עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום חברים, בסופ"ש האחרון כתבתי כלי נחמד שמשנה באופן אוטומטי שמות של קבצי ריפליי לפי תוכן כדוגמא שמות השחקנים או המפה. הכלי רץ באופן אוטומטי ברקע ובודק אם נשמר ריפליי חדש ( או ידנית אם תרצו ) ומשנה את שם הקובץ לפי תבניות מוכנות או תבניות שתוכלו לכתוב בעצמכם. שחררתי את הכלי דרך TeamLiquid בכתובת http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=303760 מקווה שזה יעזור לכל מי שנתקל כמוני בבעיה של ניהול קבצי ריפליי מרובים והשנאה שבלעקוב אחריהם .. SECTORIX.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. שלום לכולם .. אני תקוע בקונדישן זירו 'בסצינות המחוקות' באיזה שלב (ונציה) .... יש שם שתי גונדולות כאלה ואיזה איש בתוך בית מוגן ..... הרגתי שם את כולם.... ורק אותו אי אפשר להרוג ... ז"א איך אני מגיע אליו...... חפשתי כל מיני מקומות שדרכן אני יוכל להגיע אליו..... אבל לא מצאתי כלום.... כל מי שיחק במשחק ויכול לעזור... אני מודה לו מאוד !!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433049,00.html#n

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Sifo Jen,

    איך אני מעביר לשליטה בג'ויסטיק בFL? תודה. יאיר.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. המלך הבלתי מעורער של משחקי האסטרטגיה בתורות חוזר לסיבוב חדש בחודש אוקטובר הקרוב, וינסה לקרוץ לקהל יעד חדש ומגוון יותר הכרזה מעניינת נוספת מגיעה בימים אלו עבור חובבי הגיימינג במחשבים האישיים – Firaxis Games, אשר השיקה רק לפני כמה חודשים את XCOM 2 אשר זכה לפופולריות בלתי מבוטלת, למרות כמה וכמה בעיות ומגבלות טכניות בלתי צפויות שליוו אותו, הכריזה על הכותר הבא בסדרת Civilization הנודעת, אשר יגיע לקראת סוף השנה. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-civilization-6-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A3-%D7%95%D7%99%D7%92%D7%99%D7%A2-%D7%91/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by gevAA,

    כותרת..ויש לי מערכת הפעלה XP

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by סטלוס,

    התקנתי את המשחק העתקתי את הקראק וכשאני מטעין את המשחק מופיעה לי שגיאה : SecuLauncher: failed to start application [9000] Error למישהו יש את הפיתרון אולי ?! תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני רוצה כאלו מישחקים אם משאיות שנוסעים בדרכים עושים סחורה פורקים ויש מישטרה ונוסעים בכביש חופשי כזה.....

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by GameGems,

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by meni99,

    שלום יש לי ויסטה מעודכן אבל אני לא מצליח להפעיל משחקים (bioshck & Stranglehold הוא תמיד רושם לי את מה שכתוב בתמונה המצורפת המפרט vista 32 bit Q6600 לוח gigabyte p35sl corsair 2GB 800 Mhz כ.מסך leadtek 8600gt extreme 256mb מעודכן 163.71 beta אני אשמח לעזרה תודה[br]פורסם בתאריך: 1.10.2007 בשעה 13:25:22 הנה התמונה[attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Fire_Trooper,

    יש לי עם המשחק הזה בעיות כבר מלפני מלא זמן. בהתחלה היה לי ווינדווס ME והמשחק עבד לי בסדר יחסית לכרטיס מסך שלי עם הדרייברים שקיבלתי איתו. אחרי זה הורדתי דרייברים חדשים לכרטיס מסך ורק ב - GTA זה גרם למשחק לעבוד גרוע עם תקיעות כל כמה שניות ככה שאי אפשר היה לשחק. השארתי את הדרייברים החדשים כי את כל שאר המשחקים זה שיפר לי. עכשיו התקנתי ווינדווס XP והחלפתי לגירסת דרייברים חדשה יותר (אבל שונה מזו שהיתה לי מקודם) פשוט כי הייתי חייב כי עם הדרייברים של מיקרוסופט משחקים של OpenGL לא עבדו לי. עכשיו יש לי את אותה בעיה של העצירות האלה במשחק אבל רק תוך כדי נהיגה (מוזר קצת). בתמיכה של המשחק באינטרנט כתבו בדיוק על אותה בעיה רק שהפיתרון היה פיתרון מטומטם (איחוי). בכל מקרה איחיתי את הכונן …

