עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by omnius,

    כמו שרשמתי

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  2. http://www.gamespot.com/news/6151827.html ושמיתחשבים בזה שלWII יש כרטיס זיכרון מובנה שאני מעריך שיהיה אפשר לישתמש בו גם לשמירות בימקום ליקנות כרטיס ב40 דולאר זה מחיר מצוין לקונסולה + [תמיד חשבתי שהמסטר סיסטם היתה הקונסולה הראשונה של סגה ואמרתי את זה בפורום כמה פעמים אבל יצא לי ליקרוא בEGM שהיתה קונסולה מקדימה וגם שידרוג לקונסולה המקדימה אז קבלו - http://en.wikipedia.org/wiki/SG-1000_Mark_II אני לא רוצה שזה יהיה חלק מהדיון וזה נועד רק לתקן ולבקש סליחה על הטעות שלי]

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות
  3. Started by HuGeMouTh,

    http://www.sevendaycooldown.com/site/episode001/ http://ia601205.us.archive.org/20/items/SevenDayCooldown-Episode1Gaben/Episode1-Full128-Final.mp3 במהלך הראיון הם מדברים על DOTA 2, CS:GO, Ricochet 2, HL, STEAM ועוד. מדובר בראיון דיי ארוך עם דיי הרבה מידע. הוא גם אומר שלמרות ש DOTA 2 יהיה בחינם זה לא יהיה בדיוק כמו ב TF2 ושהם בודקים מודל מעט שונה. החלק שהכי אהבתי זה ששאלו אותו אם יש משהו ש EA עושים בצורה טובה במיוחד עם ORIGIN. התגובה שלו היית EMM EHH...EMM... ואחרי איזה 15 שניות הוא התאפס ואמר שלא

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות
  4. מקווה שתאהבו לייק וסאב יתקבלו בברכה ואני יודע שיהיו כאלה שיגידו שזה עם SHOTGUN אבל זה היה אדיר זהו תהנו ויאאלה

  5. Started by yotam360,

    האם אני יכול לצרוב משחקים ל-SONY PSP???

    • 3 תגובות
    • 953 צפיות
  6. שלום, אני דיי חדש במשחק זה וגם בכל מה שקשור ל מולטיפלייר. רציתי בבקשה לדעת מה ההבדל בין שני סוגי הקרבות? האם נשקים שאני מצליח לפתוח ב co-op אוכל להשתמש בהם במולטיפלייר?

    • 1 תגובה
    • 953 צפיות
  7. Started by Xanadu,

    שלום לכולם, יש לי מחשב נייד של NEC ומעבד דותן 1.7 וברגע שאני מפעיל פיפא 2005 המשחק רץ במהירות מטורפת על המחשב כאשר אני עובד על סוללה . העצות של EA לא ממש עוזרות בקטע... האם למישהו יש רעיון מה עושים????

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  8. Started by Pease Brother,

    יש לי בעיה שם בשרת ISRAELI RANKED SERVER היום בבוקר ובצהרים הצלחתי לשחק אבל אכשיו? הוא נעלם לי מה FEVORITS או שהו מופיע באדום ואני לא יכול להכנס למה זה? :'(

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  9. Started by Peter Rabbit,

    כל סדרת far cry במבצע בסטים. מה מהם מומלץ להתנסות למי שמעולם לא שיחק בסדרה ואין לו זמן להכל?

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  10. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/underworld-ascendant-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%98-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%99%d7%a9%d7%9f-%d7%9b%d7%95%d7%91%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%a7%d7%99%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a8/

  11. Started by redead,

    לפי מה שהבנתי פיפא ממה השתפר ורציתי לדעת מה מבין הכותרים החדשים יותר טוב?

    • 5 תגובות
    • 952 צפיות
  12. Started by LazyBoy,

    Ensemble Studios making real-time strategy based on Bungie's money-making first-person shooter for Xbox 360s and PCs; Web site now live. http://www.gamespot.com/events/x06/story.html?sid=6158816&pid=935835&tag=topslot;action;1

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות
  13. Started by Axel Foley,

    מישהו מכיר טריקים ותרגילים ב-PES? אנא לשתף

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  14. Started by elad76,

    התקנתי את 1.4 לאחר שהתקנתי את 1.33 וזה לא עובד!!זה תקוע במסך פתיחה... אני לא יודע מה לעשות.....

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  15. Started by liram21,

    קיים דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  16. Started by regby,

    ממש מוזר.. זה משחר רשת מצויין, מאוד ראליסטי בניגוד לCS. אבל אין קהילה בישראל. אני מכיר שרת אחד בלבד שרוב הזמן די רק שם. יש איזה סיבה מסויימת לחוסר עניין במישחק?

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  17. Started by ShrekHunter,

    ממשק בפולנית??? האם זה כל המשחק , דיאולוגים/שיחות והכל??? או שזה רק התפריט במשחק?????

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  18. Started by redti,

    משהו רוצה לשחק אתי אני מצוין ;D ;D רק למי שיש גרסה 1.0 שלא שם PATCH ואל תשכחו אני האלוף. אם מישהו רוצה לשחק שישלח לי הודעה פרטית.

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  19. אני נורא התאכזבתי NFS קרבון גם מבחינת גרפיקה וגם המשחקיות והעלילה מעפנה ממה שקראתי עד עכשיו בפורום המשחק הכי שווה הוא טסט דרייבר הזה שכולכם מדברי ם עליו פה בפורום אז מה את אומרים..מבחינת גרפיקה ומשחקיות מה המשחק הכי טוב שיש כיום? (מירוצים כמובן) שווה לקנות את המשחק הזה? (לא להוריד :)

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  20. Started by lmlm,

    Operating Systems: Windows XP (with Service Pack 2) or Windows Vista Minimum System Requirements: CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM: 1GB Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disk space: 8GB free space Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo processor System RAM: 2GB Video card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better Sound Card: Sound Blaster® X-Fi series (Optimized for use with Creative Lab…

    • 9 תגובות
    • 952 צפיות
  21. בואו להכיר עוד יצירות דיגיטליות מרשימות שקשה מאוד להאמין כי אדם אחד בודד הוא זה שהפך אותן מחלום למציאות לכתבה

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  22. המצב המתוח בארצו של הדוד סם והמשך משבר הקורונה הכריעו יחד - סוני מכריזה על דחייה לאירוע שהיה מיועד להתקיים היום, ללא מועד חדש בשלב זה לכתבה

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  23. Started by Kenny,

    היי , ניסיתי להפעיל את המשחק , וזה נתן לי את הודעת השגיאה (בתמונה למטה) הממ , יש לי את הדיירקט איקס 9 החדש ביותר (end user) התקנתי את הדרייברים החדשים ביותר ל כרטיס מסך\קול הממ , זהו בעיקרון. ניסיתי לבצע חיפוש , לבעיה הזאת ולא מצאתי , מלבד ת'רד על כך שהמשחק הוא "אכזבה" אז אם מישהו כבר כתב את זה , :-\ תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 951 צפיות
  24. Started by dor123,

    שלום: 1. כאשר אני מפעיל את המשחק Doom2 דרך Doomsday Engine גרסה 1.10 (גרסה אחרונה) במצב חלון, אינני יכול לבחור ברזולוציה הנמוכה מ-640x480. 2. כאשר אני נמצא בתצוגת מפה (לחיצה על Tab), ואני מסתובב, אז המפה עצמה מסתובבת והחץ שמסמן את מקומי, נשאר פונה כלפי מעלה (במקום שהמפה תשאר במקומה והחץ יסתובב, כמו בהפעלה ישירה ללא מנוע גרפי חיצוני או Doom95). שני התופעות קורות אך ורק במחשב שלי בלבד. במחשב של אבא שלי, שתי התופעות לא מתרחשות. ניסיתי להסיר את Doomsday Engine ולהתקין מחדש, וזה לא עזר. איך פותרים את הבעיות?

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות
  25. Started by inglor,

    זה תופס יפה בכל מיני בארים בחו"ל, באר או מישהו עם בית גדול משדר טורנירים של סטארקראפט (נגיד GSL או MLG) כמו שמשדרים משחקי כדורגל גדולים. מישהו יודע אם יש בארץ משהו דומה או בסגנון? נשמע לי מגניב

    • 5 תגובות
    • 951 צפיות

דיונים חדשים בפורומים