עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by e.t,

    אתמול יצא הדמו הרשמי של המשחק, מבית EA SPORTS !!! ;D להורדה מהאתר הרשמי (מופיע לינק בצד שמאל) (הגודל: 16MB). לצערכם הרב, הדמו דל ביותר. וכמובן שלא ניתן לכוונן את האופציות. קצת פרטים: המשחק בדמו הוא ריאל מדריד VS ארסנל, אורך כל מחצית דקה אחת שלמה (סה"כ 2 דקות...למה כ"כ הרבה אני שואל?), אח"כ המשחק יוצא עצמאית ל-WIN, ואם רוצים מפעילים שוב... הגרפיקה די מאכזבת משום שהרזולוציה היא 640X480 (או אולי 800X600...?), וכמובן שאי-אפשר לשנות את זה...! :-\ לגבי המשחקיות: מנוע המשחק עבר מהפכה של ממש (ב-EA אומרים שהם בנו אותו לגמרי מחדש!), ובאמת רואים את זה. המשחק נורא כייפי ולא באנלי כמו המשחקים הקודמים. הבעיה היחידה בשליטה היא ששינו מס' מקשים (E-ספרינט, W-"שליחה"/יציאה עם השוער), וזה…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אהלן אהלן! מאז שקנינו מחשב חדש עם מעבד אינטל E5200 אני לא מצליח להריץ את המשחק JETPACK http://www.adeptsoftware.com/jetpack/ אני לוחץ על קובץ ההרצה והוא כותב לי את השגיאה הבאה: jetpack.exe the ntvdm cpu has encountered an illegal instruction. CS:0000 IP:000a OP:d9 0d 8b 01 70 Choose 'close' to terminate the application ומופיעים שני כפתורים CLOSE או IGNORE כשאני לוחץ IGNORE שום דבר לא משתנה. מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי כי אחותי ממש אוהבת את המשחק ומתבאסת לאללה שהוא לא עובד..

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ezx,

    מה אתם אומרים על המישחק הזה לפי דעתי שווה לקנות משחק באמת באמת תותח

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. סרטון המשחקיות ליורש של Shadow of Mordor נראה מבטיח במיוחד לכתבה

  5. Started by KKK,

    מישהו מכיר את המשחק הזה? איך הוא? מי שמכיר אם אפשר להרחיב עליו... (אני מתענין במיוחד בסינגל פלייר שלו...)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Gnome,

    אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאלה הזאת אבל אולי עדיין יש קשר אז בכל מקרה? אז מה הוא תפקידו בדיוק של הDIRECTX?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by kessler403,

    שם המוכר: ישי קסלר שם מלא של המוצר:battlefield 4 תיאור המוצר: קיבלתי את המשחק battlefield 4 ביחד עם כרטיס מסך ואין לי צורך בו. המשחק הוא להורדה ויש לי את הנייר עם הסיריאל עדיין מכוסה וצריך לגרד אותו. מחיר: 120 ש"ח גמיש. ניתן להעביר לי בפייפאל ואני אשלח צילום של הקוד או שנפגש באזור המרכז. מוכן להחליף על: Diablo 3 ליצירת קשר נא שילחו מייל ל kessler403@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by alexbmw,

    מתיי הוא יוצא ? ואם הוא יצא אז איך אני יכול להוריד אותו .

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by R3dJoKeR,

    מה הסיכונים שיש בקניית דרך פרוקסי חלק מהאנשים המליצו לי וחלק לא אמרו לי שאם יש בעייה במשחק אין לי למי לפנות ועוד *אם אני יקנה זה יהיה דרך ויזה נטען

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by ordarzi,

    הורדתי את DIRT 2 התקנתי אצל חבר שלי(WIN XP) עבד מצויין. עכשיו התקנתי אצלי שמתי את הקראק והכול כיבתי את האינטרנט בזמן ההתקנה ושאני מנסה להיכנס למשחק, זה עושה כאילו זה טוען ונכנס למשחק אבל לא עושה כלוםם! מה לעשות!?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Sarm1x,

    The Garbage Run אתגר שיוביסופט שחררו לכל שחקני W_D! הנה הסרטון שלי לאתגר אני ישמח ללייק ושיתוף: והנה הסרטון הרשמי של האתגר: נראה אותכם

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by black T.I,

    מץי יצא דום 3?

