משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היה לי ג'יפה 2 והיה לי אז 100FPS ועכשיו שידרגתי לנ"ל ויש לי 60FPS דרייברים של אומגה ללא סופט מוד. למה? וחוץ מזה אם מישהו יכול לכתוב רשימת פקודות מועילות לCS אני אשמח
-
- 4 תגובות
- 910 צפיות
-
-
משחק הקרבות המסקרן של יוביסופט זוכה לדרישות מערכתיות מוקדמות לכתבה
-
- 4 תגובות
- 910 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקנות את Hawaiian (חבילת המפות), זה לא נותן לי לבחור ב-ISRAEL או לשלם עם פייפאל (אני יכול לשלם אך זה נותן לי שגיאה). איך אני משנה את זה ל-ISRAEL? או איך אני משלם את זה עם פייפאל? הוא מוגדר לי במדינה לארצות הברית (איך לשנות את זה?) וכותב שזה לא מתאים לאזור.
-
- 1 תגובה
- 910 צפיות
-
-
לאחרונה המשחק "קופא" באמצע ויוצא החוצה לווינדוס. למישהו יש מושג למה...? (יש לי את המשחק די הרבה זמן - וכן, הוא חוקי...)
-
- 1 תגובה
- 910 צפיות
-
-
http://www.dsogaming.com/news/system-shock-2-remake-in-the-source-engine-spotted/ אם יש משחק שדורש רימייק מודרני (מלבד HALF LIFE 1 ו - DEUS EX 1) זה SYSTEM SHOCK 2, הלוואי שייצא משהו כזה מתישהו.
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
היתקנית את THE SIMS הראשון ואחר כך התקנתי unleashed ואז ניכנסתי למישחק ואז זה היתעין אחרי ההתענה זה ניכנס היראה לי תשכונה וישר יצא לווינדוס וזהו,אולי יש PATCH למישחק? כי לא מצאתי אני חייב לשחק בבקשה תעזרו לי.... :-[ ;D
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
"עוד שלוש פסגות!", מילא ראש העיר את ריאותיו באוויר ההרים הקפוא ושאג בעוז, תוך כדי הנפת זרוע מתריסה אל השמיים, כעדות ניצחת לגבורתם של לוחמי קריטום. הוא סובב את ראשו והביט בהערצה שפוכה על אנשיו, חייליה האמיצים של קריטום, שהרהיבו וטיפסו אחריו עד כאן, מרחק שבועיים מביתם החמים, בכדי להביא שקט למולדתם. קריטום, עיר שלווה ואומרת שלום במרכז היבשת, סבלה מזה שנים מהתקפות בלתי פוסקות מצד שבטי אורקים אכזריים. אותן מפלצות נוראיות ורצחניות ביקשו להשמיד את קריטום כליל, וביצעו מעת לעת פשיטות על אזרחיה חסרי האונים, רוצחים ילדים, בוזזים זקנים ואונסים נשים. בלית ברירה החליטו המלאכים, נציגי פטרוניה של קריטום – הרוחות הקדושות, לעשות מעשה ולשלוח כוחות צבאיים אל מעבר להרים המזרחיים, לצורך התקפת …
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
פתחתי קבוצת מיקס למשחקי go4bo2 בעיקר ..אבל אם זה ילך אז אפשר גם ליגות אחרות כמו 3v3 2v2 וכדומה בלי הרבה דיבורים הינה הקבוצה: http://www.esl.eu/il/team/7871286 מי שרוצה להכנס שישלח לי הודעה בסטים אני יתן לו את הסיסמה. הסטים שלי : yonaben100
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
-
הtrainning נתקע בloading ותוקע את המשחק...יש קצת ארטיפקטים בשלבים אפילו שאני מוריד את הגרפיקה ועוד כל מיני רק אצלי זה מלא באגים?
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
-
יצא ביום שיש בלילה כניאה עדכון לדוטא 2. אני מנסה לעדכן את המשחק אבל הוא כותב לי שאין לי מספיק מקום בכונן. יש לי בכונן כ40G פנויים מתוך 478. מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
-
אהלן לאחי יש מחשב לא רע בכלל 4 gb זכרון וכרטיס מסך 8600gs 512mb הוא מנסה לעלות את המשחק באיכות הכי גבוהה והמשחק עולה אך איטי בפונקציה הבינונית המשחק טוב אבל איכות ירודה למישהו יש מושג עם זה חומרה או בעיה בהגדרות הכרטיס? המון תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
היום שוחררה גירסאת האלפא של Live for Speed s2 אקיצר הורדתי Lfs unlocker s2 ואני לא מצליח לפתוח איתה את המשחק.. מישהו יודע איך משתמשים בה?
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
האתר שלהם לא עובד כבר מהבוקר... חשבתי אולי הם שינו כתובות עקב שינוי השם ל"gamerpro" ניסיתי gamerpro.co.il gamer-pro.co.il חיפשתי בגוגל לא מצאתי למישהו ידוע משהו?
