עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח Si-Nom

    האם CS 1.6 יצא? ואם כן היכן אפשר להוריד אותו בהורדה חינמית? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. האם dx9.L ( שאמורה לאפשר הרצת מישחקי dx10 תחת xp ) תאפשר להנות מרוב השיפורים המשמעותיים של dx10 גם על xp וכרטיס מסך שתומך חומרתית רק ב- dx9 ?

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  3. אחרי שגברה על SONY, BEST BUY, COMCAST ו AT&T ענקית המשחקים הגיע לגמר "החברה הגרועה בארה"ב" והיא תעמוד מול bank of america. http://consumerist.com/2012/04/worst-company-in-america-2012-final-death-match-bank-of-america-vs-ea.html http://consumerist.com/2012/03/a-round-of-applause-please-for-your-worst-company-in-america-2012-semifinalists.html בין החברות שלא זכו להגיע לגמר ניתן למצוא גם את FACEBOOK, WALMART, PAYPAL ו GAMESTOP. אין מה להגיד ש EA עשו עבודה מאוד מרשימה בשנים האחרונות בשביל לזכות במעמד הזה מעניין לראות ש ACTIVISION לא הצליחו להגיע לרשימה, שיהיה להם בהצלחה בשנה הבאה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. Started by dorratz,

    אני אתאר את הבעיה: אחותי קנתה לי וייס סיטי בארה"ב והביאה אותו לי. חבר שלי ביקש ממני לצרוב לו את המשחק, עד כאן הכל טוב ויפה. פתחתי את הקופסה, והיה שם דיסק שהיה כתוב עליו Install, אחרי שהוצאתי אותו ראיתי שיש מתחת עוד דיסק, אבל לא הבנתי איך אני מוציא אותו, כי בעצם מעבר לזכוכית(הוא היה הפוך), ולא הבנתי איך אני מגיע לדיסק השני, פשוט לא הצלחתי לפתוח את זה...למישהו יש שמץ מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. למישהו יש מושג אם המשחק יצא לPC (או שהוא כבר יצא), זה לא פייר שרק בעלי הפלייסטיישן יוכלו להנות ממנו!!!

    • 8 תגובות
    • 999 צפיות
  6. אני לא מצליח לגלות את התשובה לזה.. מישהו יודע? יהיה נחמד לשחק עם קבוצה קטנה כמו בדיאבלו.

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  7. שלום. לאחרונה קראתי לע המשחק half life 2 ונוצר בי הצורך לראות את המשחק הראשון. ברשותי מחשב שקניתי לפני שנתיים (1700 מגה הרץ גיפורס 2 וכולי),רציתי לדעת האם המשחק Half life (הראשון) יכול לעלות לי על המחשב אפילו שברשותי מחשב חדש עם מערכת ההפעלה windows xp. עוד שאלה היא האם ניתן עדיין לקנות את המשחק?,או שהפיתרון היחיד הוא הורדה בלתי חוקית מהאינטרנט?. תודה.

    • 13 תגובות
    • 923 צפיות
  8. Started by yonatanph,

    אם כן, יש הערכה למתי?

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  9. יש מצב ש Mortal Kombat : Deadly Alliance יצא (בעתיד) ל PC ? שמעתי שמורטל קומבט 6 אמור לצאת ל PC (תקנו אותי אם אני טועה), רק שלא ראיתי שום כתבה באתר Midway שמעידה על כך. אני פשוט מת לשחק משחק קרבות בסגנון של מורטל קומבט או אפילו כל משחק קרבות אחר. יש איזה משחק קרבות שאמור לצאת ל PC בקרוב? תודה מראש !

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by מיץ חתולה,

    יש לי וודו 4 ואני רוצה לדעת אם המשחק יעבוד אצלי..... אני לא מתכוון אם הוא יעבוד לאט או יפה אלא אני מתכוון אם הוא יעלה בכלל...... ??? תדה מראש

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  11. Started by JustinCause,

    מפרט בחתימה רוצה לדעת אם יש למה להוריד/לקנות.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by miky,

    חשבתי אם זה באמת קרה מקווה שכן.

