משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
-
שיחקתי בגרסה הפיראטית לפני שהחלטתי לקנות את המשחק. הכל עבד חלק על הגדרות הכי גבוהות (למעט Anti-Aliasing שהייתי צריך להוריד רמה אחת מתחת). קניתי את המשחק והורדתי אותו בOrigin. אני נכנס למשחק רשת, וחשכו עיני. המשחק עובד - על - הפנים. הייתי צריך להוריד כמה דברים על medium-high כדי שיעבוד טוב, וגם זה לא חלק. טוב אמרתי, אולי זה רק המולטיפלייר (לכו תדעו). התחלתי משחק single player מחדש. גם משהו לא בסדר. יש איזורים (כל חדר שני בשלב הראשון) שהFPS פשוט יורד בצורה מאוד מורגשת. מה-שלא-קרה בגרסה הפיראטית. מזל שלי שאיכשהו הגעתי לזה שAmazon (מאיפה שקניתי את הKEY למשחק) עשו לי refund. ויוצא שלא שילמתי אגורה על החרא הזה. אני אישית הולך למחוק את הגרסה החוקית מהמחשב ולחזור לשחק בגרסה הפירא…
-
- 1 תגובה
- 971 צפיות
-
-
לפני כמה שנים התחלתי לשחק (ממש כשהתחיל המשחק). אם אני זוכר נכון עברתי את ה25-30 הונור. אבל אני לא מצליח לשחזרת את החשבון עכשיו אחרי שהפסקתי לשחק כמעט שנה. אז חשבתי אולי יש למישהו איזה חשבון ישן שהוא לא משתמש בו ועבר איתו את ה15 הונור לפחות? אני יודה מאוד למי שיעזור. thx. מצאתי פתרון לבעיה.
-
- 9 תגובות
- 971 צפיות
-
-
האם יוביסופט סוף סוף למדה משגיאות העבר? גירסת המחשב האישי של הפרק החדש בסדרת הפעולה וההתנקשות המצליחה יושק באיחור של כחודש, במטרה להבטיח ליטוש ומוכנות מיטביים לכתבה: http://hwzone.co.il/לונדון-כן-מחכה-לנו-assassins-creed-syndicate-עבור-ה-pc-נדחה/
-
- 5 תגובות
- 971 צפיות
-
-
miniclips: פעם בשבוע יתפרסם miniclip של פראגים של שחקני הקהילה. דרישות: פראגים קצרים (עד 30 שניות לא יותר).עדיפות גבוהה לפראגים עם סקופ.פראגים מ5v5 בגאטר/pcw. שליחת הפראגים: את הפראגים שולחים לכתובת האימייל הזאת : hwzonecod@gmail.com הפראג חייב להיות בRECENT GAMES שלכם או למי שכבר יש אותי בסטים אני אוכל לראות את הsaved films שלו ...לאלה שאין אותי בסטים לצערי לא אוכל לראות מה ששמרתם כבר(משחק פח). תשלחו את הפראגים לאימייל בקריטריונים הבאים : שם במשחק: סטים ID: תאריך המשחק שהפראג מופיע בו: נשק: …
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Bundle העדכנית כוללת שישה (עוד כמה יחשפו בהמשך) כותרי אינדי נהדרים שאולי טרם יצא לכם להתנסות בהם, ויכולים להיות שלכם בעבור כ-5 דולר לכתבה: http://hwzone.co.il/כמה-מהמשחקים-הטובים-ביותר-שכנראה-לא-הכ/
-
- 0 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
כשמשחק או סדרת משחקים מצליחים להלהיב את קהל הגיימרים, אין זה פלא שהם מנסים להביע את אהבתם גם על ידי יצירת תוכן מוסף משלהם. הכירו את היצירות הטובות ביותר שבאו מהלב, ומהדמיון המופרע, של המעריצים הכי גדולים לכתבה: http://hwzone.co.il/מוזרים-ונהדרים-הכירו-את-משחקי-המעריצי/
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
הגעתי למין שלב כזה שאתה עובר מין אינפרא אדום, נכנס לחדר, ואז מישהו (ניראה לי ישהו שהיה פעם חבר שלך) אומר לך תברח, אני לא יודע עד מתי אני אוכל לישלוט על עצמי... (או משהו כזה) אני יודע שלבוס קוראים VOSS. אם אפשר שמישהו יביא לי שמירה של השלב,ואם לא אז לפחות הסבר בעיברית... עריכה: הינה זה השלב : http://guides.gamepressure.com/quake4/guide.asp?ID=283 וזה החמור שצריך להרוג : http://guides.gamepressure.com/quake4/gfx/word/85948203.jpg[br]פורסם בתאריך: 19.04.2007 בשעה 15:47:42 אפשר לפחות הפנייה למדריך בעיברית ?
-
- 9 תגובות
- 971 צפיות
-
-
כרגע הגרפיקה עומדת על High. האם קיימת דרך לשנות את רמת הגרפיקה במשחק Crysis ל Very high למרות שהמשחק עצמו לא מאפשר את האופציה הזאת ? האם יש דרך בכל זאת לעקוף את זה ? כרטיס מסך gtx 260 192SP, מעבד Q9550.
-
- 8 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
תמונות: http://www.gamespot.com/pc/action/bioshock/images.html?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;images הורדה: http://www.gamershell.com/download_20697.shtml רדו למטה יש ישראלי תורידו... דרייברים: http://www.gamershell.com/news/41037.html תבחרו תמערכת שלכם ותורידו. לא נראה לי שצריך להכניס את זה לדין הרשמי, אם כן אז מנהלים תנעלו.
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
חובה לכל חובבי ה RPG, התחלתי אותו היום, משחק מהמם, קיבל ציונים גבוהים מכולם(מעל לפחות85%), מדובב כולו עם דמות מגניבה, קרבות כיפיים, עולם חדשני ומקורי על אמת! איזשהו מכונאי שאיבד את הצוות שלו בעולם זר והחייזרים שם חושבים שהוא המושיע שלהם(לא כזה חדשני) אבל הדמויות מאוד אמיתיות, והגיבור עצמו הוא דמות מצחיקה וCOOL כזאת...הרבה יותר משכנע מגוטיק..ואני חובב מושבע של גוטיק. קיבינמט למה אין משחקים כאלה חדשים?? איזה גאונות. (אגב החברה פשטה את הרגל מזמן, כמו כל המשחקים הטובים...אני צריך לחפש את כל החברות משחקים שפשטו רגל ולקנות את כל המשחקים שלהם -הם בטח הכי טובים שיש) בקיצור לא מאמין שמי ששיחק במשחק הזה יגיד שהוא לא מעולה. משחק משנת 99...3D PERSON SHOOTER כזה, אבל גרפיקה ממש לא מרש…
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
ערב טוב. בגלל המשימה האחרונה של call of duty 5 נכנס בי דודה לשחק משחק עם זומביים שצריך לחסל וכל זה. יש לכם איזה משחק טוב וחדש להמליץ? :s05:
-
- 7 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
אליפות ישראל בLOL כבר כאן! לפרטים והרשמה: http://gamex.co.il/community/viewforum.php/f,163/
-
- 0 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
Needlessly Large Clock: CreeDee Luclfer Shandi Zahi Hyplex Creedie Confirmed.
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-
-
למה זה לא נותן לשנות ל 85..100.....? תקוע אצלי על 60 מישהו ? :-\
-
- 8 תגובות
- 970 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6141960.html
-
- 7 תגובות
- 970 צפיות
-
-
קניתי את המשחק המקורי, התקנתי אותו פעם אחת ומיד בהתחלה במשחק הראשון המשחק לא הגיב למקשים אך המשחק עצמו המשיך לפעול, כולל סאונד והכל. מחקתי אותו וכשבאתי להתקין שוב ההתקנה עבדה מצויין עד הרגע שבו לוחצים על הכפתור הצהוב, "Install", במסך עם תמונה של המשחק. אחרי לחיצה על כפתור זה המסך נעלם ושום דבר לא קורה, מישהו יכול להגיד לי מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אוהבים, לא אוהבים? נהינתם ? משחק טוב, אמיתי? שווה משהו?
-
- 8 תגובות
- 970 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ! אין מאושר ממני כאשר אני צריך לכתוב הודעות משמחות שכאלה ! אתם אולי לא יודעים אבל אני מחפש כבר המון זמן שחקן זרג לקבוצת הסטארקראפט 2 שלנו כרגיל כמו כל שחקן שאני מצרף , לא מספיק שיהיה מדובר בשחקן טוב אלה הוא חייב להיות גם בן אדם נחמד שיסתדר עם התמהיל שאנחנו מנסים ליצור בקבוצת PwR. אני שמח לבשר שלא אחר מאשר Snykes מצטרף לקבוצה שלנו ומהיום הוא SnykesPwR ! Snykes או בשמו המלא : אור דניאל , הינו שחקן סטארקראפט מהותיקים ומהטובים שיש למדינתנו הקטנטונת להציע, הוא התחיל בתור שחקן פרוטוס (ושיחק בנבחרת ישראל בגלגול הקודם שלה) עבר לשחק טראן וכיום משחק בגזע השרצים (זרג) אין ספק שאור הוא תוספת משמעותית ומאוד חיובית לקבוצה שלנו והוא יתחיל לקחת חלק פעיל בקבוצה כבר הערב במסגרת…
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-


