עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by GamerWith7900,

    שלום אני חדש ומקווה להשתלב בפורום מי משחק פה בקונטר סטריק ברשת ??? יש לי סרבר מי שלי אם מישהו רוצה לשחק

    • 13 תגובות
    • 995 צפיות
  2. Started by gjook,

    המשחק אמור לצאת היום ?...הוא יצא כבר?..., ואם כן האם מישהו מהפורום הצליח לשים את ידיו על המשחק?...

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  3. Started by alexrta,

    לידיעת כולם יצא דמו חדש של FIFA הדמו עם גראפיקה יותר טובה וגם הוא עובד טוב עם כרטיסי TNT2 לינק:http://www.socceraccess.com/Download_Info/482.php

    • 2 תגובות
    • 995 צפיות
  4. קניתי מחשב חדש dual core e6750 עם 2 ג'יגה זכרון ו geforce 8800GTS 320MB אני רוצה להתחיל להוריד משחקים מעניינים... אפשר בבקשה המלצות למשחקי SHOOTER? (סטייל דום חחח...) מה דעתכם על Far Cry..? או Medal of honor: Airborne? תודה! 8)

    • 10 תגובות
    • 995 צפיות
  5. Started by eladaviv,

    רצתי להודיע משהו לכולם חד וחלק!!!!!!! זה שטויות שGTA3 לא פועל חלק על geforce2! מי המציא את השטויות האלה????!!!!!! אני עובד עם PENTIUM 4-1700 וכרטיס מסך geforce2 mx400 !!!! ורק שתדעו שאני מפעיל את המשחק ב-800x600x32 עם כל האפקטים חוץ מ-trails (זה מה שדופק את המשחק!!!!!) היה כדאי מאוד שתדעו,

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  6. משחק הנהיגה המגה שאפתני של Slightly Mad Studios מחליט לוותר על תקופת החגים העמוסה והתחרותית, לוקח לעצמו עוד מספר חודשים לטובת ליטושים ושיפורים – ויושק בתחילת השנה הבאה לכתבה: http://hwzone.co.il/project-cars-%d7%9e%d7%9b%d7%aa%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94-%d7%9c%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%92/

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  7. Started by pazer005,

    טוב, לאחר שנוסה הרעיון של בניית ליגת בתים, הגעתי למסקנה שאני חושב שגם אתם מבינים שזה קצת בעייתי. ההגיון השיטה היא ליגת סולם. כלומר, יהיו כמה משתתפים שרוצים, יוכלו תמיד להצטרף משתמשים חדשים. כל אחד יהיה אחראי למשחקים שלו ויוכל לשחק 70 משחקים ביום או משחק אחד - כרצונו. הרשמה כל אחד ירשום פה בהודעה את השם שלו ומספר ICQ שלו ופה בעמוד הראשי אנחנו נעשה טבלה. הפורמט יהיה: שם - פז ICQ: 156306764 קבוצה: מנצ'סטר יונייטד אני כבר אדאג שיהיה כאן דף קשר השיטה הליגה כאמור תורכב מכמות שחקנים בלתי מוגבלת שכל אחד יוכל לקחת רק קבוצה אחת שלא תפסו לפניו. כל מתחרה יתחיל את הליגה אוטומטית עם 100 נקודות. כל הפסד יוריד 3 נקודות מהמאזן וכל ניצחון יוסיף 5 נקודות. בשיטה הזאת כל אחד יוכל לבחור אם לשח…

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  8. Started by Pure-Gold,

    מתי זה יוצא ????????? יש דמו של זה או רק 3000 איש נבחרו לשחק בו ?

  9. זו בעיה מוכרת? אני משחק בהלף לייף החדש, עובד חלק.. אין שום בעיה כשאני נכנס לNFSU 2 אחרי כמה דקות שאני משחק הוא נכבה לי.. כל פעם במקום אחר, הורדתי דרייברים מ ANVIDIA, גם לא עוזר. מישהו יודע מה הסיבה? מה צריך לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  10. נושא, אני לא מדבר על פליי אונליין, אלה כמו בפיפא 2005, גם פליי אונליין, וגם שם היה לשחק לפי IP, גם פה אפשר? שאני אדע אם שווה להוריד

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  11. מה המשחק האחרון בסדרה שיצא כלומר במספרים 1 עד 5 אני זוכר שהיה את החמישי אם אני לא טועה יצא מאז יותר חדש?

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  12. שלום שלום! לכבוד הקיץ, אני מזמין המון פעמים חבר הביתה. אבל אני מוצא את עצמי משחק איתו כל פעם משחק ליחיד בתור תור. בקיצור, אני רוצה שתמליצו לי על משחק, גדול או קטן, שבו אפשר לשחק ב-2 או יותר, אבל שיהיה איכותי. יש לי פנטיום 4 וWINDOWS 98. אה! ועוד משהו, המחשב שלי חדש, מה יכול לגרום לכך ש-GTA3 יעבוד לאט, ויעצור כל כמה שניות לרגע, וימשיך וחוזר חלילה. היו שלום AND MAY THE FORCE BE WITH YOU!

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  13. Started by GameGems,

    אם אתם חובבים של משחקי פאזלים וחשיבה, בוודאי יצא לכם לשמוע על אחת משתי הסדרות המפורסמות ביותר לקונסולות הDS וה-3DS: סדרת פרופסור לייטון וסדרת פניקס רייט. כעת, שתי החברות Capcom ו-Level-5 משלבות פעולה לכותר משותף בשם Professor Layton vs. Phoenix Wright: Ace Attorney לקונסולת ה3DS. המשחק משלב את המשחקיות של שני המשחקים ומפגיש ביחד את שתי הדמויות לחקירה של תעלומה מסתורית שקשורה בנערה צעירה ועיר שחוקי ההגיון לא מתקיימים בה.

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  14. Started by 3emi,

    במקרה נפלתי על אתר חמוד חשבתי לשתף http://howlongtobeat.com/index.php לפי מה שאני רואה האתר מסתמך על גולשים שמשתפים זמנים שלוקח לסיים משחקים ויש לכל משחק כמה דרכי מדידה כמו Main Story 28h 27m Main+Extras 90h 15m Completionist 161h 46m בדוגמא למעלה זה נתונים מסקיירים קיצר אתר חביב הגעתי לאתר בגלל שבדיוק סוףסוף סיימתי את DEAD ISLAND ולקח לי 31 שעות הרבה יותר ממה ששערתי אגב משחק מעולה

    • 0 תגובות
    • 994 צפיות
  15. בכל שרת שהייתי בו אז היו לי פינגים של 300-700 ככה, 300 היה הכי נמוך שהיה לי! כשאני שיחקתי לא הורדתי/העלאתי שום דבר תוך כדי ובעצם רק המשחק פעל לי במחשב, אבל הפינגים היו גבוהים הפינגים הגבוהים היו גם בשרתים ישראלים שהייתי בהם, שם היה לי 300-400 ככה \: כשהתקשרתי לנטוויז'ן אז הם קיבלו ממני פינגים נמוכים של פחות מ-100, גם כשהייתי במשחק עצמו, אבל אני ראיתי במשחק שהפינג שלי הוא 300-400 ככה... עשיתי סריקה של האנטיוירוס שלי: מקאפי וגם עשיתי כבר סריקות של התוכנות: Ace Utilities Ad-Aware SE Personal Microsoft AntiSpyware ומחקתי את כל הספייוור שהיה לי ועדיין זה לא עזר, הפינגים היו גבוהים יש לכם אולי פיתרון בשבילי? נ.ב. לא יודע אם זה משנה אבל יש לי אינטרנט 1.5 מגה של נטוויז'ן והמודם מ…

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  16. Started by WarMachine,

    לקראת E3 שוחרר קצת מידע חדש על המשחק הזה, ויש לציין שהוא נראה פשוט מדהים, המשחקיות שלו נשארה די דומה לשני הכותרים הקודמים, לא שזה דבר רע, היא היתה בסיסית אך עם זאת פשוטה אפקטיבית וממצה. בכל מקרה נראה שיש למה לחכות, אמנם התמונות והסרטון שהתפרסמו (ולפחות התמונות נראות לי מרונדרות מראש) הם לPS3 אך אפשר לצפות לאותה גרפיקה בטח גם בPC. יש למה לחכות. http://media.ps3.ign.com/media/772/772044/imgs_1.html וכאן יש סרטון: http://media.ps3.ign.com/media/772/772044/vids_1.html

    • 8 תגובות
    • 994 צפיות
  17. Started by shmelo,

    http://www.gamespot.com/pc/action/theswarm/index.html דמו פה http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=2841&id=17083

    • 1 תגובה
    • 994 צפיות
  18. Started by rikus,

    יצא לאור כבר? כתוב שבבריטניה..השאלה אם הגיע לארץ? http://www.tm-united.com/index_en.php מה זה, רק אני מתלהב מהמשחק הזה? אגב איזה ג'ויסטיק מומלץ למשחק כזה?

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  19. מצד אחד רבים כבר היו בטוחים כי נינטנדו לא תחשוף שום חומרה חדשה בשנה הנוכחית - ומצד שני כעת היא חושפת שידרוג קל שאינו עונה על ציפיות המעריצים לעוצמת עיבוד משופרתלכתבה

  20. Started by naoriko,

    יש לי משחקים ישנים ואני רוצה להפעיל אותם במחשב והם פועלים או מהר מידיי או לאט מידיי יש איזה קובץ או משהו שמסדר את זה???

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  21. ראיתי כתבות שפורסמו השבוע שuplay דחו השקות של כמה משחקים מובלים שעומדים לצאת לשוק ללא תאריך ידוע. אך הנה נכנסתי לאפליקציית התוכן שלהם בdesktop ובמשחקים שנמצאים בקטגוריית coming soon מצאתי את המשחק watch dogs 3 וכן rainbowsix החדש. מצורף קישור לסרטון. תאריך ההשקה כאן

  22. Started by Sting,

    שלום, לאחרונה קניתי ג'ויסטיק והתחלתי להשתמש במימד האווירי של המשחק ,אני מעוניין לדעת אם ישנם טיפים כל שהם למטוסים\מסוקים להתחמקות מנ"מ \ א"א , ליירות א"א יעיל ,להפצצת א"ק מדוייקת וכל טיפ אחר שיכול לעזור תודה

    • 7 תגובות
    • 994 צפיות
  23. מפעם לפעם אנו עדים לביקורות כמעט הפוכות מצד מבקרים באתרים נחשבים, לא אחת, משחק שקיבל ציון נמוך משמעותית דווקא התחבב עלינו ולהיפך. מי לדעתכם האתר שהכי קולע לטעמכם או שנחשב בעיניכם להכי מקצועי ונטול חשדות...? אם בא לכם לדון בנושא זה- בכבוד! ואם כבר דיון, כמה מכם חושבים באמת שאתרים מקבלים כסף בשביל לפרסם ביקורת חיובית? ;D יש לכם 3 אופציות לבחירה ולפני שאתם בוחרים באופן מיידי, אולי תכנסו רגע לאתר שאתם אוהבים ותבחנו עד כמה הוא קרוב בציונים שלו למשחקים האחרונים ששיחקתם בהם.בכל מקרה, נתתי אפשרות לשינויים. אם שכחתי אתר חשוב, נא לעדכן. את הרשימה המלאה של האתרים תמצאו כאן: http://www.gamerankings.com/sites/index.html?sort=5

    • 5 תגובות
    • 994 צפיות
  24. Started by moshe51,

    שלום לכם. אתמול הבאתי את המשחק HL2 מקורי אם שם צשתמש וסיסמה מקורים לסתים ושאני מנסה להיכנס למשחק אז הוא אומר לי ההגדרות של המחשב שלי לא טובות ועד לא מזמן הייתי משחק בHL2 ובסורס הפרוצים וזה היה עובד לי סבבה ועכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק אפילו אתה יודעים למה?

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  25. איך מקימים סרבר ב-Wolfenstein - Enemy Territory?

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות

דיונים חדשים בפורומים