עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avner_100,

    שלום יש לי bf2 ומזמן לא שיחתי בו . עכשיו שניסיתי לשחק בפעם הראשונה שיחקתי איזה חצי שעה ואז המשחק נסגר לי סתם ככה... נכנסתי עוד הפעם וזה יצא לי באמצע הטעינה של הסרבר... עכשיו התקנתי את הפאטץ החדש שלהם 1.41 משהוא והורדתי את הקראק והתיקון ל סרברים מ מגה-גיימס ועכשיו יש כמה סרברים יחידים שזה יכול להתחבר אליהם כי אני יכול להכנס רק לסרברים הפרוצים.. שכאני נכנס לסרברים האלה כשזה גומר תתעינה אני לא עושה כלום ואז זה מביא לי הודעה כזאת : תעזרו לי בקשההה אני חייב לשחק אין לי מושג מה לעשותתת ////// תודה לעוזרים....

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  2. Started by TheReaper,

    טוב משעמם לי מCSS וכל שאר המשחקים בסדרה ושמעתי שBF2 ממש ממש טוב אבל יש לי כמה שאלות 1. כמה הוא עולה? 2.כמה סוגי נשקים יש (יותר מCSS למשל?) 3.אם יש אפשרות לקנות רק CDKEY בפחות כסף ואם זה שווה בכלל 4. האם יש רכבים 5. כמה שרתים עם פינג טוב (מתחת ל150) יש? 6. האם זה שווה בכלל?

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  3. Started by IlanF,

    כל פעם שאני מדליק את המשחק ומתחיל לשחק, אחרי כמה דקות של משחק מופיעה לי הודעה של just-in-time debugger ששואל אם להתחיל debugging את הבעיה... אני לוחץ NO ואז המשחק יוצא לי אם אני לוחץ YES אז המשחק גם יוצא ונפתח לי הVISUAL STUDIO :s05: צריך עזרה....

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by rrroonnii,

    המשחק לא זז לי חלק איך זה יכול להיות?המפרט שלי בצד.ויש עוד משחקים כמו פיפא הסרטונים מקרטים לי .ואולי מישהו יכול לומר לי איפה אני רואה כמה מתח הכרטיס מסך שלי מקבל מהספק.?

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  5. Started by עמוס ז,

    בנוסף לשרת הישראלי שכבר קיים נפתח שרת ראנק נוסף. פרטים נוספים כאן- http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1006190 תיהנו.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by bennnn,

    שלום שיחקתי עכשיו במשחק הנל והוא נראה נחמד מאוד למרות שבחרתי בשחקן יחיד הגרפיקה נראית מאוד נחמדה אבל המשחקיות לא ממש עשתה לי את זה חשוב לציין ששיחקתי משהו כמו 10 דק......מישהו ניסה ומוכן להביע דעה?

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by halo,

    בהתחלה שצריך ללחוץ על E בשביל להרים דברים אמורים לראות את החפץ באוויר או אמורים לראות ידים מרימות אותו? כי אצלי רואים רק את החפץ באוויר ונראה לי שזה באג..

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. זה משחק חולני בטירוף... אבל אני נתקעתי בהתחלה שיש את הבחורה ויש מסביבה עיגול ועם אני לוחץ על העיניים שלה הם מתחילה לפחד ואז אחרי דקה בערך היא סוגרת אותם שוב.. עכשיו יש לי את האתר אינטרנט שנתנו לי עם התמונה הקופצת שנעזרתי בה בהתחלה.. האם אני צריך להשתמש זה שוב? תודה[br]פורסם בתאריך: 17.02.2007 בשעה 19:49:31 לא משנה עברתי כבר.אבל אם למישהו יש איזה מדריך למשחק אז שיפרסם בבקשה..

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  9. רק אם מותר לשאול את זה בפורום...באיזה משחקי fps אפשר לשחק במולטיפלייר בצורה חופשית (בלי סריאל)? מדבר על משחקים בסגנון sof2,cod,moh,css וכו' איזה לא דורשים מספר סידורי בשביל לשחר במולטי? אם אסור למחוק בבקשה...

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by malcolmx9,

    יש לי דמות Mage, במשחק World Of Warcraft, ואני משחק בשרת Eonar בצד בני אדם. הגוליד שהייתי בה התפרקה, ועכשיו אני נמצא באחת עם דמויות גבוהות (כולנו מעל ל-50), רק שיש בקושי 14 איש פעילים בו זמנית :-\. אם מישהו נמצא בשרת הזה ונמצא בגוליד עם הרבה חברים, אז בבקשה תרשמו כאן את השם שלה ואת שם ה-GM כדי שאני אוכל לנסות ולהצטרף. אם לא, אז איך אני משיג גוליד טוב? אני שולט כמעט מצויין בדמות היחידה שיש לי, בשלב 54, וכל פעם שאני שולח בצ'אט שאני מחפש גוליד, אז מחזירים אליי תשובות רק גולידות קטנות!

