עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בשלב שצריך להציל את dog company מהאמבוש ואחר כך להגן על השיירה ולכבוש את הכביש...אני לא מצליח להגן על השיירה ולכבוש את הכביש יש המון טנקים גרמנים והם קורעים אותי...ולא משתלם לבנות מפעל טנקים כי זה לוקח שנה וגם צריך הרבה משאבים וגם ככה אין הרבה...איך לעזאזל עוברים את זה?? אני לא מאמין שאני תקוע בשלב 3 כולה :-X

  2. Started by SuperStyle,

    ב GTA IV אז בהגדרות הגרפיקה אני לא יכול לעלות את ה TEXTURE ל HIGH ועוד דבר אחד.יש לי את הכרטיס HD4850 אני לא יכול לעלות בגלל שישמין כזה שימוש זיכרון אז כשאני מעלה עוד (יש גבול ) זה נהפך לאדום. מצאתי קובץ ל GTA IV שכשאני שם אותו זה מסדר את זה אני יכול לעלות כמה שאני רוצה אבל אז זה כותב שזה באדום ככה: http://pic.ipicture.ru/uploads/081208/xNpcXEmjJD.jpg זה לא תמונה משילי עדין לא ניסתי. אז השאלה היא אם אני מעלה הכל ל 100 יקרה משהוא לכרטיס?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  3. זה מסוכן לשחק בלי אנטי וירוס שדולק ברקע אבל אני לא גולש בדפדפן אינטרנט.

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  4. ראו הוזהרתם...הצפייה באחריותכם בלבד http://www.videogamebible.com/Videos/insane.mpeg מומלץ לשמור קודם להארד .

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. חיפשתי בגוגל ... וראיתי שהרבה יש להם RADEON עם FPS מאוד נמוך וכרטיס חזק ... ... אשמח לתגובות

    • 13 תגובות
    • 931 צפיות
  6. Started by natan805,

    ראיתי אזהרה בכמה פורומים שהזהירו.והביאו לינק שכנראה מהאתר הרשמי שהזהירה על זה. אם זה נכון האם יש פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. קובץ שרץ בלופים ומאיט את המשחק לא משנה איזה מעבד יש לך כדי שתקנה מעבד חדש זה נכון??

    • 14 תגובות
    • 849 צפיות
  8. ואם זה נכון,אז יש שמה קהילה ישראלית,או שרתים עם פינגים נורמאליים לארץ?

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות
  9. Started by junior_mg,

    חברים שלי התחילו לשלוח לי אתמול לינקים לקריסיס המלא ורציתי לשאול האם הוא באמת כבר יצא לשוק ?

    • 6 תגובות
    • 797 צפיות
  10. זה נכון ש GTA liberty city stories הגיע עכשיו למחשב האישי ?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. ב-Ubisoft החליטו לחשוף את הרימייק המקיף הראשון שלהם למשחק מהעבר - Prince of Persia: Sands of Time האגדי, שזוכה להתנגדות ולכתף קרה כבר מהרגע הראשוןלכתבה

  12. שיחקתי בשלבים הראשונים ודי התאכזבתי, עוד משחק שמהווה חיקוי עלוב למכת משחקי ה WW II שפוקדים אותנו בשלוש שנים האחרונות. לא רק שהוא עוד חיקוי, הוא גם די נחות מבחינת A.I, גרפיקה, סאונד... :-\

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. בהתחלה מה זה זלזלתי תופס פחות מ ג'יגה ונראה בהתחלה כמו המשחקים בשקל האלה אבל איך שהתקדמתי במשחק התחלתי להעריך אותו יותר ויותר,העלילה מושכת...תככים וכאלה חח...הגרפיקה דיי קטלנית יחסית לזה שהוא תופס כולה ג'גיה ועדיין לא סיימתי אותו אפילו,הוא דיי ארוך.. חוץ מזה שהוא רץ על ההגדרות הכי גבוהות על העגלה שלי....שזה אומר שיש לו מנוע טוב...מזכיר מאוד את hl2 וquake4\doom3 ביחד כזה.. אחלה משחק ממליץ בחום...

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  14. Started by tront,

    השאלה בכותרת! ????????

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  15. למורות שהגרפיקה הכללית של דום הרבה יותר יפה, אבל כבר ראינו את כל האפקטים וכל הפוליגונים של הדמויות ב far cry הרי המפלצות והאנשים ב doom ו far cry מבחינה גרפית מאוד מאוד דומים .

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. גם הסוף "הטוב" וגם הסוף "הרע" לא ממש מסתדרים... וגם בלי קשר לסופים, בדרך גם הפסיקו לעשות קשר בין הפרקים. בהתחלה זה עובד טוב - ברור איך הגעת מהכלא לביוב ומשם לחנות וכו' - אבל לאחר מכן כבר ממש לא ברור איך אתה מגיע ממקום למקום ומה הקשר...

  17. המשחק סבבה גרפיקה נחמדה נראה משחק ארקייד כיפי אבל מה זה קשה להשתלט עליו כזה...אני מרגיש כאילו המחשב משחק במקומי כזה...עוד מישהו חושב ככה?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  18. לא יודע איך להסביר אבל העכבר לא זז חלק כל כך לא בגלל שהמשחק פועל לאט או משהו כזה אלא לא למשל כמו בשאר המשחקים שהשליטה היא נוחה וזה דיי מזיק לgame play עוד מישהו חושב כמוני?

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  19. הרצתי את שניהם על המחשב שלי... ופאר קרי הרבה הרבה יותר כבד!! מה אתם אומרים?? אההה ולדעתי פאר קרי גרפיקה יותר מרשימה

    • 9 תגובות
    • 875 צפיות
  20. Started by omerbr,

    הוא עושה מלא בעיות אצלי אני לא יודע בדיוק אם זה אך ורק אצלי או גם אצל אחרים בעיות סאונד לפעמיים לפעמיים יש המון בעיות בגראפיקה וחוץ מזה שכל פעם שהם אומרים לי ללחוץ על איזה מקש ומראים לי איזה אז זה מוצג כריבוע אדום ולא המקש שאני צריך ללחוץ עליו אז הייתי צריך לנחש על מה ללחוץ חוץ מזה בצד ימין יש את הדבר המעצבן הזה של הנתונים של הFPS וכל החרא הזה וכל הזמן בקטעים שהגראפיקה מתגברת הוא רושם שם בצד משהו באדום:"temporary streaming memory pool out of budget" אני לא מצליח למצוא על זה מידע באינטרנט זה רק לי או שגם לעוד אנשים זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. http://gameinformer.com/News/Story/200608/N06.0825.1617.33813.htm Microsoft שקרנים קודם משקרים בקשר ל GTA ועכשיו משקרים בקשר ל FIFA & PES

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  22. Started by Guyn,

    בהמשך לדיון הקודם, הרעיון הוא לפרסם תמונה או פריט קול ממשחק, עדיף שלא יהיה ברור מאליו- כדי שהמשתמשים ינסו לזהות. על מנת לצלם תמונה ממשחק, לחצו על Print Screen במקלדת בזמן משחק והדביקו את התמונה ב"צייר". את התמונה תעלו לאתר אירוח תמונות, כדוגמת: www.imageshack.us או www.tinypic.com את הקישור לתמונה תדביקו בהודעה, תסמנו אותו ולחצו על "הכנס תמונה": תשימו לב- מטרת הדיון היא לא לפתח דיון על המשחקים שיפורסמו בו, לכן הודעות לא קשורות ימחקו. ------------------------------------------ ובתור התחלה... זהו את המשחק!

    • 1k תגובות
    • 129.6k צפיות
  23. Started by uzi_sch,

    משחק ראשון Push-Push Penguin משחק קטן שמבוסס על המשחק הישן pengo של sega חידשו אותו והוסיפו לו הרבה אלמנטים חדשים, ניתן גם לשחק בשניים. נראה דבילי? תזהרו זה ממכר לאללה! קישור להורדה ופרטים נוספים: http://retrospec.sgn.net/games/penguins/ משחק שני plasma pong משחק קטן שמחדש את הקלאסיקה של משחקי המחשב,פונג. אך הפעם עם גראפיקת "פלאזמה" פסיכודאלית מהממת! אפשר גם למגנט את הכדור או להתיז פלאזמה. לחצו על מקשי המספרים כדי לשנות מרקם וניתן גם לשחק בשניים. קישור להורדה ופרטים נוספים: http://www.plasmapong.com/

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  24. עוד שבוע חולף - ועוד הצעה בחנות ה-Humble Store שכמעט בלתי אפשרי לסרב לה לכתבה

  25. חבילת Humble Bundle טרייה מספקת אוסף של כותרים איכותיים מבית המפיצה Paradox Interactive בעשרות שקלים בודדים לכתבה

דיונים חדשים בפורומים