משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מקווה שזה הפורום הנכון לדבר על זה , כשהתקנתי GTA VICE CITY במחשב החדש שלי (תוכלו לראות במפרט) אז אחרי כמה שניות שאני משחק יש עיוותים רציניים מאוד בגרפיקה. רציתי לדעת אם יש למשחק תיקון של זה או משהו כי אני פשוט חולה על המשחק והייתי רוצה לשחק אותו עם FPS גבוה.. הנה תמונה שמסבירה למה אני מתכוון (זה הגיע לי גם למצבים הרבה יותר קשים) :
-
- 4 תגובות
- 934 צפיות
-
-
שלום לקהילת המומחים! אני מחפש עבור הבנים שלי, בגילאי 9 ו-11 משחק אסטרטגיה שלא דורש לקרוא המון אנגלית, מקסימום מילים בודדות אבל ללא טקסטים שלמים. ושיהיה משהו איכותי בסגנון הסדרות: civilization, sim city, age of empires ועוד אפשר בהחלט גם משחק מלפני יותר מ-10 שנים (שיהיה יותר קל למצוא להורדה) ניסיתי sim city אבל צריך לקרוא שם טקסטים שלמים ניסיתי civilization 4, וצריך לקרוא הרבה בשביל דיפלומטיה, כדי להבין איזה המצאות לפתח, את שמות המבנים בעיר ועוד ניסיתי age of empires, אבל המשימות בכל שלב הן באנגלית אולי מישהו יוכל לעזור למצוא משחק טוב לשני בנים שנמצאים הרבה בבית בגלל הקורונה?
-
- 3 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
מישהו יודע אולי איך אני עובר את הענק בבית קברות בשלב 5...?????
-
- 7 תגובות
- 934 צפיות
-
-
בבקשה: https://store.na.square-enix.com/product/281196/hitman-2-silent-assassin-pc-download צריך חשבון Steam
-
- 0 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ברשותי המשחק Mortal Kombat Trilogy עכשיו יש לי בעיה מעצבנת כל פעם שאני מפעיל את המשחק וזה מגיע לבחירת השחקן וזה רושם לי eror כפי שתוכלו לראות בתמונה המצורפת ברשותי amd 2600 ram 512 g force 3 TI windows xp service pack 2 לכל מי שמכיר את הבעיה ניסיתי להשתמש במדריך לתיקון הבעיה ב windows xp אך לא עזר.. תודה רבה לכל מי שעוזרר [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 934 צפיות
-
-
כשאני מתקין ת'משחק וצריך להכניס דיסק להמשך ההתקנה אז הוא מבקש ממני תמיד להכניס את הדיסק הבא לאותו כונן.... זאת אומרת שאם התחלתי להתקין ת'משחק דרך כונן f (כונן דיסקים) אז אני חייב להמשיך להתקין רק דרכו.....איך אני עושה ככה שאני ימשיך את ההתקנה דרך כונן אחר? הוספתי תמונה כדי שתראו למה אני מתכוון.....זה ממש דחוף [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 933 צפיות
-
-
קניתי דיסק מקורי .לאחר ההתקנה כשאני רוצה לשחק מגדיר את השמירה בשם שלי ומקבל את הודעה הבאה : . unable to save - - - תגובה אוחדה: - - - מצאתי את הבעיה גם באנגלית ללא פיתרון : גם אם אני לוחץ להמשיך לשחק ללא שמירה , מופיע לי התמונה של המשחק ונתקע. לא ממשיך[h=1]FIFA 13 - Unable to save personal settings [FREEZE][/h] Please EA, help us. I've been searching through internet all day but i couldn't find any solution. Now i am totally frustrated. When i start game after watching that video and all, after hospitality settings and all, it says it is unable to save personal settings. 1. If i try cancel, nothing happens after that. 2. If i retry, it shows the…
-
- 0 תגובות
- 933 צפיות
-
-
בינגו!!!!!!!!!! מצאתי אתר ממש מגניב של משחק בינגו ועוד בעברית... באתר ניתן גם למצוא את ההיסטוריה של הבינגו, סטטיסטיקות, כיצד לשחק ואינדקס לאתרי בינגו נוספים. כדאי לכם לבדוק אותו www.bingo.co
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
-
אני שמח לבשר על צירופו של אביב (Bulugulu) שריף לקבוצת PwR , אביב הוא שחקן טראן ברמת מאסטר , אביב יעזור לקבוצה בכל המשימות הקרובות כולל SC2CL המון בהצלחה לאביב !!!! GOGO BuluguluPwR
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
אני בקטע שאני צריך לשבור את העצים כדי שתהיה לי גישה למדרגות. ב"מדריך" הזה http://www.hlfallout.net/articles.php/redletterday_41/2/ אמרו שצריך לשבור את התיבה ולא הבנתי איך? ניסיתי עם "הרפסודה" של העצים לשבור את התיבה וגם את העצים שחוסמים את המדרגות ולא הצלחתי. תודה רבה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 9 תגובות
- 933 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את הפאץ' של tower wizard, שמתי את הקבצים בתיקיות הנכומות(DLCfrostcrag.bsp וDLCfrostcrag.esa בתיקיה D:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data ואת DLClist.txt נD:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion). כשאני פותח את המשחק אני לא מקבל שום פתק או קווסט ואני לא מוצא את המגדל במקום שהוא אמור להיות. מישהו יודע מה אני אמור לעשות כדי שהפאץ' יפעל ??? ??? ???