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  11. Started by בר דביר,

    התקנתי, ניסיתי להתחיל תמישחק, וכותב לי: The application failed to start because WINHTTP.dll was not found. ניסיתי להתקין את המשחק מחדש כמה פעמים אבל לא עובד לי. עדיין כותב אותו דבר. מישו יכול לעזור לי בבקשה..?

  12. Started by pp12,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Y-T-M,

    התקנתי את המשחק ועכשיו אני מנסה לשחק ברשת אז בהתחלה הוא אומר שצריך להירשם באתר של ubisoft נרשמתי כשאני מתחבר למשחק אחרי שאני רושם את השם וסיסמא שלי הוא לא מראה לי שום שרת ואני לא יודע למה? וגם נתקעתי במשחק עצמו בשלב boat אני על ספינה גדולה שם עליה פצצה ואז בא מסוק ויש מישהו שיורה עליי האיש פשוט לא מת ואני פוגע בו מישהו יודע איך עוברים את השלב הזה תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  14. Started by Bug2000,

    לאחי יש R9800PRO ויש לו בעיית גרפיקה ב Counter Strike 1.6 : יש טשטוש על הקירות מרחוק ומן צללים כאלה על הריצפה במפות מסויימות... הכרטיס שלו תקין ולא עבר OC ... הוא ניסה את כל הסוגים של הדריברים. מה גם שהוא ניסה את המשחק על המחשב שלי (X800GT) וגם על של אחותי (GF6200) ועל כל המחשבים יש את אותה הבעיה .... השאלה שלי היא האם יש איזו הגדרה בדריברים שיכולה לשפר את העיניין ? ניסיתי לשחק עם ההגדרות להפעיל\לכבות את הפילטרים, אבל זה לא עזר. או שאולי יש איזה עדכון למשחק שיכול לפתור את הבעיה הזאת ? או שהמשחק פשוט ככה וזהו ?! אם אתם רוצים עוד פרטים אז תשאלו .... מקווה שתעזרו . תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by avihneo,

    היי אני לא יודע אם אתה משחקים משחקי ספורט ניראה לי שהרוב פה משחקים פעולה אבל עדין מי שכן ואולי מכיר משהו שאני מחפש שיעזור בבקשה .. השאלה האם יש street ball או and 1 למשחב [כמובן אם אתה יודעים מה זה and 1 או street ball ] ? והאם יש מצב שמשחקו החדש של ea sports big בשם street:homecourt יצא למחשב ? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by Y-T-M,

    הורדתי את הדמו של המשחק כדי להתרשם מהמשחק עכשיו כשאני מנסה לפתוח את ההתקנה זה מה שבא לי יצאתי מכל התוכנות ומחקתי את תיקיית הtemp ואני מחובר לאינטרנט יש לי רשת יכול להיות שזו הבעיה? זאת הבעיה:

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  17. המשחק יוצא ל: pc, xbox360, ps3. התמונות שמופיעות כאן הן מהגירסא שמפותחת לXBOX360 ולפי המפתחים היא אמורה להיראות פחות או יותר אותו הדבר בשאר הגירסאות. ותאמינו או לא מדובר כאן בתמונות מתוך המשחק עצמו ולא מסרט מרונדר! מעניין איזה מחשב-על צריך בשביל להריץ את המשחק הזה ברזולוציה כזאת

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by DrLEON,

    יש לי את הגרסה הכי מעודכנת ואני שם הגדרות 1024*1280 הכי גבוהה הכל ועובד חלק אני לא מצליח להפעיל AA אני שם X6/4/2 ואחרי שאני לוחץ "הפעל" וזה אומר שצריך להפעיל מחדש את המשחק וזה מחזיר לAA OFF וגם אם אני יוצא ונכנס זה אותו דבר. מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by rrroonnii,

    תראו תמונה. מה אני עושה איך מכבה את האש? [אני חשבתי שדרך צינור אני מגיע לחדר ואז מכבה את האש עם הגלגל אבל אני לא מוצא] מישהו יודע? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  20. Started by mrsph666,

    תודה

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  21. תודה רבה רבע !!!

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  22. ואם כן, אז אם אני קונה גם WoW חדש וגם את ה- Burning Crusade ומתקין את שניהם אחד אחרי השני, אז יהיו לי חודשיים חינם? תודה.

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  23. Started by stone cold,

    http://www.gamepro.com/gamepro/domestic/games/features/97928.shtml

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  24. Started by CashMAn,

    שלום לכולם מה קורה אני צריך CFG הכי טוב לCSS תודה מראש לכל העוזרים ביי!!

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  25. Started by Dr. Evil,

    אז ככה, אני מנסה לארגן חברים לשחק בMP של COD2 אם מישהו מעוניין הוא יכול ליצור איתי קשר בהודעה פרטית, או לחילופין במסנג'ר - roman_15@walla.co.il. כמו כן, תורידו מראש את התוכנה hamachi. הערה - אין צורך במשחק המקורי. הערה למנהלים - לא הוזכר פה שום וארז פרט לארגון משחק מולטי, אל תנעלו, תודה. שיהיה ערב טוב לכולם

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים