משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום , יש לי כמה שלות בקשר למשחק במשימות שאני לא מצליך לעבור בשבלב הראשון , אני צריך לעשות משהו עם הלבה והמים , מה אני צריך לעשות שם? יש גם בשלב הראשון משהו עם 50 - 50 מישהו יודע מה לעשות? לא צריך לעבור את כל המשימות בשביל להשיגע לשלב השני אבל שלב השני הצלחתם לקחת את הקלטת?
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
איזה כיף!! http://www.eagames.com/ps2/nfs_underground/?src=11hmer2g2000gnonenone שמוליק
-
- 4 תגובות
- 949 צפיות
-
-
בASE מופיע לי שאפשר להוריד אותו, הורדתי ולהפתעתי הוא מותקן לי עכשיו על המחשב, מישהו יודע מה הולך פה ? למה אין איזכור לזה באתר של BF2 ? http://www.fileshack.com/file.x?fid=8867 ================================================================================ Patch v1.3 ================================================================================ NEW FEATURES - Air dropped vehicles: Squad members can now send a request up the chain of command for a vehicle to be dropped at their location. - Co-op: Co-op Mode allows you to play Single Player levels on the Internet and LAN with both AI controlled bots and human players. Several new options have been created …
-
- 5 תגובות
- 949 צפיות
-
-
להגיד לכם את האמת אני לא חובב גדול של RALLY אבל את הסדרה הזאת של המשחקים אני לא מפספס. היה לי את 02. ב03 היו שיפורים והיה מאוד מציאותי 04 נראה ממש ממש טוב. הגראפיקה ה נזק לאוטו מאוד מציאותים. המנוע גראפי חבל"ז הרצתי אותו ב ברמה הכי גבוהה והוא הלך חלק. (אני רק מקווה שישתמש באתו מנוע גראפי לTOCA RACE DRIVER 2 לדעתי זה הולך להיות משחק שיחליף את NFSU). בכלל לא נרא לי שיצא משחק RALLY יותר טוב מהסדרות של COLIN MACRAE RALLY. מספר תמונות: http://www.gamespot.com/pc/driving/colinmcraerally04/screenindex.html מה דעתכם על המשחק?
-
- 11 תגובות
- 949 צפיות
-
-
-
שלום לכולם =] המחשב החדש שלי לא פה , ולכן אני עובד עם המחשב הבא: P4 2.0Ghz 512RAM GeForce FX5200 אני יודע שהמחשב נחשב נורא חלש היום , אבל בכל זאת אני מחפש משחקים לא כ"כ כבדים (שיפעלו די טוב) ואפשר להעביר איתם ת'זמן (רצוי משחקים חדשים P:) ז'אנרים מועדפים: פעולה , משחקי תפקידים טובים למיניהם ועוד... תודה.
-
- 6 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום הורדתי MOD מפה של מריו לETS2 הוא עובד לי אבל עד שהוא מתחיל את המשחק ואחרי זה כשאני עושה LOAD GAME לוקח לו מלא מלא זמן להפעיל. יש לי 8 GB זיכרון יעזור אם אני יוסיף עוד 4 GB או שזה לא קשור לזיכרון בתודה מראש לעוזרים יוסי
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
האם המשחק יפה שכדאי לשחק בו? יש לו משחקיות טובה וגרפיקה טובה? תודה
-
- 11 תגובות
- 949 צפיות
-
-
האם גירסת ההרחבה למישחק תהיה בחינם למי שרכש את המישחק המקורי או שייאלץ לשלם עבורה?
-
- 6 תגובות
- 949 צפיות
-
-
משחק חדש בגרסת Beta עם גרפיקה סבירה (תלת מימדית כמובן, פי כמה על זאת של Doom II) השוקל 96 KB בלבד!!! המשחק מקובץ בקומפרשיון אדיר!!! כמובן שזה משפיע על זמני הטעינה, על שטיפות המשחק ועל כמות ה- RAM הנמצא בשימוש. אך זאת בהחלט פריצת דרך אדירה! הנה לינק - http://www.theprodukkt.com/ זה דורש כמות Ram מינימלית של 512 Mb
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
התקנתי אצל בן דוד שלי generals והא נתקע באמצע ההתקנה. יש לו radeon 7200 ואני לא יודע אם הוא כרטיס חלש מדי כדי להפעיל את המשחק ובגלל זה הוא לא מתקין אותו. אולי מישהו יכול למצוא או להביא לי את הדרישות האופטימליות של המשחק או יודע מה הבעיה אז שיגיב. תודה.
