עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Necessary_Evil,

    לכל מי שמכיר את המשחק... אחרי שיוצאים מהכלא בgold saucer ואחרי שהחבר של בארט מת יש תחרות של chocobo, נכון? אז ברגע שמתחילה התחרות נתקע המשחק ונסגר...זה קורה כל הזמן ואני לא יכולה להמשיך את המשחק...מערכת הפעלה W2K, SP2, יש פתרון? תודה -חציל

  2. אני מעוניין לקנות משלחק למחשב אסטרטגיה טובה ...קצת לבזבז זמן לפני הלימודים ? איפה כדי לקנות?

  3. plain sight הוא משחק רשת חינמי ותלת ממדי, הרעיון בסיסי ביותר, לרוץ לקפוץ ולפגוע בשחקנים האחרים ;D http://www.plainsightgame.com/ משחק מאוד קטן (הורדה של 40M) אבל לא רע בכלל. כרגע אין אנשים שמשחקים בזה, לפחות לא בגירסה האחרונה, ולדעתי זה בזבוז.

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  4. אני מחפש אתר שמפרסמים בו מקומות הרשמה למשחקים שעדיין בשלבי בטא... אני יודע שיש אתר כזה! ואני צריך רשימה של משחקים שעובדים על לינוקס.... תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  5. Started by superginiman,

    קנה חבילת זהב קבל... אלמוג? שמתי תמונה של BLUE SHIFT בשביל להשוות את הסמל http://members.lycos.co.uk/superginiman125/c/PICT0873.JPG

  6. גם מודעות עצמית זה חשוב: צפו בקדימון המצחיק והנהדר ל-Skyrim: Very Special Edition לכתבה

  7. אני משחקת אותו משחק במחשב ובאנדרואיד. באנדרואיד זה מחובר לחשבון גוגל פליי שלי ובמחשב זה לא. איך אני עושה שבאנדרואיד יהיה לי את מה שיש עכשיו במחשב? (חוץ מלפתוח עוד חשבון גוגל פליי) תודה.

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  8. אם יש מישהו שרוצה לשחק age of mythology titans שידבר איתי בפרטי

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  9. Started by SilentBob,

    טריילר חדש למשחק Mafia 3 - בתחילת אוקטובר אצלכם במחשבים האישיים ובקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4. https://goo.gl/w7SL6c

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  10. יש לי את המפרט שב(מפרט שלי) עכשיו שאני משחק ב Unreal II אחרי כמה דקות הוא יוצא לי ורושם לי את ההודעה הזאת מה זה יכול להיות ? מה ההודעה הזאת אומרת ? (מצטער אין לי מושג באנגלית) וגם בכללי במשחקים שיש לי על המחשב אני לא יכול לשים רצולוציה של יותר מ - 768*1024 איך זה הגיוני בכלל ומה אני צריך לעשות ?

    • 8 תגובות
    • 974 צפיות
  11. can you give me pleas link to download the PATCH 1.12 for BF2? :s05:

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות
  12. שלום חברים, התחלתי לא מזמן לשחק לאחר שהתקנתי את שני הפאטצ'ים והכל עבד בסדר בכל המשימות עד עכשיו. אני בחלק הראשון במשימה שניקראת clean getaway בה אחרי שאני לוקח למישהו את הרכב אני צריך להביא אותה לאיזה מגרש: אני נוסע למגרש לפי GPS במפה וביעד (אייקון צהוב עגול) צריך להיות איזה סימן-חץ שהוא טריגר להמשך והוא פשוט לא קיים -ברגע שאני יוצא מהרכב -ניקו לא מצליח להכנס חזרה והוא תקוע מיחוצה לו ובמשימה בלי אפשרות להמשיך-ניסיתי להתקשר בטלפון לכולם אבל זה לא עזר.... אשמח אם תוכלו להציע מניסיונכם תודה רבה לכול העוזרים

    • 1 תגובה
    • 973 צפיות
  13. Started by snir0,

    המפרט שלי הוא כזה: מעבד: core duol e6400 2.13 ghz זיכרון: 2gb כרטיס: 1950xt ati 512mb לוח אם: gigabyte 965p השאלה היא: כשקניתי את המחשב התייעצתי עם חברי הפורום והם אמרו שבסדר לקנות מעבד כמו שלי למשחקים. אבל המשחק ריינבו סיקס דורש מעבד של 3ghz ולכן המשחק לא רץ כמו שצריך. אנא יעצו לי מה לעשות עכשיו אני מת על המשחק הזה.

    • 12 תגובות
    • 973 צפיות
  14. Started by play_boy,

    התקנתי far cry ניכנסתי למישחק ושמתי הכל עד הסוף התחלתי לשחק ושמתי לב שהמיים במערה בהתחלה קצת ניראים מכוער כזה סבבה אמרתי לא משנה המשכתי סבבה בהמשך המשימה כשה יוצאים החוצא שמתי לב שהמיים ניראים כמו ריבועים כאלו וכשה אני מיתקרב אילהם הם מתחילים לשנות ביכלל צבעים סבבה יצאתי למישחק ושמתי הכל על בררת מחדל והתחלתי לעלות באכות מהכי נמוך לגבוה הכל היה סבבה אים המיים עד שהגעתי לאכות high אז עוד פעם המיים ניראים חרה כמו שהסברתי ליפני אז סבבה יצאתי מהמישחק מחרתי תדרייברים שהיו לי והתקנית את האלו שקיבלתי אים הדיסק עדיין אותה בעייה תעזר בבקשה לא יודע מה לעשות תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  15. ההרשמה ל MMO החדש של BIOWARE נפתחה http://www.swtor.com/ לי היו בעיות להרשם, האתר לא עבד לי משהו. אם אתם רוצים לנסות את המשחק לפני שאתם קונים כדאי לנסות להיכנס ל BETA.

    • 7 תגובות
    • 973 צפיות
  16. Started by Interl-Conore,

    ראיתי את התמונה הזאת:http://assets.xbox.com/en-us/support/_images/VGAHDAVCableTvHookup.jpg אבל במסך שלי אין את הCABLE הלבן והאדום :-X מישהו מוכן להסביר לי את זה?

    • 5 תגובות
    • 973 צפיות
  17. Started by taltola,

    מישהו יודע מתי אמורה לצאת מפת הקהילה החדשה? זו עם הג'ונגל?

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  18. Started by pahitush,

    גם יניב קרול הטרול AKA YGRIND\ENTRODUCE עשה מלא שטויות קילל ופתח סתם משתמשים. באן בבקשה

    • 1 תגובה
    • 973 צפיות
  19. היי! היום התחלתי לשחק AASF... נראה משחק חמוד, מה רע בלהרוג אנשים ;D אני צריך כמה עצות... נגיד אני נכנס לסרבר, ואז מופיע לי חלון שאני צריך לבחור קבוצה, בחרתי, ואז מופיע עוד משהו שאני צריך לעשות ולא הבנתי בדיוק מה ??? איכשהו אני נכנס למשחק, ואז יש לי סוג של רובה צעצוע שמחקה AK47 :-X יש אולי נשק אחר? אני צריך לקנות, כמו ב CS נגיד? אקדחים, רימונים, יש עוד מה לקנות? ואם יש לכם סתם טיפים נחמדים, מה המטרה במשחק הזה בכלל אתם מוזמנים להגיד תודה

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  20. Started by omfglol,

    https://www.cal-online.co.il/he-IL/Cal/prepaid/Pages/welcome.aspx רציתי לדעת אם אפשר להשתמש עם הכרטיס הזה בשביל התשלום החודשי ל World of warcraft?

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות
  21. Started by k22,

    אני משחק בUnreal Tournament 3 אוף לין אני לא מצליח לעשות save לא יודע איך עושים פעם שיחקתי בזה וכן עשיתי save שאלתי היא איך אפשר לעשות save במשחק אני משחק כמה שעות ושוב פעם מתחיל מתהחלה

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  22. Started by zombie,

    [glow=red,2,300]DCS: Black Shark - הדיון הראשי[/glow] Minimum system requirements: Windows XP, Vista; CPU P4 2GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video 256MB RAM, compatible with DirectX9; 5GB of HDD space Recommended system requirements: Windows XP, Vista; CPU Intel Core 2 Duo 3GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video Card with 512 MB RAM (ATI Radeon HD4850+ or nVidia GF8800+), compatible with DirectX9; 5GB of HDD space black shark, כריש שחור בתרגום, הוא סימולטור מסוקים, שונה מסימולטורים אחרים בגלל השליטה השונה בין מטוס למסוק משום שהמסוק הוא עוף מוזר בין כל המטוסים שעפים ברחבי השמיים במשחקי הסימולטורים הרבים, המסוק היא יותר איטי וכבד בתעופה שלו, הוא מסוגל לרחף במקום ולעוף…

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  23. Started by DUDEnamE,

    מי עוד התחיל לשחק בו?

    • 5 תגובות
    • 973 צפיות
  24. Started by ag43,

    קיבלתי את ההרחבה של FEAR ואני רוצה לשחק בה. כששיחקתי במשחק המקורי הייתי עם מסך CRT 17 ולכן שיחקתי ב1024X768. היות שעברתי למסך LCD שהרזולוציה הטבעית שלו היא 1280X1024 רציתי להעביר לרזולוציה זו וגיליתי שהמשחק לא תומך בה. משיטוט קצר ברשת גיליתי שצריך לערוך ידינית את קובץ הSETTINGS.CFG אבל אם אני עושה זאת המשחק לא עובד. הוא לא מנסה אפילו להטען. כאשר אני מחזיר לרזולוציה המקורית המשחק נטען ללא בעיה. מישהו יודע כיצד להגדיר את המשחק כך שיעבוד ברזולוציה זו? ברזולוציות האחרות המשחק נראה נורא.

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  25. כותרים עם תקציבי עתק לצד משחקי אינדי צנועים, פעולה לצד סימולטורים: אלה הם המשחקים שעשוי חיל בשנה האחרונה בפלטפורמה של וואלב, לפי הנתונים של האתר Steam Spy למרות ההצלחה המרשימה של הקונסולות מבית סוני ומיקרוסופט, השנה החולפת היוותה גם המשך שגשוג עבור הגיימינג במחשבים האישיים באופן כללי, ושל יקום ה-Steam בפרט. לא מאמינים לנו? להלן הנתונים שמציע האתר Steam Spy, אשר מתמחה באיסוף סטטיסטיקה מפורטת ומגוונת אודות הפלטפורמה הפופולרית. לפי המקים של Steam Spy, אשר מתבסס על נתונים שנאספו בין ה-1 באפריל 2015 ל-20 בדצמבר 2015 (הוא טוען כי הנתונים שנאספו במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה אינם אמינים מספיק), לפחות 10 כותרים שונים הצליחו למכור מעל למיליון עותקים במהלך 2015 – נ…

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות

דיונים חדשים בפורומים