עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by nadav77,

    חבר'ה אני לא מצליח להיכנס לgta_sa זה רושם לי grand theft auto sa requires at least directx version מה זה אומר??

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  2. Started by Jonnyboy,

    הסטים מחובר, האינטרנט פועל, הXfire עובד, ופשוט המשחק תקוע 24 שעות על Connecting to IWNET במסך הראשי

  3. Started by LazyBoy,

    בין התאריכים 20-24 באוגוסט מתקיימת תערוכת משחקים גדולה בברלין. הרבה חברות מנצלות אותה להדגמות והכרזות שונות ואנו ננסה כאן להביא ריכוז ביקורות וחדשות מהתערוכה. נשמח לראות גולשים שיתרמו לדיון עם לינקים משלהם לחדשות ודיווחים מהתערוכה. האתר של gamespot שמסקר את התחרות: http://www.gamespot.com/events/leipzig07/index.html Far Cry 2 First Look http://www.gamespot.com/events/leipzig07/story.html?sid=6177348&pid=942192&tag=topslot;title;1 Crysis Updated Hands-On - It's Almost Done http://www.gamespot.com/events/leipzig07/story.html?sid=6177188&pid=931665&tag=topslot;title;2 Spore Impressions http://www.gamespot.com/events/leipzig07/story.html?sid=6177159&pid=92…

    • 10 תגובות
    • 923 צפיות
  4. ראיתי שיצא לפני כמה ימים משחק חדש לסוני 2. Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007, זה כאילו WE 11 ? ההמשך ? ומה ההבדל בינו לבין PES 6? הנה מדובר במשחק הנ"ל: http://www.gamespot.com/ps2/sports/worldsoccerwinningeleven10/index.html אשמח להסבר קצר.

    • 8 תגובות
    • 923 צפיות
  5. Started by treetall,

    יש לי לחבר שלי בעיה כשהוא נכנס למשחק אז זה כותב לו שהnat שלו היא stict עכשיו יש לו ווינדוס 7 וכל המדריכים שמצאתי הם בשביל xp (פתיחת פורטים) ניסיתי לכבות לו את הfirewall אבל זה לא עובד אני רוצה לנסות לבטל את החסימה באנטי ווירוס אם הוא חוסם אבל אני לא יודע איך שם האני ווירוס:microsoft security Essentials אז מישהו יכול להביא לי מדריך לשני הדברים האלה לווינדוס 7? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות
  6. Started by eladhor7,

    שלום לכולם, אני כאן חדש במעכרת. אז ככה יש לי בעיה במשחק Colin McRae Dirt, התקנתי את המשחק, ואני נכנס לאיקון שלו ומופיעה לי הודעת שגיאה - "אל תשלח". ניסיתי להתקין את הפאצ שלו וגם זה לא עזר. ומה שמוזר זה שגם הגירסת דמו שלו, לא עבדה לי וגם היא רשמה לי -"אל תשלח". מה יכולה להיות הבעיה? והמעכרת שלי די מספיקה כדי להפעיל את המשחק. המפרט שלי - amd 2600 + athlon\over clock to-2064mhz msi kt4av\ agp disk drive - 80 giga nvidia 6800 gt 256 mb ram- 1791 mb ספק - hac \300 w

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  7. Started by mironm,

    אוקי שאני משחק במשחק מדי פעם זה יוצא לי לשולחן עבודה בלי כל סיבה בלי שום הודעה וזה סוגר את המ שחק.... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  8. Started by nir8e,

    היכן ניתן לרכוש את FAR CRY (הראשון) ?

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  9. Started by pc4u,

    הי נתקעתי בחדר התת קרקעי לאחר חיסול כמה מוטציות איך מתקדמים או יוצאים מישם ? תודה

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  10. אני לא מבין את הפער במחירים... יוביסופט מוכרים 90 יורו, gmg מוכרים 80 דולר אחרי 10% הנחה וסטים מוכרים 360 שקל שזה די קרוב למחיר ביורו... ממה נובע הפער במחיר?

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  11. שחקנים תהיו מוכנים אנחנו עוברים לשלב ג' של טורניר הקיץ נותני החסות של טורניר זה הם - TMS.co.il הפרסים: Logitech G500 ; Razer Goliathus Mouse Pad - Control - Medium לפני שמתחילים אנו רוצים להזכיר שלקהילת HWzone יש 4 שרתים המתנים חויית משחק מיירבית ואיכותית. HWzone.co.il | Israel | RushHWzone.co.il | Israel | TDM Canals No Explosives\Shotguns HWzone.co.il | Israel | Caspian Only HWzone.co.il | Israel | Club *בזמן הטורניר יוקצה שרת אחד עבור הטורניר בנוסף לשרת הקלאב הקיים מהלך המשחק: B Flag הוא המוד התחרותי המשוחק ביותר בקהילה האירופית והישראלית טורניר זה מתנהל כטורניר זוגות שכל זוג מתמודד מול זוג אחד במפות Conquest כל זוג משחק עד ס…

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  12. Started by NRT,

    שלום ותודה על הקריאה. לא מזמן הורדתי את STEAM וקניתי את UT3. והשאלה שלי היא מאיפה אני מקבל את הCDKEY שלו ?

