עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by yaya12345,

    הי הורדתי את המשחק pes 2012 עם ה crack שלו פתחתי עם daemon tool והתקנתי העתקתי את ה EXE וה DLL לתיקייה הראשית של המשחק אך בלחיצה ה EXE שום דבר לא קורה חוץ מהעובדה שיש process תקוע בזיכרון בגודל של כ 100K ניסיתי לכבות את האנטי וירוס (avira) - לא עזר ניסיתי לעבור ב compatibility של XP - לא עזר נראה לי שגם ניסיתי את ה firewall - אני אבדוק שוב בכל אופן אגב אותו הדבר קרה לי גם במשחק dirt 3 (רק שם האנטי וירוס ממש צעק שאחד ה DLL של ה crack נחשב כסוס טרויאני) נתונים: laptop) dell vostro 3550) 64bit (יכול להיות שיש קשר??) ati radeon 6630 win 7 pro מישהו??

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  2. Started by DAVIDKI19,

    אפשריבכלללשנותאתהכפתוריםכדישיהיהכמובפיפא

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  3. Started by Yamabushi,

    לא פריזים שלמים שדורשים ריסט. שיחקתי קרייסיס ופתאום היה כזה תקיעה של שנייה והמשחק חזר לעבוד רגיל, לאחר 20 דקות זה קרה שוב. לפתע המשחק והסאונד נתקעים אבל זה לשנייה האם זו בעיית חומרה או תוכנה? כי בדיוק פירמטתי את המחשב... מפרט משחב בצד.

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  4. Started by 47,

    אני עכשיו בחלק הראשון בשלב השני, השדה תעופה עם האיטלקים. אז בשלב מסויים מגיע טנק תיגבורת(אחרי שפוצצתי את המטוס שניסה להרוג את היחידה שלי ). מה שכל מפגר היה אומר לי זה שצריך בזוקה, אז לקחתי בזוקה מחייל איטלקי שהרגתי לפני זה וניסיתי לפוצץ את הטנק אבל זה לא מוזיז לו! בכלל!זרקתי עליו רימונים, ניסיתי גם לירות בו עם ה heavy Machine Gun שיש שם בבסיס אבל לא מזיז לו אפילו קצת, אפילו לא שריטה קטנה!! נ.ב (כבר פוצצתי את כל המטוסים ומיכלי הדלק) נ.ב2 אם זה משנה יש לי חייל עם rifle, חייל על sniper rifle, חייל עם כזה רובה שקט(קצר טווח) וחייל עם m40(אוטומטי של גרמנים).

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  5. Started by The-Devil,

    מישהו משחק Matrix Online? אם כן תשלחו לי הודעה פרטית, אפשר יהיה לשחק יחד אם לא תגיעו מהר לאתר של fileplanet.com הם נותנים CD-Key לגרסת ה Strees-Test סה"כ משחק חביב, מה אתם אומרים??

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  6. Started by ido,

    לדעתי גם 2004 ירוץ השאלה באיזה רזולוציה ובאיזה רמה של פירוט.

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  7. מוד ישראלי רציני ראשון נמצא בבנייה ל-Battlefield Vietnam. המוד יהיה על מרבית מלחמות ישראל (פרטים באתר). אם יש כאן מישהו שיכול לעזור (בעיקר סקינרים) זה יהיה מצויין. idfmod.tk יום נעים

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  8. Started by Wheel,

    אני רוצה לקנות את המשחק הזה אבל לפי מה שראיתי הדרך היחידה לקנות אותו זה בתוך החבילה של Half-Life 2:Game of the Year שעולה 250 ש"ח האם זה נכון או יש דרך לקנות את המשחק ביותר זול??

