משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מי שיודע את האתר שיש בוא את הסימס החדש UNLISHEAD הוא אתר אם מישחקים מלאים שהם חדשים שירשום תגובה!!!
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
אני כבר פרסמתי פה פעם בעיה שהייתה לי בבטלפילד 1942, ועדיין יש לי, ונראה לי שהחמירה.. אני אספר הכל מהתחלה: יש לי את בטלפילד 1942 המקורי, והתקנתי אותו על המחשב (בלי שום פאטץ', עדיין לא הייתה לי רשת בבית אז). כשהייתי עוד חדש למשחק (כי רק לפני איזה חודשיים קניתי מחשב חדש), הייתה משנה כל מיני אפשרויות. פעם אחת, שיניתי אפשרויות של התצוגה כשהייתי באמצע המשחק, ובדיוק בשנייה שבה נגמר המשחק - המחשב הפעיל את עצמו מחדש. ניסיתי, וניסיתי, וגיליתי, שזה אכן בגלל ששיניתי אפשרויות תצוגה, זה קרה לי רק כשהייתי עושה את זה. התקנתי את הפאטץ' הכי חדש, 1.6, וחשבתי שהכל הסתדר. שיחקתי ב-Singal Player בבטלפילד 1942, בדרך של Campaign (למי שמכיר), ותמיד, כשהיה נגמר שם המשחק, אפילו לא הייתי משנה אפשרוי…
-
- 10 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הדמו של המשחק הנהדר הזה שעומד לצאת בקרוב - שוחרר להורדה, למי שלא מבין אומנם המשחק די "מועתק" מהכותר האחרון פיפא 2005, אבל המשחק עצמו מבוסס על טורניר ליגת האלופות 2004-2005 תחרות הכדורגל הגדולה ביותר בעולם עם 32 הקבוצות הכי טובות ביבשת אירופה. המשחק מציע שלל חידושים כמו שריקות על נגיעת יד, הימנון ליגת האלופות בעליית השחקנים לכר הדשא, 235 קבוצות מכל העולם כולל מכבי ת"א וכנראה גם קבוצת מכבי חיפה, ופשווט תורידו בשביל לראות באמת מה המשחק הזה מציע... לינק להורדה: http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Champions/CHAMP05_PC_E-Demo_007.exe תהנו ותבלו, במיוחד לחובבי הענף
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום ! אני מעוניין לקנות אקס בוקס 360 בקרוב מארה"ב ויש לי כמה שאלות למי שמתמצא בעניין : 1. באיזה קשיים אני עלול להיתקל בגלל שקניתי מכשיר (שהוא אורגינלי - מאמזון) מארה"ב ? 2. אם אני קונה את ה-Core System (כלומר ללא הארד דיסק) האם אני יכול להוסיף הארד דיסק בצורה כלשהי ? 3. יש דרך בארץ להשיג אביזרים בצורה מסודרת ? (והאם יקרה ?) 4. במידה וישנה אפשרות להתקנת הארד דיסק... מישהו יודע אם אפשרי להשיג משחקים בצורה לא חוקית (לא מדבר כרגע על צ'יפ או משהו כזה) ? 5. ובגדול... אתם חושבים שמשתלם להשיג קונסולה כזאת מחו"ל ולהנות ממנה בלי לקרוע את הכיס יותר מדי ? תודה לעוזרים !
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
למה כאשר אני משחק נגד המחשב ומגיע למצב שנשאר למחשב רק מלך...ישר המחשב מודיע לי על תיקו??? (זה משחק מובנה בויסטה**) **מצטער אם זו שאלה טיפשית-אני רק מתחיל בכל הנושא של השח-מט**
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
רוצה לשחק משחק אסטרטגיה ברשת בחיבור IP אם מישהו רוצה או KINGDOMS או AGE OF EMPIRE 2 [גירסה ראשונה] שישלח לICQ הודעה 165480348 מאיר [ או עוז]
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה במשחק , הגעתי למצב שבכל פעם שאני מכין משהו בblacksmith אני עולה בצורה לא הגיונית בדרגות לדוגמה: הכנתי תרמיל שיצא כ MOD ( מאוד ממולץ) וקפצתי מדרגה 23 ב blacksmith ל87 בפעם אחרת הכנתי גרזן פשוט מפלדה ועליתי "רק" מ 21 ל43 מישהו מכיר פתרון , כי ממש קשה לצאת אחרי זה ליער הקרוב ושכל זאב\שודד דרכים מקרקס לי את הצורה תוך דקה (ואני רק על רמת קושי של Expert) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בזמן שכולם משתוללים מ Hl2 המשחק הזה כבר יצא ( מביחנה פיראטית , אפשר כבר למצוא אותו באתרי ההודרה הגדולים - אבל כמובן לא להוריד ו"לקנות" את המקורי . : ) המשחק הזה גם הוא מבוסס על המנוע של hl2 ונראה מדהים! .... מקווה "לקנות" אותו בקרוב. http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/preview_6112496.html
-
- 10 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אהלן חברים, רציתי לשתף אתכם בסרטון שהכנתי, אשמח לתגובות והצעות לשיפור/שימור. אם אהבתם אז תרשמו לערוץ ואוציא עוד סרטונים כאלו ואחרים בהמשך. תודה ואחלה יום שיהיה! https://www.youtube.com/watch?v=OH_aWSCs1GQ
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום לכולם מכווה שתעזרו לי אז ככה יש לי מחשב די חזק פנטיום 4 2.6 כרטיס מסך FX5200 ו512 ראם כאשר אני נכנס למשחק אז הוא מגיע לשלב שמראים לי את התצוגה של ea נו אתם מכירים זה כזה שתי אותיות ועוד אומרים ea games בקטע שאצל חבר שלי אותו מחשב ואצלו פועל חלק אבל ממש חלק מה הבעיה???? תודה על העזרה
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
שלום, אני צריך בבקשה המלצה למשחקים בסגנון של Sonic ,Mario,Rayman's וכו' בתלת מימד. משחקים לא מפחידים מידי (לא שאני מפחד.. :) וגם לא משעממים מידי.. עם מוסיקה יפה. יש המלצה?