  13. Started by Lynch,

    אם מישהו מעוניין אז פתחו קאפ ב ESL ב MW3 : http://www.esl.eu/eu/mw3/news/239119/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by SugarFreeBoy,

    אחרי התקנה (עם או בלי הפאטץ' החדש), כשאני מקליק על הEXE להרצת המשחק - אני מקבל פעולה לא חוקית מהאפליקציה. מישהו שמע על הבעיה הזו? כבר שיחקתי הרבה בעבר במשחק הזה אבל הוא פשוט החליט לא לעבוד יום בהיר אחד. :'(

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. מישהו יודע אם יש קראק למשחק SIMS 2 ? אני לא מוצא, בבקשה אני צריך דחוף לא מצאתי מישהו יכול להביא קישור או איזה משהו כי כל מה שמצאתי זה רק וירוסים

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Galit17,

    נרשמתי באתר כבר אתמול ולא קבלתי key מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. כבר עבר חודשיים ויותר מאז הסירטונים והתמונות החדשות של hl2 ep2 יש איזה משו חדש? (כי ב-crysis וכל משחק אחר כמעט יש מידי שבוע תמונות וסירטונים חדשים..)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. היי הורדתי 2 משחקים מהמתנה שקיבלנו , יש לי את מספריי האקטביטציה של כל שלושת המשחקים , האם בעתיד לאחר פירמוט מחשב אני יוכל שוב להוריד אותם ? המשחק של היטמן הותקן ישירות דרך הסטים , אבל FC3 ירד לי לספרייה בסטים וכך אני יכול לגבות את הספרייה ולהתקין שוב , אבל מה יהיה עם המשחק היטמן שישר הותקן למחשב?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Armageddon1,

    Diablo 2: Lord Of destruction 1.10 ?????

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני רוצה לפתוח את הsuav וזה מבקש לעשות הריגה עם bomber raid משהו כזה.. מישהו יכול להסביר לי מה לעשות ומה זה bomber raid? לא משנה הסתדרתי - צריך להכנס למין עמדה כזאת במפה שמכניסה אותך לתוך מטוס גדול. צריך לעשות איתו הריגה אחת. השגתי את הSUAV .

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Oryam,

    שלום לכולם וזה זה כבר המשחק השני שהתקנתי וגם בו יש את אותה בעיה גם במשחק The sabeuor וגם ב X-men Wolverine orginis יש לי בעייה בגרפיקה הכל עובד אבל תוך כדי משחק כאשר אני זז עם הדמות יש קווים כאלה לרוחב המסך , זה כזה גל כזה שעובר ברוחב המסך שאני זז לכל כיוון אפשרי וזה מציק ברמות שאי אפשר לתאר והורס כל הנאה אפשרית מהמשחק. המפרט של המחשב שלי: 4 GB RAM HD5770 AMD phenom II 4x 965 500 GB RAM מקווה שיש איזה שהוא פתרון אנשים =) תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by GameGems,

    משחק הפעולה-הרפתקאות החדש, בו תוכלו לשחק עם חבר גם במידה ורק אחד מכם רכש אותו, מגיע אלינו לביקורת לכתבה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by gman_il,

    נראה שימושי : http://t.co/kyiOChgb

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Guarding angel,

    http://mageknight.namco.com/main.html נראה כמו שידרוג של המשחק Forgotten Realms:Demone Stone של חברת Atari רק עם גרפיקה טובה יותר עם זאת הוא נראה מעולה דרישות מערכת Minimum System Requirements Windows XP DirectX 9.0c Intel Pentium® III 1.8GHz or equivalent AMD Athlon XP processor 256MB RAM 6.5GB free hard drive space 64MB 3D graphics card (run at 800x600 resolution) Recommended System Specifications Intel PentiumIII 2.4GHz or equivalent AMD Athlon XP processor 512MB RAM 256MB 3D graphics card (run at 1024x768 resolution) Optimal System Specifications Intel PentiumIII 3.0GHz or equivalent AMD Athlon XP processor 1GB RAM 512MB 3D graphics card (run at 1280x10…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Codemasters נוקטת בגישה מפתיעה וחושפת את הפרק החדש בסדרת משחקי Dirt - שכבר ניתן לנסות במסגרת שירות ה-Early Access של סטים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%91%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%a2%d7%94-dirt-rally-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%96-%d7%95%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים