משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם אנחנו רוצים להקים חברה למתקני סימולטור של משחקים למחשב XBOX PS3 אנחנו נשמח לשמוע ממכם את התגובות ורעיונות שלכם בנושע
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי האם אפשר לשחק אונליין ב FIFA אם צד אחד PC והשני פלייסטיישן ? מדובר על FIFA 11 תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האתר SC2CL שמארגן את ליגת קבוצות ה StarCraft II הגדולה בעולם מחפשת אדמינים! את הפוסט המקורי באתר אפשר למצוא כאן. מי שיכול ורוצה לעזור, תנו יד! מדובר באחד מהאתרים החשובים לקהילה העולמית, קהילה שצריכה עזרה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=303 :smoke: Let The Downloads And Playing BEGIN !
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי את המשחק קול אוף דיוטי שזה גרסת הבאטל אתמול, היום רכשתי את הגרסא של ה60 יורו לרשת. לפי מה שהבנתי זה מתמזג עם שחקני הסוני ואפשר לשחק איתם יחד. השאלה איך אפשר לתקשר עם שחקני סוני? הם לא יכולים (אני מניח) להוריד תוכנות דיבור כמו ventrilo או TeamSpeak .. והשאלה הכי רלוונטית היא האם אפשר להדבר איתם בParty של הסוני דרך המחשב ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז אני דיי חדש פה ורציתי לפרסם בין העריכות החדשות שלי שימו 1080p מקווה שאהבתם אם כן תנו בלייק
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
בשבוע שעבר קניתי מחשב חדש, אני לא משחק כמעט בכלל (הסבר בהמשך) אבל מתחשק לי משהו כייפי כזה כדי להתרשם וגם לבדוק את היכולות שלו בגרפיקה של משחקים חדשים (למרות שקניתי מפרט פשוט שלא מיועד בכלל למשחקים וגם לא ל-OC. המפרט מצד ימין). אמנם רשמתי שאני לא משחק, אבל אני מוציא המון זמן על משחקים "מנקי ראש" כאלה, שבעיניכם בטח הם לא נחשבים משחקים - כל הממכרים למיניהם סוליטר עכביש, Luxor אני מאוד אוהב, באבלס ומשחקי "יציאה מהחדר" ברשת. בעבר אהבתי מאוד קווסטים, ואת כל סדרת "מורטל קומבט" (האחרון שהכרתי היה MK4 ב-99). יש המלצה לכמה משחקים שמתאימים למחשב ולי? משהו לא כבד, אבל עם גרפיקה נחמדה אולי אפילו קווסט אם יש תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני נכנס למשחק, מנסה לשחק בו, אבל כשאני לוחץ על המקלדת על מנת לשחק, המחשב מתחיל פשוט להשתגע, הבעיה הזאת מוכרת לי מפעם אבל, איכשהו פעם טיפלתי בה, ואני לא זוכר בדיוק איך... הכוונה ללהשתגע זה שפשוט שכל מקש שאני עושה הוא פותח לי חלונות ולא פועל לפי הפקודות שהוא אמור לפקוד. (מחשב שבור ) בכל אופן, נראה לי שפשוט או שזה הסתדר מעצמו, או שעדכנתי דרייבר, פרמטתי את המחשב, או החלפתי מערכת הפעלה, יש מצב... זה בעיה שכיחה שלא נראה לי מישהו נתקל בה, אם בכלל, זה רק למחשבים פח כמו שלי, הוא לא כזה טוב, אבל, הוא אמור להריץ את המשחק על הדרישות המומלצות. אם זה משנה זה המפרט שלי : מעבד: I5 4460 כרטיס מסך: HD7950 RAM: 8GB ספק כוח: 550W של Antec זה…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני תקוע במשחק manhunt. הגעתי לשלב שבו מישהו מחרבן בקראוון וצריך להיכנס לשם כי יש שם רובה סיכות. בקיצור חוץ ממנו יש עוד להרוג 6 אנשים על מנת לפתוח חשמלית את השער (ואז באים עוד שניים), אלא שיש רק 3 painkiller ורק עוד תחמושת אחת לרובה סיכות. מה שאני לא עושה בסוף מנקנקים אותי. איך אני עובר את זה? תודה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
המערכת שלי מריצה חלק את המשחק, אבל במהלך הקלטה של וידאו זה לא ככה. זה מקרטע, אני מאבד המון FPS... מה עושים?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתכוון תמונה שיש שם את כול הערים\מערות\מקומות שאפשר לראות, ואז במשחק ללכת למקום בלי לחפש אותו? [וכן ניסיתי גוגל...]
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב הוא סלרון 2.4 עם 512MB זיכרון וכרטיס מסך רדאון 9000 פרו, והמשחק מיועד למתנה. תודה!
-
- 8 תגובות
- 999 צפיות
-
-
איך אני מתקין פעמים אותו משחק אחד יענו אני מתקין משחק ואני רוצה להתקין עוד פעם על אותו מחשב בלי למחוק את תקיית המשחק הקודם פשוט זה לא נותן לי זה אומר שהמשחק כבר מותקן אז אין צורך להתקין עוד אפילו לא בכונן אחר תודה על כל עזרה
-
- 7 תגובות
- 999 צפיות
-
-
-
-
- 5 תגובות
- 999 צפיות
-
-
כותר הפעולה האומנותי והמסוגנן Okami יגיע למחשבים האישיים בפעם הראשונה - 11 שנים אחרי שהושק במקור, אי שם בעידן ה-PlayStation 2 לכתבה
-
- 2 תגובות
- 999 צפיות
- 2 followers
-
-
פתאום התחשק לי לשחק בו (היה משעמם) והמשחק לא רוצה לעבוד עם XP ניסיתי להוריד עדכון ולא מצאתי... אם מישהו יכול לעזור ב ICQ כי יש לי פרוץ ואולי ה PATCHים לא עובדים בגלל זה .... בכל זאת תעזרו לי במה שתוכלו
-
Battleborn, המשחק החדש והשאפתני שינסה לשלב בין הגישה של סדרת Borderlands לקונספט הממכר של משחקי הפעולה המקוונים, חושף את דרישות המערכת שלו בשילוב עם עובדה מפתיעה עד מאוד אם אהבתם את ההומור, העיצוב החזותי והמשחקיות המטורללת של סדרת Borderlands המצליחה – כנראה שיש לכם די הרבה סיבות להתעניין גם ב-Battleborn, המותג החדש של חברת Gearbox Software שינסה לקחת את כל מה שעבד במשחקים ההם ולתרגם אותו להצלחה בעולם ה-MOBA ומשחקי הפעולה המקוונים. את התוצר הסופי נוכל לשפוט בתחילת החודש הבא, כשיושק באופן רשמי, אך בינתיים נוכל להתרשם מדרישות החומרה של המשחק, שחושפות בין היתר פרט מפתיע מאוד, כאמור – Battleborn לא יציע תמיכה ברזולוציות Ultra HD וברזולוציות של מסכים אולטרה רח…
-
- 0 תגובות
- 999 צפיות
-
-
מישהו זוכר את המכונה המופלאה של טים, משחק ממכר מאוד שיצא ממש מזמן (כשאני היתי בכיתה ב-ד שיחקנו בו). אני אני חושב (לא בטוח) שזה ההמשך שלו: http://www.gamespot.com/pc/puzzle/crazymachinesthewackycontraptionsgame/review.html אבל אני לא זוכר אם זאת אותה החברה או שזה חיקוי... מישהו יודע על מה אני מדבר :s05:
-
- 5 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום רב אני יודע שאני לא כל כך פעיל בפורום אבל אני חובב משחקים זה המטרה העיקרית של המחשב שלי להריץ משחקי מחשב, אני חובב בעיקר משחקים כבדים עם גרפיקה תלת מימדית ואפקטים מרוצים יריות אימה, השאלה שלי היא כאזת שמתי לב שבנעוץ בתאריכי יציאה של משחקים יש משחקים שהם מודגשים וחלק לא מודגשים רציתי לדעת מה ההבדל בינהם, שוב תודה עמית
-
- 3 תגובות
- 999 צפיות
-
-
היי, אני יודע שה-trackmania זה חינמי, לפחות גרסאות מסוימות הן כן, ויש לי אחת אבל די משעממת, אני רוצה לסוע במכוניות שטח כאלה ובחול, איזה גרסה תתאים לי ( אם יש חינמית כזאת בכלל )? תודה, יובל
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר או תוכנה שתומכים בצפיה מפלאפון? אנדרואידי לצורך העניין
-
- 2 תגובות
- 999 צפיות
-


