עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום,התקנתי את המשחק test drive unlimited עובד חלק בלי תקלות קניתי מכונית ועכשיו אני הולך למשימה הראשונה שלי אני מגיע אליה לוחץ אנטר אח"כ יש לי "start" אני לוחץ על זה.. וזהו משם המירוץ לא מתחיל זה פשוט תקוע ככה ולא קורה כלום...אם אני לוחץ על "esc"אני עדיין מגיע לתפריט אבל פשוט בתוך המשחק שום דבר לא קורה מישהו נתקל גם בבעיה במקרה? תודה לעוזרים..

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  2. Started by constantine16,

    ma aaevdel bein unreal engine 3.0 build 3706 le unreal engine 3.0 build 4604

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  3. Started by Oranili,

    יש לי עכשיו כרטיס 6600 NX וTESTDRIVE לא פועל לי עם HDR הוא לא תומך אני חושב. עכשיו אני קונה כרטיס מסך חדש שנקרא X1950 של GECUBE PCI-E הוא תומך ב HDR? ועוד משהו 6600 NX יותר טוב מ GT?

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  4. היה לפני כ-10 שנים משחק שקראו לו Messiah המשחק היה תינוק כזה עם כנפיים שהוא המשיח והוא יכול להכנס לתוך אנשים ולשלוט בהם... ממש אהבתי אותו בכל מקרה, השאלה היא האם מישהו מכיר את המשחק? ואם כן מישהו יודע אם יצא לו המשך או משו דומה? תודה מראש, שקד.

    • 9 תגובות
    • 916 צפיות
  5. Started by navk2,

    אם הוא משתמש במנוע ה RAGE שזה המנועשל הדמו של R600 אז הוא תומך ב- DX10 לא ?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  6. יומיים אני כבר מנסה להתקין ת'משחק הזה עד שסוף סוף עבד לא מבין על מה היתה כל ההתלהבות ! את האמת הוא נראה מצויין בתמונות ב GAMESPOT לדוגמא אבל עכשיו שהוא כבר מותקן אצלי וישבתי עליו איזה חצי שעה .... ממה ההתלהבות ? הגרפיקה פשוט מזוויעה לפי דעתי ! קיוויתי לגרפיקה עוצרת נשימה ! משחקיות ברמה יותר גבוהה מ NFS:MW אבל אין במשחק הזה כלום! סתם נוסע עם רכב בעיר מסיע "MODELS" ...מחליף מכוניות ....השליטה לא משהו ..הגרפיקה לפחות שתחפה על זה אבל גם לא ... יכול להיות שמשחק "ניתפח" בשלב מאוחר יותר .. או שזה המשחק בגדול ? (לאילו שגמרו אותו או משחקים כבר זמן מה) אגב למה אין עוד אפשרויות של גרפיקה לכוונון ? יש רק LOW MEDIUM HIGH ו AA .. ?

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by mrsph666,

    אין לי עכשיו סקרין אבל זה נראה כמו בקבוקון בושם בצבע ורוד. תודה וחג שמח!

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  8. אחר...הסאונד בסרטון בא בדיליי של איזה 5 שניות אחרי התמונה...וזה קרא לי בזמן האחרון במשחק אחר....זה מוזר כי המשחק עצמו פועל טוב... מה זה יכול להיות? זה קשור אוליי לחבילת מקודדים שהורדתי?,כי הרי זה סרטון ששיך למשחק...המקודדים לא קשורים לסרטונים ששיכים למשחקים נכון?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by RDS,

    טוב תראו, המשחק COH פועל לי די לאט- לא מאוד לאט, אבל לא ברמה מספקת... את ההגדרות הגרפיות השארתי כמו שהן.... המפרט שלי הוא: AMD 3800 Dual Core twinmose 1g 667 sapphire x1950pro זה פחות או יותר, ומשום מה המשחק לא פועל טוב... המפרט שלי עומד בדרישות המומלצות..... אודה לעזרה

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  10. Started by elnirush,

    שלום אני משתמש חדש פה וברצוני שתעזרו לי... לאחרונה התקנתי את המחשק ET, ולאחר שסיימתי להתקין אותו הופיעה לי הודעה שיש לי בעיה עם OPENGL. אין לי מושג מה זה, או איך פותרים את זה. אני יודע שיש פתרון באתר הרשמי (enemy-terittory.com( רק שאין לי מושג למה הוא לא עולה לי... תודה רבה על עדזרתכם אלנירוש

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  11. Started by TaMiRn2,

    אומרים לי שיש לי לאגים... אני רוצה לדעת איך מסדרים את זה....