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
ואגב הנה משהו יפה: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pcgameshardware.de%2F%3Farticle_id%3D572171&langpair=de%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
-
- 10 תגובות
- 948 צפיות
-
-
-
-
היי חברים פרסמתי גיימפליי לNFS החדש ..אשמח אם תגידו איך יצא/הצעות לשיפור/ לייק לסרטון (זה בחינם ) יתקבל בברכה הקלטתי את הסרטון עם הדרייבר של NVIDIA geforce experience , ערכתי אותו עם AVS EDITOR ,ושעשיתי את הקובץ שמתי אותו על FULL HD הגדרות הכי גבוהות.. עכשיו אני לא יודע עד כמה הסרטון "חלק" במחינת איכות אם יש לכם הצעות התקבל בברכה
-
- 0 תגובות
- 948 צפיות
-
-
קניתי אותו דרך D2D, יצרתי פרופיל חדש בלייב (על מסכת הייסורים הזאת אני אפילו לא אפרט...) אבל אז, ברגע שאני נכנס לפרופיל, הוא נותן לי את ההודעה you are not signed into live.. וכמובן שאי אפשר לעשות סייבים מישהו יודע למה זה ככה? הקטע הכי מפגר, זה שכשאני מתחיל לשחק, ויוצא לתפריט הראשי, הוא מראה את היוזר לייב שלי, כאילו הכל בסדר! אבל כשאני יותצא וחוזר למשחק אני שוב מקבל את ההודעה שאני לא רשום בלייב וכל מה שאני אעשה ירד לטמיון...
-
- 5 תגובות
- 948 צפיות
-
-
אחרי כמה זמן החלטתי לחזור לשחק בפיפ"א כמו פעם. אני מעוניין לדעת איך מבצעים כל מיני טריקים עם הכדור ודריבלים. חיפשתי ברשת, כנראה שלא חיפשתי נכון. מישהו יכול לעזור לי להבין איך עושים טריקים במשחק הזה? אני משחק עם המחשב אגב.
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
-
קניתי הגה דוושות והילוכים ליצירת USB עכשיו איך אני מחבר אותו שיעבוד לי במשחקים?ואיך מתקינים אותו?
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
הורדתי אותו בחינם כלומר חוקי מ- gamershell (המלא). אחרי זה התקנתי הכל בסדר ,שיחקתי אבל יש בעיה יש לפעמים שהמשחק נתקע לשתי שניות וממשיך לעבוד וגם אחרי רבע שעה של משחק המשחק מתרסק לגמרי ויש הודעת שלח אל תשלח. ניסיתי להתקין עוד פעם אבל לא מחקתי את השמירות והפרופיל וזה לא עזר אותן בעיות. יכול להיות שהבעיה היא בשמירות או בפרופיל כלומר לנסות להתקין את המשחק בלי אותם הדברים הנ"ל?
-
- 10 תגובות
- 948 צפיות
-
-
ניסיתי בתוכנות הורדה לא מצאתי את הנכון
-
- 5 תגובות
- 948 צפיות
-
-
טוב שלום לכל חברי הפורום. אני מבקש המלצה למשחק סימולטור. פעם שעברה ששיחקתי סימולטור זה היה המשחק F-22 ישן נושן...... חשוב לי מאוד גרפיקה ושהמשחק יכעל פעולות יפות כגון פיצוץ גשרים מפקדות קרבות אוויר וכדומה.. אם אתם מכיכירם איזה משחק חדש שיצא לאחרונה ומכיל את הנתונים האלה אמרו בבקשה אנא פרטו את הסיבה לבחירתכם במחשק שאני ידע מה לבחור.
-
- 2 תגובות
- 948 צפיות
-
-
אני בעיר השלישית במשימות בקאזינו יש לי שם משימה שאני צריך להגיע לשדה תעופה לקחת מטוס ואז לטוס לאיזה מקום שמסומן לי במפה אבל שאני מגיע לשם אני לא רואה כלום וכנראה אני מפספס איפה אני אמור לנחות כי כל נחיתה שלי באזור הוא אומר לי לחזור למטוס.. מישהו יכול לעזור? תודה..
-
- 4 תגובות
- 948 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק במשחק הדפדפן Urban Rivals שבימים האחרונים (מיום חמישי בערב ליתר דיוק) לא עובד באתר, ניסיתי בעוד מחשב ואצל חבר והגעתי לאותה תוצאה. אבל שניסיתי לשחק דרך האפליקציה באייפוד המשחק עבד חלק. יש איזה הסבר? המשחק לא עובד יותר בישראל דרך האתר או שהם עושים שיפוצים ושידרוגים לאתר שלהם ? תודה מראש מאור.
-
- 0 תגובות
- 948 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הסאונד, הסאונד מתחיל לגמגם אחרי כמה דקות ואז המשחק קורס (בכל סוג משחק) ואז יש הודעת שגיאה. אם אני משחק בלי הסאונד (יש אפשרות להפעיל את המשק בלי סאונד) אז הוא לא קורס. בפורום (המת) של המשחק אין פיתרון, אבל יש עוד כמה אנשים עם הבעיה הזאת. אז אולי מישהו פה הצליח לתקן את זה?... מפרט: R9500 P4 2G ABIT IS7-E 512MB
-
- 7 תגובות
- 948 צפיות
-


