משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לדעת כמה fps יש לי במשחקים ואני לא יודע איך אפשר לעשות שזה יראה כמה fps בבקשה עזרה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ובכן, הורדתי מEALINK את המשחק וגם את הגירסא החדשה ... אין לי מושג איך להעביר את זה למחשב החדש, שכן, קניתי את המוצר.. איך אני אשתמש או יוריד אותו שוב???... למישהו יש מושג?????
-
- 11 תגובות
- 916 צפיות
-
-
הקובץ EAinstall.dll למרות שהקובץ כן נמצא בתיקיה...מה עושים? איך אני מעיף את המשחק בלי למחוק את התיקיה אלא דרך אנאינסטל נורמאלי?
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
אז ככה נימאס לי כבר לשחק כמו חמור ולהשקיע תנשמה עשיתי 4 ריסטרטים ואני עדין לא הצלחתי להשיג מספיק יהלומים למי שמבהין בישביל להיות כמו כולם ויש כאלה שאפילו פי 4 יותר חלשים מימני והם יש להם את כל הדברים וזה בדדוק דרך אקים אז אני רוצה להבאי אקי כל אק שיכול להיות במיוחד אק שעוה את כל החפצים שלך זוהרים יענו ברמות
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
-
בכוונה פתחתי עוד ת'ראד, הדיון הזה הוא במיוחד בשביל שנוכל לארגן משחקים בין חברי הפורום. המשחקים יהיו דרך הOnline כלומר למי שיש מקורי בלבד. הדרך הכי קלה להשיג את המשחק היא דרך EA Link, שמאפשר כניסה ישירה למשחק גם למי שהוריד את המשחק בדרכים פחות כשרות, בדוק, אפשר ישר להתחיל לשחק, גם בKane Edition ברשת ברגע שייצרתם את הEA ID אחרי הקניה. מי שרוצה לארגן משחק שיפרסם פה את המסנג'ר או ישלח לפרטי, אני מקווה שנוכל לארגן משחק נחמד בהקדם האפשרי. כרגע אני מוכן לארח משחקים, יש לי5mb/512kps כלומר רוב הסיכויים שאוכל לארח אפילו משחק של שישה שחקנים.
-
- 374 תגובות
- 41.4k צפיות
-
-
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar http://www.gamespot.com/betas/lord-of-the-rings-online/index.php&utm_source=EditorialUnits&utm_medium=TrackPix&utm_campaign=GameSpot_SignUp
-
- 9 תגובות
- 807 צפיות
-
-
1) משחק מרוצים של סאות'פרק- מאד מהנה. יש לך אופציות להקיא על הדרך ולהפליץ ושלוח טיל או לירות מן לייזר על מי שמאחוריך והוא יתחיל לשיר ולרקוד. :P 2) משחק מרוצים של סוניק הדורבן. יש לך שם מלא שלבים, ו..... קיצר משחק חביב. תודה למוצאים.
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אני מנסה כבר כמה להכניס ליגה ישראלית 1.1 לפיפא שלי מתקין הכול טוב לוחץ בוילד וזה רושם לי משהוא eror 9 מה עושים? ה' יברך את מי שיעזור לי ;D הערות: - זה בטח לא בעיה במחשב כי יש לי מחשב סוס כרטיס מסך x1950 xt ומעבד אטלון 4200 X2 -מותקן לי כבר ליגה ישראלית
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
התגלה באג חמור מאוד בהרחבה שהורס את השמירות וגורם לקריסה של המשחק והרס של קבצי השמירה. ישנו פאץ סופי לתיקון הבעיה וניתן להוריד אותו מפה: http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm סוף סוף הרחבה אמיתית למשחק המעולה הזה ההתקנה קצרה מאוד, וכל ההרחבה נחשבת כמודל של המשחק כך שניתן לקבוע לפי ההפעלה של המשחק האם לשלב אותה בתוכן של העולם או לא. איזה התרגשות! כאשר עוברים לאזור החדש והחדר הופך להיות פרפרים שעפים לכל הכיוונים זה פשוט מרשים. גם העיצוב של האזור החדש יפה. המעצבים באמת לקחו את המשחק קדימה מסביבה קלאסית של RPG (יערות, מערות) למקומות חדשים: יש עצים גדולים שגדלים עקום ואפשר לחצות עליהם תהום, פטריות ענק, צמחים מוזרים, ביניינים חדשים ועוד ועוד. תאימו…
-
- 134 תגובות
- 16k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לשחק ברשת במשחק flight simulator x. כשאני ניכנס למשחק לעשות בתפריט מולטיפלייר, אז צריך להירשם שם לגייםספיי כדי לשחק, כי אני לא מכיר מישהו שאני יכול לעשות איתו משחק רשת. אני מקווה שדרך שם אני יוכל לשחק ברשת, אבל כול פעם שאני רוצה לעשות חשבון יש לי שגיאה, שכתוב בה שהסיסמה צריכה להיות פחות מ 16 תווים שמכילה אותיות ומספרים, וכול פעם שניסיתי לעשות את זה הוא רשם לי אותו הודעה ולא נותן לי להירשם. יש כאלה שמשחקים בזה ברשת או יש להם מושג מה עושים? מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
איזה סימולטורים טובים יש למחשב בנושא של נהיגה וגם של טיסה? לטיסה היה לי פעם את כוכב כחול, אבל הוא ישן, יש משהו יותר חדש שכדאי להתקין? ואיזה סימולטור נהיגה טוב אפשר להתקין?
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
יש במקרה איפשהו מדריך או רשימה של סוגי בעיטות/תרגילים שאפשר לעשות עם הגיים פד? פשוט יש כל כך הרבה קומבינציות... או שמישהו יכול לתת כמה טיפים? אם זה משנה הגיים פד הוא לוג'יטק קורדלס רמפלד 2 (אם אני אנסה לכתוב באנגלית יהיו יותר מדי טעויות כתיב P: )
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-
-
למה זה לא נותן לשנות ל 85..100.....? תקוע אצלי על 60 מישהו ? :-\
-
- 8 תגובות
- 970 צפיות
-
-
זה בשלב אחרי העכבשים במסך שיש בריכות שמעלות את החיים למלא וגם את הקסמים..
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
בשלב 6 לא מצליח לפתוח תתיבה http://img108.imageshack.us/img108/120/hhxm4.jpg ויש כזה עכביש גדול, יש לי תאבן הראשונה השלישית והרביעית לא מוצא תשניה מה לעשות? תודה שמואל
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! בימים האחרונים צצה לי בעיה עם הפפעלה של css כל פעם שאני נכנס לסטים ופעיל את המשחק זה מתחיל להפעיל אותו ואז פתאום כאילו ממזער אותו ונסגר ולפעמים אחרי שאני עושה כמה ריסטים זה פתאום עובד. מישהו יודע מזה יכול להיות ואיך מסדרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
משחק מדהים!!! גרפיקה פצצה אחת הטובות שראיתי בייחוד במשחקי ספורט, שליטה מצויינת, תזוזה טבעית יחסית(לא רובוטית) משחק מאוד קליל,מהנה.. מומלץ בחום! http://www.gamespot.com/pc/sports/virtuatennis3/index.html
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
היי, אני אוהב שיש לי איזה משחק רשת טוב להוציא בו עצבים . בעבר שיחקתי FEAR COMBAT אבל אין כבר שרתים ישראלים :\. קניתי את COH אבל אי אפשר להיכנס בו לשרתים באינטרנט. חשבתי על החבילה של CSS ו DOD:S. בעקרון על CS לא ממש מתתי בזמנו. אבל חשבתי אולי להביא הזדמנות נוספת. ממה שראיתי מ DOD דווקא דיי התלהבו. הבעיה ב DOD היא שאין בכלל שרתים בארץ. למרות שלפי מה שקראתי המשחק ממש כיף. בקשר ל CSS- האם הוא כיף יותר מ CS המקורי? האם הוא יותר זורם? וכו' בקיצר, מה יש לכם להגיד על המשחקים האלה? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם..!!! קניתי היום את המשחק GUILD WARS וניסתי להתקין ללא הצלחה התקשרתי למוקד של הד ארצי וגם הם לא הצליחו לעזור לי ניסתי במחשב אחר בבית וגם בו זה לא עבד ניסיתי עם הדיסקים של חבר שלי בשני המחשבים וגם זה לא עבד למישהו יש פיתרון ני חושב שזה בעיה עם האינטרנט מה שקורה במחשבים זה כשהוא מבקש את הדיסק השני אני מכניס את הדיסק וההתקנה לא מגיבה יותר בבקשה תעזרו לי :s05: :s05:
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
לפעמים שאני בתוך המכונית וחושך לא רואים טוב איך מדליקים את האורות? אני יודע שיש את אנטר שזה מפעיל רק לשניה בחוץ אבל איך מדליקים קבוע? שהיה גם מבפנים? יש דבר כזה?
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום רב: איפה אני יכול לקנות את המשחק: Lord of the rings online : Shadows of Angmar COLLECTORS EDITION ושיהיה מחנות בארץ \: אפילו מקום שיש הזמנה מוקדמת או משהו תודה מראש לכולם.
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
HostName: www.pcgames.co.il Address: 80.179.153.4:7777 Players: 2 / 64 Ping: 48 Mode: LV DM~MG+Landgrab Map: San Andreas שרת טוב (מי שזכור אחד השרתים הישראלים הראשונים ) הרבה מאוד מודים
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
האם יצא איזה קראק חדש ל BF2 או שעדיין חייבים את ה MINIIMAGE הזה קבוע בדמון טולס ? : נ.ב זה לא ווארז והעותק שלי למשחק קנוי וחוקי לגמרי .
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-


