עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי,האם אתם מכירים את האתר הזה:http://www.gamecriticsawards.com/ נתקלתי בו,עניין אותי זה הבחירות שלו...

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  2. יש לי Medal of Honor Allied Assault Version 1.0 אני מנסה להתקין את ה- Spearhead Version 1.0 ובהתקנה עולה לי ההודעה הזאת: an invalid path was entered. please choose a different path and try again ניסיתי להתקין את ה-patch וזה ההודעה שעלתה: WARNING: could not find uk or us version of medal of honor allied assault installed on your computer. setup will now exit. מה צריך לעשות בשביל להתקין ???

    • 9 תגובות
    • 964 צפיות
  3. Started by IPIP,

    נתקעתי בשלב הזה בדקה 5:24 בסירטון הזה הדלת פתוחה ואצלי במשחק הדלת סגורה למישהו זה קרה ואם לא מה אני עושה ?

    • 5 תגובות
    • 964 צפיות
  4. Started by Gosha,

    הטריילר אם חשבתם ש-FEAR מפחיד...

    • 14 תגובות
    • 964 צפיות
  5. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%9b%d7%a1-%d7%a9%d7%9c-telltale-games-%d7%96%d7%95%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa/

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  6. NVIDIA GeForce 9300M GS core 2 duo T6570 2.1 תודה

  7. Started by yossi555555,

    איזה DLC לקנות assault או engineer מה עדיף ומה ההבדל בינהם

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  8. Started by timac,

    מצאתי דיל טוב לפלייסטישן 3 הגירסא של ה20 ג'יגה + 6 משחקים + שלט כל זה בקצת פחות מ3800 שקל גירסת NTCS מה אתם אומרים כדאי ללכת על זה אין לי הרבה זמן להחליט לדעתי מחיר ממש טוב.. מה אתם אומרים??

    • 11 תגובות
    • 963 צפיות
  9. Started by Imtheman,

    איך אפשר לשחק WAR 3 נגד אנשים ברשת ?? ניסיתי דרך האפשרות של הבטלנט במשחק אבל הוא לא מתחבר צריך איזה תוכנה מיוחדת ??? או הגדרות מיוחדות?? או שיש דרך אחרת??

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  10. Started by sagi82,

    משחקים כללי נמצאים בשרת דיבור של - HWzone.co.il - Call Of Duty Community הסבר מי שרוצה לשחק במשחק חינם יכול לבוא לשרת הדיבור הזה ושם אפשר לפתוח חדרים למשחקים. מי שרוצה לדבר איתי אימייל שלי : vkk33@walla.com שרת דיבור : 212.199.164.135:9910

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  11. מתחילת חודש הבא אני מתכוון להתחיל משחקי רשת בדיאבלו. אז כל מי שמעוניין לשחק ב-Diablo 2 - Lord Of Destruction , שירשום את התגובה שלו רק לפי הנוסח הבאתרשמו רק לפי הקטגוריות הבאות , כדי שיהיה סדר) דמות: Amazon/Barbarian/Sorceress/Necromancer/Paladin/Assassin/Druid רמה: (Hell/Nightmare/Normal) רמת הדמות: העדפת משחק: (דמות מול דמות/לשחק ברחבי השלבים ולהרוג מפלצות/שניהם) Icq/Messenger: נ.ב: מי שעדיין אין לו את הגירסא המעודכנת של המשחק(1.10) , שיעדכן אותה דרך הדף הזה. עכשיו הפרטים שלי: דמות: Sorceress רמה: Hell(סיימתי כבר את Hell) רמת הדמות: 83 העדפת משחק: לשחק ברחבי השלבים ולהרוג מפלצות Icq/Messenger: תרשמו את המס'/כתובת שלכם ואני כבר יוסיף אותכם. נ.ב - כדי שזה…

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  12. Started by D-Viper,

    עברתי כמה משימות במשחק עצמו, והגעתי למשימה מסוימת (הזאתי של הכריסטמאס) שבפעם הראשונה ששיחקתי בה הכל הלך כרגיל. אבל כששיחקתי בפעם השנייה אז זה יצא לי באמצע (שמתי לב שזה קורה אחרי שאני לוחץ כמה פעמים על מקש הפעולות של פתיחת דלת וכל זה). עכשיו זה לא נכנס לי בכלל למשימה. זה טוען, ואחרי הטעינה מראה את ההודעה הבאה: ניסיתי להתקין מחדש, אבל עדיין אותו דבר קרה. (נכנסתי דרך אותו קובץ Save אחרי ההתקנה מחדש), ניסיתי גם לעשות את השלב הקודם לו שוב, אבל זה לא עזר. מה עליי לעשות כדי שזה יפעל? תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  13. Started by unfair,

    שרת ל 64 שחקנים, ענק 199.203.85.67:16567

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  14. דיווחים חדשים חושפים את רשימת המשחקים שתחשוף המפתחת הפופולרית בתערוכת E3 2016, בעוד כמה ימים אחרי שערכה מסיבות עיתונאים גדולה בפעם הראשונה במסגרת תערוכת E3 בשנה שעברה, וגנבה לדעתם של רבים (ולדעתנו האישית) את ההצגה עם חשיפתם המלאה של משחקים כמו Doom החדש, Dishonored 2 ו-Fallout 4 – לא קשה להבין מדוע Bethesda תחזור להציג גם בתערוכת E3 לשנת 2016, אשר תחל בעוד מספר ימים, ומדוע המאורע הזה יוצר עניין גדול מצד גיימרים ברחבי הרשת. לפי מספר דיווחים שצצו להם במקביל, השנה קו המוצרים שיוצר על ידי Bethesda יהיה נרחב אפילו יותר – כשאת המתקפה יובילו Wolfenstein 2, שימשיך את הקו הנהדר של Wolfenstein: The New Order ו-Wolfenstein: The Old Blood, משחק הפעולה Prey 2 אשר לכאורה עבר …

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  15. Started by termister2000,

    אין לי מושג למה אבל הדמו עובד חלק עד הקטע שבו עולים על גבעה ויש למטה בתים וים... שם זה עובד ממש ממש גרועה. חשוב לציין כי אני משחק על הגדרות MID-HIGH <<<שימו לב למאפייני מערכת מישו יודע למה??? תודה רבה!! ;D

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  16. Started by GodOfGames,

    • 11 תגובות
    • 963 צפיות
  17. Started by dennis14,

    יש מודים מעניינים למשחק ? או כאלה שמשפרים את הגרפיקה שלו ? (לא מצאתי שום דבר ב - WORLDOFGOTHIC)

    • 8 תגובות
    • 963 צפיות
  18. אם למישהו יש את המשחק והוא אינו משתמש בו זמן רב. מישהו מוכן לתרום\להשאיל SERIAL של WARCRAFT 3? במידה ותרצה אותו בחזרה אני מתחייב להסיר את המשחק כדי שתוכל לשחק בו שוב.

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  19. Started by Itaybe,

    בוקר טוב, יש איזו המלצה גורפת לגויסטיק המושלם להטסת מסוקים במשחק ? (אולי ב BF3 גם מטוסים) תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 963 צפיות
  20. Started by stone cold,

    אחרי שהכריזו שהנונצקו יגיע בסטוק של כל ידית(התוסף האנלוגי) ואחרי שהראו פלסטיק שיחבר תידית אם הנונצקו לדבר דמוי אקדח הכריזו על תוסף הגה- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9856 וכן זה ניראה דבילי מאוד בימיוחד שאין יתנגדות וברקס וגז לרגלים אבל כניראה יכללו את זה אם המישחק ויותר חשוב זה מסמן שיש הרבה אפשרויות לשנות תשליטה בידית אם כל מיני תוספים זולים וכן אפילו אני לא מיתענין בהגה הזה

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  21. Started by AlexG Respect,

    אממ.. יש לי ת'משחק כבר די הרבה זמן.. חצי שנה בערך.. שיחקתי בו אתמול.. והיום כשאני באתי להיכנס למשחק הוא פשוט לא עולה.. כשאני לוחץ להיכנס למשחק, יש אנימציה של העכבר כמה שניות.. שהמחשב חושב.. וזהו, ואז זה פשוט מפסיק "לחשוב" ונשאר בשולחן העבודה.. אני לא מבין למה זה קורה..=/ המפרט של המחשב אם זה משנה: כרטיס מסך - ATI RADEON X600PRO 128MB PCI-E 512MB זיכרון.. 120GB מקום.. 3.0Ghz מהירות.. תודה מראש, אלכס.

  22. Started by FatherBoard,

    התקנתי בעבר את המשחק ומחקתי אותו. עכשיו כשאני רוצה להתקין אותו שוב, אז הוא אומר שזה כבר קיים על המחשב ושאפשר רק לעשות לו UNINSTALL. כשאני עושה את זה, אז הוא מראה כאילו הוא מחק הכל, אבל הוא לא מחק כלום, ההתקנה עדיין מראה שיש משהו על המחשב (למרות שאין). ניסיתי גם דרך לוח הבקרה. זה לא פעל. מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  23. Started by Big_Guy7,

    עברתי לויסטה, והתקנתי פיפא 07 (היה מותקן ב XP ועבד בלי בעיות) מאז שהתקנתי, לא הצלחתי לגמור משחק אחד בפיפא כל פעם שאני משחק, או נגד המחשב או במולטיפלייר, יש שלב במשחק (לא קבוע, כל פעם דקה אחרת) שהמשחק נתקע, ותוקע את כל המחשב, ככה שאני מגיע למצב שמחייב ריסטסט. ניסיתי להתקין כמה פעמים את הפיפא, וגם מכמה התקנות שונות, ועדיין יש את הבעיה. איך פותרים את זה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  24. שלום, כבר קרוב לחודש שאני משחק במשחק ובשבוע-שבועיים האחרונים, בנוסף לכל הבעיות של EA, אני מקבל התנתקויות מהמשתמש באמצע שאני משחק בלי סיבה נראית לעין. ההתנתקויות האלה קורות בערך כל 1-5 דקות מהרגע שאני נכנס לשרת, ותמיד מפסיקות בידיוק ב23:15 בלילה. לפני שהתחלתי לפזר האשמות, חיברתי את המודם ישירות למחשב, פתחתי פורטים ועדיין אותה בעיה נמצאת. נכנסתי לפורום באטלפילד של ויגיימס ונתקלתי בדיון הבא (מצטער אם אסור לתת לינקים לאתרים חיצוניים): http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1345954 גם שם יש אנשים עם אותה בעיה בידיוק, והמכנה המשותף של כולם הוא שכולם מנויים בבזק כספקית אינטרנט. בדקתי את הנושא הזה גם אצל חבר שיש לו בזק וגם אצלו יש את אותם ניתוקים מבאטלפילד. אני לא יודע אם זה …

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  25. Started by Fetalo,

    אני ממש נהנה מהמשחק הזה (למרות שהוא של microsoft) יש עוד מישהו עם המשחק שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה שיש לי איתו? (זה ממש מסובך אז אני מעדיף שתעזרו לי ב יסק אבל אם תתעקשו אני אנסה להסביר...)

    • 9 תגובות
    • 962 צפיות

דיונים חדשים בפורומים