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שאני משחק בדיאבלן אז שהגיבור נותן מכה אז רק אחרי שנייה מראים את אפקט המכה האם זה בגלל האינטרנט ישלי 2.5 מגה בהוט ותשתית בנטוויזין או שזה בגלל החומרה מעבד E6400 זיכרון 2gb ram כרטיס מסך 9400GT 1028 ram
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלומות, אחרי די הרבה זמן שלא שיחקתי, התקנתי מחדש את RTW. עכשיו, ראיתי שמאז שאני שיחקתי(long long time ago..) יצאו מספר פאטצ'ים למשחק, אז החלטתי - למה לא להתקין אותם? ראיתי שהפאץ' שאני צריך זה 1.5(אין לי את פלישת הברברים) אבל בשביל להתקין אותו, עליי קודם להתקין את פאץ' 1.3 . הורדתי את שני הפאצ'ים מן האתר הרשמי של המשחק, ההורדה עברה בהצלחה, עשיתי extract להתקנה, אך כאשר אני לוחץ על ההתקנה של הפאץ'(ששוקל אגב יותר מ100 מגה בייט! לפאץ'! הגזימו לא?) אני מקבל את ההודעה הזו: ניסיתי כמובן לעשות את מה שההודעה אומרת: סגרתי תוכניות פועלות, רוקנתי את התיקיית Temporary שלי(מקבצים זמניים ועוגיות גם יחד) ובדקתי שאני מחובר(וכן, הייתי מחובר). מיותר לציין, שזה לא בדיוק עבד... הורד…
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול לשחק נגד חבר שלי פיפא 2008 באינטרנט ??? כבר ניסינו כמה פעמים ולא הצלחנו...
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
אני במשימה שאני נוסע על אופנוע עם ביג סמוק והוא צריך להרוג את האנשים שעומדים על הרכבת (תמונה מצורפת). אני כל הזמן נשאר צמוד לקרון הראשון של הרכבת וביג סמוק כל הזמן יורה עליהם אבל בסוף כשמגיעים לגשר והרכבת ממשיכה לנסוע, נשארים עליה 2 אנשים ו"נכשלתי ובמשימה". איך עוברים את זה? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אוקיי אז זה לא בדיוק המשחק הקלאסי להזמנה קבוצתית אבל נראה לי שזה הולך להיות משחק חזק. אם מישהו רוצה להצטרף להזמנה קבוצתית של המשחק אז מוזמן להרשם פה,ואם תהיה כמות מספיקה אז נפנה עם זה לארקדיה/זול גיימז/החנות שתציע את המחיר הכי זול. בברכת GET TO THE CHOPPA !!!!
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
המחשב שלי מחובר בHDMI 1.4 לרסיבר ימהה ובסרטים הוא מוציא סאונד DTS MA מדהים במשחקים מצד שני הוא מוציא PCM אומנם 5.1 אבל זה נשמע סאונד פחות מרשים מבPS3 האם משחקים כמו BATMAN AC וSKYRIM בכלל תומכים DTS/DD בPC ? אם כן למה אני מקבל PCM ? אולי חייבים כרטיס קול ? יש לי כ.מסך HD 6950
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
יש סיבה לחזור למשחק הזה למי שמעוניין. נכון שהיה מעצבן שצריך לגשת שלושה קיצורים שונים ולהעלות כל הרחבה בנפרד בשביל לשחק במפות/קמפיינים שונים ? עכשיו לא צריך, מורידים את הקבצים האלה ומעתיקים אותם להתקנה של ההרחבה האחרונה TRIBES OF THE EAST ואז כל המפות והקפיינים של HEROES V על גרסאותין השונות יהיו זמינים במקום אחד. הנה - http://www.mediafire.com/?hrpg7jcdn3afg ולנושא המעניין יותר, יש פרוייקט מעריצים מיוחד שבונה מוד שמשפר משמעותית את ה - AI החלש של המשחק ומוסיף לו הרבה אתגר ועומק אסטרטגי ושיפורים למשחקיות, הנה - http://www.bonddisc.com/ref/h5/index.htm
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום, האם הם מאפשרים להוריד משחק יותר מפעם אחת כמו STEAM, או שכמו EA ניתן רק פעם אחת ? תודה
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך קיבלתי אותו יותר נכון אקבל אותו מחר עם המשחקים הבאים: HEAVY METAL F.A.K.K RUNE MOTOCROSS MANIA הם שווים משהו מתי הם יצאו
-
יש לי כרטיס מסך X1950 PRO . למה אני לא יכול להפעיל באובליביון את 2 הפילטרים האלו יחד ( HDR + AA ). הורדתי גם את הפאץ' וזה לא שינה כלום. יודעים משהו ?
-
- 13 תגובות
- 984 צפיות
-
-
בזמן האחרון נכנסתי למשחק וגיליתי שהוא ממש עמוק ומגניב. הבעייה היחידה היא שאין שרתים גדולים עם חיבור טוב לישראל... לשרת הכי טוב שמצאתי קיבלתי פינג של 200 (עם מודם כבלים!) מישהו מכיר סרברים טובים למשחק בסביבה הקרובה (אירופה)?
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
מישהו יודע כמה לוקח המישחק המלאה! :-\
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-


