עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HitmanW,

    היי, שמעו אני כבר משחק הרבה זמן CS ויש בעיה שמציקה לי מאז ומתמיד - העכבר שלי לפעמים פשוט נתקע לכמה שניות ואני לא יכול להזיז ת'כוונת והמסך כאילו קופא וזה המשחק היחיד שזה קורה לי. קיצר עכשיו הבעיה ממש עולה לי על עצבים בגלל שבמקרים כאלה אני נראה כמו NAB אם הורגים אותי. למישהו יש פתרון? מצטער אם זה לא בפורום הלא נכון פשוט זה קשור לCS.

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  2. הכותרת אומרת הכל. שיחקתי לפני הרבה זמן ב monkey island 3 ו monkey island 4 וב grim fandango וממש אהבתי אותם. מישהו מכיר משחק טוב בסגנון ובאותה רמה?

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  3. Started by Guarding angel,

    לא ידעתי איפה לשים את הדמו הזה,הוא קשור לביצועים של הכרטיס מסך וחשבתי שכדאי שתנסו אותו This is Ballistics - Velocity in its purest form! Ballistics is the Formula One of the future. Needless to say Ballistics is for the extreme speed freaks. Maximizing the use of the very latest 3D cards Ballistics is furiously fast and sweet to your eyes. Ballistics takes place during mans next century. Technology and increasing demand for hazardous entertainment has born a new form of racing. The Ballistics pilots run their hover bikes on magnetic fields inside a track that allows full 360º movement. The races take place in many different settings; all with their own unique design and …

  4. Started by ccc,

    כמה דברים 1. איך אני יודע באיזה גובה אני? Feet ? איזה שעון יש איך קוראים לו 2. איך אני יודע לאן לטוס בדיוק אחרי ההמראה ? אני מתכוון בדיוק של למצוא מסלול מסויים בעיר אחרת ולנחות ישר עליו 3. בהתחלה שאני ממריא, יש פעמים שצריך לנסוע למסלול, איך אני יודע איפה הוא? יש כמה טיפים למשחק? תודה.

  5. Started by wooper,

    בתור אחד שמשחק בsuper meat boy ויודע כמה המשחק קשה הנה הקישור http://www.vgames.co.il/article/15164.html

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  6. Started by lidorosh,

    חברה נתקעתי בטוניוק במשימה הזאת בבקשה תעזרו לי?!

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  7. Started by אלפקה סורית,

    ^^^

    • 8 תגובות
    • 932 צפיות
  8. Started by Guarding angel,

    הגיע הזמן באמת http://www.fileplanet.com/promotions/supremecommander/open/landing.aspx

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  9. Started by darkman,

    יצא המשחק לרוץ לחנותתתתתתתתתתתתתת

  10. חברה כל פעם שאני נכנס ל c&c tiberium wars אז כעבור 5 דקות הוא יוצא לי אוטומטית מהמשחק ונותן לי דו"ח שגיאות! (יש לי את הדרישות מקסימום של המשחק) אני מתחנן! בבקשה תעזרו לי!!

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  11. הורדתי פיפא 2002 ואז הורדתי את הקראק לעיברית והקראק מתרגם חלק מהמשחק ובשאר אין טקסט:

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  12. לאחר דאבל קליק על קיצור הדרך אני מקבל את הארור הזה, אני לא יודע מה לעשות ומאיפה להתחיל אשמח לקצה חוט. :]

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  13. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש לי בעיה יש לי פינגים גבוהים מאוד גם בשרתים בארץ!! הכוונה לכל אלה שתחילת הרשימה שרשום בצד 38-57 ככה אני מקבל במשחק פינגים של 140-200 ואפילו 300+!! למה זה?? יש לי חבילה של 2MB ב-012 וכמובן אצל בזק התשתית של הקו טלפון מותאמת לזה כאילו דיברתי איתם וסגרתי איתם גם זה המבצע שיש להם לחודשיים

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  14. Started by gigabot,

    היי, לא יוצא לי להכניס צ'יטים בסימס 2. אני לוחץ על ctrl+shift+c במהלך המשחק ולא נפתחת לי התיבה של הצ'יטים. ניסיתי במהלך המשחק עצמו וגם בפאוז... מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  15. יש איזה שהיא דרך להתחיל לשחק ישר מ IMORTAL THRONE?

