משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב אנשים. המשחק האחרון של נבחרת ישראל בגביע האומות של Clanbase יתרחש הערב, בשמונה. המשחק לפרוטוקול בלבד כי נבחרת ישראל במקום באחרון בבית, ונבחרת פורטוגל במקום הראשון אך אנחנו עדיין ננסה לנצח כמובן. ייצגו את ישראל הערב: PwR|eman NOM|Blight qTp|BHMaster PwR|Shadowmoor השידור בכתובת http://he.twitch.tv/igaisrael בעתיד הקרוב אני אפרסם פוסט מסודר עם סיכום הטורניר הזה ולקראת הטורניר שלנו באתר ה ESL.
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
עד עכשיו שיחקתי בכוכב כחול במילניום ולא היו שום בעיות. עכשיו כשהתקנתי אותו על XP פתאום אני לא רואה כל מיני טבלאות, תפריטים ותיבות דו שיח (כמו "לצאת?"). מישהו פה במקרה נתקל בבעיה ויודע אם יש patch או משהו שיכול לעזור לי? לילה טוב, יותם
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
חרי שאני מתקין אז שאני בא להיכנס למשחק זה עושה לי את ההודעה הזאת: pes2009.exe - שגיאת מערכת -{אין אפשרות לאתר רכיב}- הפעלת ישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר d3dx9_30.dll. התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו. אז מה זה אומר?
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
אולי יש אתר אחר להוריד את המשחק ..? מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
צהריים טובים אין לי שמץ אבל כל כמה זמן שאני משחק במשחק, אחרי כמה דקות (לא קבוע, משתנה) המשחק מתנתק לי וכתוב לי "done" אם יש קשר אז הכרטיס שלי הוא 8800gt 512 עם זיכרון 2 גיגה 800 .
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
סוף השבוע הנוכחי בפלטפורמה המקוונת נפתח בסימן הנחות על סדרת משחקי GRID הנהדרת מבית Codemasters, לצד הנחות על רוב קטלוג הכותרים של חברת סגה עוד סוף שבוע הגיע, ואיתו לשמחתנו גם הגיע גם עוד סט של מבצעים והנחות קורצות בחנות הגיימינג של פלטפורמת ה-Steam. מבצע ראשון ישנו על הכותרים בסדרת משחקי המירוצים האורבנית של Codemasters הבריטית – GRID, אשר הפרק הראשון והמהולל שבה זמין לרכישה בעבור 2.5 דולר בלבד, הפרק השני מוצע ב-7.5 דולר ואילו GRID Autosport העדכני ביותר (שהושק בשנת 2014) זמין ב-10 דולר. מי שאוהבים גם את תכני DLC, יוכלו לבחור לרכוש חבילה שכוללת את כל שלושת המשחקים וכל חבילות התוכן המוסף שנוצרו עבורם (סה"כ 20, עבור GRID 2 ו-GRID Autosport) במחיר של 34.67 דולר. …
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
חולמים על משחק תפקידים איכותי בכיכובם של ערפדים אשר יירש את Bloodlines האגדי? Vampyr הוא כנראה לא התשובה - אך הוא יצירה מהנה וייחודית בפני עצמו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לעשות משחק רשת עם כמה חברים בRed Alert 2 Yury's Reveng? או איזה הגדרות צריך? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום הזמנתי את המשחק ואני צריך לקבל אותו מחר.. מישהו נתקל בבעיות בהרצה של המשחק ? פשוט הקודמים בסדרה היו די מבוגאגים. שיחקתי בדמו ללא בעיות מיוחדות אבל לכו תדעו
-
- 7 תגובות
- 935 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק שכל האנשים הולכים עם הידיים פרוסות לצדדים, אני לא יודע למה זה קורה, ניסיתי להתקין direct-x חדש אבל גם זה לא עוזר, אם מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לטפל בה, בבקשה תשאירו לי הודעה. תודה מראש, קובי.
