עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4478097,00.html

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  2. קודם כל, קניתי את המשחק אתמול ותאמינו לי אומנם לא הספקתי לשחק הרבה אבל הרבה זמן לא שיחקתי במשחק כזה...אין לי מילים לגביו..ואני לא יושב הרבה בד"כ לשחק...אבל המשחק ממש אבל ממש יפה ומהנה...גרפיקה נחמדה, סאונד מדהים, אווירת משחק מותחת וכיפית ביותר!) בקיצור יש איזה משהו שעוד לא הבנתי...הגעתי לקטע שהוא הלך לעבודה (הרוצח כביכול, ברח לי השם שלו...) עכשיו רודפים אחרי מפלצות ומופיע לי על המסך "GET READY" ואז מופיע לי כל מיני סימנים כאלה שם (צהוב, כחול, אדום ועוד איזה צבע..כמו המשחק הזה..) עכשיו מתי שנדלק לי הצבע אני פשוט לוחץ על הצבע (נגיד צהוב משמאל, אני לוחץ על שמאל..וכן הלאה..) וזה לא עושה כלום אני עושה את זה בדיוק וזה ממשיך לתת לי הודעה של "Failed"... מה בדיוק אני צריך לעשות בש…

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  3. שלום לכולם יש לי בעיה במשחק Star Wars Jedi Knight Jedi Academy פשוט יש לי כרטיס רדון 9800 פרו והמשחק עובד לי ממש לאט על איזה 20 פרימים ממש ביטים דרך אגב לפני שתשאלו לא הדלקתי את הפילטרים ואפילו אם היתי מדליק אז מה ודרך אגב יש לי את כול הדריורים מותקנים הכול אני מקווה שתוכולו לתת לי תשובה

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  4. Started by Shpiz,

    אז ככה במשימה שצריך להכנס ל CIA אז הגעתי כבר ללבל 3 ויש לי שם את הסרבר רום עכשיו אני לא יכול להכנס לשם כי כל פעם שאני דורך שם ההזעקה מתחילה לפעול ובסוף הקומה יש דלק עם קוד שאין לי את הקוד אליה סרקתי כבר את הכל כל האנשים כבר מעולפים ואני לא יודע מה לעשות =\ פלייזז עזרה תודה

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  5. Started by alon4256,

    שלום. קניתי פיפא 13 למחשב והמשחק עבד ממש טוב אבל עכשיו שאני עושה סתם משחק נגד המחשב המגרש פתאום נהיה כחול.. או שיש עליו כתמים מוזרים.. ולפעמים גם אין רשת בשער מה אני אמור לעשות?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  6. אני כבר מת לסימולטור אווירי טוב בסגנון מלחמת העולם השנייה והמלחמה הקרה ( במיוחד בצד של הCCCP המבין יבין ) אבל אני לא יודע מה לקנות אז תנו משהו אם גרפיקה מגניבה הרבה מצבים מבחר גדול של כלי טיס מנוע פיזיקלי משכנע והכי חדשוב מהנה ושיש בו קרבות אוויר ענקיים של 50 מטוסים מכל צד בקרב ענקים אם כוחות קרקע וכדומה. והאם יש מטוסים קרביים בFS2002?

    • 1 תגובה
    • 900 צפיות
  7. מאסס אפקט 3 ב32 שקל ועוד מלא מבצעים : http://www.impulsedriven.com/ המחירים מופיעים בשקלים יש להם תמיכה מצויינת וקניתי שם כבר כמה דברים. ממליץ

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  8. Started by KOBT2,

    נכון בבונוס CARS יש BMW ועוד שברולט כחולה והרוסה??? איך משפרים את השברולט קמרו הישנה הזאת??? כי תיראו את התמונה הזאת: http://img30.imageshack.us/my.php?image=14mw.jpg איזה אחד הביא אותה פעם בדיון של המכוניות עווד הוכחה ועוד מרדף!!! אז איך הוא שיפר אותה !?!?!?

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  9. שלום קניתי בשנים עברו את המשחקים סטארקרפט, סטארקראפט ברוד וור, דיאבלו2 , וורמס ארמגדון כל אחד במחיר מלא של 180-220 שקל למשחקים האלו הדיסקים נהרסו \ נאבדו בגלל שחיקה טבעית ואולי קצת חוסר אחריות מצידי תהיתי אם החברות המפיצות את המשחקים האלה נותנות דיסקים חלופיים ללקוחות במחיר סימלי או מה אפשר לעשות חשוב לי במיוחד הדיסקים של סטארקרפט תודה.

    • 10 תגובות
    • 900 צפיות
  10. Started by kfirlion,

    שלום, קניתי לא מזמן את COH ונהנתי מאוד מהמשחק, גמרתי וכבר את כל המשימות ורציתי להוסיף שחקנים למולטיפלייר כדי לשחק, ל-Friends, שמי בCOH הוא XCrossFireX, לכול אלה שיש להם את המשחק הזה תכתבו לי בבקשה את הכינוי שלכם במשחק כדי שאוכל לשחק גם עם ישראלים ולא רק גרמנים LoOoOoL בקשה נוספת: יש לי ראוטר ורציתי לדעת איך אני פותח פורטים למשחק, יש לי את הראוטר TP-LINK TL-R460.... אם תעזרו לי אני מאוד ישמח! (וגם תעזרו לאחרים במקרה שלי)

    • 9 תגובות
    • 900 צפיות
  11. נותני החסות של טורניר זה הם - TMS.co.il לאחר שבוע מלא באקשן ומתח אנו גאים להכריז על הזוכים של טורניר הקיץ 2013 2VS2 B FLAG! והזוכים הם: Swagb0ys אשר כל אחד מהם יקבל לא פחות מ: Logitech G500 ; Razer Goliathus Mouse Pad - Control - Medium אנו מודים לכל מי שלקח חלק בטורניר הזה והראה נחישות וספורטיביות. מקווים שנהנתם כי זה כמובן לא הטורניר האחרון שנעשה! אנו מקווים לראותכם פעילים בפורום, בTS, ובשרתי המשחק שלנו. שיהיה לכולם המשך חופש נעים, צוות קהילת Battlefield!

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  12. Started by ofer_mat,

    איפה קונים חיילים? חוקרים? מהנדסים? אך אני מיצר כלי נשק? אך אני קונה מטוסים או משפר את המסוק ? המשחק ממש יפה אבל נראה לי שחסר בו הרבה דברים לעומת הקודמים...

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  13. Started by solidus,

    טוב חברה, במזל טוב עוד מעט מחשב חדש! עשיתי לעצמי רשימה קטנה של משחקים לשחק בהם, אבל הייתי רוצה את הinput שלכם גם. הרשימה שלי: - GTA : SA - Company of Heroes - Half Life 2 + Episode 1 - Doom 3 - Far Cry - FEAR - Prey - Far Cry - FEAR - CnC 3 - Supreme Commander - Tomb Raider: Anniversary - Halo 2 - STALKER - Quake 4 - Empire Earth 2 כל משחק טוב מהשנתיים האחרונות אני כנראה לא שיחקתי בו אז תפציצו תודה מראש על כל ההמלצות!

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  14. Started by nadav1379,

    קניתי דיסק של HL2 לפני הרבה זמן התקנתי את המשחקים CSS ו HL2 שיחקתי והכל היה טוב אחרי כמה זמן מחקתי את הSTEAM ועכשיו אני רוצה להתקין אחרי שנה שזה לא הותקן יש לי את השם משתמש והסיסמה ואת כל הפרטים אבל שאני נכנס לSTEAM ואני צריך להגיע לקטע אני צריך להוריד את המשחקים הם לא מופיעים לי ב MY GAME שאני נכנס לחוצץ TOOLS יש לי שם 4 משחקים שאני יכול להוריד אבל את HL2 ואת CSS אין לי איך אני מחזיר את המשחקים למצב ההתחלה שאני יוכל לעשות להם INSTALL GAME ? נ.ב בחוצץ MY GAME יש לי שורהINSTALLED ויש של את CS ו CSS אבל בSTATUS רשום לידם pre-load complete

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  15. Started by Sheik Yerbouti,

    הי התקנתי את המשחק והתחלתי לשחק עם ההגדרות המומלצות ע"י המשחק לכרטיס שלי x1650 pro. הפרק הראשון עובר חלק (החלק הלימודי), בחלק השני יש סצנה בשטח פתוח והמחשב שלי פשוט לא מעכל (ראה מפרט). מישהו עם כרטיס דומה יכול להמליץ לי על הגדרות טובות יותר? ??? תודה.

    • 9 תגובות
    • 899 צפיות
  16. שלום רציתי לדעת מה דרישות מערכת של gta iv 4

  17. Started by liav12,

    אהלן, שיחקתי בדיוק במשחק הנ"ל ויש לציין שהוא ממש נחמד, אמנם ללא חופש פעולה גדול ויש לו חסרונות (קריסות, בנוי בצורה שלא ניתן לקפוץ וכו'), אבל מצא חן בעיני המון הנושא, רציתי לדעת אם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים דומים בסגנון שאפשר לקנות או להוריד מסטים וכדומה? שיחקתי ב PS ב GOW, והוא מעולה ואותו סגנון, גם POP. עשיתי חיפוש ולא מצאתי משהו מעניין ביותר, רציתי לדעת מחוו"ד ישיר של שחקנים. תודה

    • 11 תגובות
    • 899 צפיות
  18. Started by maxxtro,

    לא יודע אם זה כל כך קשור לפה אולי יעבירו אותי למקום הנכון אז קניתי כרטיס מסך 7970 ורציתי לדעת איך אני משתמש בקופון של המשחקים איפה אני מכניס את הקוד ?

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by johnwoo,

    איפה ניתן להשיג את המשחק?

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  20. Started by שמעון 17,

    שלום , יש לי את המשחק ואני צריך פאץ מי שיוכול להביא לי ויש לו אותו אז שיתן לי בבקשה את הלינק להוריד ... תודה שמעון ..

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  21. Started by TimoTy,

    טוב יש לי שני מחשבים בחדר והם מחוברים בכרטיסי רשת וכשאני יוצר משחק ומנסה להיכנס אליו מהמחשב השני הוא נותן לי את השגיאה "conecton timed out" וכשהמחשב השני יוצר משחק אני פשוט לא רואה אותו ... ניסיתי להתקין פאצים שונים ועשיתי את האונליין אפדיט של המישחק וזה עדיין לא עובד ... מה לעשות כדי שאני אוכל לשחק ברשת?

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  22. את הפקודה אני יודע r_hdrrendering 7\ אמרו משהו שצריך לכבות או להדליק את הפילטרים AA לא הבנתי מה לעשות ובקשר לפאצ' איזה גירסה להתקין הרגע התקנתי far_cry_v1.3 או שלהתקין ת'הכי חדש ? far_cry_v1.33

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  23. עד לאחרונה היה לי מסך CRT 85HZ. לא הייתה שום בעיה, כי אף משחק רציני לא היה נותן לי יותר מ85 פריימים על הגדרות גבוהות, כך שלא הייתי מפעיל את הVSYNC בכלל. המסך התקלקל, וכמובן שקניתי מסך LCD 60HZ רגיל. הפלא ופלא....יש במשחקים מסוימים בעיה. יותר מ60 FPS יש קריעות, פחות מ60FPS זה כבר מתחיל להיות די איטי. במשחקים שבהם הVSYNC עובד כמו שצריך, ולא גורם לפריימים לרדת ל30- אין בעיה. העניין הוא שעכשיו התחלתי לשחק far cry 4. כמו שהיה בFC2 , הVSYNC במשחק הזה פשוט הורג את הפריימים. מה שמעניין , שזה קורא לי רק בMSAA. SMAA פועל כמו שצריך. יכול להיות שזה בכלל שהפריימים שלי אף פעם לא יורדים מתחת ל60 עם השיטה הזאת. בכל אופן אי אפשר לשחק את המשחק עם SMAA. ניסיתי adaptive…

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  24. קונסולת ה-PlayStation 4 חוצה עוד רף מכירות מרשים שמקרב אותה לדילוג מעל פני כלל מכירות הדור הקודם, ומציגה הצלחה נאה גם בתחום המציאות המדומה לכתבה

  25. Started by shefi,

    משהו שיחק בCommandos Strike Force איך המשחק הזה? איך המולטי שלו כמה סרברים יש?

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות

דיונים חדשים בפורומים