-
- 7 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יצא הדמו של Earth& Beyond ?????? אני חייב לדעת ואם כן אולי תביאו לי גם לינקים יהיה נחמד.
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
אני לא חושב שיהיה WarCraft IV כי ה- Orc Human Elf nigh עשו שלום ..... אז כאילו כאן נגמרת הסידרה של WarCraft ?
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-
-
קניתי WOW ובבתוך הקופסא היה מין פלייר כזה עם קוד שמאפשר לשחק 10 ימים ללא תשלום. השאלה איך נרשמים לשירות הזה? תודה לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 933 צפיות
-
-
ניסיתי לשחק לפני זמן מה ב-Collin Mcrea Rally, אבל חשבתי שהמשחק הוא יותר מדי "סימולטורי" אז מחקתי אותו. ועכשיו אני משחק ב-Xpand Rally, ושוב, למרות שאני משחק ברמת משחק "ארקייד", המשחק פשוט קשה לי, עברתי את ה-2-3 מסלולים הראשונים במקום ראשון, ושוב זה יותר מדי קשה. אז אם אפשר כמה המלצות איך להצליח במשחקים האלה. אני זוכר ששיחקתי ב-Mobile 1 Rally Championship, וממש נהנתי, ועוד שיחקתי בו כשהייתי בן 10 אז לא יכול להיות שהוא כזה מסובך... אז אם אפשר גם המלצות למשחקים יותר ארקיידים, שיהיו יותר פשוטים, למשל עדיין לא שיחקתי ב-Richard Burns Rally, איך הוא ? ד"א (לא ממש אכפת לי לשחק במשחקים קצת ישנים...)
-
- 14 תגובות
- 933 צפיות
-
-
היי, לא יוצא לי להכניס צ'יטים בסימס 2. אני לוחץ על ctrl+shift+c במהלך המשחק ולא נפתחת לי התיבה של הצ'יטים. ניסיתי במהלך המשחק עצמו וגם בפאוז... מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יש עיגולים בכל הצבעים ואתה יורה כל פעם עיגול שיש 3 באותו צבע אז הם נעלמים וכל כמה זמן יורדת שורה , מישהו מכיר ויכול להגיד לי את השם? תודה.
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
-
שלום! רציתי לדעת אם רק אצלי (ראה מפרט) המשחק עובד גרוע - מקרטע מחוץ לבניינים ועובד לאט (בלי AA\AF) ועובד לא חלק בתוך בניינים - לפעמים יש קפיצות - והכל ברזולוציה של 1024X768 @ high details.
-
- 6 תגובות
- 933 צפיות
-
-
משחק הפעולה וההתגנבות שהושק בסוף השנה שעברה ממש נחוש לשכנע אתכם לתת לו הזדמנות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
- 1 follower
-
-
טוב, אף אחד לא פתח על זה נושא עד עכשיוו (בניגוד לכל הציפיות), אז הנה: http://www.gamershell.com/news/24870.html
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-
-
מכירים את המשחק? זה FPS בסגנון פיינטבול, אחלה משחק, נשקים נחמדים, יש למישהו שרוצה לשחק?
-
- 9 תגובות
- 933 צפיות
-


