משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
עד עכשיו שיחקתי ב NFSMW הרגיל ב XBOX ועכשיו יש לי את ה BLACK EDITION רציתי לדעת אם הקבצי שמירה הם תאמים ואפשר להעביר אותם ל BLACK EDITION ואם בכלל ההבדלי בגירסאות המישחק משמעותיים שכדי להתעסק עם זה?
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי התקנה של פולאאוט עם קצת מודים וקווסטים שהם מודים. המשחק הוא מסטים. איך אוכל להעביר את השמירות שלי להתקנה נקייה של חלונות?
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי את המשחק Dark Messiah אחריי שהתרשמתי מהמשחק אצל אחי; אצלו במחשב התקדמתי קצת (פרק 3) והייתי רוצה להעביר את השמירות מהמחשב שלו לשלי, האם זה אפשרי? (להזכירכם המשחק פועל דרך סטים, והמשחק הלא מקורי הוא מעין ראר שפותחים ומשחקים, ללא התקנה) איפה התיקיות של המשחק המקורי נמצאות?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מצב ה-Boost Mode החדש של סוני ידע לנצל את החומרה המשופרת בקונסולה העדכנית גם במצבים בהם המפתחים לא דאגו לבצע התאמות ייעודיות משלהם לכתבה
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
העדכון בעל המספר המחייב 6.66 הופך את כל התכנים המוספים לחינמיים לחלוטין - ותהיה לכם הזדמנות לבחון אותם ללא עלות בסוף השבוע הקרוב, גם אם לא רכשתם את הכותר מעולם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
כמה חודשים אחרי שנפרץ למרות מערכת הגנת הקבצים המתקדמת שלו, משחק הפעולה הפופולרי הופך לשני שבוחר להשתחרר באופן יזום משירותיה של Denuvo האוסטרית. מגמה חדשה? לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
ממתי המנהג הזה החל? לאחרונה אני נתקל במקרים רבים של חברות אשר מפיצות משחקים בעלי תכונות של שוברי קופות (Halo, Call of Duty) אשר נותנות עדיפות על פירסום של הכנסות ממכירות משחקים על פני מספר העותקים שנמכרו, על מנת להציג את ההצלחה שלהם (מנהג שמקורו בתעשיית הקולנוע). לדוגמא: לאחר ש-Black Ops 2 יצא, אקטיויזן פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 השעות הראשונות להשקתו (חצי מיליארד דולר), כאשר מספר העותקים שנמכרו, נותר בלתי ידוע (לינק) (ניתן לקרא גם בערך בויקיפדיה האנגלית, שבינתיים רק סכום ההכנסות ממכירות משחקים מופיע שם, ללא מספר עותקים שנמכרו). באופן דומה, לאחר ש-Halo 4 הושק, מיקרוסופט פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 שעות הראשונות לשחרורו וכן את הכנסות סוף השבוע שלו, ונכון ל…
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
דיווחים ראשוניים מעודדים וביקורות טובות עשו את שלהם, כך נראה - הפרק הראשי מספר 12 בסדרת המפורסמת חווה את הפתיחה הטובה ביותר בתולדות המותגלכתבה
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
- 1 follower
-
-
מציאות מדומה, ממשקי תלת-מימד פתוחים ומכונות Steam - החברה שיצרה את Half-Life ופורטל תהיה עסוקה בשנים הקרובות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%99-valve-%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%92%d7%99%d7%99%d7%91-%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%95-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%a0/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסדרה הנודעת של Square Enix צומחת ומתרחבת עם מצב ארקיידי מקוון עבור Mankind Divided, משחקי מובייל חדש ואפילו פרוטזות אמיתיות שיעוצבו ברוח ובסגנון עולם המשחק ב-Square Enix ובמפתחת Eidos Montreal לא חיכו לתחילתה הרשמית של תערוכת E3 לשנת 2016 – ושפכו לנו כבר עכשיו את כל המידע וכל התוכניות שלהן בנוגע למותג Deus Ex: החל מעוד סרטון משחקיות חדש ומרשים עבור Mankind Divided שמגיע אלינו באוגוסט, דרך חשיפת מצב מקוון עבורו שלא ממש דומה לשום דבר שנעשה בסדרה עד עכשיו, דרך משחק Deus Ex GO למכשירים ניידים וכלה באחד משיתופי הפעולה הכי מפתיעים שהזדמן לנו להכיר. נתחיל מהעיקר. Deus Ex: Mankind Divided ממשיך להתקרב אלינו וממשיך להיראות טוב מאוד בסרטון משחקיות חדש בן 17 דקות. עם זאת,…
