עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. עדיין אין פרטים על הקונסולה שאותי אישית היא הכי מסקרנת, אבל כן פורסמו 3 תמונות רשמיות שלה. אני מקווה שזה אומר שתיהיה לנינטדנו מסיבת עיתונאים שבא תוצג הקונסולה. http://media.cube.gamespy.com/articles/615/615078/imgs_1.html נראית סקסית לחלוטין, ומאוד קטנה. חבל שלא שוחררו תמונות של השלטים שלה (אם יש שלטים... אם נינטנדו אמרו מהפכה בכל עולם המשחקים... אף אחד לא יודע).

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  2. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    איך אתם יודעים כמה פריימים יש לכם? אני רואה שאנשים יודעים כמה יש להם בכל משחק....איך???????.

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  3. Started by dennis14,

    התחלתי לא מזמן את משחק התפקידים המעניין הזה אבל כבר באחד הקווסטים המוקדמים יש לי בעיה. הייתי אמור לקחת מכתב ממלך בני האדם למלך הטרולים אבל לאחר השיחה איתו המכתב לא הופיע לי ב - INVENTORY, מה אפשר לעשות ? (מלבד להתחיל מחדש...)

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  4. הפרק הבא של סדרת הפעולה ינסה לרענן את הנוסחה עם יותר קונפליקט בין-כוכבי, לצד גירסה מעודכנת ל-Modern Warfare המהולל כמובטח, אקטיוויז'ן ו-Infinity Ward חשפו את משחק מספר 13 (לא כולל כותרי ספין-אוף לקונסולות ניידות) בסדרת Call of Duty, שיקרא Infinite Warfare ויתרחש פעם נוספת בעתיד, כשהפעם גוף בשם Settlement Defense Force פוצח במתקפה על כדור הארץ כולו, בדרך למלחמת אזרחים שתתרחש בחלקה הגדול בחלל ועל כוכבי לכת שהם לא כדור הארץ. בטריילר החשיפה של המשחק החדש ניתן לראות הרבה מקטעים שבהם "העניינים כרגיל", עם לחימה בשטחים פתוחים לצד בני ברית למיניהם וברקע שלל פיצוצים בומבסטיים, זאת לצד קרבות חלל בכלי טיס עתידניים. Infinite Warfare מיועד להגיע למחשבים האישיים ולקונסו…

    • 0 תגובות
    • 998 צפיות
  5. Started by tal^_^,

    אני בעיר השלישית ב GTA 3 ואני תקוע, יש לי ללכת לעשות משימה אצל האיש באות D (אני לא זוכר את השמות שלהם), ברגע שאני בא לקחת עבודה אני ניכנס רואה משהו וזהו, זה מופיע בתמונה אני לא יודע מה לעשות כי המשימה האחרת שאני יכול לקחת זה אצל היאקוזה והיא קשה (לפוצץ ב8 דקות את כל המון דוכני קפה בכל 3 הערים, משהו מטורף) אם מישהו יכול לזרוק לי עצם בבקשה, תודה.

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  6. Started by roylu,

    מחפש משחק טוב גרפיקה יפה

    • 10 תגובות
    • 997 צפיות
  7. Started by itayze,

    האם אפשר לשמוע דעות על המשחק ? תודה מראש

  8. שלום אני צריך לקבל המלצות על קונסולות משחקים בשביל קנייה, התקציב לא מוגבל אבל שלא יעלה כמו מכונית אני לא חושב שאפשר להגיד "קונסולה X יותר טובה מקונסולה Y" אבל אני לא מכיר את המאפיינים של אף קונסולה כמעט אז בבקשה תכתבו כאן מה טוב ומה רע בכל אחת ותגידו מה אתם ממליצים. אפשרי גם קונסולת משחקים ניידת שמעבירה את הזמן בכיף ומכשירים אחרים. תודה.

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  9. רגע לפני ההשקה הגדולה, בחברת Rockstar עסוקים בלשכנע את העולם כי לא הביאו את עובדיהם לתנאי שחיקה בלתי אפשריים בדרך לעמידה בלוחות הזמנים של הפרוייקט העצום לכתבה

  10. (RA2 = Red Alert 2) היי חבר'ה ומנהלים: למנהלים- אני מקווה שתמצאו לנכון לאפשר את הדיון הזה כיוון שמדובר במשחק ישן (משהו כמו 6 שנים) וסביר מאוד שדיסקים של המשחק הזה ידפקו עד עכשיו. אז ככה- יש לי דיסק aliied מקורי של רד אלרט (איבדתי את הסובייט) אבל הוא שרוט לגמרי ולא מתפקד. יש לי כמה עותקים צרובים של הדיסק אבל אני לא מצליח להפעיל אותם בגלל כל מיני הגנות. בבקשה תגידו לי מה עושים במקרה כזה! שימו לב שאני לא מבקש שתתנו לי קראקים! אם יש טלפון של החברה הנציגה בארץ אני מוכן לדבר איתם!! כל דבר רק שזה יעבוד כבר! אני ממש רוצה לשחק!! אם אין ברירה ואין עם מי לדבר אז תשלחו לי ה"פ אם אתם יכולים לעזור ממש תודה!

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  11. Started by ag43,

    לא לבלבל עם DARKSTAR ONE. משחק שמכנה עצמו בתור "סרט אינטרקטיבי" עם יותר מ13 שעות של וידאו במשחק. לא הייתי מתייחס אליו אלמלא העובדה שהצוות של MYSTERY SCIENCE THEAETER 3000 משחק שם בשלמותו. מישהו שמע\התנסה במשחק הזה? אם הם לקחו את חוש ההומור היחדוי שלהם למשחק יכול להיות שכדאי לנסות אותו. http://www.darkstar.gs/home.htm

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  12. Started by J.allmighty,

    שלומות, אני בזמן האחרון סובל מלאגים בשעות הערב בלבד כאשר אני בוחר ומשחק בשרת של ארופה יש עוד חברים אם אותה בעיה ? (אנא רק מי שיש לו את דרישות המינימום של הכותרת)

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  13. שמתי לב שבתוך הקבצים של המשחק יש תיקיות בשם רדיו, החלפתי את הקבצים שהיו שם בקבצים שלי של MP3, אך זה לא מנגן לי אותם... מישהו הצליח לעשות את זה?

