עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by EchoChannel,

    סיקור על המשחק Mass Effect 3 אתם מוזמנים לפרגן, להעיר ולעשות לייק במידה ואהבתם Mass Effect 3 - סיקור תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by RnG,

    התחלתי לשחק ואני רוצה להרכיב Party מהתחלה. כרגע אני ואחי משחקים ואנחנו מחפשים עוד אנשים. השרת הוא Darkmoon Faire, אז אם מישהו מעוניין לשחק ביחד ולהרכיב חבורה מאוזנת הוא מוזמן.

  3. Started by מר מקלדת,

    מאיפה אני יכול להוריד בחינם גירסאות דמו של משחקים חדשים, בעיקר מהסוגים: אקשן (FPS כמו UT וכו'), כדורגל (פיפא, PES), מרוצים, פלטפורמה וכו'. לאיזה משחקים יש גירסאות דמו "נדיבות"?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Salwaby,

    משחקים : Diablo3, Starcraft2 wings of liberty, Starcraft2 Heart of the swarm. לפרטים : swidadam@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by alexrta,

    תגידו פיפא 2003 יעבוד על המחשב שלי? (הדמו עבד)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אם כן אז מה הוא בבקשה..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by eddy,

    יש לי gigabyte ati 8500 דריברים מעודכנים המשחק קורס כל 10 דקות זה בטוח קשור לכ. מסך מישהו נתקל בבעיה ויודע איך אפשר לסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. החבילה הבסיסית, מהחנות השכונתית, 220 ש"ח (העטיפה בעברית). 5 דיסקים + עלון עם המקשים וכמובן הCD-Key שמודבק שם. אני אמור לקבל עוד משהו ? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by eladbu,

    כל כך התלהבתי ללכת לקנות MEDAL OF HONOR A-A אחרי ששמעתי ביקורות משני הצדדים חלק אחד אמר מצוין חלק שני לא משהו אחרי שסיימתי אתמול לפנות בוקר את HL2 שללא ספק מבחינתי המשחק הטוב ביותר ששיחקתי בו מימי התפניתי להתקין את גרסת ה DVD של MOH חברה אני חייב לומר שהמשחק פשוט גרוע!!!!!!!! מעצבן!לא נעים לעין.נכון אולי הדמויות מפורטות והגרפיקה נחמדה אבל המשחק פשוט איטי להחריד בקרב(ואין קשר למחשב!) כל שלב לוקח ממש הרבה זמן חצי מהזמן אתם מבזבזים בהמתנה! ב HL2 היה למה לחכות בזמן הזה.אבל פה!שום כלום אפילו בטירונות בהתחלה הכל קשה ומסורבל! חברה אני ממש לא ממליץ להוציא את הכסף על המשחק הזה יאמר לזכות הראשון שיצא שהיה פשוט אחלה משחק! פאסיפיק אסולט פשוט לא מומלץ

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. ו EMPIRE EARTH? אני מחפש את הגרסאות האחרונות של סוג המשחקים הזה שהיה מאוד פופולרי פעם. אני מחפש למטרה כדי לשחק נגד חבר באינטרנט. מישהו יודע מה המשחקים הכי חדשים מהסוג הזה שאפשר לשחק אחד נגד השני דרך האינטרנט? אפשר גם לקבל המלצות על הישנים (אם הם עובדים כמו שצריך)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by x-boy_24,

    שלום בזמן האחרון אין לי מה לשחק ואני מחפש המלצות לשמחקים בכול סגנון חוץ מאסתרטגיה FARCRY .HITMAN ,COD4 , CRYSIS ,NFS PRO STREET,AC , HALO כל המשחקים האלה שיחקתי , רציתי לקנות HALO2 אבל אין לי ויסטא אז אני לא יכול לשחק . אז אני פונה אליכם שתביאו לי המלצות למשחקים אבל לא ישנים משחקים שיצאו עד לפני שנתיים. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. יש לי בעיה קשה, כל פעם שאני משחק משחק אחרי איזה חמש עד עשר דקות פתאום המשחק נסגר בלי שום הודעה וחוזר לחלונות.... אין לי שמץ של מושג מה הבעיה, יש לי כרטיס msi gforce3 ti200 128mb, הוא ממש חדש ולא יכול להיות שהוא לא יריץ את המשחקים. עכשיו שחקתי בwarcraft3 וכרגיל נסגר באמצע המשחק אבל ראיתי שהמשחק יצר דו"ח שגיאות, הקובץ מצורף להודעה. מקווה מאוד שתוכלו לעזור, בתודה מראש! ------------------------------------------------------ דו"ח שגיאות WarCraft3 =============== ============================================================================== Warcraft III (build 4448) Exe: C:\WARCRAFT3\WAR3.EXE Time: Jun 23, 2002 3:41:24.000 PM User: ירמי אופנהיים Computer: YIRMI --…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. השחזור למשחק האסטרטגיה האגדי זוכה לתאריך השקה מעודכן ממיקרוסופט לכתבה

  14. ואיתו, כל שאר המחשב, כל מה שנותר לעשות הוא לרסטרט ידנית. מפרט : רדיאון 8500 + קאטאליסט 4.3, חצי ג'יגה בראם, חלונות Xp. משחקים אחרים נראים שמתפקדים כמו שצריך, האם מדובר בבעיה שכיחה, האם יש פאץ' שפותר אותה, או שמא משו דפוק אצלי?...

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by בלוסטון,

    אני לא יודע מה יותר טובב... //// לא שיחקתי ב PES6

  16. Started by gyver,

    mi yodea ma ha drishot shel doom 3 yesh li pentium 3 800 mhz 256ram sdram radeon 7500 64 ddr

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by asihiz,

    באמצע התקנת הדיסק הראשון אני מקבל הודעת שגיאה(critical failure in main),והוא יוצא מההתקנה. האם הבעיה בדיק או במחשב(למחשב יש מפרט מעולה ולא צריכה להיות בעיה)? בהרבה תודה....

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%a2%d7%99%d7%9e%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%94-source-2-%d7%a9%d7%9c-%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by איתמר,

    אני מחפש משחק פעולה וגם כן משחק אסטרטגיה טובים עברתי על התרד של ההמלצות ולא מצאתי משהו מעניין אם משהו יכול להביא לי בבקשה המלצות על משחקים תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Fadida,

    שלום לכולם, זה הזמן להתפקדות ! כל מי שמשחק Cod 4 מוזמן להוסיף את עצמו להתפקדות, כך נוכל לראות כמה אנחנו על מנת לאמוד למלא את כל הפרטים שם פרטי:​ כינוי:

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by b-or,

    מישהו שיחק? איך הגרפיקה והמשחקיות? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by nim901,

    אתם מכירים פקודות שאפשר לרשום בקונסולה ? לדוגמא קוד שמראה את ה FPS ? (סתכלו בתמונה מתחת לזמן)

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by liordavid,

    איך מפעילים בדיקת FPS בקריסיס ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אז קניתי תמשחק NFSU ויש שמה את השיר של PETEY PABLO - NEED FOR SPEED ואני רוצה שיהיה לי תשיר הזה גם במחשב כMP3 או משהו שאני אוכל לשמוע אותו... אז מישהו מאיפה אפשר להשיג אותו? אם אני מוריד אותו אז זה לא נקרא וורז כי יש לי אותו בעקיפין 8) וחיפשתי בקאזה ואין שמה... מנהלים אם זה נקרא בשבילכם וורז תכתבו לי מה בדיוק הוורז ואם זה לא הפורום הנכון [אתם יודעים מה לעשות] ;D תודה לכולם!

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים