עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Yaron-Cohen,

    הצל במשחק נראה ממש מפוקסל... את ההגדרות שמתי על HIGH ואת ההגדרה של ש(AA או הAF דרך המשחק שמתי על רמה 2)...רזולוציה של 1280X1024 שמתי גם על ההגדרות הכי גבוהות אולטה היי ועל AA8 וAF16...וזה לא שינה כלום... השאלה זה האם זה אצל כולם או רק אצלי....אגב את המפרט שלי אפשר לראות בצד...ואני משתמש עם דרייברים גירסה 91.47 תודה רבה לעוזרים....אם אתם לא מבינים במה מדובר אני אעלה תמונה...

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  2. Started by shefi,

    יש עוד חנויות בסגנוןFREAK של משחקים שאפשר להסוף את המשחק ?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  3. http://www.youtube.com/watch?v=EY4iQ8OpZls ועוד סרטון אחר, תראו איזה פרסומת מגניבה של נינטנדו http://www.youtube.com/watch?v=O3oGylkA2S4

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  4. היי אחרי שקיבלתי את ה2007WFP מיד התחלתי לנסות משחקים שונים וסרטים. דבר ראשון המסך מעולה דבר שני המשחק vegas מעולה, אבל... כבד מאוד כמו שאתם יודעים. אני מאוד נהנה לשחק בו אבל יש כמה דברים שהפריעו לי והתגברתי עליהם, ובאתי לשתף. לאחר בדיקות כל האפשריות הגרפיות וקריאה מסביב על המשחק הגעתי לכמה מסקנות: - HARDWARE SKINNING, כאשר הוא על OFF המשחק מריץ את האפשרות הזו על המעבד, כך שאם מדובר במעבד חזק, מומלץ. - SHADOWS, מפרק את הFPS בכ10! כלומר כאשר הוא על VERY LOW הFPS עולה ב10 ! משמעותי מאוד כשגם ככה המשחק רץ (ברזולוציה יפה) על 20-30FPS. -שאר האפשרויות הגרפיות לא שינו את הFPS כלל לכן הכל מופעל ועל MAX. -רזולוציות למסך רחב, המשחק לא מגיע עם תמיכה בהם, GURU3D הוסיף תמיכה כזו http:…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. בהנחה ששאר חלקי המחשבים חדשים ומשחקים על ההגדרות הנמוכות ביותר.. אם לא, איזה כרטיס הוא המינימלי ? תודה מראש, ליאור.

    • 11 תגובות
    • 939 צפיות
  6. ואין לו את כל הפאצים של הליגה הישראלית שישלח לי הודעה פרטית אני יביא לו איסיקיו

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות
  7. Started by Ac-Boy,

    אני צריך עזרה בנוגע לסורס, יש לי בעית לאגים שאיני יודע איך לפתור אותה.. אני הורדתי את הריזולוציה ל600X800... מה זה הקווים האלו האדומים? ושמהבהב במפה באדום? ושיש טבעות שיוצאות משחקן, על מה זה מסמל? איך אני משחק בסרברים ישראלים? האם יש דאסט 2007? והאם קיים שם סופר הירו, אם כן, כיצד אני יודע באיזה סרבר יש את המוד הזה?

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  8. Started by nadav1379,

    אני משחק CS ויש לי BAN מאחד הסרברים והאדמין רוצה להוריד לי אותו והוא לא יודע מה לעשות כי הוא חדש איך אני מביא לו את WONID שהוא יוכל להסיר את הבן ומה הוא צריך לכתוב?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by torangadojo,

    שלום לכולם . אני מריץ את המשחק על VISTA ,מעבד 6600, כרטיס מסך 7800 GTX ו2 ג'יגה זכרון. משום מה המשחק עולה , אבל לפעמים נתקע בזמן העלאה , אם אני מכווץ את המסך וממקסם אותו לפעמים נפתרת הבעיה . יש עיצות ?? תודה מראש לעונים

    • 1 תגובה
    • 726 צפיות
  10. Started by nirko,

    שלום יש לי כרטיס מסך GIGABYTE 5950 ULTRA גיגה זכרון DDR 400 AMD 2500 BARTON יש מצב שזה לא מספיק למשחק??? המשחק יוצא לווינדוס איך שתפריט הראשי עולה..... יש קראק והכל.... יכול להיות שהכרטיס מסך לא מספיק חזק?? אודה לכם על העזרה...

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  11. Started by Looking4aLCD,

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Alex89,

    יש בעיה בגרפיקה, אני לא יודע בדיוק איך להסביר את זה, היא קופצת. הקפיצות הם סוג של כתמים שחורים. מישהו יודע מה זה ואיך פותרים את זה?

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by zolder,

    או שהיום יוצא רק ל-XBOX360 ?

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  14. Started by edbd,

    שלום היום הורדתי את המשחק אמריקן ארמי 2.8 בקיצור התקנתי וזה התקין לי 4 דברים רציתי לדעת מה צריך לעשות מדריכים והכל נכנסתי למשחק אמר לי שצריך להירשם נרשמתי התחברתי ויש לי כל מיני דברים שאני יכול לעשות איך אני מתחיל בעצם ? תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  15. Started by Xardas,

    אז ככה.. אני רוצה להתחיל לשחק בWOW (כאילו גם בהרחבה) אז האם אני צריך לקנות את המשחק המקורי וגם את התוספת או שאפשר רק את התוספת? וכמה זה עולה? מאיפה קונים? כמה לחודש? ואיך משלמים? תודה!

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  16. קודם כל זו הפעם הראשונה שאני משחק משחק ברשת. 1 מה המטרה במשחק ? 2 שאני למשל הקב' הכחולה ואני רואה מרחוק חיילים אלו הם החיילים מהקב' שלי או האוייבים ? יש בכלל מצב לראות אותם מרחוק ? 3 בא לי רכב עם מישהו מהקב' שלי וציפצף לי שאני יעלה עליו,איך עושים את זה ? (לא ידעתי אז קפצתי לו על המכסה מנוע,נפלתי ונדרסתי חחחח ) 4 אם אני רואה למשל רכב שעומד אני יכול לנהוג בו או שתלוי איזה שחקן אני בוחר ? 5 לפעמים אחרי שאני בוחר תפקיד (בד"כ אני בוחר בחייל עם ה-M16) ומקום במפה אני מוצא את עצמי במקום מבודד ולוקח לי שעה להגיע לאיפה שכולם נמצאים,למה זה קורה לי ?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום, אני נזכר קצת בנוסטלגיות ודיי התגעגעתי למשחק הישן הזה, אני מדבר על דייב זה שהשחקן בו הולך עם שאטגאן צמוד כזה עם הזומבים וכו'.. מי שמכיר ויוכל לתת לינק (כמובן חוקי) אז אני אשמח. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. השאלה בכותרת תודה..

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  19. Started by IlanF,

    דבר ראשון.. יש מישהו שמכיר את המשחק/מוד הזה? אם לא זה מוד לquake 3 arena האתר: http://bidforpower.planetquake.gamespy.com עכשיו יש לי בעיה קטנה שקשורה לגרפיקה... בתמונה הזאת: http://www.planetquake.com/bidforpower/images/realps.jpg מופיע כזה פיצוץ שאצלי לא מופיע.... יש לי רק את הפיצוץ הכחול הזה ולא את הניצוצות האלה, הפעלתי הכל בהגדרות, הכל על המקסימום, אבל עדיין זה לא מופיע. אולי יש משהו ששכחתי להפעיל?

    • 2 תגובות
    • 964 צפיות
  20. Started by makakit,

    יש לי איזו בעיה באימונים ואני מחפשת מישהו שיסביר לי כמה דברים... אם מישהו משחק ויודע על מה אני מדברת אני אשמח אם הוא ישאיר לי איזה הודעה פרטית

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by dj_horse,

    שאלון נועד לחוות דעת של משתמשי המשחק שקנו או מעדיפים וההמלצות שלהם.

    • 7 תגובות
    • 650 צפיות
  22. Started by TAsraf,

    אז ככה הGTA החדש יהיה מבוסס על מנוע הRAGE של Rockstar אז שמתי לב שגם המשחק Rockstar Table Tenis יהיה מבוסס על אותו מנוע אז מן הסתם הגרפיקה תהיה אותו דבר.. נכון? אז חיפשתי תמונות של הגרפיקה של המנוע אז מצאתי את התוצאות האלה לדעתי שיפור גדול בגרפיקה מאז SA [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    היי יש לי את pro evolution 6 ועכשיו קניתי ג'ויסטיק... אני רוצה לשחק נגד אח שלי אבל אנחנו לא מצליחים לבחור את הקבוצה של ה AWAY אחרי שאנחנו נכנסים למשחק ב P2 Quick start אחרי הבחירת קבוצה הראשונה זה לא עובר לשנייה מה אני עושה לא נכון?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  24. Started by First Squad,

    http://www.rockstargames.com/IV/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by DarkMoh,

    123124555

    • 1 תגובה
    • 930 צפיות

דיונים חדשים בפורומים