עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by navk2,

    התקנתי אותו (מקורי לחלוטין לשם שינוי...) אני בא לשחק , אני לוחץ על האייקון (לא משנה איזה) בשולחן עבודה לא קורה כלום,אני הולך למנהל המשימות>תהליכים סוגר את הסטים משמה , לוחץ על האייקון של הסטים וה שאני רואה זה רק שנוספה המשימה לתהליכים חוץ מזה כלום לא קרה, יש למישהו מושג מה קרה ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by bider10,

    מי שמבין ויודע אני כבר נואש יש לי את המשחק call of duty united offensive וכשאני נכנס לסרבר אז זה עובד 20 שניות ואז מעיף אותי ורושם לי את זה הכינוי שלי שזה לא חשוב אבל העיקר זה: kikcked via punkbuster for 0 minutes restriction: inadequate o/s privleges אין לי מושג חוץ מזה שזה אומר שהפנק בסטר התוכנה שמגרשת ציטרים ורמאים ואני לא אחד מהאלה המשחק שיש לי הוא אמיתי והקוד אמיתי אז מי שיודע ויכול לעזור יהיה מאוד עוזר תודה.

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  3. שלום לכולם...פישפשתי במשחקים הישנים שלי ונזכרתי שלא שיחקתי במשחק הנל... אז התקנתי ושיחקתי ואני בשלב 3......שאלתי היא האם המשחק ממשיך ויהיה יפה משלב שלב..... עד עכשיו הוא נחמד....האם כדאי להמשיך לשחק בו ויש מישהו שסיים אותו ויכול לתת חוות דעת????? תודה לכולם.......

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  4. Started by siin,

    משחקי רשת = משחקים קללים כפי שיש ב-YNET ו-NRG כלומר מבוססי ג'אווה ודומיהם. הבעיה היא שכל כמה רגעים המשחק זוחל עד שלפעמים הוא נעצר ואז ממשיך רגיל. מה הסיבה לבעיה/תקלה מהסוג הזה ומה הפתרון המומלץ? מדובר בכמעט כל סוגי המשחקים כולל משחקי חשיבה, קלפים, סימולטורים, מירוצים ועוד ועוד...

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by jackhammer,

    כל הרגעים שגרמו לכם לצעוק HOLY SHIT!...... טוב אני יתחיל הראשון (לא בהכרח לפי סדר העדפה) הוא הפעם הראשונה שנכנסתי לחדר עם דואל עוזי בהילוך איטי במקס פיין :jump: השני זה יותר כמו משחק שלם מאשר רגע מסוים... FEAR כל המשחק הזה מלא ברגעים כאלה אבל הכי טוב בשבילי זה היה באיזה קטע (די באמצע) שאתה צריך לרדת בסולם ,ואלה ששיחקו בזה יזכרו איך המצלמה זזה שאתה יורד בסולם, ובדיוק שאתה מסתובב כדי לאחוז בידיות של הסולם מופיעה לך הילדה הקטנה הזאת (אם האחיזה שלי בסולם היתה תלויה באמת בידים שלי ברגע הזה היתיי מתרסק על הרצפה :lol:) ואז שאתה יורד בסולם, מסתובב עוד פעם ו PAXTON FETTEL עומד ממולך :screwy: חולני!!!!! דפקתי כזה HOLY SHIT שההורים שלי התעוררי וצעקו עלי :lol:

    • 54 תגובות
    • 5.4k צפיות
  6. Started by lordgod,

    למה זה לוקח כ"כ הרבה זמן ? רק הורדתי את המשחק ... עד שזה הגיע ל8 אחוז זה לקח יותר מחצי שעה ... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  7. Started by Ac-Boy,

    בניתי מכונית, אני רוצה להשתמש בה אבל ברגע שאני יוצא מהMAIN MENU לCAREER זה מחזיר לי את המזדה האדומה של ההתחלה.. עוד שאלה, איך אני משיג מכוניות יותר ויותר טובות? ואפשר הסברים על המקוצות ושיש תחרות יש אייקונים כאלה מעל כל מכונית איזה מקצוע כל אייקון?

