עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. התקנתי את המשחק בגירסאת הDVD שלו. כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק אז אני מגיע למסך הראשון שבו רואים את הגבר והבחורה עומדים ביחד ואז המשחק לא מגיב. כל לחיצה על מקש כלשהו שולחת אותי חזרה למסך הראשי בלי שום הודעת שגיאה או משהו כזה. ניסיתי להתקין מחדש הרבה פעמים. המחשב אפילו עבר פרמוט מלא (בלי קשר למשחק) ועדיין אני לא מצליח לשחק. בעבר הצלחתי לשחק במשחק בלי בעיות. הבעיות התחילו רק כשהתקנתי את הWIN מחדש. לא התקנתי תוכנות שאני יכול להצביע עליהן שהן גורמות למשחק לא לפעול או משהו כזה תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אורח
    Started by אורח,

    המחשב שלי הוא מה שיש במפרט רק הכרטיס מסך זה Ledtekk Gf6600 128 מה אתם אומרים המשחק יעלה? ואם הוא יעלה יש מצב שהוא יעבוד לי נורמלי?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. כאשר אני מנסה להתחיל לשחק מופיע לי הודעה alert: init renderer למה ? [win me ,voodo 3]

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  4. בתודה....אם אפשר...אז איפה אני יכול להשיג אותו בארץ..??

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  5. Started by daniel89,

    אהלן, אני לא מצליח לפתוח את המשחק GTA SA .. אני פשוט לוחץ עליו ולא קורה כלום..זה טוען לשניה וזהו.. לא שיניתי כלום במחשב רק מסך ומאז זה לא פועל... מה לעשות? תודה וחג שמח, דניאל.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. שקובץ MSS32.DLL חסר, אך הוא קיים במחשב. מערכת הפעלה PRO WINXP התקנות חוזרות של המשחק לא עזרו. במחשב אחר אין את הבעיה הנ"ל, המשחק הותקן במחשבאחר עם אותו הדיסק ללא בעיות. מישהו מכיר / נתקל בבעיה הנ"ל? תודה

    • 6 תגובות
    • 897 צפיות
  7. Started by omerha,

    שלום יש לי את המשחק ( המקורי ) והא מקרטע לי . אני מריץ אותו על P4 2.6@3.2C ABIT IC7-E 512 DUAL DDR ו GE FORCE 3 TI 200@250 450@500 של GAINWORD CREATIVE AUDIOGY 2 ZS השאלה עם הכרטיס מסך עד כדי כך עוצר אותי ואם יש מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by eyal00,

    אני משחק על 1024X768 ויש קרטועים מידי פעם. <---מפרט

    • 10 תגובות
    • 905 צפיות
  9. חבר הביא לי על דיסק Marine Sharpshooter בקובץ WinRAR לחצתי עליו הוא מבקש ממני קוד ניסיתי את כל הקודים שרשום שם ואף אחד מהם לא טוב מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את הקוד או שיש דרך לעבור את זה זה השם של הקובץ (אם זה יעזור) marine.sharpshooter.german_for_www.goldesel.to אני לא יודע אם זה מקורי אבל יש עטיפה והכל יש מצב שהוא פגום

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  10. עדכון 1: כל מי שמצפים למשחק יאלצו להיאזר בעוד קצת סבלנות – תאריך ההשקה של Catalyst נדחה בשבועיים, ל-7 ביוני בצפון אמריקה ול-9 ביוני ברחבי אירופה. עדכון 2: במקביל להכרזה על הדחייה הקלה, החלה להם מבדקי הבטא הסגורה של הכותר שיימשכו בכל סוף השבוע הנוכחי. באופן בלתי נמנע, סרטוני משחקיות ראשונים שתועדו על ידי המתנסים של הבטא המדוברת החלו להגיע לרשת, ואתם מוזמנים להתרשם מהביצועים, מאיכות התצוגה ומהמשחקיות של Catalyst עבור המחשבים האישיים, בהגדרות מירביות ובגירסה שככל הנראה די קרובה לזו הסופית, בסרטון הבא. הכתבה המקורית: משחק הפארקור והפעולה החדש מבית EA מתקרב להשקה, וחושף לאיזו חומרה תזדקקו בכדי להפיק ממנו את המיטב בעוד קצת יותר מחוד…

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by tals,

    איך אני יכול לסדר שיעבוד? אם אפשר בכלל? :-\

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  12. Started by H.I.V,

    שמעתי שהוא יצא למחשב אז איך הוא?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. http://www.evga.com/articles/00726

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  14. Started by Shadowman,

    יכול ליהיות מצב כזה שהוא לא עובד אצלי בגלל הכרטיס מסך?

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  15. Started by ^pb^,

    המשחק רץ באיטיות מטורפת במחשב שלי, ברמה של 1-2 פריימים לשניה. הקטע הוא שעל אותו מחשב בדיוק המשחק פעל לפני שנה בלי שום בעיות. ניסיתי לעדכן דרייברים לכרטיס מסך, להתקין שוב DirectX, להתקין את המשחק מחדש, אבל כלום לא עזר. כשאני מסתכל על אחוזי הCPU בשימוש הם אכן מגיעים ל100%, אבל איך זה הגיוני? מה גם שהמפרט שלי חזק בהרבה ממה שצריך בשביל המשחק. גם כשאני מריץ את המשחק בלי שום פרוסס אחר ברקע זה לא משפר את הביצועים. המפרט שלי להלן: Windows XP PRO SP3 DirectX 9.0c AMD Athlon 64 X2 6400+ Black Edition, 3294 MHz (16 x 206) Gigabyte GA-M68M-S2P (nVIDIA nForce 7025-630a) 2 x 2 GB OCZ DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-6-6-18 @ 400 MHz) (4-5-5-15 @ 333 MHz) (3-4-4-12 @ 266 MHz) Radeon X1950 Pro 256…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by SpEcToR,

    תראו את המערכת שלי ב"מפרט שלי" ותגידו לי איזה הגדרות אני צריך לשים כדי שהמשחק ירוץ לי בסדר.. ויפה.. כי עכשיו הוא עובד לי על 10 -20 FPS וזה נורא.. ואם אתצם יכולים.. תגידו לי מה עושה כל אחת מהאפשרויות האלה:

    • 29 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. ביטלתי 3 ליבות והתקנתי את הפאטצ' ועדיין הבעיה ממשיכה

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  18. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    אני יודע זה משחק עתיק! אבל הוא מחשק מצויין. מישהו יודע העם יש לו גירסה חדשה? תודה.-גיל.

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  19. Started by shimon23,

    מישהו יודע איך עושים בו Load?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. 1) איך הגרפיקה? 2) יש עלילה יפה? 3) הקרבות כפיים? 4) המשק בכללי שווה? תודה

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  21. Started by yortem,

    יש לי קוד קופון למשחק thief חינם לחשבון הסטים שלכם (קיבלתי אותו כי קניתי כרטיס מסך של AMD) אני מוכר אותו ב-100 ש"ח למי שמעוניין, במייל yortem AT walla.co.il או בהודעה פרטית פה. המשחק עולה בסטים 50 דולר (180 שקל) http://steamcommunity.com/app/239160

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Y-T-M,

    הורדתי את הדמו של המשחק כדי להתרשם מהמשחק עכשיו כשאני מנסה לפתוח את ההתקנה זה מה שבא לי יצאתי מכל התוכנות ומחקתי את תיקיית הtemp ואני מחובר לאינטרנט יש לי רשת יכול להיות שזו הבעיה? זאת הבעיה:

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  23. Started by nore0,

    שיניתי לאופציה FIT TEXTURES IN VIDEO MEMORY ועלתה לי הודעה שהמשחק קרס החזרתי למה שהיה שיחקתי וחטפתי ריסט כמה פעמים ממה זה יכול להיות ?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  24. Started by loco2000,

    אני צריך לינק למשחק או מאיפה אני יכול להשיג אותו :asthanos: תודה רבה על העזרה LOCO2000

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  25. יש לי את המשחק והוא עולה לי ואני אפילו מצמליח לשחק ב-2 משימות הראשונות בהתחלה אבל פתאום הוא קורס לי . הכרטיס מסך שלי זה X800 GTO2. יכול להיות שזו הסיבה? הכרטיס בכלל אמור להיות מסוגל להריץ את המשחק או שאני סתם מנסה?

דיונים חדשים בפורומים