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק בהירוס 5 במשימות אני בשלב 5 עם האלפים במשימה 3 שהיא המתים כובשים לי את ממלכה אני כובש אותה בחזרה אחרי זה גם את כל ממלכות אחרות אני כובש וכל כמה זמן הסגולים (המתים) באים לכבוש לי את ממכלה אני מנצח אותם כמה פעם וגם אני מוצא את שני גבורים אחרים ועכשיו אני לא יודע מה לעשות כל מפה שלי רק המתים כל כמה זמן באים ואני לא יודע מה לעשות אך לסיים את משימה ?? תעזור לי בבקשה תודה!!
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
אני במשימה 3 עם הלפים אני נתקתי שם אני כבשתי את כל ממלכות (רק 2 היו) וכל כמה זמן באים אלי המתים לכבוש את ממלכה הראשונה שלי . בקצר מי שגמר את כל משימות שידבר איתי אני צריך עזר תודה@@
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
שלום חברים אני משחק במשימה שנקראת good, bad, bloody של אורקים אחרי שתופסים אותי יש סרטון אחרי סרטון מראים לי את ארמונות ואני לא נלחץ לי לחצן "close" זה בעיה במשחק או שאני לא מבין מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 720 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי בעיה שאני מחשק במשחק העכבר מהבהב! זה בעיה במשחק או בכרטיס מסך שהוא HD3650?
-
- 2 תגובות
- 892 צפיות
-
-
שלום חברי אני מחפש שמירה למשימה 2 עם אורקים כי נתק לי המשחק אני לא מצליח לסגור את חלון איפה אני מוצא שמירה אחרי הקטע זה http://img508.imageshack.us/img508/2525/dy2011118231225.png תודה
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
-
-
שלום לכלום יש לי בעיה קטנה שהיא שאני משחק בSoldier of Fortune Payback התפריט של משחק בסדר אבל ברגע שאני מתחיל לשחק אני רואה רק מסך לבן למה זה אם כרטיס מסך שלי הוא sapphire radeon x550 אך אני פותר את בעיה???
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
שאני משחק במשחק Titan Quest שאני משחק אחרי דקה המשחק נתקה ומופע מסך כחול למה זה קורה כרטיס מסך שלי הוא X550 256mb אך אני פותר את בעיה???
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום לכם יש לי שאלה מי גמר את כל משימות ב Heroes Of Might And Magic 5: Hammers Of Fate שידבר איתי אני צריך עזרה במשימה אחת
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום לכולם מי יודע אך לעשות קודים במשחק Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East פשוט אני לא מצילח לעבור שם משימה תודה!@@@@@@@@@
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני לא מצליח לעבור את קטע זה: http://img294.imageshack.us/img294/9029/111ul0.png תעזרו לי לעבור את קטע זה
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מי שגמר את כל משימות במשחק שידבר איתי בבקשה!!!
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
עזרה!!! שאני משחק במשחק Titan Quest מופע לי המסך זה..... http://img244.imageshack.us/img244/2935/dsc01019pn3.jpg מה בעיה ואך פותרים את בעיה!! תודה על עזרתכם
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
התקנתי אותו והכל והוא אומר שהוא לא מוצא תקובץ d3d9.dll ואני לא מבין מה הבעיה כי כשעשיתי חיפוש במחשב הוא מצא תקובץ הזה אז מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-