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  13. Started by LazyBoy,

    ניסוי מעניין של EIDOS לתת לשחקנים לשלם את מה שנראה להם מחיר הוגן על המשחק הבא בסדרת Championship Manager לינק לכתבה

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  14. Started by liorgadidi,

    [glow=gray,2,300]שלום.![/glow] אני רוצה לקנות משחק טוב. עכשיו לא משנה איזה קטגוריה הוא יהיה(ספורט,אסטרטגיה,לא יודע מה עוד) רק שהוא לא יהיה בסגנות כמו דיאבלו או המעניש(the punisher)-אני לא אוהב את סגנון המשחקים האלה... שמישהו הולך מאחוריך ויורה בך או דברים כאלה. תנו לי גם כמה המשחק עולה בחנויות שלא יהיה מוגזם-תתנו הצעות לא לפי המחיר זה לא מה שמשנה.

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  15. Started by Victoryart,

    שלום לכולם,😏 לפני מספר ימים פרסמו באתר הודעה על מצבע של humble,שבו אפשר להירשם לhumble ולרכוש COD ב12 דולר https://hwzone.co.il/main-games/שלושה-כותרים-נהדרים-מ-activision-במחיר-חסר-תקדי/ אני בקושי משחק במשחקים,ולכן אין לי כל צורך במנוי שהאתר מציע.. אשמח לדעת כיצד ניתן לבטל אותו,כדי שלא יחייבו אותי בחודש הבא בסכום נוסף? תודה מראש לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  16. Started by David_Beckham,

    http://www.gamershell.com/download_16174.shtml חיכנו לזה הרבה זמן ! הגיע הזמןןן :) :)

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  17. אני לא זוכר איזו גרסה של NINJA GAIDEN אני מחפש אך אני אזהה מסקרינשוט, אני חושב שזאת היתה המרה מ - SNES או אמלוטור.

    • 8 תגובות
    • 923 צפיות
  18. שלום. לאחרונה קראתי לע המשחק half life 2 ונוצר בי הצורך לראות את המשחק הראשון. ברשותי מחשב שקניתי לפני שנתיים (1700 מגה הרץ גיפורס 2 וכולי),רציתי לדעת האם המשחק Half life (הראשון) יכול לעלות לי על המחשב אפילו שברשותי מחשב חדש עם מערכת ההפעלה windows xp. עוד שאלה היא האם ניתן עדיין לקנות את המשחק?,או שהפיתרון היחיד הוא הורדה בלתי חוקית מהאינטרנט?. תודה.

    • 13 תגובות
    • 923 צפיות
  19. Started by Stalker,

    יש לי בעיה בגרפיקה של ספלינטר סל, יש בגים כאלה. למשל במקום לראות קופסא הם הפרטים המלאים שלה אני רואה כל מיני פסים שחורים עליה ... מישהו יודע מה הבעיה ?! יש לי Msi GF 4 ti-4400 ו

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  20. מי מכיר\ משחק במשחק? ויש לו טיפים? אהבתם לא אהבתם? ועם יש מחשק רשת אז בכייף לעשות משחק נגדי. וגם עם אין לכם עדיין תשיגו כמה שיותר מהר...

    • 7 תגובות
    • 923 צפיות
  21. אני מחובר דרך ברק ויש לי בעיות לאגים ב-WoW - לפעמים מגיע לפינג 12000. דיברתי עם התמיכה הטכנית של WoW, בהתחלה הם טענו שזה בגלל ה- ISP ועכשיו הם טוענים שזה בגלל שאני גר במזרח התיכון. יש לי שכן שגר ממש לידי והוא גולש דרך אינטרנט זהב ואין לו בעיות לאגים כמעט בכלל ויש לי עוד מלא חברים ישראלים שמשחקים בלי בעיות. יש פה עוד מישהו שמשחק ב- WoW ומחובר לברק? תודה!

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  22. ובבקשה אל תגידו לי שזה לא קשור לפורום

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  23. Started by solidus,

    8800gts 640mb e6600 2gb ram עידכנתי תדרייברים (162 נקודה משו), ניסיתי להוריד את כל הגרפיקה ועדיין - על ההתחלה, איך שאני מנסה לשים את המשקפות של ראיית הלילה או הראייה הטרמית זה נתקע. ברגע שאני לוחץ עוד פעם על הכפתור (כלומר מוריד תמשקפות) אז המשחק יוצא מה"פריז". יש למישו מושג מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  24. Started by mo15da,

    כשאני פותח את קובץ הWINRAR של המשחק, הWINRAR מבקש ממני קוד כלשהו כדי להמשיך בתהליך הפתיחה: לא נראה לי שהוא מבקש את הKEY של המשחק עצמו, ככה שאני די תקוע בהתקנה. מי שיכול לעזור לי אני אשמח

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  25. Started by Some Thing...,

    שלום, יש לי בעיה קטנה, אני משחק כרגע את המשחק SPLINTER CELL ובשלב השני למי שמכיר את המשחק צריך לעשות Laser mic על המעלית מזכוכית, אני מגיע לקטע הזה ואני מקליט אותם מדברים אבל לפני שהם מגיעים למעלה המשחק מפסיק ואומרים לי MISSION FAILD מישהו יכול לעזור - מה לא עשיתי טוב?

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות

דיונים חדשים בפורומים