משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי היום נכנסתי לאתר של סימס כדי ליראות מה חדש במשחק ותיראו מה מה מצאתי: Alienware עכשיו המשחק ניראה מה זה שווה@@@!!!!
-
- 9 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אני נכנס למשחק, מנסה לשחק בו, אבל כשאני לוחץ על המקלדת על מנת לשחק, המחשב מתחיל פשוט להשתגע, הבעיה הזאת מוכרת לי מפעם אבל, איכשהו פעם טיפלתי בה, ואני לא זוכר בדיוק איך... הכוונה ללהשתגע זה שפשוט שכל מקש שאני עושה הוא פותח לי חלונות ולא פועל לפי הפקודות שהוא אמור לפקוד. (מחשב שבור ) בכל אופן, נראה לי שפשוט או שזה הסתדר מעצמו, או שעדכנתי דרייבר, פרמטתי את המחשב, או החלפתי מערכת הפעלה, יש מצב... זה בעיה שכיחה שלא נראה לי מישהו נתקל בה, אם בכלל, זה רק למחשבים פח כמו שלי, הוא לא כזה טוב, אבל, הוא אמור להריץ את המשחק על הדרישות המומלצות. אם זה משנה זה המפרט שלי : מעבד: I5 4460 כרטיס מסך: HD7950 RAM: 8GB ספק כוח: 550W של Antec זה…
-
- 0 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום לכולם אמרו לי שיש כזה שםC&C Generals Officers Club Add-On מזה אמור להיות המשחק הזה מישהו יכול להגיד לי ???
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אחרי שסיימתי את הקמפיין ב3 וב4 החלטתי לרכוש גרסה מקורית ולשחק במולטי ב4 מחפש טיפים לשחקן מתחיל- סוגי המשחק, איפה הכי כדאי לצבור ניסיון בהתחלה, שימוש בנשקים ועוד...
-
- 1 תגובה
- 999 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3300488,00.html
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-
-
כבר כמה שנים טובות לא יצאו משחקי מכות טובים ואני אוהב את זה משהו אולי יודע על משהו יפה שעומד לצאת או שיצא?
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
למישהו יש מושג אם המשחק יצא לPC (או שהוא כבר יצא), זה לא פייר שרק בעלי הפלייסטיישן יוכלו להנות ממנו!!!
-
- 8 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום לכולם. מאתמול בערך המשחק שלי קורס בכל פעם שאני טוען את השמירה(ות) האחרונות שלי. בסה"כ מה שקורה זה המשחק טוען את השמירה ואחר כך הוא פתאום קורס, שום דבר בניהם... תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
זוהי ביקורת דוגמא שנועדה להדגים כיצד אמורות להראות הביקורות --------------------------------------------------------------------------------------------------------- "May the Force be with you" אבירי ג'דיי- אנשים מופלאים, בעלי כוחות על, רק בלי טייטס צמודות. מי לא היה רוצה להיות אביר ג'דיי, להשתמש בחרב האור ובאנרגיית ה"כוח" המופלאה של העולם? לשמחתנו, המשחק החדש(השלישי בסדרת JEDI KNIGHT והרביעי בסדרת DARK FORCES) מבית RAVEN SOFTWARE, מאפשר לנו לעשות בדיוק את הדברים האלו. בהתחלת המשחק, השחקן נמצא בדרכו לאקדמיית הג'דיי שהקים לוק סקייווקר(בנו של דארת' ואדאר AKA אנאקין סקיווקר) לאחר הניצחון על האימפרייה הגלקטית. המשחק מאפשר לשחקן לבנות את דמותו לעצב אותה- גזע, מין, צבע הבגדים ו…
-
- 0 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אני משחק הרבה בשחקי רשת ורובם עובדים נורא טוב לאחרונה התחלתי לנסות את flyff הורדתי את המשחק והתחלתי לשחק אבל לפעמים כשאני משחק המשחק פשוט נתקע אבל אני לא מתכוון נתקע מבחינת זה ששום דבר לא זז או משהו כזה היצורים זזים במקום משתקלים ימינה ושמאלה אבל אני לא יכול לזוז מהמקום או להכות מפלצות...(אני יכול לשנות את הנקודת מבט בעזרת העכבר) יש לי 64x windows xp מהירות אינטרנט 1.5 כרטיס רשת ob 1/10/100/1000 אם זה קשור בכלל... כרטיס מסך 800 gt של ati ומעבד 6300e אם מישהו צריך שאני יפרט יותר על משהו שיגיד אני אשמח אם מישהו ינסה לעזור לי תודה... נ.ב כמו שהבנתי זה לא בעיה של פיירוול
-
- 9 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים (מכל הז'אנרים באופן עקרוני) שתומכים ב- Dual screen, לצערי, לא ניתן למצוא הרבה מידע על איזה משחק כן תומך, ואיזה לא תומך בגלל שהדבר (כנראה) לא נפוץ כ"כ. אם מישהו יודע על משחקים שתומכים בדואל סקרין, ויש לו מידע על כך, שירשום תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים ביותר שיצא לי לשחק בהם.