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by אוהד זרקי,

    הורדתי את התוכנה origin והתקנתי אותה וזה פותח לי את המסך שרושמים בו את השם משתמש ואת הסיסמא אבל זה מראה שהוא טוען מלא זמן ולא קורה כלום (מחשב חדש win10)

  13. Started by soprno,

    למישהו יש מושג איפה ניתן להשיג עותק?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. שאלה נוספת, האם ידוע לכם אם הולכים לשלב במשחקים חדשים את האפשרות של מעבר מגוף ראשון לשלישי כמו בווגאס? זה כל-כך חסר לי (אחרי ששיחקתי בווגאס) במשחקים אחרים /SHOOTERS תודה

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by nadaviz,

    לכל מי שצריך לשחרר קיטור

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. לא התלחתי למצוא משהו בסגנון הזה אני צריך שיהיה שם שש בש...שח-מט....דמקה....... למישהו יש ? או אפילו רק שם (אני כבר ימצא דרך להוריד) תודה. נ.ב זה צריך לרוץ על פנטיום 1 200 (לא משהו עם גרפיקה עוצרת נשימה...) תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by דניאל52,

    אני יכול ישר להוריד את ה PATCH 1.5 (האחרון) או שאני צריך להוריד את כל הPATCHS ולהתקין אחד אחד?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Incomplete,

    תצביעו!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by ExploiT,

    שלום כולם יש לי קונטאר סורס אמיתי עכשיו יש לי כול הזמן 30 fps למרות שיש לי reforce על 120 וvsync off fps_max 101 מה אפשר לעשות ? הכרטיס לא דפוק כי יש לי 300 fps בהלף לייף 2

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Henry55,

    המשחק היחיד שראיתי שיש לו 3d מובנה כאופציה בתוך המשחק , וניסיתי את ה3d קצת , והעיניים שלי פשוט לא יכולות לעמוד בזה אפילו לשנייה , שזה מוזר , מכיוון שאני רואה סרטים בתלת מימד כל הזמן , ולא הרגשתי בסרטים שום אי נוחות , אפילו לא קטנה. הקטע עם הרזולוציה קצת מבאס (720p בתלת מימד...) , אבל זה היה ידוע לי שזה יהיה ככה. יש למישהו פה ניסיון עם המשחק הזה בתלת מימד או משחק בכלל בתלת מימד?? יש היום מסכים שיש להם את האופציה ל1080p בתלת מימד?? (לא ממש קשור , אבל על הדרך...)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Freedom-Shepherd,

    אהלן, לא יודע לכמה ממכם יצא לשחק בגוסט רקון החדש, אבל בכל אופן, אני רוצה לנצל פה את ריכוז האנשים לחפש שותפים לשחק את הקו-אופ של המשחק הזה. Ghost Recon: Future Soldier רק תנאי אחד, אנשים עם מיקרופון כדי שיהיה אפשר לתקשר כמו בני אדם. לא מבקש תותחי על או שחקנים כבר שנים, כל רמה, כל גיל, כל דת לאום גזע מין וכו' וכו'. Roei.sm@gmail.com או כאן (:

  22. מישהוא יודע איך לפתור את הבעיה הזו? העכבר פשוט נכנס למין סיבובים כאלה מסביב לדמות ולאוטו אוטומתית. ואם נגיד אני רוצה לשים כוונת ולירות אין לי זמן לכוון זה ישר מסתובב

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by noraaa,

    התקנתי את Icewind Dale II לא מחדש הרבה אבל אין לי בעיה עם זה חוץ מזה אחלה משחק אכשיו אני מחפס טרינר למישחק, מי שיודע או מכיר אז לא התנגד ללינק

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by ido147,

    שם הקבוצה:iRRational חברי הקבוצה: Tal "taljka" Nir "pzAz" Elihay "Squizz" Ido "+iDo" Yuval "whprob" Shaked "Shakeds" Steam ids: Shaked "Shakeds" - STEAM_0:1:24846100 Ido "+iDo" - STEAM_0:0:37869766 Nir "pzAz" - STEAM_0:0:33091239 Elihay "Squizz" - STEAM_0:1:14508093 Tal "taljka" - STEAM_0:0:24752239 Yuval "whprob" - STEAM_0:0:40467380 איש קשר:עידו. פרטים ליצירת קשר: איימל:tchvu736@walla.com נייד:052-6789688 iDo+ מאשר. תמונה: http://www.up2me.co.il/images/19639069.jpg

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. כי כל הזמן רשום לי "require archery"

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים