משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש משחקי אסטרטגיה חדשים וטובים.. משהו בסגנון של גנר'לס או age of amipre ודברים בסגנון.. אם מישהו מכיר משחק טוב.. ואולי כאלה עם גרפיקה מעולה.. אז אני ישמח לקבל המלצות...
-
- 12 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי סטים של 1.6 ויש לי בעיה... כל פעם שאני משחק פתאום אני רואה הודעה כזאת שכאילו אני מפרסם איזה סרבר בשם bomber ואני לא כותב את זה... איך אני מפסיק את הדבר הזה? עשיתי סריקת וירוסים הכל... איך זה יכול להיות כל הקטע? תודה
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
נתקעתי דיי בתחילת המשחק אני בשירותים יצאתי מהם ונכנסתי לבניין לקחתי מהחנות אקדח וכדורים יצאתי משם והרגתי שניי כלבים, לאן אני צריך ללכת עכשיו ? לגבי המשחק אז הגרפיקה שלו לפי דעתי ממש טובה ומה שמוזר לא כבדה כל כך אני שואל אותכם האם יש מצב שהמשק משתמש באותו מנוע גרפי כמו של MAX PAYNE2 ה HAVOC? מה שכן השליטה קצת מעצבנת. תודה מראש על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס מסך 260gtx וכשאני מריץ קריסיס על high זה כבר גבולי מבחינת ה- fps. (רזולוציה 1650*1080). זה הגיוני? זה לא אמור להריץ על הכי גבוה?
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
טוב התחלתי היום את המשחק והגעתי למשימה שאני צריך למצוא מישהו עם מפתח מעל הראש שלו ולעזור לו לעשות משהו ואז להעיף אותו מהמשפחה שלו. מצאתי מישהו והוא נתן לי משימה אבל בכל פעם שאני מגיע לנקודה איפה שהמשימה אין שם אף אחד שקשור אליו ואני לא יודע מה צריך לעשות. איך עוברים את זה?
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
הרגע סיימתי את המשחק, אבל בגלל ששיחקתי עם המון הפסקות אני כבר לא זוכר ומתבלבל בשמות של הדמויות. מישהו יכול לעשות לי סדר בראש? יש את הסמל מחלקה של המארינס ואת המדען הראשי בבסיס. מעבר לזה מגיעים לבסיס עוד איזה מדען ושומר ראש שלו. מפה הסיפור מתבלבל לי ואני לא מבין מי מתגלה בסופו של דבר כ"רע" ומי באמת "טוב". תודה, המבולבל.
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח את המשחק בעזרת דיימון טולס.. אבל זה פשוט לא עובד. זה קובץ ISO. יש למישהו רעיון? זה קורה לי כבר עם כמה משחקים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
יש לי את המשחק והוא מעודכן לגרסא הכי עדכנית,בנוסף לכך התקנתי עליו את חבילת התוספות RESISTANCE ועוד חבילת תוספת לא רשמית בשם PLANET OF WAR. המשחק עולה לי אך שאני מסיים לטעון שלב מסוים פשוט המסך נהיה שחור ואין לי שום דרך לצאת מהמשחק אלא רק לעשות ריסט(לא ALT+TAB,לא לעשות ALT+F4) עוד דבר שהעכבר שמופיע שם זה שני סימני עכבר,אחד של הווינדוס ואחד של המשחק(אני אנסה לקחת סקרין בקרוב) הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים כמו כן של כל הרכיבים ואני חווה בעיות רק במשחק הזה....מישהו יודע לעזור?
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי WINDOWS XP וכרטיס מסך MX 400 וזה עובד מראה את המשחק כל כך לא ברור עם רבועים ענקיים בצבע דחור בקושי רועים משהו אז חשבתי לי אולי יש איזשהו PATCH ? אם כן תנו לי בבקשה לינק בסדר?
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
האם יש השפעה שלילית על ביצועי משחק כלשהו אם התקנתי אותו על המחיצה שלא מכילה את מערכת ההפעלה (ב-D ולא ב-C)?
