משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
ממש ממש שיעמם לי אז החלטתי להתחיל לשחק מחדש.. פעם ראשונה ששיחקתי הפנס לא עבד לי לא יודע למה אבל השתמשתי בראיית לילה לפצות על זה אבל עכשיו גם הפנס וגם הראיית לילה לא עובדים לי מסיבה כלשהי... ויש מלא מקומות חשוכים כאלה שאני פשוט לא יכול לעבור דרכם כי אני לא רואה כלום עזרה בבקשה
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
למי שלא יודע הנה רשמתי..מוזמנים להגיד הבדלים בין DX9 -10 הורדה http://www.nzone.com/object/nzone_coh_downloads.html http://www.gamershell.com/news/38922.html CoH 1.7 brings support for "per pixel" lighting for all objects inside the game, four simultaneous lights with shadows thanks to Render-to-Cubemap and Geometry Shaders. Additional effects include soft particles and particle effects blending, grass is now short volumetric (DX10-instanced terrain shells), normal map compression is now on, foliage and ambient objects are now DX10-instanced. Game also introduces new AntiAliasing mode, which you can expect to be heavily promoted by Graphzilla minions. Coverage Sampling An…
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
סיימתי את המשחק (ויש להוסיף שזה אחד המשחקים שהכי נהנתי מהם בשנתיים האחרונות) ונפתחו לי כמה פרקים,השאלה היא האם יש עוד מה לפתוח?
-
- 8 תגובות
- 827 צפיות
-
-
למישהו יש מושג מתי בדיוק יוצא ה ORANGE BOX? או לפחות בקרוב..? תודה.
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
לכולם בבדיקה זה איטי?... פשוט הסירטונים נתקעים לי לפעמים וגם הPERFOMANCE TEST היא עובדת לאט... אבל אני מקבל 76 FPS 33 FPS MINUM.... על הגדרות מקסימום כולל AA ו TEXATURE DEATIL ULTRA... על 1280X1024... איך זה טוב ?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.speedball2.com/ לכל מי שזוכר והיה לו אמיגה...משחק כדורגל עתידני מהיר ואלים..
-
- 4 תגובות
- 518 צפיות
-
-
כותרת.. אני צריך בבקשה שמישהו שמכיר טוב סימולטורי טיסה שימליץ לי על אחד ממש טוב.. תודה.!
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
"shadowrun יגדיר מחדש את הצורה שבה אנשים משחקים FPS ברשת" זו הדרך שבה מיקרוסופט הציגה את המשחק החדש שלה שנועד לעשות לPC את מה שHALO עשה לXBOX. והאמת? כרגיל רחוקה מאוד.. הביקורת של Gamespot 6.9 fair http://www.gamespot.com/pc/action/shadowrun/review.html?sid=6171895&tag=topslot;title;1 מצחיק, לא?
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
המשחק באמת ממש מגניב וכיפי... המון פיזיקה וגראפיקה, שליטה נוחה. עד 4 שחקנים ביחד או deathmatch . יש multiplayer. המשחק מבוסס על המנוע של Unreal3. יש לי רק בעייה ממש מעצבנת - אם אני מחבר gamepad של Logitech - Dual Action הלמעלה ולמטה הפוכים וזה בלתי אפשרי לשחק. כשאני מחבר שלט של Xbox למחשב זה עובד מצויין. יש למשהו רעיון ? ראיתי בספרייה: \Monster Madness\Engine\Config בתוך קובץ BaseInput.ini תת קטגוריה שנקראת XBOX Binding, שם אפשר באמת לכוון כיוונים, אבל אני רוצה לשחק גם עם שלט של XBOX וגם עם DualAction, האם זה אפשרי? :'(
-
- 3 תגובות
- 883 צפיות
-
-
Star Wars: The Force Unleashed, המשחק יוצא גם למחשב או שאני סתם מחכה?
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
יש לי תמשחק AOE 2 רציתי לדעת כמה FPS הוא מוציא? ולמה במחשב הנייד שלי אני לא יכול לשחק ברוזולוציה 1024*768? אשמח לקצת הסבר בנושא
-
- 1 תגובה
- 969 צפיות
-
-
היי אני מחפש אנשים שמשחקים פיפא 07 אונליין כדי לשחק איתם אחד נגד השני. אני כבר דיי ותיק במשחק והרמה הכי גבוהה פשוט לא מאתגרת אותי וזה משעמם. מי שרוצה לשחק איתי אונליין שישאיר בבקשה את האייסי/מסנג'ר שלו או שישלח לי הודעה בפרטי.
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
-
אני חושד במעבד.. הוא די חלש אני חושב עשיתי לו OVER CLOCK מ200 ל229 ... ו ה FPS קפץ ... כנראה שסורס לא פועל טוב עם כפולי ליבה או שלא מספיק לו ליבה אחת של המעבד שלי ( 2500 ) המשחק דורש עצמו 2400 MHZ ... תכלס הוא פועל על ההגדרות הכי גבוהות ללא VIRTUAL SYNC ... וה FPS 100 ... או 90 לפעמים אני חושב שזה בגלל המעבד כי אם הייתי מחליף מעבד ליותר חזק ה FPS היה קופץ .... במשחקי כפולי ליבה ה FPS זז טוב ... כמו ב DIRT או LOST PLANET ... רק בסורס טיפה נמוך הכרטיס מסך שלי הוא X1950 RADEON...
-
- 5 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שמעתי שיצא הדמו אבל אני לא מצליח למצוא אותו , עזרה. תודה
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
מה המצב אנשים, אני מוכן לתת Episode one תמורת חשבון steam של Counter strike source מי שרוצה שידבר איתי בICQ זה המספר שלי 417340961
-
- 3 תגובות
- 532 צפיות
-
-
http://www.steampowered.com/ati_offer1a/ תהנו!
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הבעיה היא שמשחקים כמו Oblivion וGTA SA לא עבדו טוב אצלי גם בXP וגם בVISTA.. ממש כמו חוק שמשחקים כאלה בחיים לא יעבדו על המחשב שלי לא משנה מה אני אעשה. הבעיה בGTA היא תקיעות וFPS נמוך. הבעיה בOblivion היא שתמיד יש FPS נמוך לא משנה מה אעשה... יש בעיה בSTALKER שתמיד שאני מפעיל תHDR וגם תרמה הבינונית יש תקיעות וFPS נמוך.(גם עם הגדרות נמוכות)? המערכת שלי בלחצן "מפרט מחשב". מותקן אצלי בויסטה DirectX SDK של חודש פבואר. דרייבר של ATI 7 ומעלה. אין לי בעיה של חום והרבה משחקים עובדים לי מצויין - F.E.A.R PREY COD2 BROTHERS IN ARMS
-
- 6 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אפשר משחקים יפים שיעבדו על 32 מ"ב כרטיס מסך,בבקשה!!!!! נ.ב. לכל האלה שיגידו להחליף כרטיס נסך אז לא אני לא יכול!!
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
אני מעלה את המשחק בהתחלה רואים מסך עם שם של החברה הייצרת ואחרי זה המשחק נתקע ורואים מסך שחור? מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
-
איכות התמונה יורדת אם משתמשים בcompressed textures?
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
איזה מישחק יותר יפה maplestory vs mu מיצטער שפתחתי עוד סקר פשוט זה נושא מעניין מאוד אותי!
-
- 1 תגובה
- 725 צפיות
-


