משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
השקה רשמית ומלאה תורמת לזינוק נוסף בפופולריות המשחק הכי מפתיע של שנת 2017 לכתבה
-
- 1 תגובה
- 956 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום האם הג'ויסטיק הבא(ועוד דגמים בשוק שאתם מכירים) יכול לשמש כתיבת הילכים למשחק מחשב(למשל Need for Speed Rivals - למחשב- ועוד משחקי מכוניות למחשב)? קישר לתמונה: http://jpg.co.il/view/5572ebe0a89b0.png/ והאם ההגה הבא מתאים גם הוא לאותם סוגי משחקים http://jpg.co.il/view/5572ed16b6d59.jpg/ תודה
-
- 1 תגובה
- 956 צפיות
-
-
היום שיחקתי לי TFC (זה מוד של HL) בשרת ישראלי, והתחלתי להיות ראשון ברשימה, ואז פתאום איזה ניוביי דפוק עשה לי KICK VOTE בגלל שניצחתי , כולם הצביעו נגדי והעיפו אותי. עכשיו אני מנסה להיכנס כדי לעשות לו KICK VOTE, אבל השרת מלא. מוות לניוביי הדפוק הזה!!!!!!1
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
כניראה שלא תספיקו ליראות אבל מומלץ להיכנס ל GAMESPOT (היחידים שהצלחתי להתחבר אליהם), כרגע יש את MODERN WARFARE 2 וניראה כאילו MS מראים עוד הרבה משחקים טובים.http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/ המשחק ניראה מדהים! ערכיה: נגמר. XBOX360 הולך לקבל 2 חבילות של מפות לפני ה PC וה PS3. השלב שהראו היה בשלג וכל מה שראיתם בטריילרים קיים במשחק ב GAMEPLAY! בנוסף יש מלא שלג והפיסיקה ניראת טוב. VALVE עובדים על L4D2 והוא כניראה יהיה רק ל XBOX360 בהתחלה יצא בנובמבר, השנה והפעם גם עם chainsaw
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
ראוי לציין שמדובר במערכת WIN7 ולפני כן, כשהיתה מותקנת XP SP3 הכל עבד בסדר. ניסיתי גם לעשות מצב תאימות ל-XP וההודעה נשארת
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה זה DPI? לפי מה שהבנתי אין שום הבדל בין DPI ל SENS אני רוצה לדעת מה הDPI הכי טוב לשחק איתו בCSS, ועם זה משנה באיזה SENS משחקים ביחס לDPI תודה
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
היי מישהו שיחק במשחק? הבנתי שזה כמו הרחבה למשחק ה1 עם 19 משימות חדשות... http://www.meqantr.com/call-duty-american-rush-2-t15925.html?s=d87b5e8ca90abca5e6170822d888e8a1&
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
-
-
היכונו להשקות הגדולות הבאות: The Witcher 3 ו-Carmageddon: Reincarnation ינחתו בחודש מאי, ואילו Batman: Arkham Knight יושק כמתוכנן, לכאורה, ביוני לכתבה: http://hwzone.co.il/the-witcher-3-%d7%9e%d7%96%d7%93%d7%94%d7%91-carmageddon-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94-%d7%95-arkham-knight-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
הי אני משחק את ה single player campain ובמשימה הרביעית, Into The Mountains, המשחק נתקע בלופ. הוא משחק, אבל המשימה לא מתקדמת. קראתי את ה guide ופעלתי דומה, http://www.gamespot.com/features/6178997/p-8.html אבל כלום לא קורה. יש למישהו טיפ? תודה... (8800GTS, Q6600 פאטש 1.002)
-
- 14 תגובות
- 955 צפיות
-
-
הוא של חברה טורקית, נראה לי, אבל יש גרסה באנגלית. בקרוב אני אשחק ויודיע לכם איך, אבל הוא נראה לא רע. http://youtube.com/watch?v=6RvOY9Bxnxk
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
המשחק הזה יוצא רק בעוד 4 ימים (1 בדצמבר) אבל אני בטוח שכבר רבים "השיגו" אותו (נא לא לדבר על דברים לא חוקיים בת'רד הזה!). זה משחק כדורגל, ומי שמכיר את פיפא, שישכח כל מה שהוא זוכר על זה, זו רמה אחרת לחלוטין. הרבה יותר מציאותי, טקטי (אם מתעקשים), וכיף! כרגע אין ממש קהילה של שחקנים לזה בארץ ולשחק נגד ח'ברה מאירופה זה קצת מתסכל (יש השהייה גבוהה בתגובה). מי שרוצה לשחק אחד עם השני שישאיר את האייסיקיו שלו שנוכל לשחק אחד עם השני. אז יאללה, להתחיל לקרוע רשתות
-
- 12 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שאני משחק ברשת עם חברים המשחק ממש איטי.. וראיתי איפשהו שאם אני גר במושב אז אי אפשר לשחק..זאת הבעיה? בבקשה עזרהה!!
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
-
-
-
הרשת מלאה בהזדמנויות לחוות גיימינג איכותי מבלי לפתוח את הארנק, ואנחנו כאן בכדי להכיר לכם שמונה בולטות מתוך המבחר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
בשבועות האחרונים, התפרסמה בעיתון "ידיעות אחרונות" סדרת כתבות התוקפות את משחקי המחשב והוידאו... בכתבה טוענים מחנכים,מורים,ואנשי רוח ומשכילים כי המשחקים והאלימות פוגעים בחיינו.... האם זה נכון? לכתבה בגיימר
-
- 7 תגובות
- 955 צפיות
-
-
אגדת הכדורגל הארגנטינאית כבר לא מעוניין לתבוע את יוצרי המשחק Pro Evolution Soccer 2017 לכתבה
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
- 1 follower
-
-
לא הבחנתי בתקלה עד שלא הייתי אצל חבר שלי שיש לו geforce 5200... הבעיה היא שיש לי geforce 4 mx 440 128m ובמשחק באופציות של הגרפיקה אני לא יכול לבחור שיראו אנשים ושהפנסים של הרכב יפעלו ...בקיצור יש לי תמונה..!!! http://n.rotter.net/User_files/nor/3feb621e1510b322.jpg מי שיודע למה זה קורה בבקשה שיעזור לי כי זה מ-ע-צ-ב-ן תודה מראש!!
-
- 12 תגובות
- 955 צפיות
-
-
-
http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/bang.jpg תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 955 צפיות
-
-
ואחרי זה יש הוראות איך להוריד וססמא וכו' וכו' זה הורדה של 1GB !!!! כמובן אתם תהיו הראשונים לקבל תמונות אקסקלוסיביות מהמשחק ;D (זה חוקי בכלל לעשות את זה? ???) נ.ב: כמובן שאני לא מתכוון לתת לינק לזה לאף אחד אז לא לבקש, גם לא בפרטי. קבלו את האתר הרשמי של המשחק מאת WESTWOOD.
-
- 2 תגובות
- 955 צפיות
-
-
די נמאס לשחק בחו"ל עם כל הפינג הגבוה הזה .....אני כנראה יורה בדמות של מישהו שנמצא כבר מאחורי הגב שלי ודוקר אותי עם סכין ( כולם כמו סופרמן שם ) תשובה זריזה יאללה חברה בואו נרים פה משהו !!! הגולש ...
-
- 8 תגובות
- 954 צפיות
-
-
כמו שציינתי בכותרת, תוכלו להגיד לי ממה זה נובע (מה מקור הבעיה)? צרפתי תמונה. לאחר מכאן (אחר שלחצתי אישור) הוא כתב שהוא סוגר את BF (לא הגיב כראוי) ומחפש פתרון לבעיה.
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
הי חברים! פרק חדש עלה היום בשיתוף עם Game Gems (סבטה)! הפרק עונה על שאלות בסיסיות כמו "מה זה אמולטור", "מה זה ROM" וכו', וגם נכנס קצת לאיך אמולטור עובד (לא יותר מדי). זאת אמורה להיות היכרות עם הנושא, או העשרה למי שכבר מכיר ורוצה לשמוע קצת המלצות. מומלץ בחום לכל מי שרוצה קצת נוסטלגיה או ללמוד משהו על הנושא (ואני בטוח שיהיה לכם הרבה מה להוסיף!)
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
הורדתי את ENEMY TERRITORY QWAKE WARS, והכל עבד מעולה. עד שהייתי צריך לבנות שחקן. הבנתי שהקוד אמור להיות בחוברת. אבל שיחקתי בזה לפני איזה חצי שנה. והחוברת לא כל כך נמצאת בסביבה (אין לי מושג איפה היא).. על מה המפתחים הדפוקים חשבו לעזאזל?! נשים את הקוד על החוברת, שכולם זורקים לפח, ואז הם יקנו עוד סידיקי.... לעזאזל.. מה אני עושה עכשיו? שיש לי משחק מקורי והכל, והקוד המרגיז הלך? (יש לי את המשתמש הישן שלי, אבל אני לא כל כך זוכר את הססמה ואת השם משתמש שלו. ובשביל להחזיר את זה צריך את הקוד...) יש דרך כלשהי להוכיח להם שיש לי מקורי?
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח אם משהו ימליץ לי על משחק מירוצים טוב למחשב, ולא משהו שיצא בעתיד אלא משהו שכבר נמצא בחנויות ואני יכול לרכוש מעכשיו לעכשיו. אין עדיפות משמעותית לעולם פתוח, אבל אני מחפש משהו איכותי, עם גרפיקה עדכנית ומגוון רחב של מכוניות אמיתיות. תודה! עריכה: משהו חשוב שלא הזכרתי - צריך שתהיה אופציה לשדרג את המכונית ולתקנה...
-
- 5 תגובות
- 954 צפיות
-


