עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by g@s,

    אם אתם רוצים קלאן טוב אז שלחו הודעה או תוסיפו אותי H20}humotel

  2. למה תמיד כש יש הרבה שחקנים בשרת ה FPS יורד משמעותית?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. כותר נוסף אשר מוגן בידי הגירסה העדכנים של טכנולוגיית ה-Denuvo הנודעת נפרץ והופץ ברשת, לקול צהלותיהם הדיגיטליות של הפיראטים לכתבה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    . תודה-גיל.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by BenSmall Brown,

    ברור שיש באגים במשחק. אבל זאת הזדמנות להעלות רמות לפני כולם. כל ההבהלה עם הבאגים זה אולי בכוונה של אומנות חשמלית. זה כל הקטע שאתה עולה רמות לפני כולם כי סטטיסטית יש פחות סיכוי שיהיו שחקנים טובים ממך. ואז אתה נשאר מקום ראשון בגלל כל הרמות ומה שהן נתנו לך. הבנתם? 20 פעמים (משחקים) אותו הדבר איך לא הבנתם את זה?

  6. היי סרטון ראשון שלנו אשמח לתגובות בונות למי שלא עובד

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by MINIME,

    יש לי את המשחק מקורי שאני לוחץ על קובץ ההפעלה הוא רושם לי CANOT COPY CSHELL.DLL אני מת לשחק את זה אז אם אתם יודעים פתרון כלשהו גם אם אתם לא בטוחים אשמח לנסות. תודה מראש MINIME

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by alexrta,

    תגידו מה זה המשחק הזה PROJECT NOMADS הוא יפה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by FishnZone,

    הגעתי ל 69% והכל נעול , המכונית שלי משופרת עד הסוף , אני על 10 רייטינג (הכי גבוהה) עשיתי יותר מ10 מרוצי רחוב ועדין לא נפתח משהו... יש גם חלקים למשחק למי שלא שם לב , (יענו STAGE וזה מופיע שלוחצים על T ואז על החץ ימינה) ואצלי זה לא נמצא ... (יענו סיימתי את החלק) מה אני עושה עכשיו ? *אמרו לי שצריך לקנות HUMMER ויפתחו לי עוד מרוצים... אבל אני לא רוצה לקנות סתם וזה יתפוס מקום ועוד משהו... יש למישהו מדריך לגבי כיוונוני האוטו במוסך הכחול ? מה הכי טוב ואיך לעשות להגיע לביצועים מקסיימלים P: ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. למי שלא מכיר משחק MMO בעולם של Warhammer 40k, משוחק בסגנון של Space Marine למי ששיחק. בקיצור המפתחים עשו בשישי שידור בTwitch עם משחק של 8vs8 בגרסת Pre-Alpha של המשחק אבל מטעמי רישיון הם היו צריכים למחוק את זה והם מעלים גרסה מקוצרת של חמש דקות בקרוב. א..ב..ל... הם אמרו שזה בסדר גמור אם מישהו הקליט את השידור מTwitch ויעלה את זה בעצמו כל עוד זה לא רשמי דרכם אז אין בעיה. הנה הוידאו בקישור הבא: Warhammer 40k: Eternal Crusade 30 minutes Gameplay [Pre-Alpha] אם מישהו מתעניין לגבי המשחק או ששומע עליו פעם ראשונה יש כאן FAQ מלא, לחצו כאן. בנוסף אם מישהו מחליט לקנות אפשר להשתמש בקוד הבא כדי לקבל RTP מתנה בעת ההרשמה (גילוי נאות זה חבר מביא חבר): EC-WMY6AUQT9ZJ4A עריכה:…

  11. Started by AMIT_MEG,

    יש לי אינטרנט 5 מגה וכרטיס מסך 9550 אבל על חיבור x4 לא x8 ויש לי עכבר g5 פעם שהייתי משחק לא הייתה לי את הבעיה עכשיו שאני משחק אז כול פעם העכבר ניתקע לי ואנני לא יודע למה כאילו אני מוזיז אותי ימינה ואז בעמצה זה ניתקע וממשיך מה יכולה להיות הבעיה ??? תודה לעוזרים זה כאילו יש לי "דופ לעכבר"

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Wheel,

    אני משחק אם לוחם FTR/FB/WM שעכשיו רמה 17 במערכה השלישית ועד עכשיו המשחק פשוט קל ברמה קיצונית יחסית למשחקים כמו baldurs gate וNWN, אני כמעט לא נח אף פעם ובקושי משתמש בקסמים חוץ מBUFF כי אין צורך שיחקתי עד עכשיו על הרמה הכי קשה, אני לעיתים רחוקות יוצא מקרב עם פציעות והאויבים פשוט נופלים כמו זבובים כולל כמעט כל הבוסים שנתקלתי בהם עד עכשיו שמשום מה הdificulty rating שלהם כמעט אף פעם לא עולה על challenging מישהו עוד חושב שהמשחק קל מדי?? יכול להיות שיש באג ברמת הקושי של המשחק שהכי קשה זה בעצם הכי קל? :s05:

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by zeroone,

    שלום לכולם מוכרת לכם בעיה של המשחק סים סיטי 4 עם כרטיסי מסך רדיאון 8500SE מיד בתחילת משחק נמרחים הצבעים והמשחק נתקע. לא קורא עם כרטיס אחר.

