עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בהנחה ששאר חלקי המחשבים חדשים ומשחקים על ההגדרות הנמוכות ביותר.. אם לא, איזה כרטיס הוא המינימלי ? תודה מראש, ליאור.

    • 11 תגובות
    • 939 צפיות
  2. Started by qpalzm,

    כל פעם שאני מריץ את המשחק קופצת הודעת Error הבאה: "The application requires graphics driver support for OpenGL 1.3 or higher" מה אני עושה?

  3. Started by assaf990,

    התקנתי GTA התצוגה תקינה, המוסיקה והקול בתפריט ובסרטון הפתיחה למשחק (לאחר שעושים new game) , תקין. המוסיקה והאפשקטים במשחק גם תקינים אלא שיש לי רעש רקע חזק רק במהל המשחק שעושה משהו כמו: "טוו, טווו, טוו" ככה בקצב אחיד. ניסיתי לשנות הגדרות באדיו סטאפ - ולא עזר. מה יכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  4. הכותרת אומרת הכל, ורק שתדעו חיפשתי באתר של האתר ולא מצאתי כלום........

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  5. Started by lir@n,

    שלום !!!! יש לי כרטיס מסך ג'י פורס 4 טי אי 4200 עכשיו לאחר שהקנתי את Detonator 42.01 המחשק ג'י טי איי שלוש לא פעל לי !!! אבל שאר המשחקים עבדו ועבדו טוב יותר... כי בדרך כלל עקב המחשב היחסית חלש שלי יש 'תקיעות' באמצע המשחק כיאלו התמונה נעצרת לחלקיק שניה.. יש לי כמה שאלות... א.האם יש Detonator בטוח לחלוטין כי התקנתי את כמעט את רובם וכל אחד עשה לי בעיות במשחקים ב.האם יש תוכנה כלשהי של אנ ווידיה שעוזרת למחשבים חלשים שיש להם כרטיס חזק? ג.האם אין פיתרון אלה לשדרג? בתודה מראש Lir@n

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  6. Started by STRENGTH,

    יש לי 9600XT 512 זיכרון יעבוד על HIGH חלק? כי 2 עבד על 1280 HIGH ולא ראיתי שהיה בעיה.

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  7. Started by LazyBoy,

    הכתבה המלאה פסקה מעניינת:

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  8. Started by yonatanR,

    מבקש המלצה למשחק פעולה טוב, לא חייב לא חדש, אבל חייב שיפעל על המפרט הנ"ל: AMD 3200 768 זיכרון RADEON 9800 תודה רבה לכול העוזרים!

    • 12 תגובות
    • 938 צפיות
  9. eSrael קהילה חדשה לשחקנים הישראלים . חדשות, ביקורות , דמואים ודברים אקסקלוסיבים לאתר כגון ראיונות עם מהשחקנים הטובים העולם ותוכנות בלעדיות . www.esrael.net הירשמו וביאו את חבריכם כדי שנוכל להרחיב את הקהילה . זה אינו פרסום משום שבעלי האתר לא מרוויחים מ"פירסום" זה . אני מבקש שתשאירו את ההודעה הזאת מכיוון שזהו אתר שבא מרצון טוב של אנשים להרים את הקהילה בארץ שלנו לרמה טובה יותר . תודה

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  10. Started by MaGiCoD,

    האנטר קילר מדהים שקרה לי היום! ספרו לי מה דעתכם!

  11. Started by smootskin,

    מניינים אנשים? באטל רויאל חינמי חדש שיצא לפני חודש - Early Access, דרך סטים. דומה ל PUBG, יש כאן אפשרות לשחקן אחד, צוות של שניים או צוות של ארבע. כל שחקן בוחר איזה kit הוא רוצה שמלווה אותו במשחק: 1. Glider - גלשן אוויר 2. Snowboard - סנובורד 3. ערכת טיפוס הרים - סנפלינג בסרטון אני משחק עם Werewolf, מסביר לו איך הכל עובד, צוות של שני שחקנים. https://youtu.be/9__PG5MiIL4 הלינק לסטים: https://store.steampowered.com/app/755790/Ring_of_Elysium/

    • 0 תגובות
    • 938 צפיות
  12. אני צריך לשנות את המיקום כי אין לי מקום בכונן ברירת מחדל ולא מצאתי שום אפשרות לשנות את מיקום ההתקנה . צריך עזרה דחוף

    • 4 תגובות
    • 938 צפיות
  13. Started by EFSenable,

    היי, משום מה ה-GTX 670 שלי לא נכנס למצב עבודה (כלומר בוסט) כשאני משחק MW3 (ורק MW3). הוא נשאר ב-915mhz בעוד שבמשחקים אחרים הוא עולה ל-1130Mhz...התדר של הזיכרון לעומת זאת כן עולה.. האם זה עניין של דרייברים ?

    • 0 תגובות
    • 938 צפיות
  14. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש לכם של חנויות רגילות שמוכרות את הקונסולות האלו ואני לא מדבר אל למי,פלונטר וכדו...

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  15. Started by Bessmertniy,

    http://www.gamershell.com/news/18521.html לי המשחק לא ירוץ :\ (riva tnt2) אז תנו תמונות וספרו איך המשחק.

    • 5 תגובות
    • 938 צפיות
  16. Started by lisly,

    כל הזמן נתקע לי , פעם המשחק היה עובד מצויין עכשיו אני לא יודע מה קרה זה עושה לי תשגיאה הבאה, הנה תמונה: http://planet.nana.co.il/oz80/CZ-P.JPG

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  17. Started by ndv,

    אני מתכוון למשחק שאמור לצאת עוד מעט....

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  18. Started by kfirlion,

    זהו תאריך היציאה של המשחק האדיר הזה, כתבתי את התאריך כדי לעדכן אנשים שלא יודעים! זה תאריך היציאה בארה"ב (17/10/2006) בישראל סביר להניח (באומדן) זה יהיה במחצית הראשונה של חודש נובמבר (11)

  19. Started by Xilver,

    תמונות חדשות http://ps3.qj.net/Resident-Evil-5-screens-to-come-out-in-next-Famitsu/pg/49/aid/81650

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  20. Started by zoloboy,

    יש לי readon9800np כל פעם שאני מתחיל לשחק נ bf1942 אני רואה את ההרים ברקע אבל הרובה והאנשים בצבע לבן בקיצור בלאגן אחד גדול לא רואים כלום למישהו יש רעיונות איך לפתור את הבעיה

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  21. Started by STRENGTH,

    סיימתי את PSI OPS אבל בסוף היה רשום ''TO BE CONTINUED'' אז זה אומר שיהיה לזה המשך משהו כמו ''PSI OPS 2?'' ויש לי עוד שאלה.. המשחק-Guild Wars קיבל 9.2 ב גיימספוט למישהו יש ניסיון עם המשחק הזה?? זה משחק טוב?

    • 7 תגובות
    • 938 צפיות
  22. Started by The Dom,

    שוב פעם אני כותב נושא על המשחק הזה :(אני אפילו לא בטוח שזה שייך לפורום הזה) יש לי פינג עצוווום של 358( ) בשרתים אירופיים ואין לי מושג למה.... יש שרת שנקרא EuroGamer וזה השרת היחיד חוץ משרת ישראלי אחד שאני מכיר שיש לי פינג סביר של 90 (ובשרת הישראלי זה נורמלי). 1) למה יש לי פינג כזה גבוה ואיך אני מתקן את זה. 2)יש לכם איי פי של שרתים ישראליים נוספים כי בנתיים מצאתי רק 1.

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  23. Started by tombcatz,

    ככה זה לפחות נראה תאריך ההפצה הרשמי לארה"ב הוא ב-20,כלומר-היום...אם זאת-אף אחת מחנויות המשחקים לא התחילה לשלוח עותקים למי שהזמין,וכמו כן אף אחד לא הצליח להשיג עותק של המשחק עד עכשיו...למרות שהוא כבר אמור להיות בחנויות. תאריך ההפצה הרשמי באירופה הוא ב-23,ככה שיכול להיות שבט'דה החליטו לדחות ביום-יומיים את ההפצה בארה"ב מבלי להודיע על כך. מרגיז?מאוד,אני מת כבר להשיג ת'משחק.

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  24. היי מישהו יודע מה אומרת השגיאה הזו ? ( מצ"ב צילום מסך) זה ממש בהתחלת ההתקנה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 938 צפיות
  25. Started by RoDeX,

    ברצוננו להודיע על פתיחתו של קלאן חדש למשחק ארמה 2- קלאן ישראלי. הקלאן ירכז את שחקני ישראל במסגרת משחק אחת ויציע חווית משחק שונה ומאתגרת. הקלאן הישראלי, IDF, יתנהל בצורה בוגרת ואחראית וישאף למשחקים ריאליסטיים עד כמה שאפשר הן ברמת בניית המפות והן ברמת הפיקוד בשטח. מתאים לכם? הצטרפו אלינו! asaflivne4@gmail.com goldenfiver@walla.com ישנו גם פורום ואתר למשחק אך הם בבניה. לאתר הרשמי שלנו נב: חברי הקלאן הם בעלי עותק חוקי בלבד של המשחק. אם אין לכם עותק חוקי ואתם מעוניינים להצטרף לקלאן, שיקלו לרכוש אחד כזה. אני מצרף מספר תמונות מהמשחק הקבוצתי הראשון של הקלאן. במשחק השתתפו כ8 חברים אשר ביצעו פשיטה אל תוך שטח אויב, אשר בו נמצאו מספר בני ערובה, ועל הקבוצה היה לשחררם וללוות…

    • 0 תגובות
    • 938 צפיות

דיונים חדשים בפורומים