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. רציתי לשתף אתכם בכמה ממחשבותי לגבי המשחק שאמור לכבוש את שנת 2008 בכל הקשור למשחקי מחשב... GTA IV תאריך הוצאה לאור: 16 אוקטובר 2007 ( לקונסולת הPS3) ז'אנר: פשע, אקשן, הרפתקאות. המנוע הגרפי של המשחק הוא הRAGE (אותו מנוע שנעשה בו שימוש בדמו של כ. המסך R600 של ATI) יצא הטריילר (סרטון) של המשחק (! ! ! ! ! ! ! !) היום, יום חמישי : http://rockstargames.com/IV/ ההשקה הרשמית לXBOX ולPS3 היה ב16 באוקטובר, תאריך השחרור לPC צפוי להיות בערך באמצע 2008 אבל עוד לא הוציאו שום דבר רשמי בנוגע לPC... (עכשיו רק חזרתי....) וווווווואווווווווווו משחק בגרפיקה שמצדיק לדעתי לחכות ולקנות מערכת מחשב רק חודש לפני צאתו! חחח לא יאומן גרפיקה ריאלסיטית שלא נראתה טרם על מסכי המחשב.... לדע…

    • 225 תגובות
    • 28.3k צפיות
  13. Started by lt mor,

    האם מישהו יכול להגיד לי מה הקוד של הכניסה לכספת של אספן הכספים ? יש לי א ת שנ המפתחות אבל לא הבנתי את הרמז ...

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  14. ובכן, הורדתי מEALINK את המשחק וגם את הגירסא החדשה ... אין לי מושג איך להעביר את זה למחשב החדש, שכן, קניתי את המוצר.. איך אני אשתמש או יוריד אותו שוב???... למישהו יש מושג?????

    • 11 תגובות
    • 916 צפיות
  15. Started by SensatioN,

    שעה אני על השלב הזה

    • 10 תגובות
    • 886 צפיות
  16. סיימתי את המשחק ואני חייב לשחק עוד... מישחק ענק משהו של פעם שהולכים עם חרב בגוף ראשון כזה עם גרפיקה טובה.

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  17. Started by omfir,

    הורדתי משחק וכמובן את האימולטור אבל שימו לב לשגיאה הזאת כשאני בא לפתוח את המשחק :bash: :nixweiss: אין לי תמונה אבל זה רושם כך: לא ניתן לעבוד בלי זה bios pcsx לא ניתן לטעון ביוס מה לעשות??

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  18. אני רוצה לדעת כמה fps יש לי במשחקים ואני לא יודע איך אפשר לעשות שזה יראה כמה fps בבקשה עזרה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by michfir,

    http://www.rockstargames.com/IV/ - Trailer

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. הוא מעלה לי פעמים שיש שגיאה, בפעם הראשונה הוא מעלה אבל בכל זאת הוא ממשיך בחילוץ: אחרי זה הוא מגיע לי כבר לסוף ואז הוא שוב מעלה לי שגיאה: מה לעשות? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  21. Started by Born2Kill,

    דמו או משהו דומה...... ?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  22. אז ככה נימאס לי כבר לשחק כמו חמור ולהשקיע תנשמה עשיתי 4 ריסטרטים ואני עדין לא הצלחתי להשיג מספיק יהלומים למי שמבהין בישביל להיות כמו כולם ויש כאלה שאפילו פי 4 יותר חלשים מימני והם יש להם את כל הדברים וזה בדדוק דרך אקים אז אני רוצה להבאי אקי כל אק שיכול להיות במיוחד אק שעוה את כל החפצים שלך זוהרים יענו ברמות

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  23. הקובץ EAinstall.dll למרות שהקובץ כן נמצא בתיקיה...מה עושים? איך אני מעיף את המשחק בלי למחוק את התיקיה אלא דרך אנאינסטל נורמאלי?

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  24. מה זה הפריט הזה? Spearman http://img329.imageshack.us/img329/7604/screen032121350000ww0.jpg

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות

דיונים חדשים בפורומים