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  8. Started by wow,

    אני מתכוון ביחס לקודם (שלא שיחקתי בו אז אני לא יודע איך הוא היה)

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  9. Started by subarel,

    אם בחרתם משחק אחר - איזה? כמובן מאותו סוג.... בראל.

    • 62 תגובות
    • 7.1k צפיות
  10. Started by 10GaZ,

    אני מחפש המלצות למשחקים ישנים, באיזור שנת 2000-2002. אשמח למשחקי פעולה/אקשן, יריות, ספורט/מירוצים, וכד' המלצות יתקבלו בברכה

    • 9 תגובות
    • 764 צפיות
  11. Started by sagi_10,

    אהלן אחים שלי.. צחפש משחק ששיחקתי פעם...המטרה היתה לקנו סמים ואז ללכת למקומות אחרים ולמכור ביוקר... מכירים? יודעים איך קוראים לשמחק? תעזרו לי!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Wheel,

    כל פעם שאני לוחץ SHIFT בsupreme commander גם אם יש waypoint אחד המשחק יורד ל6 FPS וזה ממש מעצבן כי זה משהו שאני משתמש בו הרבה, עוד מישהו נתקל בזה? מדובר על המשחק המלא (דווקא בדמו זה לא קרה לי כזכור)

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  13. Started by kisin,

    המשחק אמור לצאת בסוף השנה (אני לא אתפלא אם התאריך הזה יידחה) והוא מיועד לPS3 & XBOX360 ניתן לראות את התמונות בגודל הטבעי שלהם כאן: http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/2783.html

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  14. Started by IG,

    אני מחפש אתר\ קובץ עם רשימה של כל הקומבואים לכול הדמויות... מצאתי איזה אתר נחמד עם קומבואים לרוב בדמויות, אבל עדיין חסר שם דמויות כמו נוב סאייבוט והמלך (שכחתי איך קוראים לו... זה עם הפטיש הגדול...) תודה

    • 10 תגובות
    • 818 צפיות
  15. Started by Sting,

    שלום, לאחרונה קניתי ג'ויסטיק והתחלתי להשתמש במימד האווירי של המשחק ,אני מעוניין לדעת אם ישנם טיפים כל שהם למטוסים\מסוקים להתחמקות מנ"מ \ א"א , ליירות א"א יעיל ,להפצצת א"ק מדוייקת וכל טיפ אחר שיכול לעזור תודה

    • 7 תגובות
    • 994 צפיות
  16. Started by משתמש כבד,

    הסרבר שהשתמשתי בו קודם נפל, אתם מכירים עוד סרברים חינמים למשחק WOW?

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Started by avivlyaviv,

    ^^^^ ? ד"א יש אפשרות להוציא את הקלים ממשהו שבחרתי[נגיד איזה קסם] ושזה יהפוך בחזרה לסקילים?

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  18. Started by Spider76,

    שלום הזמנתי את המשחק ואני צריך לקבל אותו מחר.. מישהו נתקל בבעיות בהרצה של המשחק ? פשוט הקודמים בסדרה היו די מבוגאגים. שיחקתי בדמו ללא בעיות מיוחדות אבל לכו תדעו

    • 7 תגובות
    • 935 צפיות
  19. אומרים לי להביא לנקודה מסומית 12 gunships אבל מה לעזאזל זה gunship ?!?! איזה חייל זה ? משהו יכל להסביר לי בדיוק איך ליצר אותו... (תמונה שלו אולי ? )

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  20. Started by NIRHA,

    משום מה אני מרגיש שהשלבים עולים לי לאט ויש לי מחשב חדש !! מעצבן.......

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  21. סוף סוף Vgames פתחה את השרת Ranked שלה.... עד 40 שחקנים, אם יהיה צורך היא תרחיב את זה ל-64 שחקנים!!! לפרטים נוספים: http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1006190 Server IP: 213.8.254.38:16568

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. את F.E.A.R יש לי למרות שעדיין לא שיחקתי בו אבל מה זה F.E.A.R Combat ?

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  23. מחפש משחק מבוסס מלחמה עם כוחות על טבעיים... למחשב, משהו בסגנון דרגון בול אני מניח..

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים