משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הגירסה המחודשת והמעודכת לאחת מסדרות משחקי אסטרטגיית החלל הטובים ביותר שנוצרו מוצעת כעת ב-Steam בחצי ממחירה המלא לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/המלצה-חמה-החידוש-למשחקי-homeworld-נמכר-בחצי-מח/
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
-
-
בהתחלה מה זה זלזלתי תופס פחות מ ג'יגה ונראה בהתחלה כמו המשחקים בשקל האלה אבל איך שהתקדמתי במשחק התחלתי להעריך אותו יותר ויותר,העלילה מושכת...תככים וכאלה חח...הגרפיקה דיי קטלנית יחסית לזה שהוא תופס כולה ג'גיה ועדיין לא סיימתי אותו אפילו,הוא דיי ארוך.. חוץ מזה שהוא רץ על ההגדרות הכי גבוהות על העגלה שלי....שזה אומר שיש לו מנוע טוב...מזכיר מאוד את hl2 וquake4\doom3 ביחד כזה.. אחלה משחק ממליץ בחום...
-
- 2 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שלום חברים יצא לי לפגוש את במשחק הזה CrimeCraft: Bleedout , מהמעט שיצא לי לקרוא עליו \ לראות ב youtube נראה כמו MMO עם שילוב של FPS נראה נחמד עם מימוש די טוב של נושא האקשן , למישהו יש רשמים קצת יותר "מעמיקים" עליו תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 931 צפיות
-
-
-
HostName: www.pcgames.co.il Address: 80.179.153.4:7777 Players: 2 / 64 Ping: 48 Mode: LV DM~MG+Landgrab Map: San Andreas שרת טוב (מי שזכור אחד השרתים הישראלים הראשונים ) הרבה מאוד מודים
-
- 1 תגובה
- 931 צפיות
-
-
קיבלתי את המשחק (מקורי וחדש) מארה"ב המחשב שלי עונה על כל הדרישות המצויינות בחוברת ההוראות הדרייברים שלי מעודכנים ויש מספיק מקום בדיסק הקשיח בעת ההתקנה ממש לקראת הסוף של הדיסק האחרון המשחב נתקע בעת העתקת קובץ AVI, ניסיתי להתקין את המשחק מספר פעמיים ובכל פעם הוא נתקע באותו מקום ואני נאלץ לעשות RESET מאחר והמחשב לא מגיב ואם אני מנסה להפעיל את המשחק כמו שהו הוא הותקן אני מקבל את ההודעה: FULLSCREN MODE NOT FOUND מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 6 תגובות
- 931 צפיות
-
-
כמה שאלות - 1. מה העלילה של המשחק? לא הבנתי ממש - ועוד משהו - יש המשך של העלילה מהמשחק הראשון לשני? אם כן - אם מישהו יכול לכתוב לי את העלילה 2. מה זה CINEMATICS? זה סרטונים כאלה של העלילה לא? למה יש לי רק סרטון אחד? המשך יבוא... ;D
-
- 2 תגובות
- 931 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל ... וראיתי שהרבה יש להם RADEON עם FPS מאוד נמוך וכרטיס חזק ... ... אשמח לתגובות
-
- 13 תגובות
- 931 צפיות
-
-
זה השלב שבו תופסים אותי וכולאים אותי בתוך תא עם שדה לייזר אדום. הבחור שם משחק איתי ונותן לי לצאת ואני מתחיל את המשחק בלי שום נשק... הבעיה אחרי שאני נכנס לבניין השני, אני הורג שם את כולם ואין לי מושג מה לעשות אח"כ. בחוץ יש את האיזור המוגבה שאין לי אפשרות להגיע אליו (שמשם היה "המסטר" ירה עלי), ודלת ענקית שאני לא יכול לפתוח.. מישהו שיחק במשחק ויכול לעזור לי אולי? תודה.
-
- 6 תגובות
- 931 צפיות
-
-
מי קשור במילחמה אני קשור אני בארנה מי משחק איזה כח אתם ?
-
- 10 תגובות
- 931 צפיות
-
-
-
בכל נסיון התחברות ל Steam, אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה : למישו זה עוד קורה?
-
- 5 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שמעו אני משחק משחק משחק.. ופתאום יוצא לי לדף הראשי של המשחק ומראה לי כל פעם אותה בעיה ולמה אחרי שזה יוצא לי מהמשחק וכותב שזה אוסף סטטיסטיקה לוקח לזה שעות וזה לא מתחבר בכלל ושאני יוצא מהמשחק ונכנס מחדש תוך שנייה זה מתחבר? נ.ב אני ב012 לא בבזק! המהירות אינטרנט היא 2.62..(בדקתי באתר כלשהוא) יש לי פה כבר נושא אבל אף אחד לא עוזר.. כולם חושבים שהם עוזרים בכך שאומרים "אתה בבזק."
-
- 10 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי את Just Cause 3 דרך steam - המשחק הותקן והוא רץ מעולה, הבעיה היחידה היא שאני מקבל שגיאה "square enix servers unavailable" בתחילת המשחק (בחלק של חוף הים) - החלפתי כבר 3 ספקי אינטרנט והשגיאה זהה, אני מצליח לשחק במצב של OFFLINE וזה מספיק אבל אני תוהה אם עוד מישהו חווה את התקלה. תודה מראש על תשובות בנושא. Just Cause
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אנשים שלום, טוב יש לי כרטיס מסך 6800 הרגיל של evga שאני מפעיל את המשחק הוא עובד לי טוב מאוד יש לי FPS בין 60-140. אבל לרוב הוא על 85-110. החלטתי לפתוח צינורות לכרטיס ונהיה לי ארטיפקטים במשחק אז החזרתי את הכרטיס למצב הקודם. מאז שאני משחק בקאונטר הוא עובד טוב אך ברגע שיש לחץ הFPS יורד ל30 40, מה שלא קרה לפני (החזרתי את הכרטיס למצב הקודם בול והמשחק עובד בול על אותן הגדרות אולי יש משהו שעשיתי או ביטלתי בטעות). שמעתי שיש משהו שמסדר את זה משהו על הגדרות GL או משהו? כל המשחקים האחרים עובדים טוב. אם מישהו יודע מה הבעיה? בבקשה תעזרו (דחוף). תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 931 צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 931 צפיות
-
-
קיבלתי מSAPPHIRE קוד לבטה של המשחק LOADOUT Loadout of the Week - Week 1 (8/27/12) (Loadout Gameplay/Commentary) אני לא כל כך אוהב את זה. מישהו רוצה? כל הקודם זוכה.... שלחו לי ה"פ
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
-
-
משהו פה משחק MOHAA ברשת שיגיד לי באיזה יום ושעה אני יפתח SERVER אני יכול להחזיק עד ארבעה איש עם ADSL ארבעת הראשונים שירצו לשחק ישחקו. :D :D :D :D
-
היי לכולם באתר http://www.techpowerup.com/downloads/Games/ אני השתעממתי ולחצתי סתאם על השם של משחק Cellfactor Revolution והורדה מוכן תוך חצי שעה ואז התקנתי ת'המשחק ומוכן ,נכנסתי לשחק והגרפיקה ממש מהממת בדיוק בדיוק כמו CRYSIS ממש מוגזם כמו DX10 ויש בו רובוט כמו בCRYSIS וגם נשקים אותו דבר בדיוק אחת שאהבתי זה הגרפיקה ממליץ לכם להוריד ת'המשחק זה מלא Cellfactor Revolution עם כ.מסך מסדרת גי'רפוס 8XXX (אפשר גם מסדרת 7XXX) הלניק: http://www.techpowerup.com/downloads/544/Cell_Factor:_Revolution_Full_Game.html
-
- 7 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אני בן אדם שחולה על משחקים..הבעייה היא שהמחשב הנוכחי שלי עגלה מסריחה ושום משחק כמעט לא עובד ברמה שאני יכול להנות ממנו כמו שצריך...הבעייה היא שאני מתגייס עוד 3 חודשים ובנוסף יש לי בגרות להשלים וכל מיני שטויות על הראש...ככה שלא ישתלם לי להשקיע במחשב חדש (גם בגלל שעכשיו זאת תקופה שהכי לא כדאי לקנות מחשב כי עוד מעט יצא ויסטה וכרטיסי dx10 ופיזיקה)...קיצר אני חושב שמחשב חדש ממש לא משתלם לי עכשיו לקנות (למרות שאני הכי אוהב משחקי מחשב ולא קונסולה) אבל כנראה שאין לי ממש ברירה...אז חשבתי אולי אני יקנה איזה קונסולה יד שנייה..השאלה שלי מה אתם ממליצים לי? בהתחשב בזה שאני הכי אוהב משחקי fps ומשחקים סטייל gta...לאיזו קונסולה יש הכי הרבה משחקים שגם יצאו למחשב? הבעייה גם שאני gfx whore לא…
-
- 8 תגובות
- 930 צפיות
-
-
-
טוב אז לא מזמן התחלתי לנסות קווסטים ודווקה אני מאד אוהב את זה אז שיחקתי בכמה משחקים: MONKEY ISLAND 1 MONKEY ISLAND 2 FULL THRTLE SAM & MAX ועוד כמה שאני לא זוכר. אז מישהו יכול להמליץ לי על עוד משחקי קווסטים,אבל שיהיה טוב של החברה LUCAS או משהו דומה.
-
- 8 תגובות
- 930 צפיות
-
-
משחק האסטרטגיה ובניית הערים החביב מוצע חינם לכל דורש, רק בשעות הקרובות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אוקי הגעתי כניראה לסוף עם האשה המעופפת הורדתי לה כמעט חצי והיא כבר לא מעופפת אני עושה את הקטע עם הסלואומושן ויורה לה בגב נראה כאילו משהו מתפוצץ לה בגב אבל 20 דקות אני מנסה את זה ולא יורד לה כלום! או שיורד לה כ"כ קצת שאני לא שם לב מישהו יודע אני מאד אשמח תודה
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
התקנתי היום את המשחק... ואחרי שהפעלתי אותו הוא פשוט לא עולה... אני נכנס, יש כמה לוגואים של החברות מגיעים ל-LOADING... ה-LOADING לוקח בערך שנה ואז שהוא נעלם הוא עובר למסך שחור... שם אני כבר נכנע ויוצא מהמשחק בעזרת מנהל משימות. האם זה קשור לכרטיס מסך שלי? (זה שבמפרט מימין) יש לציין שכל הזמן אני שומע סאונד של המשחק... תודה לעוזרים מראש
-
- 11 תגובות
- 930 צפיות
-