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אהלן אהלן לכולם.......1!!!!!!!!!!!!1 יש לי מחשב חזק שבניתי לעשות קצת מוזיקה יש לי טוב וחזק : AMD ATHLON 2600 512 זיכרון אבל יש לי כרטיס מסך מינימלי ביותר 128של MSI אני רוצה להתחיל לשחק קצת מישחקים ורוצה לשדרג (אם צריך) את המחשב בהתאם אשמח לעזרה תודה........מראששששששששש!!!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
אהלן, כשאני מפעיל אותה,קופץ לי ה ERROR שציקפתי למטה. מישהו מכיר מה עושים? הפיפא שהורדתי דפוקה?משהו בהתקנה? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות משחק טיסה חדש ושיהיה משהו בסגנון "כוכב כחול". שיהיה מציאותי עם פיזיקה טובה ועם מטוסים חדישים כמו F-16 וראפטור... אז איזה משחק אתם ממליצים???? ומה אתם אומרים על המשחק הזה http://www.gamespot.com/pc/sim/falcon4alliedforce/index.html ??
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי, עם הזמן אעלה עוד ועוד פרקים. בנתיים יש שלושה פרקים פרק ראשון: פרק שני: פרק שלישי: מוזמנים לעקוב ביוטיוב להמשך הפרקים הקרובים המשך שבוע נעים! אורון
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני מת על המשחק הזה אבל הגרסא האחרונה שיש לי היא כבר מלפני איזה 3-4 שנים נראה לי שזה civ3 מישהו יודע עם יצא או שעומד לצאת המשך או יכול להמליץ על משחק אסטרטגיה ארוך אחר? אפילו עם real time במלחמות נגיד כמו red alert אבל שיהיה גם קטע של תורות כמו civ בקיצור המלצות יתקבלו בברכה.
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
משחק הזומבים הטוב ביותר לשנת 2014 הופך לטוב עוד יותר עם מפה גדולה חדשה ומלאה בכלי רכב לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לדרוס-זומבי-ולנוח-dying-light-מקבל-חבילת-הרחבה-ח/
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%99%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9d-%d7%a1%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%a2-%d7%94%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%aa%d7%92%d7%9c%d7%9e%d7%95-%d7%91/
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
היי, איך אני מסדר שאני אשמע גם קול כשאני משחק במשחקי dos ( כמו קין או דייב) מהתקופה הפרהיסטורית (מה לעשות זה מה שהvoodoo 3 שלי מאפשר לי) ?
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
איפה אני מוריד אותו והאים זה חוקי?
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם, נזכרתי באחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי אי פעם, ואין לו משחק המשך מאז שנת 2008. מישהו מכיר משחק דומה לו? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
איזה משועמם אני ב-2 בלילה. בכל מקרה ראיתי שלא הרבה אנשים פה מכירים את המשחק או לפחות אוהבים אותו (בת'רד של המשחקים המצופים). אז כמה מילים עליו - זה המשחק היחיד ששיחקתי בו עד הסוף, והוא פשוט גדול! גמרתי אותו הרבה פעמים בכל רמות הקושי ואני עדיין מגלה משהו חדש בכל פעם. זה המשחק היחיד שנתקלתי בו שכמעט ואין בו דלת שאי אפשר להיכנס דרכה. כל דבר אפשר להזיז או להפעילץ כמעט עם כל אחד אפשר לדבר ממש (לבחור משפטים) ואם לא אז הם בטוח יגידו לכם משהו מצחיק (כמו somebody kill me... please). בכל מקרה אני ממליץ לכולם ללכת ולקנות את השני לכשיצא. ועכשיו לשאלה למי שכן שיחק - בבסיס של טונג בהונג-קונג מצאתי מפתח לדירה של ג'וק (הטייס) בהונג0קונג (jock's hong-kong appartment קראו לננו-מפתח הזה). מ…
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/11/04/valve-dates-steam-cloud-launch/1 מהרגע שהמוצר הנ"ל יהיה מוכן, STEAM תלמד את הרגלי המשחקיות שלך (רגישות העכבר וכו) ותתאים את עצמה במקרה שתתוקן במחשב אחר. חביב.
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-