    • 11 תגובות
    • 997 צפיות
  14. Started by H.I.V,

    אני ואח שלי רוצים לשחק בדיאבלו הראשון ברשת הביתית אבל אני לא מוצא דרך לעשות את זה אין BATTLE NET מודם זה רק ישן של 56K ושאר האפשרויות כמו DIRECT LAN פשוט לא פועל אז האם יש דרך אחרת לשחק במשחק? תודה רבה לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  15. עד עכשיו ניסיתי את Mideast crisis שהיה עמוס בבאגים ובכלליות משעמם מאד ואת Shockwave mod שהוא פשוט מצויין. מהם המודים שאתם ממליצים עליהם?

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  16. שלום, אני מקווה שאני בקטגוריה הנכונה כי לא הייתי בטוח שזה מתאים. אני מעוניין לקנות את המשחק EA Skate 2 מ-Shopto.net, המשחק מופיע כאן: http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO%20GAMES/XB2SK01-Skate%202.html הבעיה היא שרשום בזמינות באותו העמוד: "Pre order", והשאלה שלי מה היא הכוונה? בד"כ אני יודע שPre order מתייחס להזמנה לפני שהמשחק יצא, אך המשחק יצא כבר, ואני לא ממש מבין מה הכוונה? האם ניתן להזמין את המשחק או שאצטרך לחכות? אשמח לקבל תשובה, תודה!

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  17. Started by lazy-bones,

    אפשר לשחק וייס סיטי בקאלי???? אם כן על מה אני לוחץ כשאני מפעיל את המשחק אם לא איך אפשר??

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  18. Started by JohnnyBravo,

    זוהי הרחבה למשחק?מוד? משהו מכיר

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  19. לאחר השקתו המתקרבת של Odyssey הענקי, סדרת Assassin's Creed תצא לתקופת הפסקה רשמית שמיועדת להבטיח את המשך החידוש והשיפור בעתיד לכתבה

  20. Started by eladcohen100,

    אוף איזה באסה...אני מקווה שתוכלו לעזור לי. פרסמתי פניה בעבר אבל לא קיבלתי תשובות,אני מקווה שנתקלתם בבעיה הזאת : קניתי מחשב עצבני לא מזמן עם GEFORCE 7900GT ,E6300 .בקיצר מחשב רציני. כשהתקנתי את המשחק F.E.A.R בהתחלה הסאונד עבד לי במסך הראשי ואח"כ כשהפעלתי את המשחק בפעם הראשונה היו צלילים במסך הראשי ובסרט פתיחה היו את כל הצלילים למעט הצלילי דיבור של השחקנים או הצוות, זא"מ ראיתי אותם מזיזים את השפתיים אבל לא שומעים אותם מדברים אצלי. הוסבר לי שאני צריך להתקין קובץ שנקרא WMFADist.exe . מאז שהתקנתי את הזבל הזה זה עולה לי בלי קול בכלל!!!ואני לא מצליח להסיר את ההתקנה . ניסיתי לפתוח את התיקיה בנפרד ולראות איזה קבצי DLL יש שם ולאן הוא מעתיק וגיליתי שבכל פעם שאני מוחק אותם הם מתווספ…

    • 11 תגובות
    • 997 צפיות
  21. משחק ONLINE קלאסי TRIBES1 ! אין צורך במחשב סופר חזק עבורו. הוצא חינם לקהל בעקבות השחרור הקרוב של המשחק החדש TRIBES VENGANCE ניתן להוריד חינם מ: ftp://ftp.fz.se/pub/spel/starsiege_tribes/tribes_gsi.exe פרטים של השרת הישראלי (תודה VGAMES): www.vgames.co.il TRIBES Server|15ms|213.8.254.37:28001 לפרטים נוספים ועזרה: irc.quakenet.org #TRIBES2IL תספרו לחברים! חינם.

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  22. Started by wow,

    התקנתי את המשחק המקורי ושאני בא להתקין את ההרחבה,בהתחלה הוא רוצה לעשות UPGRADE או משהו כזה אבל הוא לא עושה. איך מתגברים על זה?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  23. Started by ORrrr,

    זה הדריבר השלישי ש ATI הוציאה שלא מאפשר לשחק Dungeon Siege! מה נסגר איתה? אני לא רוצה לחזור ל 3.4.. אם אפשר עצות או משהו כדי שאני אוכל לשחק סוף סוף אחרי חודשים שאני לא מצליח לשחק..

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  24. Started by athi,

    אני משחק Microsoft Flight Simulator X אבל המישחק מאוד מסובך אתם יכולים להגיד לי איך זזים עים ההגה ומה הם המקשים והאים יש לזה מדריך?.

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  25. יש לי בעיה בקאוונטר סטרייק ואני לא יכול לשחק... מה שקורה הוא שאני כל כמה שניות נתקע ( אבל רואה אנשים אחרים זזים ) הפינג שלי עולה לשמיים, וכתוב לי: WARNING: CL_FlushEntityPacket מה זה?? בבקשה תעזרו! תודה נ.ב ----> בזמן האחרון האינטרנט פועל לי ממשד לאט (כבלים ספק : 012 ) :AR15:

    • 3 תגובות
    • 996 צפיות

דיונים חדשים בפורומים