עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ממש ממש שיעמם לי אז החלטתי להתחיל לשחק מחדש.. פעם ראשונה ששיחקתי הפנס לא עבד לי לא יודע למה אבל השתמשתי בראיית לילה לפצות על זה אבל עכשיו גם הפנס וגם הראיית לילה לא עובדים לי מסיבה כלשהי... ויש מלא מקומות חשוכים כאלה שאני פשוט לא יכול לעבור דרכם כי אני לא רואה כלום עזרה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  2. Started by xyo,

    למי שלא יודע הנה רשמתי..מוזמנים להגיד הבדלים בין DX9 -10 הורדה http://www.nzone.com/object/nzone_coh_downloads.html http://www.gamershell.com/news/38922.html CoH 1.7 brings support for "per pixel" lighting for all objects inside the game, four simultaneous lights with shadows thanks to Render-to-Cubemap and Geometry Shaders. Additional effects include soft particles and particle effects blending, grass is now short volumetric (DX10-instanced terrain shells), normal map compression is now on, foliage and ambient objects are now DX10-instanced. Game also introduces new AntiAliasing mode, which you can expect to be heavily promoted by Graphzilla minions. Coverage Sampling An…

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. סיימתי את המשחק (ויש להוסיף שזה אחד המשחקים שהכי נהנתי מהם בשנתיים האחרונות) ונפתחו לי כמה פרקים,השאלה היא האם יש עוד מה לפתוח?

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  4. Started by snaidis,

    למישהו יש מושג מתי בדיוק יוצא ה ORANGE BOX? או לפחות בקרוב..? תודה.

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  5. Started by Oranili,

    לכולם בבדיקה זה איטי?... פשוט הסירטונים נתקעים לי לפעמים וגם הPERFOMANCE TEST היא עובדת לאט... אבל אני מקבל 76 FPS 33 FPS MINUM.... על הגדרות מקסימום כולל AA ו TEXATURE DEATIL ULTRA... על 1280X1024... איך זה טוב ?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. http://www.speedball2.com/ לכל מי שזוכר והיה לו אמיגה...משחק כדורגל עתידני מהיר ואלים..

    • 4 תגובות
    • 518 צפיות
  7. כותרת.. אני צריך בבקשה שמישהו שמכיר טוב סימולטורי טיסה שימליץ לי על אחד ממש טוב.. תודה.!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. "shadowrun יגדיר מחדש את הצורה שבה אנשים משחקים FPS ברשת" זו הדרך שבה מיקרוסופט הציגה את המשחק החדש שלה שנועד לעשות לPC את מה שHALO עשה לXBOX. והאמת? כרגיל רחוקה מאוד.. הביקורת של Gamespot 6.9 fair http://www.gamespot.com/pc/action/shadowrun/review.html?sid=6171895&tag=topslot;title;1 מצחיק, לא?

    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  9. Started by SyndromE,

    המשחק באמת ממש מגניב וכיפי... המון פיזיקה וגראפיקה, שליטה נוחה. עד 4 שחקנים ביחד או deathmatch . יש multiplayer. המשחק מבוסס על המנוע של Unreal3. יש לי רק בעייה ממש מעצבנת - אם אני מחבר gamepad של Logitech - Dual Action הלמעלה ולמטה הפוכים וזה בלתי אפשרי לשחק. כשאני מחבר שלט של Xbox למחשב זה עובד מצויין. יש למשהו רעיון ? ראיתי בספרייה: \Monster Madness\Engine\Config בתוך קובץ BaseInput.ini תת קטגוריה שנקראת XBOX Binding, שם אפשר באמת לכוון כיוונים, אבל אני רוצה לשחק גם עם שלט של XBOX וגם עם DualAction, האם זה אפשרי? :'(

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  10. Started by IlanF,

    Star Wars: The Force Unleashed, המשחק יוצא גם למחשב או שאני סתם מחכה?

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  11. Started by ben060,

    יש לי תמשחק AOE 2 רציתי לדעת כמה FPS הוא מוציא? ולמה במחשב הנייד שלי אני לא יכול לשחק ברוזולוציה 1024*768? אשמח לקצת הסבר בנושא

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  12. Started by Jeka90,

    היי אני מחפש אנשים שמשחקים פיפא 07 אונליין כדי לשחק איתם אחד נגד השני. אני כבר דיי ותיק במשחק והרמה הכי גבוהה פשוט לא מאתגרת אותי וזה משעמם. מי שרוצה לשחק איתי אונליין שישאיר בבקשה את האייסי/מסנג'ר שלו או שישלח לי הודעה בפרטי.