  14. יוצר בשם Razed שילב מספר מודים קיימים ל-GTA V לחבילה אחת שמשדרגת כמעט ללא היכר את המראה של לוס סאנטוס לכתבה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by rosesr,

    דבר ראשון אם זה לא הפורום הנון אני מצטער ומישהו יעביר לנכון התקנתי SIMCITY4 היום ושאני מנסה להפעיל את זה כלום לא קורה . אני מריץ WINXPPRO על P3866 256MB VOODOO3 מישהו יודע למה??

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Jack_g,

    מישהו משתתף פה בניסוי של הבטה? יודע אולי שרתים שאפשר לשחק בבטה?( לא BATTLENET)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. מה זה ואיפה אני משיג את זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by cool zero,

    חיפשתי בעמודים הראשונים(3) ולא ראיתי לינק לזה אז אני מבקש פה שוב למישהו יש לינק ל-UT2003? בתודה מראש cool zero

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by smootskin,

    הי חבר'ה, אתמול העליתי ליוטיוב 52 דקות משחק בשרת "Zeus" של ARMA 3. חוויה מטורפת, לא זוכר שנהניתי ככה. אם אתם סקרנים בנוגע ל"ארמא" או יש לכם את המשחק ורוצים להעביר איזה שעה וחצי, תוסיפו תגובה. אגב, הלאג בגלל תכנת ההקלטה, אנסה להבא תכנה אחרת

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. בעלת הבית החדשה של סדרת משחקי Gothic הפתיעה עם טיזר משחקיות חינמי במנוע ה-Unreal Engine 4 עבור הפרק המקורי משנת 2001 - ועכשיו דעות המעריצים יהיו אלו שיכריעו האם הפרוייקט יהפוך רשמי או ייזנח לכתבה

  21. החנות המקוונת שמלווה את חבילות ה-Humble Bundle פוצחת במבצעי סוף קיץ הכוללים כמה מציאות מפתיעות, ואפילו מציעה לכם משחק אינדי עדכני ללא עלות כלל לכתבה: http://hwzone.co.il/אל-תפספסו-מבצעים-נאים-ומשחק-חינם-בחנות/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by carman6,

    התקנתי את ה- GTA המפורסם סן אנדרס במחשב בחדש ולאחר תהליך ההתקנה אני וחץ על האייקון של המשחק שנוצר בשולחן העבוגדה והוא רושם לי ארור של קובץ מסוים שחסר... חיפשתי אותו והעתקתי לשולחן העבודה. לאחר מכן הוא עשה זאת שוב עם עוד כמה קבצים ואני העתקתי... לאחר מכן לחצתי שוב על האייקון והוא עשה לי את ההודעה המפורסמת של ה-dont send, send to microsoft this eror... מה עליי לעשות כדי שהמשחק יעבוד?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by bennash,

    1) קניתי את המשחק בהלל 10 והתקנתי את ה-Origin ואת המשחק דרך ה-Origin במחשב {i7 860,Gef240GT,ram6GB,win7home,100cabel hot 1Gbit,1.25tb free} 2) לחצתי על PLAY 3) משהוא נתן לי הודעת שגיאה של אתר של כנראה המשחק שה"יישום לא נימצא" (התמונה) 4)אני יודע שזה נשמע כמו אני עובד בגוגל ובאינטרנט אבל בג'מייל נרשמה לי ההודעה "שגיאה בדפדפן האתר לא נמצא" במקום להגיד שאני לא ניכנס לאתרים מאובטחים. 5) מה לעשות זה מה שאני יודע [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by rtr,

    כמו שאמרתי.. מישחק RTS שלא יהיה דומה ל Warcraft רק מבחינת זה שהוא אסטרטגיה.. אלא שהמישחק יהיה בעבר כזה.. לא טנקים לא רובים לא רכבים אלא כמו בWAR... אבירים על סוסים , קשתים, חיילים פשוטים עם חרב ... יש רעיונות ?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by @guitarsuite@,

    אני מת לשחק כבר במשחק הזה ! אז למרות שקשה לי להאין שיש דבר כזה, אם מישהו יוכל לומר לי מאיפה אני יכול להוריד או שאולי יש איזה גרסאת אלפא\בטא. הכל יתקבל . תודה מראש לכל העונים!

דיונים חדשים בפורומים