עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש הנחה על המשחק Insurgency והאמת הוא נראה די טוב (אבל Squad נראה יותר טוב ). האם יש הבדל בקניית המשחק בין Steam ל-Humble Bundle? קישור לעמוד המשחק ב-Steam. קישור לעמוד המשחק ב-Humble Bundle.

  2. Started by -ox-,

    וסתם פתחתי את הנושא כדי לדון במשחק הכל כך דחוי הזה , שאם תסתכלו על תמונות ישנות שלו תראו גרפיקה יפה אבל לא מתקדמת , אבל בתמונות האחרונות זה נראה כיאילו הוא עבר שיפור מאסיבי בגראפיקה והונסו לו מלא אפקטים של DX10 http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screenindex.html תמונות חדשות.. תמונות ישנות http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screenindex.html?page=14

  3. Started by mestido,

    Battlefield 3 Conquest only montage

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  4. Started by pringles,

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  5. Started by EagleX2,

    מישהו כאן משחק בplanetside? שווה לי לקנות אותו?

    • 12 תגובות
    • 967 צפיות
  6. הפרק השלישי בסדרת המצליחה של From Software היפנית מגיע בתחילת השנה הבאה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dark-souls-3-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97-%d7%97%d7%95%d7%95%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%a1%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94/

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  7. Started by cb,

    ראיתי שיש דיון רק על הדמו של המשחק אז החלטתי לפתוח אחד על המשחק המלא. מקווה שאנשים ישתפו כאן אחד את השני במחשבות שלהם על המשחק,דרכים לשפר אותו...ובעיקר פאצ'ים טובים וקלים להתקנה שמומלצים ברשת. אני אתחיל בבקשה להמלצות על פאצ'ים טובים ויציבים שמשפרים את המשחק,כי פשוט חייב פאצ'ים למשחק הזה,כמו כל שנה.

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  8. Started by דניאל נ,

    מישהו יכול אולי לשלוח לי למייל לינק של הורדה למשחק הזה ? daniel_n2@walla.com[br]פורסם בתאריך: 13.07.2007 בשעה 15:56:47 מישהו ?

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות
  9. Started by JAMOOS GADOL,

    יש לי בעיה שאני מתאר לעצמי מתרחשת גם לאנשים אחרים דבר ראשון המשחק מצוין והכל עובד חלק. אבל... כשאני טוען משחק ששמרתי (יש פס כזה שמתמלא) הוא עושה בעיה ויוצא לי מהמשחק. כבר רשמתי פו בפורום על הבעיה המעצבנת הזאת ואמרתם לי להוריד את ה patch ואכן הורדתי אבל עדיין שום דבר לא עוזר יש לי xp באנגלית נ"ב יש לי שני משחקי GTA (אחד מהם הוא גרסה רחבה יותר של שתי דיסקים, והשני הוא גרסה של דיסק אחד אולם אין רדיו במשחק) ובשניהם זה לא פועל!!! מה לעשות?! בא לי להתאבד כבר, זה משחק א ד י ר משהו יכול להציל אותי?

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  10. Started by tamir2,

    שלום לכולם!! יש לי בעיה במשחק.. הזה כל פעם שאני נכנס למשחק.. אז העכבר נעלם לי.. ואז אחרי שאני עושה לו.. ctrl alt del ומופיע החלון הזה.. ואני סוגר את המחשק.. נפתח לי לכמה שניות.. הודעה כזאת ובה רשום engine reauires video card with pixel shader 1.1 or greater capabilities מחקתי את המשחק.. והתקנתי שוב.. וזה לא עזר.. ויש לי את הדריורים הכי חדשים בבקשה עזרו לי.. תודה!

    • 7 תגובות
    • 967 צפיות
  11. קניתי GTX 1070 וקיבלתי קוד לwatch_dogs_2. הבעיה היא שכבר קניתי את המשחק בלי קשר. יום אחרי שקניתי, המבצע התחלף לקבלת קוד for honor/ghost recon wildlands.. דיברתי עם TMS והם הציעו לי להחליף עם מישהו שקנה עכשיו את הקוד. מישהו מעוניין? מפרסם גם בחומרה, כי שם סביר שקנו כרטיסים לאחרונה

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  12. Started by DOGMA,

    http://www.crysis-online.comDuring EA's Q2, 2007 earnings conference call, they revealed that the release date for Crysis has been pushed back to EA's next 'fiscal' year which starts on April 1. I and quite a few others consider this as good news. Mainly due to pc upgrading and all of that.Only time will tell when Crysis is really coming out. כאילו שמישהו לא ציפה לזה...

    • 10 תגובות
    • 967 צפיות
  13. Started by יוסי111,

    שלום ובוקר טוב...... יש לי שאלה אני קניתי תמחשב שלי לפני חודש בדיוק וזה המפרט שלי: מעבדE6600 קור טו דו 2 כרטיס מסך X1950XT 256MB החדש שתומך בווינדוס וויסטה! וגיגה זיכרון.... רגיל של קינג סטון דואל צ'נאל... עכשיו ראיתי כמה משחקים כמו אנריל 2007 שהוא תומך כרטיסי מסך DX10 אז למשל הוא לא יפעל אצלי על הגדרות גבוהות וזה לא יפעל חלק וגם קרייסס???? וגם כמו כול המשחקים שיצאו במהלך החודשים הקרובים של שנת 2007 שזה שנה מלאת משחקים טוביםםם תודה לעוזרים תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 967 צפיות
  14. כי לא הבנתי בדיוק מה זה משחקים המוניים ברשת, ואיך משחקים אותם.. WOW נראה לי משחק ממש טוב ואני שוקל לקנות אותו, אבל קודם אני צריך לדעת מה בדיוק עושים שם ואיך המשחקיות. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות
  15. Started by WarMachine,

    שוחרר טריילר חדש משולב וידאו+קטעים מהמשחק עצמו,פשוט ענק! http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/downloads_trailers2.html לפי הטריילר זה יהיה אחד ממשחקי הפעולה הטובים בכל הזמנים!

    • 7 תגובות
    • 967 צפיות
  16. Started by iatia,

    מהם המשחקים הכי חדשים וטובים במשחקי מרוץ ופעולה ??? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  17. Started by gshhar,

    האם המשחק הזה כבר יצא ואיך הוא?

    • 10 תגובות
    • 967 צפיות
  18. אולי נהפוך את המשחק למשהו יותר כיפי ונקים קבוצה של ישראלים למשחק? שכל אחד ירשום את השם שלו. או תחפשו אותי: ISRAEL-IAF בסיסים: idsaash1 ו idsaash2

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  19. Started by pergola,

    מישהו יודע איך להכפיל את החפצים בתיק בWOW ?? כע יש כזה דבר אבל איך

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  20. גירסת המחשבים האישיים של אחד המשחקים המתקדמים ביותר בסביבה תוכל סוף סוף לפעול ברזולוציה האמיתית של המסך, בהנחה שיש לכם חומרה מתקדמת מספיק בכדי לאפשר זאת בתחילת החודש ראינו את Remedy Entertainment, יוצרת Max Payne ו-Alan Wake, משיקה את Quantum Breakעבור קונסולת ה-Xbox One ועבור המחשבים האישיים. משחק הפעולה השאפתני שמשלב בתוכו מעין סדרת טלוויזיה קצרה אשר מרחיבה ומעמיקה את העלילה זכה לקבלת פנים סבירה אצל המבקרים עם ציון ממוצע של 77 מתוך 100 (לגירסת הקונסולה), ובמפיצה מיקרוסופט מיהרו להצהיר כי מדובר בהצלחה הגדולה ביותר בדור הנוכחי עבור מותג טרי שאינו חלק מסדרת משחקים קיימת – אך במקביל בחרו להתעלם באלגנטיות מגירסת ה-PC, אשר הושקה באופן בלעדי לחלונות 10 ולחנות …

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  21. Started by Fighter,

    יש משהו שמחרפן אותי מאז שהתחברתי לאינטרנט וזה למה תמיד החברות הקוריאניות עושות משחקים עקומים. המשחקים שלהם (לרוב mmorpg) פשוט נראים נורא גרפית ויש משהו עם הטקסטורות של הריצפה שממש הורג לי את העיניים. בנוסף הUI שלהם גרוע והגיים פליי לא רחוק. למה זה נראה כאילו הם בונים משחקים עם תוכנת "בנה משחק בעצמך" לילדים שרוצים לפתח משחק. יש לי הרגשה שאחת הסיבות זה שלרוב החברות יש מלא מלא משחקים שהם מנהלים בו זמנית במקום להשקיע במשהו אחד איכותי. תסתכלו למשל על המשחקים של המערב, הם עולים על המשחקים הקוריאנים בכמה רמות.

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  22. Started by jj516,

    אנשים יש לי בעיה מציקה כשהתקנתי את המשחק GTA 3 וקבעתי את ההגדרות, מסתבר שהם נשמרו לעד!!! אני לא יכול יותר לשנות אותו כי אז המשחק פשוט לא שומר אותם וחוזר להגדרות שקבעתי בפעם הראשונה גם עם אני שומר את המשחק. מה אני יכול לעשות??? והאם מישהוא יודע איפה נשמרים ה SAVES בשביל שאוכל לגבות אותם ולהתקין את המשחק מחדש

    • 8 תגובות
    • 966 צפיות
  23. אז מה שיש בכותרת הכרטיס שלי זה audigy 2 הבעיה שיש סאונד רגיל אבל לא מוזיקה וכאשר אני מנסה לשים נגיד שיר של Mp3 בזמן שאני במשחק עדין אין מוזיקה גם לא של ה mp3 רק הסאונד הרגיל של דיאבלו . מישהו מכיר איזה פיטרון? הגירסה שיש לי עכשיו זה 1.10. (מקורי) ומישהו אולי רוצה לשחק ב internet איתי?

    • 12 תגובות
    • 966 צפיות
  24. שיחקתי CSS עד עכשיו ונמאס כבר יש המלצות לאותו סגנון? שיהיה ממשק פשוט רצים והורגים ;D איך COD? שווה השקעה של 200 שח בשביל סיריאל?

    • 6 תגובות
    • 966 צפיות
  25. Started by izikd,

    שלום, התקנתי את The Godfather אבל יש לי בעיה עם הסמן של העכבר. אני פשוט לא רואה אותו, אני יכול להזיז את העכבר אבל לא רואים את הסמן של העכבר, כאילו הוא מוסתר. אני זוכר שהייתה לי בעיה דומה בGTA 3 בזמנו, אבל מאז עבר הרבה זמן וכבר החלפתי כרטיס מסך. למישהו יש מושג? תודה.

    • 8 תגובות
    • 966 צפיות

דיונים חדשים בפורומים