עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני חולה על זה ואני מת כבר לפוצץ גולגלות ולבתר גפיים! http://www.gametrailers.com/player/22862.html

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  2. Started by Galit17,

    הנה איפה שאני לא יודעת מה לעשות היה איש שאמר לי שיש משהו שמפריד בן הנוסעים לחיילים ושאני צריכה לירות בבר אבל לא הבנתי כלום מזה: [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  3. כל אחד יכתוב את משחקי האסטרטגיה שהוא הכי אהב עם דירוג 1 generals 2 red alert 2 3 Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 2 4 Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 5 c&c 3 6 company of heroes 7 Age of Empires III 8 age of mythology 9 Act of War

    • 23 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. Started by daniel89,

    מישהו יודע מתי אמור לצאת הניד פור ספיד פרו סטריט??? דניאל.

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  5. Started by davidcohen,

    הורדתי את המשחק ואת הפאצ' והתקנתי אותם אני חייב להתקין את התוכנה Punk Buster בשביל שהמשחק ימצא לי סרברים ? ואם לא, אז מה התוכנה בעצם עושה או נותנת לי ? תודה

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  6. אני מחפש משחק מכות למחשב כמו טקן לסוני 2 משחק לא ישן (לא מורטאקומבאט) מישהו מכיר משהוא בסגנון?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. ציפיתי להרבה יותר. פתאום אני רואה את הפרצוף של החייל ההוא חשבתי משהו בהגדרות לא טוב, במריו ראו ברור יותר את הפנים של השחקנים. אבל גם כשהעליתי את הרזולוציה ל 1280x1024 וההגדרות על HIGH המשחק נראה גועל נפש, והמשחק בכלל גרוע יותר. Doom משחק חזק יותר =\

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. http://img443.imageshack.us/img443/619/thebigpicdj8.jpg (שמתי בקישור כי התמונה מכבידה מאד על העמוד) קבלו את זה כמה משחקים חח אם תשימו לב יש שם פעמיים ויסטה מקורי!! (השני זה הדיסק הרגיל מעל הPREMIUM) PSP וIPOD VIDEO וראיתם כמה משחקים חח? זה המון ויש עוד אבל הם לא נכנסו לתמונה חח אל תשכחו את הG5 יאללה תגובות

    • 14 תגובות
    • 879 צפיות
  9. Started by kobi122,

    המשחק פיפיא, הנסיך הפרסי, המעניש וטומב רידייר הם עולים ויוצאים רק כשאני עושה ריסרט הם עובדים טוב למה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  10. Started by kill_b7,

    http://www.gamespot.com/video/938138/6175703/videoplayerpop? לא יודע למה לא שומעים פה על המשחק הזה אבל הוא נראה מאוד מאוד טוב ומעניין

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  11. חוץ מ test drive וסידרת nfs אני לא מכיר עוד משחק של מרוץ מכוניות אז יש למישהו משחק מרוץ מכוניות עם גרפיקה יפה ושיהיה משחק מוצלח ויפה למי שיש שירשום את השם של המשחק

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. מחפש את הדמו של GRAW2 אם אפשר לינק.

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  13. יש לי בעיה במשחק בהתחלה שהתקנתי אותו המשחק עבד כמו שצריך והכל היה סבבה אחרי שעברתי קצת מהמשחק קימת כלום ... יצאתי מהמשחק יום למכורת טענתי תה שמירה וראיתי את הדמות שלי בצורת חייזר חללית או איזה ספינה משו מוזר לא כמו שזה צריך להיות אז יש מצב שזה בגלל הדריברים כי מחקתי והתקנתי כמה דריברים אחרים (רציתי STEREO) אז קיצר היום התקנתי את המשחק מהתחלה ובחלון הזה שמראה אם המחשב שלי מספיק בשביל המשחק הוא הראה שחסר לי דריברים מעודכנים לכרטיס מסך שלי אחרי זה נכנסתי וזה עדיין היה ככה (הבעיה אם הדמות) יש לי 8800GTS אם זה קשור לדריברים מישו יכול להביא לי דריבר מעודכן וטוב ? ואם זה לא קשור לדריברים מה יכולה להיות הסיבה??

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  14. שלום לכולם אני משחק ב-fear combat ואחרי שפירמטתי את המחשב אני יכול להיכנס למשחק אבל אני לא יכול לזוז למי שיש פיתרון לבעיה אני אשמח מאוד תודה לכל העוזרים eli_Asus.

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    אם יש לכם הסבר לבחירה תרשמו כאן

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  16. הפסקתי לשחק במשחק לפני כמה חודשים, כי פשוט לא היה לי זמן, אבל עכשיו יש לי כמה שעות חופשיות פה ושם, כשאני לא עובד או לא יוצא מהבית, וחשבתי לחזור לשחק. פשוט, בתקופה שבה עזבתי את המשחק, נראה היה שהוא בתהליכי גסיסה והרבה עוזבים אותו. מה המצב כרגע? כדאי לי לשלם שוב על חשבון ולהתחיל לשחק, או שהוא לקראת הסוף?

    • 8 תגובות
    • 908 צפיות
  17. Started by nizan,

    http://server1.crysis-online.com/video/SD/(Crysis-Online)%20Theatrical%20Crysis%20Trailer%201.mp4

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Galit17,

    הורדתי את JVM.DLL ושמתי והוא עדיין רוצה אותו. הוא רושם לי: couldn't find jvm.dll chjeck if yuou have jre in your game directory הורדתי גם את זה וזה לא עזר: http://www.java.com/en/download/index.jsp ואני מצליחה לשחק ללא בעיה ב דמו ואפילו עובד חלק בהגדרות הכי גבוהות אז למה הדמו מאפשר והמשחק המלא לא?

    • 3 תגובות
    • 865 צפיות
  19. Started by Asafalfa,

    היי לכולם ... תגידו מישהו יכול לומר לי איך אני מוצא שרתים לדבר הזה ? כאילו כל מה שהוא מוצא לי זשה שרתים עם פינג של 200 + וה GAMESPY החדש פשוט נורא לשימוש גם כן אני מבקש רק שרתים מארץ מוצא לי שרתים של ארהב ?! ... בקיצור עזרה בבקשה!... עוד שאלה קטנה לאחר התקנה של הPUNKB עדיין הוא כותב כאילו אין לי :\? גם לאחר שאמרתי לו איפה המשחק נמצא ,אז למה הוא לא מוצא אותו? :'( תודה אסף

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  20. Started by Sting,

    אני כרגע נמצא בדרגת Master Sergeant ואמור לעלות לדרגת First Sergeant , אני לכאורה עונה על כל הדרישות מבחינת ניקוד וכל basic badges הנתונים שלי http://bf2s.com/player/46298587/ מערכת הדרגות http://bf2.com/content/Ranks מישהו יודע למה אני לא עולה בדרגה ? שכחתי משהו אולי ?

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  21. Started by esaly,

    היי!! תגידו, מישהו יודע איפה ניתן למצוא עידכון שחקנים לUEFA Champions League 2006-2007? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  22. Started by killerg,

    אני שמח להכריז על שרת חדש של Battlefield 2142 מדורג בחסות vgames כתובת השרת היא: 213.8.254.38:17567 אז אם אתם אוהבים לשחק Battlefield 2142 תיצתרפו לקהילת vgames ב- bf.vgames.co.il

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  23. Started by Royz,

    יצא מוד חדש של ימי הביניים - http://age-of-chivalry.com/ המפות ממש יפות ואין בעיות של FPS מה שכן, האנימציה של הנשקים דפוקה ויש בעיות פינג. אבל זה עדיין בבטה וזה השיחרור הראשון שלהם.. בכל מקרה זה די נחמד סך הכל ויש פוטנציאל.

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  24. אני ממש חדש במשחק הזה ושמעתי שיש אפשרות לשחק ברשת. יש מצב למצוא מדריך שמסביר איך? מצאתי בגוגל כל מני מדריכים של ילדים שלא ממש מבינים על מה הם מדברים... מקווה שתעזרו לי ???

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  25. Started by Silol,

    כשאני בא להתקין את המשחק מופיעה לי ההודעה הזאת: אפילו שהתקנתי את הגרסא האחרונה של DIRECTX..למישהו יש מושג?

    • 6 תגובות
    • 728 צפיות

דיונים חדשים בפורומים