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  16. השאלה בכותרת - נועד לפתור ויכוח שלי עם בן דוד.

    • 6 תגובות
    • 932 צפיות
  17. Started by Access Denied,

    אני לא מצליח לבנות או למחוק קירות במשחק הסימס 2... ממש מוזר.. משהו יכול לעזור פה?

    • 9 תגובות
    • 932 צפיות
  18. Started by MINIME,

    הורדתי מכוניות למשחק עם המכוניות באים קבצים של BMP שזה גלגלים חדשים לאוטו מישהו יודע איך אני מוסיף את הגלגלים שיהיו במשחק. תודה מראש MINIME

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  19. הפרק השלישי בסדרה המצליחה של From Software וגם התואם מבית קאפקום, Dragons Dogma, מקבלים דרישות חומרתיות רשמיות לגירסאות ה-PC אם אתם אוהבים משחקים מאתגרים ומלאים במפלצות, החודשים הקרובים אמורים להיות חיוביים מאוד בשבילכם עםDragon's Dogma: Dark Arisen, משחק ההרפתקאות-פעולה של קאפקום שנוחת סוף סוף במחשבים האישיים לאחר כשלוש שנות בלעדיות בקונסולות, ובעיקר עםDark Souls 3 שמבטיח לספק אקשן מאתגר ומלוטש יותר מאי פעם. האם המערכת שלכם תוכל להתמודד עם הצמד-חמד הזה? התשובות לפניכם. על מנת להפעיל את Dragon's Dogma, שמיועד להתחיל להימכר דרך פלטפורמת הסטים ב-15 בינואר, תזדקקו לכל הפחות למערכת מבוססת חלונות ויסטה או מערכת חלונות עדכנית יותר (אין ציון אודות הדרישה לגירסת 64 ביט,…

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  20. Started by BONO,

    אז ככה אני וחברים שלי משחקים HALF LIFE (לא COUNTER STRIKE) כל היום בבית ספר כשניסינו לשחק ביחד כל אחד מהבית שלו אז לא הצלחנו אמרו לי שבשביל לשחק האלפ לייף ביחד דרך האינטרנט חייבים את המקורי. קראתי פה איפשהו שיש דבר כזה VPN שיוצר רשת מדומה אז אם ככה אפשר יהיה לשחק האלפ לייף דרך האינטרנט גם בלי המקורי? איך?

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  21. Started by erap129,

    שאני נכנס להגדרות ורוצה להפעיל את האנטי אליאסינג הוא מושחר לי ואי אפשר להפעיל אותו ואותו דבר גם לגבי הגדרות הSHADERS. יש לי FX5200 אז אולי הכרטיס חלש מדי והוא לא מאפשר לי? למרות שעכשיו הכל כמעט על המקסימום וזה פועל על 30 FPS אז אני רוצה להוריד לMEDIUM ולהפעיל אנטי אליאסינג..מישהו יכול להגיד לי איך משנים?

    • 6 תגובות
    • 932 צפיות
  22. Started by Asaf Mordechai,

    ראו תמונה, חלק מהDLC, אני לא מצליח להתקין למרות שרשומים לחשבון, רעיון?

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  23. Started by santapwz,

    כותרת אני צריך לתכנן את הנסיעות ורוצה לדעת מתי הגמר של ה MW3 מתחיל ונגמר

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  24. האם אפשרי? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 932 צפיות
  25. Started by malcolmx9,

    יש לי דמות Mage, במשחק World Of Warcraft, ואני משחק בשרת Eonar בצד בני אדם. הגוליד שהייתי בה התפרקה, ועכשיו אני נמצא באחת עם דמויות גבוהות (כולנו מעל ל-50), רק שיש בקושי 14 איש פעילים בו זמנית :-\. אם מישהו נמצא בשרת הזה ונמצא בגוליד עם הרבה חברים, אז בבקשה תרשמו כאן את השם שלה ואת שם ה-GM כדי שאני אוכל לנסות ולהצטרף. אם לא, אז איך אני משיג גוליד טוב? אני שולט כמעט מצויין בדמות היחידה שיש לי, בשלב 54, וכל פעם שאני שולח בצ'אט שאני מחפש גוליד, אז מחזירים אליי תשובות רק גולידות קטנות!

    • 6 תגובות
    • 931 צפיות

דיונים חדשים בפורומים