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  13. יש מצב שהוא בכלל יעלה, גם בהגדרות הכי נמוכות? אני לא בטוח מה הדגם של הכרטיס, אבל יש לו 64MB זיכרון, והוא בא עם מחשב שנקנה לפני חודש...

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  14. Started by eranisra,

    אם נגיד אני רוצה לקנות משחק מsteam ואני רוצה לשלם דרך פייפל. הם לוקחים איזה תשלום או ריבית בגלל שאני משלם כביכול דרכם?

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  15. Started by bobby323,

    http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame.php?pid=925761&img=4&sid=undefined זה משחק Xbox360, התמונות הם מגירסת ה PC שימו לב לפנים של הבן אדם מצד שמאל, יותר מדיי טוב כדיי להיות אמיתי

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  16. האם יש תמיכה במעבדי ליבה כפולה גם בגרסה זו ?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  17. CC רץ דווקא טוב אצלי ב 7800GT כפול ליבה ושני ג'יגה זיכרון

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  18. עד היום לא שמענו אפילו רמז על כך ממקורות רשמיים - אך נתון שנתפס בעיניים חדות דווקא ב-LinkedIn מעיד על כך שיש תקווה כי משחק הפעולה ההיסטורי המדובר יושק גם ל-PC ולא לקונסולות בלבד לכתבה

  19. אתם בטח מכירים את הסאגה- לאחר פיטור מייסדי Infinity Ward שאחראית על סדרת Call of Duty ע"י Activision, החבר'ה הקימו חברה חדשה בשם Respawn Entertainment שמורכת בחלקה מ-13 עובדים לשעבר של Infinity Ward, בנוסף ל-2 המייסדים. החברה עשתה עסקה עם EA שתהיה המפיצה ובעצם סגרה מעגל, אחרי שצוות הפיתוח התחיל ב-EA והיה אחראי על Medal of Honor הראשון. וכל זה מוביל לכאן: שני המייסדים שלנו, הלא הם Jason West ו- Vince Zampella הולכים לדבר ב-13 לאוגוסט במהלך QuakeCon: http://kotaku.com/5601065/quakecon-2010-will-see-a-few-surprise-guests-respawn לפי הדיווחים מהחברה, הם אמורים להיות כרגע בפיתוח שהפרויקט הראשון שלהם, עליו התחילו לעבוד מחודש מאי. כך שנקווה לשמוע על הכיוון אליו החברה מתיימרת להג…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני חייב להתקין את הסימס הרגיל ועליו את הנייטלייף או שאני יכול להתקין את הניטלייף לבד?

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  21. Started by gal,

    התקשרתי לכמה חנויות ועדיין אומרים שאין אותו מישהו יודע מתי ניתן להשיג אותו?

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  22. Started by yoel12,

    שלום אשמח לדעת האם steam וorigin מקבלות prepaid?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אהלן. יש לי פינגים גבוהים וקופצים לעתים קרובות ל999 בשרתי Battlefield4. החלטתי לעשות tracert ולראות איפה התקשורת "נתקעת", וזה מה שאני מקבל: C:\Users\zeev>tracert 31.186.251.178 Tracing route to c-31-186-251-178.managed-vds.internap-frankfurt.nfoservers.com [31.186.251.178] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 * * * Request timed out. 3 * * * Request timed out. 4 * * * Request timed out. 5 * * * Request timed out. 6 * * * Request timed out. 7 * * * Request timed out. 8 * …

    • 11 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. זה יפתח את כל הנשקים והשיפורים בהרחבות או רק במשחק הבסיסי ולא בDLC? ובלי לחפור שזה צ'יטים טוב? תודה

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  25. כלומר מה שנקרא - Dual Screen ? ואם כן, מישהו יודע איך מפעילים את האפשרות? תודה HF

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים