עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by The UnKnown,

    http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=965#reply עפ"י PCARENA המשחק הוכרז וייצא בקיץ ללא דחיות נוספות, מידע נוסף בכתבה.

    • 9 תגובות
    • 972 צפיות
  2. Started by 3pac,

    כנראה שמפתחים את המשחק : http://news.filefront.com/former-lucasarts-staff-reveal-details-about-future-games-kotor-3-anyone/ אני מקווה שזה לא יהיה MMO.

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  3. שיחקתי בגרסה הפיראטית לפני שהחלטתי לקנות את המשחק. הכל עבד חלק על הגדרות הכי גבוהות (למעט Anti-Aliasing שהייתי צריך להוריד רמה אחת מתחת). קניתי את המשחק והורדתי אותו בOrigin. אני נכנס למשחק רשת, וחשכו עיני. המשחק עובד - על - הפנים. הייתי צריך להוריד כמה דברים על medium-high כדי שיעבוד טוב, וגם זה לא חלק. טוב אמרתי, אולי זה רק המולטיפלייר (לכו תדעו). התחלתי משחק single player מחדש. גם משהו לא בסדר. יש איזורים (כל חדר שני בשלב הראשון) שהFPS פשוט יורד בצורה מאוד מורגשת. מה-שלא-קרה בגרסה הפיראטית. מזל שלי שאיכשהו הגעתי לזה שAmazon (מאיפה שקניתי את הKEY למשחק) עשו לי refund. ויוצא שלא שילמתי אגורה על החרא הזה. אני אישית הולך למחוק את הגרסה החוקית מהמחשב ולחזור לשחק בגרסה הפירא…

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  4. לפני כמה שנים התחלתי לשחק (ממש כשהתחיל המשחק). אם אני זוכר נכון עברתי את ה25-30 הונור. אבל אני לא מצליח לשחזרת את החשבון עכשיו אחרי שהפסקתי לשחק כמעט שנה. אז חשבתי אולי יש למישהו איזה חשבון ישן שהוא לא משתמש בו ועבר איתו את ה15 הונור לפחות? אני יודה מאוד למי שיעזור. thx. מצאתי פתרון לבעיה.

    • 9 תגובות
    • 971 צפיות
  5. האם יוביסופט סוף סוף למדה משגיאות העבר? גירסת המחשב האישי של הפרק החדש בסדרת הפעולה וההתנקשות המצליחה יושק באיחור של כחודש, במטרה להבטיח ליטוש ומוכנות מיטביים לכתבה: http://hwzone.co.il/לונדון-כן-מחכה-לנו-assassins-creed-syndicate-עבור-ה-pc-נדחה/

    • 5 תגובות
    • 971 צפיות
  6. Started by myDGB blws,

    miniclips: פעם בשבוע יתפרסם miniclip של פראגים של שחקני הקהילה. דרישות: פראגים קצרים (עד 30 שניות לא יותר).עדיפות גבוהה לפראגים עם סקופ.פראגים מ5v5 בגאטר/pcw. שליחת הפראגים: את הפראגים שולחים לכתובת האימייל הזאת : hwzonecod@gmail.com הפראג חייב להיות בRECENT GAMES שלכם או למי שכבר יש אותי בסטים אני אוכל לראות את הsaved films שלו ...לאלה שאין אותי בסטים לצערי לא אוכל לראות מה ששמרתם כבר(משחק פח). תשלחו את הפראגים לאימייל בקריטריונים הבאים : שם במשחק: סטים ID: תאריך המשחק שהפראג מופיע בו: נשק: …

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  7. חבילת ה-Humble Bundle העדכנית כוללת שישה (עוד כמה יחשפו בהמשך) כותרי אינדי נהדרים שאולי טרם יצא לכם להתנסות בהם, ויכולים להיות שלכם בעבור כ-5 דולר לכתבה: http://hwzone.co.il/כמה-מהמשחקים-הטובים-ביותר-שכנראה-לא-הכ/

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  8. Started by dante123,

    סתם שאלה.עדיף Prophecies.

    • 13 תגובות
    • 971 צפיות
  9. אורח סבטה ס. GameGems
    Started by אורח סבטה ס. GameGems,

    כשמשחק או סדרת משחקים מצליחים להלהיב את קהל הגיימרים, אין זה פלא שהם מנסים להביע את אהבתם גם על ידי יצירת תוכן מוסף משלהם. הכירו את היצירות הטובות ביותר שבאו מהלב, ומהדמיון המופרע, של המעריצים הכי גדולים לכתבה: http://hwzone.co.il/מוזרים-ונהדרים-הכירו-את-משחקי-המעריצי/

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  10. הגעתי למין שלב כזה שאתה עובר מין אינפרא אדום, נכנס לחדר, ואז מישהו (ניראה לי ישהו שהיה פעם חבר שלך) אומר לך תברח, אני לא יודע עד מתי אני אוכל לישלוט על עצמי... (או משהו כזה) אני יודע שלבוס קוראים VOSS. אם אפשר שמישהו יביא לי שמירה של השלב,ואם לא אז לפחות הסבר בעיברית... עריכה: הינה זה השלב : http://guides.gamepressure.com/quake4/guide.asp?ID=283 וזה החמור שצריך להרוג : http://guides.gamepressure.com/quake4/gfx/word/85948203.jpg[br]פורסם בתאריך: 19.04.2007 בשעה 15:47:42 אפשר לפחות הפנייה למדריך בעיברית ?

    • 9 תגובות
    • 971 צפיות
  11. Started by mickl_kl,

    כרגע הגרפיקה עומדת על High. האם קיימת דרך לשנות את רמת הגרפיקה במשחק Crysis ל Very high למרות שהמשחק עצמו לא מאפשר את האופציה הזאת ? האם יש דרך בכל זאת לעקוף את זה ? כרטיס מסך gtx 260 192SP, מעבד Q9550.

    • 8 תגובות
    • 971 צפיות
  12. Started by miky,

    חברה תצביעו מה עוד אני יכול להגיד?

    • 6 תגובות
    • 971 צפיות
  13. Started by ndv,

    תמונות: http://www.gamespot.com/pc/action/bioshock/images.html?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;images הורדה: http://www.gamershell.com/download_20697.shtml רדו למטה יש ישראלי תורידו... דרייברים: http://www.gamershell.com/news/41037.html תבחרו תמערכת שלכם ותורידו. לא נראה לי שצריך להכניס את זה לדין הרשמי, אם כן אז מנהלים תנעלו.

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  14. חובה לכל חובבי ה RPG, התחלתי אותו היום, משחק מהמם, קיבל ציונים גבוהים מכולם(מעל לפחות85%), מדובב כולו עם דמות מגניבה, קרבות כיפיים, עולם חדשני ומקורי על אמת! איזשהו מכונאי שאיבד את הצוות שלו בעולם זר והחייזרים שם חושבים שהוא המושיע שלהם(לא כזה חדשני) אבל הדמויות מאוד אמיתיות, והגיבור עצמו הוא דמות מצחיקה וCOOL כזאת...הרבה יותר משכנע מגוטיק..ואני חובב מושבע של גוטיק. קיבינמט למה אין משחקים כאלה חדשים?? איזה גאונות. (אגב החברה פשטה את הרגל מזמן, כמו כל המשחקים הטובים...אני צריך לחפש את כל החברות משחקים שפשטו רגל ולקנות את כל המשחקים שלהם -הם בטח הכי טובים שיש) בקיצור לא מאמין שמי ששיחק במשחק הזה יגיד שהוא לא מעולה. משחק משנת 99...3D PERSON SHOOTER כזה, אבל גרפיקה ממש לא מרש…

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  15. Started by BeN-T,

    ערב טוב. בגלל המשימה האחרונה של call of duty 5 נכנס בי דודה לשחק משחק עם זומביים שצריך לחסל וכל זה. יש לכם איזה משחק טוב וחדש להמליץ? :s05:

    • 7 תגובות
    • 971 צפיות
  16. Started by rroonnii,

    מרשים. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V0qaj1BDtyM#!

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  17. אליפות ישראל בLOL כבר כאן! לפרטים והרשמה: http://gamex.co.il/community/viewforum.php/f,163/

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  18. Started by TimoTy,

    ^^^^ אין לי מה להוסיף תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  19. Started by creedie,

    Needlessly Large Clock: CreeDee Luclfer Shandi Zahi Hyplex Creedie Confirmed.

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  20. למה זה לא נותן לשנות ל 85..100.....? תקוע אצלי על 60 מישהו ? :-\

    • 8 תגובות
    • 970 צפיות
  21. Started by יורםבהרי,

    http://belphegor.uzidesign.com/?p=51 נראה משחק מעולה.... הגרפיקה בכלל חבל על הזמן.. איך ירוץ על 7800 לדעתכם?

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  22. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.... אף פעם לא ניסיתי לשים מוקשים ואני גם לא יודע איך או למשל את המכשיר הזה SOFLAM איך להפעיל... אני יודע שהמוקשים נמצאים תחת ENGINEER והם קיימים לי אבל לא מצליח להגיע אליהם . אותו דבר הSOFLAM. למי שתוהה אני יותר בקטע של סנייפינג...אבל רציתי גם להתחיל להרוויח נקודות בקטגוריות האחרות... הכי מצחיק אותי שמישהו מטעין כמה מוקשים על ג'יפ ומתאבד על איזה טנק(חייב לנסות את זה).

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  23. http://www.gamespot.com/news/6141960.html

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  24. Started by Nakion,

    קניתי את המשחק המקורי, התקנתי אותו פעם אחת ומיד בהתחלה במשחק הראשון המשחק לא הגיב למקשים אך המשחק עצמו המשיך לפעול, כולל סאונד והכל. מחקתי אותו וכשבאתי להתקין שוב ההתקנה עבדה מצויין עד הרגע שבו לוחצים על הכפתור הצהוב, "Install", במסך עם תמונה של המשחק. אחרי לחיצה על כפתור זה המסך נעלם ושום דבר לא קורה, מישהו יכול להגיד לי מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  25. Started by mic,

    אוהבים, לא אוהבים? נהינתם ? משחק טוב, אמיתי? שווה משהו?

    • 8 תגובות
    • 970 צפיות