    • 5 תגובות
    • 729 צפיות
  13. Started by Cupid Me,

    ואם כן איך עושים את זה עם ה-GDI? תודה

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. אני חושד במעבד.. הוא די חלש אני חושב עשיתי לו OVER CLOCK מ200 ל229 ... ו ה FPS קפץ ... כנראה שסורס לא פועל טוב עם כפולי ליבה או שלא מספיק לו ליבה אחת של המעבד שלי ( 2500 ) המשחק דורש עצמו 2400 MHZ ... תכלס הוא פועל על ההגדרות הכי גבוהות ללא VIRTUAL SYNC ... וה FPS 100 ... או 90 לפעמים אני חושב שזה בגלל המעבד כי אם הייתי מחליף מעבד ליותר חזק ה FPS היה קופץ .... במשחקי כפולי ליבה ה FPS זז טוב ... כמו ב DIRT או LOST PLANET ... רק בסורס טיפה נמוך הכרטיס מסך שלי הוא X1950 RADEON...

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  15. Started by 114508534,

    שמעתי שיצא הדמו אבל אני לא מצליח למצוא אותו , עזרה. תודה

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  16. מה המצב אנשים, אני מוכן לתת Episode one תמורת חשבון steam של Counter strike source מי שרוצה שידבר איתי בICQ זה המספר שלי 417340961

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  17. http://www.steampowered.com/ati_offer1a/ תהנו!

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. הבעיה היא שמשחקים כמו Oblivion וGTA SA לא עבדו טוב אצלי גם בXP וגם בVISTA.. ממש כמו חוק שמשחקים כאלה בחיים לא יעבדו על המחשב שלי לא משנה מה אני אעשה. הבעיה בGTA היא תקיעות וFPS נמוך. הבעיה בOblivion היא שתמיד יש FPS נמוך לא משנה מה אעשה... יש בעיה בSTALKER שתמיד שאני מפעיל תHDR וגם תרמה הבינונית יש תקיעות וFPS נמוך.(גם עם הגדרות נמוכות)? המערכת שלי בלחצן "מפרט מחשב". מותקן אצלי בויסטה DirectX SDK של חודש פבואר. דרייבר של ATI 7 ומעלה. אין לי בעיה של חום והרבה משחקים עובדים לי מצויין - F.E.A.R PREY COD2 BROTHERS IN ARMS

    • 6 תגובות
    • 821 צפיות
  19. אפשר משחקים יפים שיעבדו על 32 מ"ב כרטיס מסך,בבקשה!!!!! נ.ב. לכל האלה שיגידו להחליף כרטיס נסך אז לא אני לא יכול!!

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by arik89,

    http://www.ea.com/nfs/carbon/ סרטון קצר,נראה מדהים (הסרטון) שזה לא אומר כלום על המשחק זה בטוח,אבל בכל זאת ניתן להם צ'אנס נראה אם הם ישחקו אותה הפעם.

    • 104 תגובות
    • 9.7k צפיות
  21. איזה מישחק אתם יותר מעדיפים ותגובות!!!!!!!

    • 33 תגובות
    • 3.5k צפיות
  22. Started by פיני1805,

    אני מעלה את המשחק בהתחלה רואים מסך עם שם של החברה הייצרת ואחרי זה המשחק נתקע ורואים מסך שחור? מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 465 צפיות
  23. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=17139 אני מקווה שאנשים בפורום יורידו תדמו מחר ויגידו מה דעתם ? המחשב שלי יהיה בטח חלש מידי ליתמודד אם משחק כבד כזה אז בעלי ה8800\HD2900 מחר תוכלו לבדוק תכרטיסים במשחק כבד

    • 223 תגובות
    • 14.3k צפיות
  24. איכות התמונה יורדת אם משתמשים בcompressed textures?

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  25. איזה מישחק יותר יפה maplestory vs mu מיצטער שפתחתי עוד סקר פשוט זה נושא מעניין מאוד אותי!

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות

דיונים חדשים בפורומים