    • 11 תגובות
    • 901 צפיות
  9. Started by matrix66,

    ממש בתחילת המשחק יש קטע עם שדה כוח עם ממשק ליד אדם מת על הרצפה ניסיתי קצת לשחק עם הממשק, או לטפס מעל השדה כוח עם חביות אבל זה לא הולך... מישהו זוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 901 צפיות
  10. Started by k22,

    שלום קניתי מחשב לפני שבועיים מעבד i3 2330 כרטיס מסך 6970 2 ג'יגה וזיכרון 8 ג'יגה בהתחלה הפעלתי דיאבלו הכל עבד לי חלק ואז פיתאום הכל ניתקע שום דבר לא זז אני יורה וזה לא יורד והכל כאילו הויצאו אותי מהשרת.... מה אפשר לעשות? וגם עכשיו זה עושה לאחר שפירמטתי את המחשב

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  11. מצאתי את החנות הזאת: https://www.game.co.uk/ הם מאוד זולים... 25 יורו ל-CALL OF DUTY 4 כולל משלוח... תנו לי עוד חנויות שיש לכם ניסיון איתן.... אני מאוד אשמח! תודה לכולם!!!

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  12. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/35068.html לפחות הסרט נראה טוב http://www.gametrailers.com/player/usermovies/211284.html

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  13. אני צריך המלצות למשחקים טובים שאתם מכירים שיכולים לעבוד טוב או סביר בHasee MJ105 NetBook תודה רבה =] אלי.

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  14. ;D הנה ביקורת http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2411

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  15. חבילת Humble Bundle חדשה ומשובחת ועוד סופ"ש של הנחות ב-Steam מחכים רק לכם לכתבה

  16. Started by yosizach,

    אז ככה לצערי זה המחשב שלי 2.58 אינטל 533 ראידון 9700 פרו 512 זיכרון 400 abit 17 guro

    • 12 תגובות
    • 900 צפיות
  17. Started by LIgor86,

    שלום אני מחפש משחק סימולטור טוב (מטוסים) אם תוכלו להמליץ לי על אחד כזה (אשמח אם יהיה לינק מצורף)

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  18. Started by Bam65,

    דרישות המערכת הסופיות לקראת היציאה של BioShock BIOSHOCK PC SPECIFICATIONS Operating Systems: Windows XP (with Service Pack 2) or Windows Vista Minimum System Requirements: CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM: 1GB Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disc space: 8GB free space Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo processor System RAM: 2GB Video card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better …

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  19. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם שמתי לב שבזמן האחרון ממש יבש ואין משחקים טובים, או שאני פשוט לא מכיר? (הצבא שוחק)... רציתי המלצות למשחקים באותו סגנון כמו המשחקים הבאים (אבל גם טובים לא סתם משחקים בסגנון): משחקי יריות כמו: call of duty MW, crysis, half life, wanted. משחקי אסטרטגיה: Commnand and conquer: red alert 3, tiberium wars, generals משחקים כמו GTA IV, God father 2. תודה

    • 6 תגובות
    • 900 צפיות
  20. Started by dante123,

    אהלן, מעוניין ליצור קבוצת חברים ישראלית לQC, למטרת חסכון בלאג הגבוה לשרתים בחו''ל ואימון כללי. אם מישהו משחק תרשמו למטה ואוסיף אתכם (המשחק חינמי אגב).

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  21. אורח
    Started by אורח,

    הנה המפרט שלי: P4 2.4C@3.0 512 DDR R9800P@XT ואני משחק על Texture - Medium Model - Medium כל השאר High AA -4 AF -4 ויש לי ממוצע 45 לפעמים עולה ל70 ולפעמים יורד אפילו ל30. מה זה יכול להיות? :'(

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  22. מי שהוא יודע מיאפה אני מוצא איזה שהוא רשימת סרברים של סופר הירו אבל רק של סופר הירו בבקשה!!:i ;) :-*

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  23. Started by ex_,

    אם בא לכם משחק סגור רק לשחקנים מהפורום תשאירו הודעה.

    • 9 תגובות
    • 900 צפיות
  24. Started by Googleness,

    קישור: https://www.origin.com/en-ie/store/browse/on-sale?q=#88

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות

דיונים חדשים בפורומים