-
- 1 תגובה
- 998 צפיות
-
-
חבר'ה, הרבה ממכם לא יודעים אבל יש משחק שנקרא far cry או בקיצור fc זה משחק רשת שעולה על כל סוגי הקאונטר והטקטיקל למיניהם אם זה בגרפיקה(קאונטר וכו' כמו פיפא לידו)או בהנאה מטורפת (מנסיון אישי) המשחק לא כבד,לי יש כרטיס 6600nividia ואני משחק עם +50 fps:) שזה מספיק ביותר למי שמבין ורץ לי חלק. ההורדה וההתקנה פשוטים ביותר בלי דברים יותר מדי מסובכים פשוט להתקין ולשחק... אז חבר'ה אם בא לכם משחק קצת יותר מעניין מגרפיקה של פיפא אז בואו לנסות מבטיח שתישארו אז חבר'ה מי שצריך עזרה או נתקל בכל משו הכי קטן אני באייסי:210086766-דניאל(blackhawk) או באתר ששם יש מדריכים להכל(לא נראה לי שמותר לפרסם ת'אתר) הוא נקרא סטלהזון(הפורום של הקהילה) יש שם הסברים מפורטים מההתקנה עד למשחק…
-
- 5 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אני במשימה הראשונה -הגעתי לרכבת בפראג ואני מחפש את החדר בקרה כדי לגרום לרכבת לנסוע אבל אני לא מוצא כלום לאן ללכת מה עושים ?
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-
-
יש חוכמולוג בוויקיפדיה העברית שטוען שאין כזה דבר "משחק אלוהות", אלא רק "God game". כלומר, אי אפשר לקרוא ל"God game" משחק אלוהות בערך אנציקלופדי כיוון שעוד לא הומצא תרגום למושג הזה. מה אתם אומרים? האם ניתן לקרוא ל-God game משחק אלוהות?
-
- 8 תגובות
- 998 צפיות
-
-
כותר הפעולה האומנותי והמסוגנן Okami יגיע למחשבים האישיים בפעם הראשונה - 11 שנים אחרי שהושק במקור, אי שם בעידן ה-PlayStation 2 לכתבה
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
- 2 followers
-
-
ב-3 הימים האחרונים אין אף אחד , בשום חלק מהיום, בשרתים של CS גרסה 1.5 לפני כן היו בממוצע 50-100 שחקנים בכל עת. מישהו אולי יודע מה קרה?
-
- 11 תגובות
- 998 צפיות
-
-
שלום, כשאני מנסה להתקין את המשחק הכל הולך חלק עד הקטע שבו הוא מתחיל להעביר מידע ואז מופיעה השגיאה הבאה: מה עליי לעשות?
-
- 9 תגובות
- 998 צפיות
-
-
Rאיתי עכשיו תמונות של UT2004 והגרפיקה שם ניראית פשוט מהממת אולי הטובה שראיתי אי פעם http://www.gamespot.com/pc/action/ut2004/screenindex_6029538.html איך לדעתכם?
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
-
-
הjoke emotes של הגזעים החדשים... http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-7356708322203507049
-
- 11 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ! כאן אביאל בקומנטרי חדש ! אז הקומנטרי יעסוק בחברה טובה ומתוקנת ועל חברה שאפשר לחיות בה כמו שצריך אז בבקשה בלי קללות העלבות וכדומה כי אינלי כוח לריב פה עם אפחד. צפייה מהנה ! http://www.youtube.com/watch?v=_PMiVUsN4Mo&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg
-
- 0 תגובות
- 998 צפיות
-
-
איגוד מבקרי משחקים (כן, יש דבר כזה) בחר את הכותרים שהכי הרשימו, הפתיעו והדהימו את אנשים בתערוכת המשחקים הגדולה שנחתמה בחודש שעבר. חלק מהתוצאות עשויות להפתיע אתכם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%91%d7%95%d7%90%d7%95-%d7%9c%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%aa%d7%a2%d7%a8/
-
- 0 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מדובר במשחק חשיבה. צריך לסיים כל שלב בפרק זמן קצוב, הגעתי עד למסך 65 וכאן נתקעתי! אין ספור פעמים ניסתי ולא הצלחתי. מטרת המשחק הוא להכניס את הכדורים יחד עם האיש במינימום זמן וזאת כדי להרוויח נקודות מהזמן שנותר. מבקש את עזרתכם, הקוד לכניסה לשלב הנוכחי הוא:lE5SUVG3LY4 יש לבחור כבר מן ההתחלה את האפשרות השניה:ENTER LEVELCODE טיפ קטן: נאלצתי להשתמש בצילום המסך כדי לנסות ולחשב מה הדרך הנכונה לסיים את השלב ולא מצאתי. לכל הדעות אתגר מוחי. קישור למשחק: http://www.miniclip.com/crypt/cryptraider.htm בהצלחה ותודה
-
- 11 תגובות
- 998 צפיות
-
-
-
שלום , אני דיי חדש במשחק הזה , יש ברשותי אוזניות ומיקרופון והייתי רוצה לדעת איך אני יכול לדבר עם חברים לצוות \ קבוצה. תודה מראש . דודי.
-
- 6 תגובות
- 998 צפיות
-


