עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by galh_5,

    האם ייצא call of duty 3? ואם כן אז מתי?

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  2. ה-ZombiU של שנת 2012 הפך ל-Zombi, קיבל מתיחת פנים ונוחת במחשבים האישיים וגם בקונסולות של מיקרוסופט וסוני. האם הוא עדיין רלוונטי? לכתבה: http://hwzone.co.il/משחק-הזומבים-המקורי-של-נינטנדו-ויוביס/

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  3. Started by POD,

    שלום לכם, יש לי את המשחק הזה והבעיה היא שהוא טוחן את ה-HD בצורה לא נורמלית . זה נראה כאילו הוא לא קורא בכלל מהזיכרון. עד שהוא עולה זה איזה 5 דק', וגם כל תזוזה עם העכבר גורמת לקריאה מסיבית מה-HD. זה כאילו כל המשחק יושב ב-PF. יש לי 256MB של זיכרון ואת ה-PF הגדרתי על 512. הדברים "הכי כבדים" שרצים ברקע זה EMULE, MESSENGER, פיירוול, AVG ANTIVIRUS ולפעמים גם ICQ. מה אני יכול לעשות? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  4. אתר שיש בו דרישות מערכת Minimum וגם דרישות מערכת מומלצות חשוב שגם יראה משחקים שלא יצאו עדיין.

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  5. Started by eran131,

    שלום לכולם רציתי לדעת האם כדאי לי לשדרג את המחשב לאור יציאת המשחקים החדשים בשנת 2011-2012 מפרט- מעבד - AMD Phenom II x4 945 3.0Ghz BOX לוח אם - Gigabyte GA-MA770-UD3 Retail זיכרונות(ראם) - A-Data 4GB(2X2GB) DDR2-800 CL4 Vitesta Extreme כונן קשיח- Samsung 500GB SATA3 3.5 7200 כרטיס מסך - Sapphire Radeon 4890 1GB GDDR5 Vapor-X Retail ספק כוח - Seasonic Silver Power 650W 52A@12V SPSS-650HT-APFC-F3

    • 11 תגובות
    • 982 צפיות
  6. Started by ofer_mat,

    329 מפות שיחקתי ואני כל הזמן מחפש עוד מפות...ממש מכור מתי יוצא החלק הבא? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  7. Started by yoni321,

    אנשים שלום קניתי HALF LIFE 2 שבתוכו יש את הקאונטר עכשיו רציתי לדעת איך אני יכול לדעת את הFPS שלי בזמן אמת? לגבי המשחק אני הבנתי שאפשר לשנות באפשרויות או משהו כדי שאני ייראה בצד את הFPS. אם מישהו יודע איך בבקשה דחוף. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  8. נתקעתי בשלב הרביעי נראה לי, השלב עם ארבעת המפתחות... לפי מה שהבנתי אני צריך את הרפסודה הזאת כדי לטפס על איזה קיר אבל היא תקועה שם ואי אפשר להזיז אותה. מצורפת תמונה. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  9. Started by sEEdy,

    יש גרופ אחר כבר פדידה שלח אותו אתמול כולם להיכנס אליו זה מאוד חשוב לקהילה.

    • 0 תגובות
    • 982 צפיות
  10. מפרט: Intel i7-2630QM CPU @ 2.00GHz 8GB DDR3 NVIDIA GForce GT 525M כדוגמה: Fifa 2014, PES 2014, Call of Duty האחרון? תודה

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  11. Started by amitaihasnes7,

    שלום. השאלה שלי אילכם היא לאיזה כרטיס מסך אני זקוק ע"מ להפעיל את המשחק GTA SA ב-PC. באיכות בינונית ורולוציה בינונית עד גבוה. התקציב שלי הוא עד 1000 שקל. אז אני אשמח אם מישהוא ימליץ לי על כרטיס מסך טוב ואיכותי במחיר משתלם, ע"מ להריץ את המשחק GTA SA. בתודה מראש. דרך אגב התושבת של כרטיס המסך שלי היא AGPX4. כיום כרטיס המסך שלי הוא Geforce fx 5200 (ואני ממש לא מרוצה ממנו)

    • 12 תגובות
    • 982 צפיות
  12. Started by xxdream,

    שלום לכולם !!!! הייתי מעוניין לדעת אם שולחים לי XBOX מארה"ב האם הוא יעבוד בארץ ואם כן אז האם המשחקים של הארץ יעבדו בקונסולה הזו . תודה XXDREAM

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  13. יש לי חבר שקנה BF3 והמחשב שלו חלש יחסית, וכדי לשחק באופן תחרותי הוא צריך להוריד את ההגדרות למינימום. הוא שהוא אוהב לשחק כצלף אבל לטענתו הוא לא רואה החזר אור מכוונות של צלפים אחרים- מישהו יודע מהי האופציה שאחראית על זה? עריכה: טעות בפורום, אם אפשר להעביר יהיה מצוין =]

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  14. Started by nim901,

    יש כזה שלב שהברמן מבקש ממני לקחת את שרון לבית שלה כי מציקים לה כמה אנשים. קיצר, הרגתי את כולם אבל היא עדיין נמצאת באותו מקום (ליד הדלת, היא מתכופפת וצועקת "תעזרו לנות תקראו למשטרה" והיא לא זזה, מה עושים? ד"א ראיתי שלפני כמה ימים נפתח כזה תר'ד אבל לא מצאתי אותו וגם עשיתי חיפוש ולא מצאתי משהו רלוונטי לגבי :-\

    • 6 תגובות
    • 981 צפיות
  15. ברגע שנתתי אגרוף (לא משנה מתי) הוא פשוט התחיל להעיף אגרופים ללא הפסקה !! לא משנה מה אני לוחץ , אם זה עכבר או לא עכבר --> הוא ממשיך לתת אגרופים לנצח !! אם יש למשהו רעיון למה זה קורה (רק עם Attack) שיזרוק לי עצם. כרגע אני לא מסוגל לשחק מרגע שלחצתי attack...

    • 9 תגובות
    • 981 צפיות
  16. Started by asili,

    הי אני בשלב 7 עם ה NIGHT ELF שלב שבו צריך להגן על עץ העולם מפני ה UNDEAD למשהו יש טיפ איך ניתן להגן על המקום במשל 45 דקות אני תמיד קרוב כ דקה לסיום עד שהם מגיעים לעץ

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  17. יש לי GTA 3 לא רואים טוב ולא רואים כתוביות עשיתי חיפוש מצאתי תשובות אבל לא הבנתי. אם אתם יכולים לתת לי לינק של קובץ שאני צריך להוריד (זה מה שהבנתי אבל לא מצאתי את הקובץ) אז בבקשה ממכם. תודה מראש "SHUTGUN".

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  18. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    במשימה השלישית, בהתחלה עוזרים לכמה ספינות משא להגיע לתחנה, אחר כך נוחתים עליה ואז ממשיכים לכוכב קליפוניה. הבעיה מתחילה בעצם אחרי הטיסה לכוכב, קצת לפניו מופיעות לי כמה ספינות שאין לי מושג מה אומרים שם (הסאונד הולך ובא מתי שהוא רוצה, מרגיז ביותר) ובעצם אין לי מה לעשות או איפה לנחות. אז מה עושים? לאן הולכים? מה בודקים? זאת המשימה עם הטייסת, ג'ינו או משהו כזה...

    • 9 תגובות
    • 981 צפיות
  19. אני לא מעריץ כבד של הסדרה אבל די אהבתי את האחרונים, מתלבט אם להזמין. מה שקצת בילבל אותי זה שבמשחק החדש יש 6 קמפיינים אבל הוא עולה רק 30$. ביקורות - http://www.pcgamer.com/2011/03/02/dawn-of-war-ii-retribution-review/ http://pc.ign.com/articles/115/1152183p1.html

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  20. Started by Sweet_Tooth,

    למרות שזה מוקדם מידי אבל לפי הדמו אני אהבתי את UT2K3 יותר למרות שיש כאלו שלא אהבו את הנשקים וכאלו שאמרו שהיא קרובה יותר לקוויק מ UT אבל אני אהבתי את האווירה של המשחק ונשקים (כן הנשקים!) ואהבתי מאוד את הטרקים החדשים של הקפיצות והאדרנלין! וכמעט שכחתי אהבתי מאוד את הגרפיקה ! מוכן לקרוא תגובות שלכם!

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  21. אשמח לקבל המלצה ממי שהתנסה והתקין את התוספות הללו - האם יש טעם להתקין אותם? האם משפרים משמעותית את חווית המשחק? האם ניתן להסתפק רק בהתקנת ה- patch 1.9? תודה

    • 2 תגובות
    • 981 צפיות
  22. מאד אודה למי שינחה אותי לאתרים להורדות למשחקים לילדים קטנים בגילאי 3 4 בעברית . תודה

    • 2 תגובות
    • 981 צפיות
  23. Started by Lynch,

    אז רציתי לעניין אותכם שיש קאפ אירופאי עם ספונסרים במשחק MW3 שנשאר חיי אצל אירופאים בתקופה של BO2, אז אם זה מעניין מישהו הוא כמובן יכול לפתוח קבוצה ולהירשם, אני אישית כנראה ישחק שם בקבוצה. אז זה האתר של הקאפ עם כל הפרטים בפנים - http://titancup.net/

  24. Started by asaf556,

    איך אני מכניס את הקודים למשחק ניסיתי אבל לא הולך לי אשמח אם אני אקבל הסבר ברור לא כמו במעבדת הdna אני לא מוצא איך לשים שם [br]פורסם בתאריך: 18.07.2008 בשעה 15:16:40 עזרה בבקשה

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  25. Started by vinipyx,

    הכוונה בדימו , כי אני לא בטוח שהמשחק המלא כבר יצא

    • 13 תגובות
    • 981 צפיות

דיונים חדשים בפורומים