עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Guarding angel,

    המשחק רץ מהר מידי איך אפשר לתקן? האם בגלל הDUAL CORE?

    • 6 תגובות
    • 795 צפיות
  2. Started by ConRoe X Fire,

    שיחקתי פעם (1994-1997 - משהו כזה) במשחק (2D) שזה היה בג'ונגל (והבן אדם יכל לרוץ מימין לשמאל רק) והיה עובר דברים ואנשים, היה איזה מקום שהייתי במקום גבוה יותר והיה מישהו למטה אז זרקתי אבן קדימה והוא הלך לאבן ואז הייתי בא אליו מאחורה והורג אותו, היה שם כמה נשקים שהיה אפשר להחליף בינהם ואני זוכר שלמשחק הזה היה אייקון (על הדסקטופ) של עין כזאת, אם אני לא טועה חום ירוק כזה, מישהו יודע?

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  3. Started by davidcohen,

    היי , חבר שלי הביא לי את המשתמש של הסטים שלו לכמה ימים ואני לא מצליח להיכנס אליו דרך המחשב שלי דרך המחשב שלו אפשר אבל דרך שלי אנחנו לא מצליחים מישהו יודע מה הבעיה ומה אפשר לעשות ? תודה

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  4. אני מצליח לגרום לו לרדת על הברכיים, ואז מתחיל לתת לו מכות כמו משוגע(+אנדרנלין) והוא פשוט עומד שוב, וחוזר חלילה. אני משתמש בחרב אז אל תציעו לי קשת. ד"א אם נמאס לי לנסות להרוג אותו, לאן אני הולך כדי להמשיך במשחק?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  5. Started by (G),

    אני רוצה להמליץ על משחק FPS בשם the chronicles of riddick רציתי להודות ל-SIMONSIX שהזכיר את המשחק הזה בנושא שהעלו כאן לפני זמן מה. זה משחק ה- FPS הכי טוב ששיחקתי בו הי פעם.כרגע סיימתי אותו וכולי פעור פה. המשחק הזה סחף אותי מהתחלה ועד הסוף כולי מבואס שהוא יסתיים. כמה סרטוני וידאו של המשחק להורדה מהירה: (תורידו בהקדם כי הקישורים הם זמניים) http://www.superdance.co.il/videoclips/TheChroniclesofRiddick.avi http://www.superdance.co.il/videoclips/riddick2.avi http://www.superdance.co.il/videoclips/riddick3.avi

    • 53 תגובות
    • 4.7k צפיות
  6. אתמול קניתי את המשחק מ-STEAM ואין לי מושג איך להתחיל,מה בדיוק עושים,איזה שרתים יש וכו' אשמח לעזרה. תודה.

  7. כותרת. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by xlSnaK,

    לא משנה... לנעול

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  9. חשבתי אולי לקנות סורס ואני רוצה לדעת אם יש הרבה שרתים ישראלי כמו בקאונטר סטרייק הרגיל

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  10. Started by navk2,

    שמעו, אני כרגע בתוך האובליביון, יענו בתוך השער הזה אחרי שפגשתי את הנסיך, ואז הוא אמר לי למצוא את האבן SIGIL או משהו כזה.. מה אני אמור לעשות ? זה ממש ממש בהתחלה, אולי אחרי שעה וחצי של משחק.. תודה !! ותגידו מישהו מכיר מדריך טוב ופשוט באנגלית ? (כאילו כזה שמסביר מה לעשות בכל קטע..) או שיש כזה בעיברית ? פשוט אלא שיש ב GS מסובכים לי טיפה..

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  11. Started by EMAN,

    שלום אנשים! אני כרגע משחק בHL1, ואני תקוע באיזה מקום. יש את החומר הרדיואקטיבי למטה, החדר עגול, יש כמה מעליות וסולמות ולמעלה יש איזה מגה גנראטור\וואטאבר. הפעלתי שם את שני המתגים שנותנים חשמל או משו משני הצדדים. מה לעזאזל אני עושה עכשיו?

    • 6 תגובות
    • 847 צפיות
  12. אז ככה- גיביתי את התיקייה C:\Documents and Settings\xxx\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars כאשר xxx זה השם משתמש שלי. בתיקייה הזו נמצאים הפרופילים של המשחק. אחרי הגיבוי, פירמטתי את המחשב, והתקנתי את המשחק מחדש. אחרי ההפעלה הראשונית (המסך הקטן של ה"וולקאם באק, קומנדר", כתבתי שם את שם הפרופיל שהיה לי קודם) ועידכון של המשחק דרך המשחק ל1.7, יצאתי מהמשחק והחלפתי את התיקייה של השמירות בתיקייה של השמירות הקודמת שהייתה לי. הפעלתי את המשחק שוב, והשמירות שלי לא הופיעו במשחק עצמו. מחקתי את המשחק והתקנתי מחדש, כאשר אני ממקם את השמירות שלי בנתיב הנכון לךפני ההפעלה הראשונית, הפעלתי את המשחק, ושוב הוא שאל אותי מה שמי ("הוולקאם באק" הזה) ולא הראה במקום את השמירות. אני…

