן שלוקח הרבה זמן כל דבר.. המפרט שלי כמובן לא יכול להיות הבעיה אז למה זה קורה? במחשב הישן שלי זה עבד מהר יותר.. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
נשארו לי 2 משימות במונטרה שאינ לא מצליח לפתור מצורמת תמונה עם המשימות [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני דיי בהתחלה אני מניח... הגעתי לאי עם הבחורה על הספינה ונכנסנו למקדש ועכשיו אני נלחם עם מפלצת מעופפת בתוך המקדש ואין לי מושג מה לעשות... הבחורה אומרת לי לכוון לכיוון מסויים אבל אני לא מצליח להבין לאן.
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-