-
- 7 תגובות
- 934 צפיות
-
-
מזמן לא ביקרתם בניו-יורק ? CRYTEK מסדרת לכם פינוק במחלקה ראשונה עטופים ב-NANOSUIT 2
-
- 3 תגובות
- 934 צפיות
-
-
לרכבים במשחק יש נטייה ימינה או שמאלה- הרכב נמשך ימינה בעצמו. יש אפשרות לפתור את הבעייה המטרידה הזאת???????
-
- 5 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
מישהו יודע אם המשחק הזה גם תורגם או איך שלא קוראים לזה.... מיפנית לאנגלית? תודה.
-
- 9 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
איך אפשר לסדר את הבעיה ? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 934 צפיות
-
-
יצא לי לקנות משתמש שייר לPS4 (ולמזלי קיבלתי עם המשחק עוד משחק אז יצא שלא הפסדתי הרבה כסף).שיחקתי כמה שעות ב-Primal והמשחק הזה לא שווה אפילו הורדה פיראטית.עד כדי כך שלדעתי ה-DLC של Yeti למשחק הקודם Far Cry 4 היה מהנה ומעניין הרבה יותר.להלן רשימה ממה שיצא לי להתנסות במשחק ועל סמך זה תחליטו אם זה מתאים לכם:- נכון, תקופת האבן אבל עדיין - הנשקים העיקריים שלכם יהיו Club ו-Spear.- רק 13 משימות, כשכל אחת אתם פותחים על ידי Grind שהרבה יותר משעמם מה-Radio Towers מהמשחק הקודם. עליכם לבנות בית לאחת הדמויות המשניות על מנת שהיא מצידה תועיל לשלוח אותכם למשימה.- משימות צדדיות עוד יותר משעממות - לך מA לB.- האפקטים של הגראפיקה מוציאים לי את העיניים מהחורים, ואין לי מושג מה הולך על המסך בקר…
-
- 0 תגובות
- 934 צפיות
-
-
מישהוא מכיר איזה אתר שיש בו את הפתרון למשחק Beavis and Butt-Head in Virtual Stupidity ??
-
- 5 תגובות
- 934 צפיות
-
-
משחק המירוצים שהושק לקונסולות בסוף השנה שעברה יסיים מקצה שיפורים ארוך במיוחד בעוד כחודש מהיום, ויגיע גם אל עולם ה-PC עם הבטחה לתמיכה במאפיינים מתקדמים Need for Speed המאותחל של EA Games הוא אחד הכותרים המעניינים ביותר שיגיעו למחשבים האישיים בחלק הראשון של שנת 2016 – וזאת למרות (וגם בגלל) שכבר הושק עבור הקונסולות בסוף השנה שעברה, תוך שהוא מקבלביקורות קרירות יחסית, על אף הנסיון להחזיר את המאפיינים הבולטים של כמה ממשחקי הסדרה האהובים ביותר מהעבר. כעת, במפיצה האמריקאית מצהירים שמשחק המירוצים השאפתני יושק לפלטפורמת ה-Origin שלהם ב-15 במרץ, כלומר בעוד קצת פחות מחודש מהיום. לצד מספר תמונות עדכניות, בחברה אישרו כי גירסת המחשב האישי תכלול אפשרות להרצה בקצבים של מעל…
-
- 0 תגובות
- 934 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אך המשחק נגמר עם כל הדברים וכל ההפתעות
-
- 12 תגובות
- 934 צפיות
-
-
שמעתי שהוא בא עם STARFORCE 3 שזה דופק את המחשב דופק את הרג'יסטרי שם תוכנות ריגול ועוד. מישהו יכול להסביר מה בדיוק ההגנה הזאת עושה והאם שווה עדיין לקנות אותו? מה יכול לקרות לי למחשב? תודה
-
- 13 תגובות
- 934 צפיות
-
-
אליפות ישראל בLOL כבר כאן! לפרטים והרשמה: http://gamex.co.il/community/viewforum.php/f,163/
-
- 0 תגובות
- 934 צפיות
-