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  13. נכון הוא מאוד כבד, אצלי יש קטעים שהוא מגיע ל 20FPS אבל חוץ מזה זה משחק קשה ומאתגר .. העלילה אולי משעממת אבל בכללי יש אקשן בלי הפסקה והגרפיקה מדהימה אפשר לשרוף על המשחק הזה שעות שלמות אז מי שמחפש להעביר את הזמן ויש לו מחשב טוב אני ממליץ מאוד

    • 38 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by uzi_sch,

    זהו את המשחקים הבאים מבלי להציץ בלינקים של התמונות: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10)

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  15. Started by SeaMonster,

    אני עומד ליקנות עוד מאט מסך LCD חדש ( Samsung 206BW) ורציתי לדעת איך מישחקים עובדים על מסכים רחבים , האם הם (המישחקים החדשים) תומכים ברזולוציות של מסכים רחבים? , והעם זה נח לשחק על מסך רחב? תודה

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  16. Started by RoyShefy,

    מחיר מלא! נגיד שאני רוצה להתשתמש בCD-KEY בעת התקנת המשחק לא דרך Steam או אם אני אשכח את הSteam דולק בבית שלי וארצה לשחק בבית של חבר עם הCDKEY שלי... למשל. תאירו את עיניי.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כל פעם שאני מנסה להתחבר לשרת אז זה נטען ואז אני לוחץ בפינה הימנית תחתונה על Join Game ונכנס לשרת ואני רואה את המפה ובפינה השמאלית עליונה יש את מי שהורג\נהרג אבל במקום שיבוא לי המפה שבה אני בוחר באיזה צד להלחם, זה יוצא לי מהשרת ואני מקבל את ההודעה הזאת שקשורה ל-Punk Buster וביטלתי אותו ואז כשניסיתי להתחבר שוב אז קיבלתי הודעה שאני יכול להתחבר רק עם PunkBuster, האם אני יכול לפתור את זה? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by valorien,

    ערב טוב לכולם, האם תהיה לי בעיה כלשהי להריץ את המשחק הנ"ל ברזולוצייה של 1920X1200? האם יהיה צורך להפחית הגדרות איכות מסוימות כדי שהוא ירוץ בצורה חלקה, ללא קטיעות כלשהן? ובכלל, האם המשחק הזה מומלץ? תודה מראש לעונים.

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  19. שמעו עוד מעט (מחר) אני מחליף ת 600X PRO שלי ב 1950XT, ורציתי לדעת איזה משחק יעשה תרושם הכי גדול מהכרטיס... הנה הרשימה : CNC 3 AOE 3 TDU FAR CRY HIMAN BLOOD MONEY DIRT אני יודע שהתחרות האימתית פה היא בין TDU ל DIRT אבל רשמתי את כולם אולי יש משהו שאני לא יודע.. או שיש לכם משחק אחר שממש ממש שווה להשיג עד אז ? אולי ביושוק... וכן, אני יכול להשיג אותו עד מחר... תודה !

    • 27 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. http://www.gamespot.com/features/6177688/index.html?tag=topslot;title;2&om_act=convert&om_clk=topslot

  21. Started by Guarding angel,

    היי המשחק על מקסימום הגדרות כולל SOFT SHADOWS ומעודכן ל1.03 בהרצה המשחק ממוצע 60FPS ב1024X768 אבל תאכלס המשחק אפילו לא 33FPS הורדתי VSYNC וSOFT SHADOWS ושוב אותה בעית FPS על המפרט הקודם שלי הרצתי את המשחק חלק על MED-HIGH ב1024X768 כמעט 45FPS אגב יש כול מיני בעיות עם המשחק כאילו השחקן "מרחף" ולא בדיוק "הולך" על הקרקע,מה שגם המשחק נתקע האם עוד מישו נתקל בבעיה?

  22. Started by RDS,

    טוב, אז בגלל שהכרטיס מסך שלי (1950PRO) הגיע לטמפרטורות גבוהות, מחליפים לי אותו במסגרת האחריות (יגיע עוד 5 ימים), ובנתיים קיבלתי כרטיס חלופי... על פי ההבחנה של כל התוכנות (אבוורסט וכו'), הכרטיס הוא X300/X550/X1050... אחד מהם... בקיצור עד שהמחשב יגיע אפשר המלצות למשחקים שיפעלו חלק לגמרי על הכרטיס הזה (חוץ מפיפא)?.. תודה נ.ב סביר להניח שהכרטיס הוא X300...

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  23. Started by yoyo_shir,

    הורדתי את הגרסה הזאת , ולא הצלחתי להתקין אז רציתי לשאול עם למישו יש את אותה גרסה והאם הוא הצליח להתקין - או שבעצם הגרסה פגומה? אני מבקשת שלא תננעלו - ס"כ שאלתי על גרסה - ולא נתתי פה הורדה או משו תודה.

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  24. Started by mrtikit,

    הבנתי שהיה משחק כזה מתי הוא יצא ואיך קראו לו?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  25. Started by sofix4,

    ניסיתי להתקין פלייט דימולטור X וגם NFS CABRON, ובשניהם, אחרי אמצע ההתקנה, מופיעה שגיאה דומה: מה זה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות

דיונים חדשים בפורומים