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
לאור גל הולך ומתעצם של ת'רדים בעלי כותרת סתמית הפוקד את כל הפורומים, הוחלט לרענן את מדיניות הניהול ולחדד את אופן הטיפול בת'רדים בעלי כותרת סתמית. החל מהיום, 08.7.2002, ועד להודעה חדשה, כל ת'רד בעל כותרת אשר אינה עונה לקריטריונים הנדרשים (ראו הודעת סטיקי בראש הפורום הזה) ינעל באופן מיידי, וללא אזהרה. גולשים שימשיכו לפרסם ת'רדים בעלי כותרות סתמיות ולא יעקבו אחר הנהלים וחוקי הפורום יורחקו ממנו לאלתר. לצוות האתר ולגולשים נמאס מנושאים עם כותרות מטופשות שפוגעות בפורום ומורידות את הרמה שלו. אנו מצטערים שעלינו לנקוט צעדים כה חריפים כדי להלחם בתופעה הנגרמת עקב קומץ זעום של משתמשים אשר אינם טורחים לקרוא את חוקי הפורום. אנו מקווים כי מעתה ואילך יקטנו ממדי התופעה באופן משמעותי והיא …
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
נואש למצוא משחקי תפקידים בסגנון של דיאבלו divine divinty וכאלה.... אם יש כאלה חינם ברשת זה + תודה!
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
קנו לי האף לייף 2 מקורי יש לציין שהדיסק נקי משריטות! ואחרי כמה דקות של משחק המשחק פשוט קופא ונתקע ורק ריסט של המחשב פותר את הבעיה מפרט המחשב: AMD 3500+ NEWCASTLE GIGABYTE RADEON X800XL 1GB RAM GEIL DUAL CHANNEL ASUS A8N-SLI DELUXE Windows XP pro SP2 WD 160GB HD אלו ניראים לי הפרטים החשובים... בנוסף התקנתי את הדריברים הכי חדשים CATALYST 5.8 והבעיה עדיין לא נפתרה אין לי שום וירוסים ושום תוכנות ריגול במחשב, הוא די חדש קניתי אותו לפני חצי שנה בנוסף יש בעיה עם הסאונד יש לי מערכת רמקולים CREATIVE 5.1 ומשום מה במשחק שומעים רק מהרמקול האמצעי, ונגיד אני מסתובב מאחורי דמות שמדברת אז אמורים לשמוע את זה מהרמקולים האחוריים ולא שומעים בכלל. מה עושים ?
-
- 14 תגובות
- 909 צפיות
-
-
מישהו יודע איך מבטלים את ה"הכנות למירוץ" וה"נאום" לפני כל מירוץ בNFS SHIFT? אני מדבר על זה שלפני כל מירוץ רואים את שאר המתחרים, וברקע ה"עוזר" שלך אומר לך good luck, be carefull וכו' זה ממש מעצבן.. איך מדלגים על זה?
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
בהתחלה רציתי לקנות את המשחק דרך סטים, אבל מסתבר שהם לא מוכרים אותו יותר. חיפשתי ברשת וגיליתי שניתן לרכוש את המשחק בהורדה דיגיטלית דרך יוביסופט. אני מוסר פרטים של אשראי... ממתין לאישור... סירוב. אני יוצר קשר עם חברת האשראי. נציגי שירות טוענים שאין שום בעיה. לא חגרתי מהמסגרת. אבל הם לא רואים ניסיון לקבל אישור מחברת האשראי. לטענתם המערכת מתעדכנת באופן מיידי. אני מחזיק את הנציג על הקו ובינתיים מנסה לעשות עוד הפעם חיוב. מקבל סירוב דרך האתר. הנציג טוען שלא ניסו ליצור איתם קשר. טוב, אמרתי, נקנה את המשחק בחנות. מסתבר שאין אותו במלאי! אף אחד! מה נסגר? אני מאוד רוצה את המשחק המעולה הזה. אני יכול לקנות באייבי, אבל לא מוכרים את גרסת גולד שמגיעה עם חבילת הרחבה ובנוסף אין לי חשק לחכות …
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום, האמת היא ששום כותרת לא תוכל לתאר את הבעיה ההזויה שיש לי, כשהפעלתי אותו לראשונה, שיחקתי גם כן עם שלט של PS4 במשך כשעה בערך, הכל עבד מצויין. לאחר כמה ימים שניסיתי לשחק שוב התחילה הבעיה, מיד מתחילת המשחק יש תקיעות כאלה שלא מאפשרות לשחק, זה קורה רק עם שלט מחובר, הקטע המוזר הוא שאם אני לוחץ אסקייפ בשביל להגיע לתפריט ולאחר מכן חוזר זה מסתר לכמה שניות ושוב חוזר! שוב זה קורה רק עם שלט מחובר אבל כפי שציינתי זה כבר עבד לי בצורה מושלמת עם שלט אז אני לא מצליח להבין את מקור הבעיה. אודה לעזרתכם.
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
פעם שיחקתי במישחק חמוד עם איש מפלסטלינה ניראה לי שהשם של המישחק היה neighborhood יש מצב או שמישהו יודע מה השם של המישחק
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל את המשחק ואחרי שחיטטתי בהגדרות קצת של כיוון הרזולוציה...עשיתי רזולוציה גבוהה (אני לא זוכר אותה). אני מנסה להיכנס למשחק הוא רושם לי Out Of Range.... חברה מה אני יכול לעשות איך אני מחזיר את הרזולוציה הקודמת...? בקשה תעזרו לי...
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני משחק במשחק Kelly Slater's Pro Surfer וכל איזה 5 דקות פתאום זה יוצא לי מהמשחק.....מישהו יודע מה הבעייה??
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-


