עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mj23,

    היי קניתי תCOD החדש דרך סטי ואני רוצה למכור אותו השאלה שלי איך אני יכול למכור אותו אם יש לי אותו בסטים (יש לי עוד הרבה משחקים בטסים כמובן אורגנלים) אם למישו יש מושג על מה אני מדבר אשמח לקבל עזרה חח

    • 4 תגובות
    • 973 צפיות
  2. מתגעגעים לימי הזוהר של מפיצת המשחקים האמריקאית בשנות התשעים? מבצע עדכני בחנות הגיימינג מציע לכם הזדמנות לחוות אותם מחדש, בפורמט נטול DRM שנתמך על ידי מערכות מודרניות לכתבה

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  3. האם ה-Knuckles הם מה שיהפוך לדרישת הבסיס החדש במשחקי מציאות מדומה מתקדמים? לכתבה

  4. Started by ExploiT,

    אוקי כולם לא מזמן עברתי תשלב עם dog הכלב הרובוט הזה שאני מקבל איתו תgg עכשיו אחרי ששיחקתי עם dog מגיעים רובטים ואני נכנס לאמוק ורץ עם הבחורה לבית ואז יש הפסקת חשמל וככה והיא הולכת לעזור לאבא שלה וכ'ו והכלב בא איתי ופותח לי את הפתח למנהרות חפירה של הcity 17 עכשיו אני נכנס עולה ויש שלב עם מלא זומבים וככה אני מחסל אותם ומגיע לגג שיש שם מעלית שמורידה אותי לבית קברות כזה שיש שם בחור עם שוטגאן שעוזר לי לחסל אותם וככה ואז הוא פותח לי תשאר ואני מגיע למנהרה עמוסה עכבישים ומפלצות קטנות כאלה אבל מלא!!!! אני יורה בחביות ומופצץ אותם גמרתי עליהם את כול הרובים shotgun smg רימונים king cobra פיסטול מה לא ? איך אני עובר את זה ? איך שאני יורד מהמהרגות מברזל לקרקע אני חטוף לינץ תודה

    • 11 תגובות
    • 973 צפיות
  5. מחפש סגנון משחק כמו SRS או JUICED או ניד פור ספיד שיכלול מכוניות כמו AUDI או רנו ארופאיות בקיצור יש חיה כזאת? ואגב מה לפי דעתכם יותר יפה SRS או JUICED ?

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות
  6. Started by AMD-Z,

    שמעתי שהמשחק המצויין pro evolution soccer 2 מגיע למחשב.... זה נכון? האם שינו את שמו בגירסת המחשב שלו? איפה יש תמונות מהמשחק? :smoke:

    • 4 תגובות
    • 973 צפיות
  7. אני משחק ב -spellforce 2 למי שמכיר משחק לא חדש במיוחד.... שיחקתי במשחק והכול עבד רגיל...עד שלפתע הוא החליט שהוא לא עובד יותר... כשאני לוחץ על המשחק אין שום תגובה ואין שום פירוט למה זה לא עובד פשוט כלום לא קורה.. עשיתי install מחדש וגם זה לא עזר... אני לא מבין מה קרה פתאום שהמשחק לא עובד...לא עשיתי שום דבר... מחכה לעצות תודה !!! [br]פורסם בתאריך: 24.03.2011 בשעה 09:40:11 יכול להיות שהבעייה הוא באחד מקבצי ה-DLL ואם זאת הבעייה אז איך אני מתקן את זה?יש תוכנה שמטפלת בזה???

    • 1 תגובה
    • 973 צפיות
  8. Started by oren99,

    מי משחק? איזה תענוג.

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  9. Started by WarMachine,

    לפני כמה ימים (או שאולי היום) יצא סרטון לGOW2 והוא נראה פשוט מדהים, גרפיקה שבהחלט מראה שיש לPS2 הזקנה מה להציע, משחקיות כמו שרק GOW יכול לתת, בקיצור תאווה לעיניים, לא יכול כבר לחכות למה שבעיניי (ובעיני רבים) הוא משחק הPS2 הטוב בכל הזמנים אפשר לראות את הסרטון כאן:http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6148146&pid=932295 כעת למשחק הבא, Prey. משחק שמפותח לX360 ולPC כבר כמה שנים טובות, מבית 3DRealms (מישהו אמר מקס פיין? דיוק ניוקם דיליי פוראבר?), משחק FPS מדע בדיוני, די ביזארי האמת, אבל לפי כל הכתבות והדעות עליו הוא הולך להיות הדבר הבא למחשב האישי, קצבי, נראה טוב, ובעיקר מיהנה. נצטרך לחכות(כנראה לא הרבה) ולראות אם אכן הוא יהיה כזה, אבל מה שבטוח הוא …

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  10. Started by imac,

    האם יצא משהו כמו Directx לLinux ול MacOs X או שMicrosoft תשמור לעצה את הבילעדיות?

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  11. בעיקר מעניין אותי הדרקון והמכוניות

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  12. Started by kip,

    התקנתי פאטצ' במדאיבל II (זה נראה זוועה בעיברית...) איך אני יודע שהוא מותקן? יש כל כך הרבה באגים שחוויית המשחק פחות טובה מ ROME , רק אצלי?

    • 12 תגובות
    • 972 צפיות
  13. שלום חברים לא מצאתי תשובה בפורום מסכים.אולי כאן... ראיתי את המסך הזה בתצוגה והוא מדהיםםם יש לו איכות תמונה מטורפת אבל לא יכולתי להריץ עליו משחקים הבנתי שהזמן תגובה האמיתי שלו בערך 16MS בממוצע מישהו יכול להגיד לי מניסיון שזה לא מפריע למשחקים כבדים כמו COD6 BATELFIELD BAD COMPANY ? אין קריעת תמונה?? תודה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  14. Started by ezb2co,

    רק כשאני במסוק או מטוס, יכול להיות תוך שנייה או אחרי רבע שעה... לא כשאני בשום מצב אחר

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  15. אין לי בחירה בהגדרות לרזולוציה 1680x1050 (רזולוציה טבעית של המסך שלי) ניסיתי לקבוע את הרזולוציה בקובץ game.cfg, אבל ברגע שאני נכנס למשחק ההגדרות מתאפסות ל רזולוציה של 1024x768 מה אני יכול לעשות כדי לשחק ברזולוציה הזאת? *זה מסך חיצוני שמתחבר למחשב הנייד שלי, משום מה גם לדסקטופ לא היה לי בחירה לרזולוציה הזאת והוספתי אותה ב nvidia control panel

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  16. http://www.amd.com/us-en/Processors/ComputingSolutions/0,,30_288_11054_11056%5E11074,00.html תהנו...

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  17. אהלן.. שאלה פשוטה לי אליכם: הרבה פעמים קרה לי שהתקנתי משחקים על מחיצה שהיא לא המחיצה של WINDOWS, ולרוב אפשר לשחק בהם גם אחרי שמפרמטים את המחשב. הבעיה היחידה היא שהם לא רשומים בREGISTRY כמותקנים ולכן אי אפשר להתקין להם חבילות הרחבה או לעדכן אותם בכל צורה שהיא.. שאלתי היא, בנוגע למשחקים באופן כללי ולC&C3 באופן ספציפי, האם אני חייב להתקין את המשחק מחדש או שיש אפשרות "להשלים" לWINDOWS את החסר כדי שיכיר בקיומו של המשחק על ההרדיסק? תודה!

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  18. Started by menihen16,

    שלום לכם... אני משחק במשחק Mirrors Edge ו5 דקות בערך אחרי שאני מתחיל לשחק המשחק נתקע ולפעמים המסך מהבהב ואני צריך לעשות ריסטרט... מישהו יודע למה?. הכרטיס מסך על 50 מעלות במנוחה וכ75 מעלות במאמץ...! בדקתי את זה וכשהמשחק נתקע הכרטיס הגיע ל 68 מעלות מקסימום... חשבתי שהכרטיס מתחמם וגרם לזה אבל עשיתי בדיקה ב OCCT והכרטיס אחרי 10 דקות מאמץ וטמפרטורה של 75 מעלות בערך לא נתקע! מה יכולה להיות הבעיה?. תודה לעוזרים. מני חן.!

    • 9 תגובות
    • 972 צפיות
  19. אני גם שיחקתי בדמו אבל בדמו זה לא היה כזה נורא, לא היו דרופים בתחילת המפה וגם לא היו תקיעות בתוך המשחק. ואני משחק על אותם הגדרות כמו ששיחקתי דמו - 1280X960 AntiAliasing 2X והכל על High. יש לכם מושג מזה יכול להיות, והאם יצא פאטץ בקרוב? תודה!

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  20. Started by dark_zero,

    איזה משחקים אתם ממליצים לי להתקין על המחשב הבא:CELERON 700Mhz 256 mb ram tnt 2 model 64 32MB אבל משחקים יפים

    • 14 תגובות
    • 972 צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    קבלתי אתמול את המשחק Chaser למשהו יצא לשחק בו?

  22. Started by natan805,

    התחלתי לא מיזמו לשחק במשחק הזה אני רק בשלב השני .אבל יש דבר שאני לא מבין במשחק הזה שיש כוונת על אחד הרכבים שאתה מתחרה איתם ואז יש לך למעלה משהו כזה שאם אתה לוחץ על ctrl הוא מתרוקן .אין לי מוסג מזה עושה ומה זה משפיע משהו יכל להסביר לי ? אני יודה לו

    • 6 תגובות
    • 972 צפיות
  23. הדגמה חדשה של וואלב ו-HTC עבור משקפי ה-Vive VR שלהן תאפשר לכם לחקור את מעבדות Aperture באופן אישי וחופשי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צאו-לסיבוב-קצר-בעולמו-של-portal-2-במציאות-מדו/

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  24. Started by The UnKnown,

    http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=965#reply עפ"י PCARENA המשחק הוכרז וייצא בקיץ ללא דחיות נוספות, מידע נוסף בכתבה.

    • 9 תגובות
    • 972 צפיות

דיונים חדשים בפורומים